Останнє оновлення: 10:32 п'ятниця, 20 червня
Преса / "Шизофренія"
Ви знаходитесь: Політика / Регіон / Дві «Деснянські правди»: Газетна шизофренія?
Дві «Деснянські правди»: Газетна шизофренія?

Дві «Деснянські правди»: Газетна шизофренія?

Нещодавно чернігівські читачі (й особливо передплатники обласного видання «Деснянська правда») були, м'яко кажучи, трохи здивовані. Причому одразу двічі за останній місяць.

Перший — коли 1 жовтня отримали начебто ту саму «Деснянську правду», але з маленьким морквяним приписом «вільна» зліва від логотипа. Другий — коли 22 числа того ж місяця на Чернігівщині вийшла друком ще одна газета з… тією ж самою назвою, тільки без припису.

Один бренд на двох

«Що це?» — запитав себе читач «Деснянки», побачивши таке диво. — «Роздвоєння однієї й тієї ж газети»? Тим більше, що й назва в обох однакова (малесенький припис «вільна» майже не впадає у вічі), а різниця лише у кольорах і форматах.

Перша яскрава, наче дитячий журнал, друга, яку видало новостворене комунальне підприємство обласної ради, — класичний формат «А-2» (до речі, той самий формат, яким це видання друкувалося до появи у редакторському кріслі «Деснянської правди» прилучанки Лариси Мілової, чиї досягнення в галузі журналістики зовсім невідомі чернігівській пишучій братії).

Обидві «Деснянки» (і та, котра Мілової, і комунальна, що очолив Леонід Ісаченко) почали «нову-стару» еру з одного і того ж номера — 1 (27 490) і однакового логотипа, але перша чомусь залишила собі орден «Знак пошани», яким видання нагородили ще за радянських часів. Друга від нього з невідомих причин відмовилась, обравши собі для іміджу обласний герб (теж цікавий факт, бо, згідно з чинним законодавством, користуватися такою символікою на свій розсуд начебто заборонено).

До того ж, судячи з п'ятизначної цифри у дужках (27 940), обидві газети вважають себе правонастуницями того регіонального видання, що читачі бачили колись тричі на тиждень — щовівторка, щочетверга й щосуботи і за дизайном якого сумували, коли новий редактор Лариса Мілова змінила звичайний формат газети на «А-3».

«Закон – понад усе»

Саме так стверджують обидві «Деснянки» у своїх зверненнях до читачів. Аякже! Зараз у нас тільки лінивий нічого не говорить про закон. Але про те, чому так дивно сталося, що в нашому регіоні аж дві газети з однаковою назвою, замість однієї, і «вільна», і комунальна у своїх перших номерах мовчать, наче партизани на допиті.

Замість правдивої історії про дивне газетне роздвоєння закидають один одному щодо «порушень юридичних процедур під час реєстрації» та «занепад флагмана обласної журналістики».

А ще інформують читача про власні наміри. Видання Мілової, що привласнило собі бренд і орден, наприклад, наголошує, що «Деснянська правда» — буде, тому що вона — є» і що ця газета тепер вільна від зобов'язань перед попередніми засновниками (а це були: чернігівська обласна рада, облдержадміністрація і первинна журналістська організація). А ще стверджує, що їхнє «підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю зареєстроване відповідно до чинного законодавства», а «видаючи «Деснянську правду — вільну», колектив редакції діятиме, чітко дотримуючись чиного законодавства».

Видання, кероване паном Ісаченком, в анонімній статті на першій шпальті спочатку капітулює перед спритним близнюком, мовляв, «маємо те, що маємо, нехай собі». А потім наголошує, що комунальна «Деснянка» «не приписуватиме жодних чужих заслуг і не казатиме, що вона вільна, бо абсолютної волі нема ніде і ні в кого, а тим паче її повік і по всьому світу не було у журналістиці»… Отака заява!.. Схоже на те, що чи то автор — великий песиміст, чи поки що невідомий нам фахівець із міжнародної журналістики.

Він додає: «…великою мірою всі наші біди йдуть від того, що ми вульгаризуємо саме розуміння влади, тієї влади, котру самі ж обираємо, не поважаючи владу, ми сліпо перестаємо поважати самі себе»… Певне, натякає, що ніякої критики влади (особливо обласної, що є у числі співзасновників видання) у цій «Деснянці» не буде).

А наостанок, поясюючи, чому біля логотипа розташований герб нашої області, нарешті, зізнається: «Це і є основним символом, знаком того, хто ми і для кого працюємо»… Так і хочеться оте «для кого» виділити ну, ду-у-уже жирним шрифтом, бо багатьом вже зрозуміло — для кого саме.

І ось тут, попри усе словоблуддя обох «старих-нових» видань, у читача може виникнути доволі логічне запитання: «А хто це, до речі, такий «розумний» дозволив зареєструвати дві газети з однаковою назвою? Начебто, за законом, таке вчиняти не можна. А чи не сталося це завдяки корупції або ж тиску з боку влади?..»

Влада чи «дах»?

Звісно, за всіх часів без якогось впливового «даху» таке неподобство не робиться. За сучасними законами про авторське право, торгові марки та недобросовісну конкуренцію — воно взагалі неможливе. Але, як написав анонім, маємо те, що маємо — дві газети з однаковим логотипом. І обласну раду, на чолі з її керівником, представником БЮТу Наталією Романовою, яка вже двічі вперто обирає на посаду редактора «Деснянки» людей з інших міст (нагадаю, Мілова — підприємець із Прилук, Ісаченко — оглядач якогось київського видання) і, до того ж, майже невідомих у тутешніх журналістських колах.

Наче своїх кандидатур в обласному центрі вже немає, наче в нас усі повимирали, як динозаври... Чи не логічно ж було б обрати на посаду керівника «Деснянської правди» когось із заступників редакторів, людину-фахівця з певним досвідом, а не підприємця й оглядача?

Але, мабуть, в обласній раді краще знаються на журналістиці. А ще — на економіці, бо замість того, щоб відібрати привласнене видання й побажати Міловій щасливої дороги до Прилук, облрада своїм рішенням від 5 червня цього року виділяє на нове комунальне підприємство «Редакція газети «Деснянська правда»… 500 тисяч гривень. І ще 10 тисяч — на його реєстрацію. А ще, кажуть, обіцяли виділити Ісаченку квартиру (мабуть, своїм, чернігівським, уже всім надали житло, тож почнемо благодійництво щодо столичних)…

От вам і «економія» регіонального бюджету. А могли б, здавалося, подбати про лікарні, школи, дитячі садки і таке інше, на що у влади завжди грошей не вистачає (і про що вони, за їхніми ж твердженнями, думають навіть уві сні). А от газет у нашому регіоні, начебто, вистачає, тож робити дві «Деснянки» замість однієї, м'яко кажучи, взгагалі було не слід. Та ще й зараз, під час кризи, коли керівник зі здоровим глуздом не розкидається сотнями тисяч гривень, а економить кожну копійчину…

Втім зрозуміло, що мета створення двох газет (а комунальна «Деснянка» так і попереджає: «сьогодні їх дві, а завтра може бути три») жодного стосунку до економії не має. Бо напередодні виборів певним політичним силам, звісно, краще мати два пропагандистських рупори, аніж один. Та ще й придбаних не за власні кревні, а за бюджетні кошти. Тому що лідер, який згодом може очолити владу в країні, такий вчинок, скоріше за все, тільки схвалить, а щодо можливого покарання наразі не варто навіть і перейматися.

Як казали у давнину, «переможець завжди правий», і цим уже в наш час нікого не здивуєш. Дивує те, чому інші політичні сили (особливо ті, що називають себе «опозицією») в облраді мовчать, наче води у рота набрали? Що, перелякалися? Чи погодилися на якийсь вигідний компроміс?

І невже й наша обласна рада стала таким собі закритим клубом за політичними інтересами, в якому народні обранці вирішують власні економічні проблеми, а зовсім не те, що вони обіцяли своїм виборцям?..

Довідка:

Шизофренія — хронічне душевне захворювання, в основі якого лежать розщеплення думок, почуттів і дій людини, психічний розлад, що характеризується погіршенням сприйняття навколишньої дійсності і значною соціальною дисфункцією. У шизофренічному процесі страждають воля і мотивація, людина стає пасивною, байдужою, млявою, безініціативною, замкнутою.

Від редакції:

І редактору, й іншим працівникам «Високого Валу», відповідаючи на телефонні дзвінки читачів тижневика і гостей однойменного сайту, часто доводиться твердим голосом говорити наступне: «Редакція не завжди поділяє позицію автора матеріалу!» Трапляється й так, що хтось із членів колективу поділяє, хтось — ні. І це «роздвоєння», на наш погляд, зовсім не є шизофренією. Так було і в цьому випадку.

Та в одному наша думка збігається — ми за здорову конкуренцію, і чим більше газет буде, тим краще — і робочих місць більше для журналістів, і ще багато позитивних моментів. А що, конкуруючи в жорстких капіталістичних умовах, сильні залишатимуться, а слабкі «потонуть», так з цим нічого не вдієш.

І ще одне. Якщо обласна рада з її потужним юридичним апаратом не в змозі проконтролювати, щоб від неї «не втекла» газета, так це її проблеми. Якщо господар поганий і вона — газета — десь там безконтрольно «валяється», то чому б її комусь і не «підняти», тобто, не забрати собі і не приватизувати, якщо є така можливість.

Коментарі (36)

Топчіївчанка | 2009-12-01 19:39

Ото ж, якусь карлицю-Погосову (пенсіонерку - 63 роки) прийняли в "ДП," а ми як "издержки общества" маємо терпіти все це. Ми підняли питання про "ДПі І, в результат,і залишись ні з чим.

Горожанка | 2009-11-13 14:10

свежая городская шутка: одна "ДП" - вільна, вторая - "БОжевільна".

пиарщик | 2009-11-07 19:20

на месте какой-нибудь партии, я бы сделал 3-ю "деснянку". а чего?
это ж, выходит, вполне законно. назвал бы ее, к примеру, "деснянська правда - головна" или что-нибудь в этом роде. и 3 раза в неделю
толкал бы своего кандидата. так, что даже романова б от зависти покраснела больше, чем на том фото в сентябрьском номере (прошлогоднем) миловской "дп", когда она ганделык открывала.

Владимир ЛЫСЕНКО | 2009-11-06 13:52

ЕваЛисенко, син Лисенка, радника Мілової! Зрозуміло, що в тебе є "свой человек в чужой команде". Та чи татко знає, що ти оце тут понаписував?
от автора: для всех чиновник из облрады к моей родне не имеет никакого значения

Ева | 2009-11-04 15:17

Лисенко, син Лисенка, радника Мілової! Зрозуміло, що в тебе є "свой человек в чужой команде". Та чи татко знає, що ти оце тут понаписував?

однокласник | 2009-11-04 14:00

любаПитання наявності чоловіків у нашому суспільстві, як на мене, дуже актуальне. Майже так само мало залишилося і жінок. За останні десятиліття у нас утворився новий вид людини, до якої доречно застосовувати середній рід - ВОНО. Відтак відбувається деформація самоусвідомленні з усіма наслідками:)
1235813
а вам точно завидно что ктото бегает по всем а вас с вашими красивыми способностями нигде больше и не берут :)))

з Прилук | 2009-11-04 13:51

А відколи це редакція ВВ стала прогинатися під владу? З чого роблю такий висновок - а з вашого слизького коментаря "від редакції" під загалом сміливою і правдивою статтею . Просто гидота - і я - не я, і хата не моя. Прямо як у старій хитрожопій "Деснянці"

1235813 | 2009-11-04 13:42

любаПитання наявності чоловіків у нашому суспільстві, як на мене, дуже актуальне. Майже так само мало залишилося і жінок. За останні десятиліття у нас утворився новий вид людини, до якої доречно застосовувати середній рід - ВОНО. Відтак відбувається деформація самоусвідомленні з усіма наслідками:)
І це ВОНО вже побігало по всіх чернігівських газетах. "Жаль, королевство маловато, разгуляться негде":))))

однокласник | 2009-11-04 12:06

однокласникчто я слышу? оказываецца в нашей долбаной журналистике есть мужики. которые умеют водить машину при необходимости посудитца с падлецами а то и дать в морду.
1235813
можна падумать што ты не из мужиков вышел (или вышла). тоже мне аристократия кожемяцкая. не надо из себя представлять псевдоаристакратизм, потому што от ваших поступков нехорошо пахнет ГАСПАДА.

люба | 2009-11-04 12:02

Питання наявності чоловіків у нашому суспільстві, як на мене, дуже актуальне. Майже так само мало залишилося і жінок. За останні десятиліття у нас утворився новий вид людини, до якої доречно застосовувати середній рід - ВОНО. Відтак відбувається деформація самоусвідомленні з усіма наслідками:)

1235813 | 2009-11-04 11:58

однокласникчто я слышу? оказываецца в нашей долбаной журналистике есть мужики. которые умеют водить машину при необходимости посудитца с падлецами а то и дать в морду.
Отож і жаль, що у чернігівській журнілістиці є "мужики", але так мало чоловіків.

Ана-литик | 2009-11-04 11:55

на низах мужики еще остались а плохо что среди руководителей нет настоящих мужиков. они хуже баб. только посмотреть на тех кото нагибает баба из облрады и все ясно.

однокласник | 2009-11-04 11:43

что я слышу? оказываецца в нашей долбаной журналистике есть мужики. которые умеют водить машину при необходимости посудитца с падлецами а то и дать в морду.

911 | 2009-11-04 11:34

Влад Не знаю, хто такий у даному випадку Володимир Лисенко, але не можу не відзначити : у статті - немало толкового. І тим прикріші окремі проколи. Однак вони, швидше усього, йдуть від незнання деяких важливих фактів.
    Інакше автор,зокрема, не вів би мову про "обласну раду, на чолі з її керівником, представником БЮТу Наталією Романовою, яка вже двічі вперто обирає на посаду редактора «Деснянки» людей з інших міст (нагадаю, Мілова — підприємець із Прилук, Ісаченко — оглядач якогось київського видання) і, до того ж, майже невідомих у тутешніх журналістських колах" .
  Так, обласна рада нещодавно затвердила редактором "Деснянки" Л. Ісаченка, а ось Мілову редактором ... призначав голова правління ВАТ РВК "Деснянська правда" , бютівець Івашко. І якщо Мілова у журналістиці - нуль без палочки, то Ісаченко має своє ім"я. Уродженець Чернігівщини, він пройшов школу районного газетярства, закінчив факультет журналістики Київського університету, працював в обласній газеті у Чернівцях, до останнього часу був оглядачем "Урядового кур"єру" - газети Кабінету міністрів України. Має Золоте перо - відзнаку Національної спілки журналістів.
  Така розкладка сил сьогодні і в газетах. У "вільній" "правлять бал" "сірі миші", а у "Деснянці" - справжні професіонали. Але газетне рейдерство продовжується. "Вільній" - "зелена вулиця", а доставка читачам справжньої "Деснянки" ... блокується. Ганьба, та й годі. І що сьогодні, отримуючи пошту, має думати, скажімо, сільський голова? Що обласну владу у Чернігові паралізовано?
Люба
а по-вашому журналіст, який володіє побічно ще півдесятком професій, не може бути? звісно, ви ж позвикали, що писака тяжче авторучки (комп’ютерної мишки "заслужені" бояться) нічого не знає... застаріли ви зі своїми судженнями. треба вміти все:)))

Передплатник | 2009-11-04 09:40

Прикро, що 4-го листопада минулого року, коли Потапенко, Лисенко, Пархоменко,Тютюнник і Муха виступили з відкритим листом щодо крадіжки газети Міловою, ніхто з колег нас не підтримав. Ні Будлянський, ні Сапон, ні Губа, ні Тищенко... А тепер вони прилаштувалися біля бюджетного корита, поділили між собою посади (кажуть, що Тищенко завідує інформаційним відділом - ха-ха-ха) і підписують листи проти того, кому самі прислужували, як ніхто інший. Новому керівникові цих людей треба боятися, бо вони продадуть при нагоді і його.

люба | 2009-11-03 18:41

Сергій Соломаха
отож і виходить, що назву (бренд) "Деснянська правда вільна" (вільна - слово загального вжитку) просто вкрадено БЮТівськими ділками за підтримки голови облради і "непомічання" проблеми іншими гілками влади, в тому числі і правоохоронними.
ЧОМУ ДОСІ ПРОКУРАТУРА МОВЧИТЬ??? адже факт двох крадіжок ( "Деснянська правда" і "Черниговская неделя") видно неозброєним оком??? хоча що я кажу - міська прокуратура майже рік не відповідає на моє звернення з приводу порушення мого права на відпустку, передбачену законом.

Ський | 2009-11-03 18:13

Петро**ський все життя перефарбовується і прилаштовується ближче до керівництва, то чи варто дивуватися.
***ський обібрав журналістську організацію і вийшов сухим з води. Та ще й у нову газету влаштував своїх дам.

Солома Сергієнко | 2009-11-03 18:11

Сергій СоломахаПо Закону "Про друковані ЗМІ":
Засновники засновують газету "ХХХ", тобто фактично бренд і затверджують статут і призначають керівництво редакції, яке засновують підприємство- видавця згідно статуту."Редакцію газети"ХХХ"
Або засновник укладає угоду про видання газети "ХХХ" з видавцем, тобто підприємством "УУУ" будь-якої форми власності.
Отже, для друкованого ЗМІ "ХХХ" визначальним є його назва(бренд), а власником назви є тільки засновники.
А засновники коли-небудь піклувалися про своє заснування? Чи тільки користувалися ним?

Люба | 2009-11-03 18:03

Влад Не знаю, хто такий у даному випадку Володимир Лисенко, але не можу не відзначити : у статті - немало толкового. І тим прикріші окремі проколи. Однак вони, швидше усього, йдуть від незнання деяких важливих фактів.
    Інакше автор,зокрема, не вів би мову про "обласну раду, на чолі з її керівником, представником БЮТу Наталією Романовою, яка вже двічі вперто обирає на посаду редактора «Деснянки» людей з інших міст (нагадаю, Мілова — підприємець із Прилук, Ісаченко — оглядач якогось київського видання) і, до того ж, майже невідомих у тутешніх журналістських колах" .
  Так, обласна рада нещодавно затвердила редактором "Деснянки" Л. Ісаченка, а ось Мілову редактором ... призначав голова правління ВАТ РВК "Деснянська правда" , бютівець Івашко. І якщо Мілова у журналістиці - нуль без палочки, то Ісаченко має своє ім"я. Уродженець Чернігівщини, він пройшов школу районного газетярства, закінчив факультет журналістики Київського університету, працював в обласній газеті у Чернівцях, до останнього часу був оглядачем "Урядового кур"єру" - газети Кабінету міністрів України. Має Золоте перо - відзнаку Національної спілки журналістів.
  Така розкладка сил сьогодні і в газетах. У "вільній" "правлять бал" "сірі миші", а у "Деснянці" - справжні професіонали. Але газетне рейдерство продовжується. "Вільній" - "зелена вулиця", а доставка читачам справжньої "Деснянки" ... блокується. Ганьба, та й годі. І що сьогодні, отримуючи пошту, має думати, скажімо, сільський голова? Що обласну владу у Чернігові паралізовано?
Владе, це ж, очевидно, що В. Лисенко - це ви. А в. Лисенко - водій- "журналіст" в газеті "наш край"

Сергій Соломаха | 2009-11-03 16:52

По Закону "Про друковані ЗМІ":
Засновники засновують газету "ХХХ", тобто фактично бренд і затверджують статут і призначають керівництво редакції, яке засновують підприємство- видавця згідно статуту."Редакцію газети"ХХХ"
Або засновник укладає угоду про видання газети "ХХХ" з видавцем, тобто підприємством "УУУ" будь-якої форми власності.
Отже, для друкованого ЗМІ "ХХХ" визначальним є його назва(бренд), а власником назви є тільки засновники.

Влад - не юристу | 2009-11-03 15:17

Читач
юристВы, возможно, не совсем в курсе. Дело в том, что как раз КП "ДП" и должно быть законным правопреемником старой "Деснянки" (отдела РВК "ДП"), а не новообразованная миловская структура ТОВ. Нельзя было (если по закону) просто так, в политических или личных целях отдавать приватной особе, далекой от медийного бизнеса и журналистики газету, принадлежащую территориальной громаде области. Ведь контрольный пакет акций ВАТ РВК "ДП" принадлежал обласной раде. А газета была его частью.
А нашим БЮТовцам было завидно, как ловко украли в 05 году у нашей обладминистрации газету "Черниговский виснык" (теперь "Виснык Ч") -
им зачесались руки украсть "ДП" у облрады. Это же круче, чем украсть у ОДА! Потому никакого оправдания ни Романовой, ни Хоменко нет.
Эти хирооумные временные персонажи нашей истории сполна получат букет проклятий от простых людей. Имею в виду не только эту газетную историю, а вообще их "гармоничную" деятельность.
не юрист
Прежде, чем посылать на базар, уясни для себя хотя бы следующее. Есть редакция и есть газета. А это не одно и то же. Так вот. У законной "Деснянки" были и есть три учредителя - облрада, облдержадминистрация и журналистская организация. И при чем здесь собрание акционеров? Тем болепе, что создано и начало действовать КП "ДП". Или ты,посылаюший, это тоже понимаешь, но хочешь сознательно навести тень на плетень?

Петро | 2009-11-03 14:15

**ський все життя перефарбовується і прилаштовується ближче до керівництва, то чи варто дивуватися.

Читатель | 2009-11-03 12:52

Заслуженые и незаслуженые журналисты, которые подписалися под "Заявой"! Первый среди них Будлянский. Сколько вы прислуживали Миловой, рассчитывая на лакомый кусок у руля? И вдруг с неба упал лакомый бюджетный кусок и вы успели пристроиться у корыта. Одни дописывают "вильна", а вы допишете что-то вроде "Клуб пенсионеров". Есть еще более точная формулировка, но может показаться обидной. Но точная!
Сидели бы молча.

Читач | 2009-11-03 12:33

Читач
юристВы, возможно, не совсем в курсе. Дело в том, что как раз КП "ДП" и должно быть законным правопреемником старой "Деснянки" (отдела РВК "ДП"), а не новообразованная миловская структура ТОВ. Нельзя было (если по закону) просто так, в политических или личных целях отдавать приватной особе, далекой от медийного бизнеса и журналистики газету, принадлежащую территориальной громаде области. Ведь контрольный пакет акций ВАТ РВК "ДП" принадлежал обласной раде. А газета была его частью.
А нашим БЮТовцам было завидно, как ловко украли в 05 году у нашей обладминистрации газету "Черниговский виснык" (теперь "Виснык Ч") -
им зачесались руки украсть "ДП" у облрады. Это же круче, чем украсть у ОДА! Потому никакого оправдания ни Романовой, ни Хоменко нет.
Эти хирооумные временные персонажи нашей истории сполна получат букет проклятий от простых людей. Имею в виду не только эту газетную историю, а вообще их "гармоничную" деятельность.
не юрист
журналістА з якого юридичного ракурсу дивитись на те, що пошта дійсно вперто і нахабно блокує вихід Деснянської правди. Журналісти, які, доречі, є дійсно професіоналами і багато з них заслуженими журналістами України, пишуть живі матеріали, а стопки газет припадають пилом в друкарні. На вашу думку чи не пора відповідним органам розібратися з тим, що відбувається з поштою. це - дуже просто, зважаючи на те, що голова пошти надиво також бютівець. От вам і манна небесна від Юлі та її бандитської каманди.
Журналісте, а вам яке діло до газет, чи у вас нема чим зайнятися, чи, може безробітний. Здається ви точно в "ДП" не працюєте. То що вам до того.Який інтерес. Ви так р’яно захищаєте КП"ДП" .

читач | 2009-11-03 12:23

так зашолА кому собственно интересны эти внутренние разборки. Я, как читатель выберу ту газету которая мне интересней. А вы там хоть подушите друг друга)))
Я з Вами цілком згоден. Кому яке діло до двох газет, нехай собі працюють. Все одно, що назви однакові, начиння то різне.не думаю, що ці газети у когось щось крадуть, чи комусь життя не дають. У нас в країні багато інших проблем, та ми чомусь їх не бачимо, а хочемо придушити тих, хто хоче працювати.

влад | 2009-11-03 11:56

Читач
юристВы, возможно, не совсем в курсе. Дело в том, что как раз КП "ДП" и должно быть законным правопреемником старой "Деснянки" (отдела РВК "ДП"), а не новообразованная миловская структура ТОВ. Нельзя было (если по закону) просто так, в политических или личных целях отдавать приватной особе, далекой от медийного бизнеса и журналистики газету, принадлежащую территориальной громаде области. Ведь контрольный пакет акций ВАТ РВК "ДП" принадлежал обласной раде. А газета была его частью.
А нашим БЮТовцам было завидно, как ловко украли в 05 году у нашей обладминистрации газету "Черниговский виснык" (теперь "Виснык Ч") -
им зачесались руки украсть "ДП" у облрады. Это же круче, чем украсть у ОДА! Потому никакого оправдания ни Романовой, ни Хоменко нет.
Эти хирооумные временные персонажи нашей истории сполна получат букет проклятий от простых людей. Имею в виду не только эту газетную историю, а вообще их "гармоничную" деятельность.
не юрист
Прежде, чем посылать на базар, уясни для себя хотя бы следующее. Есть редакция и есть газета. А это не одно и то же. Так вот. У законной "Деснянки" были и есть три учредителя - облрада, облдержадминистрация и журналистская организация. И при чем здесь собрание акционеров? Тем болепе, что создано и начало действовать КП "ДП". Или ты,посылаюший, это тоже понимаешь, но хочешь сознательно навести тень на плетень?

так зашол | 2009-11-03 09:55

А кому собственно интересны эти внутренние разборки. Я, как читатель выберу ту газету которая мне интересней. А вы там хоть подушите друг друга)))

журналіст | 2009-11-03 09:17

Читач
юристВы, возможно, не совсем в курсе. Дело в том, что как раз КП "ДП" и должно быть законным правопреемником старой "Деснянки" (отдела РВК "ДП"), а не новообразованная миловская структура ТОВ. Нельзя было (если по закону) просто так, в политических или личных целях отдавать приватной особе, далекой от медийного бизнеса и журналистики газету, принадлежащую территориальной громаде области. Ведь контрольный пакет акций ВАТ РВК "ДП" принадлежал обласной раде. А газета была его частью.
А нашим БЮТовцам было завидно, как ловко украли в 05 году у нашей обладминистрации газету "Черниговский виснык" (теперь "Виснык Ч") -
им зачесались руки украсть "ДП" у облрады. Это же круче, чем украсть у ОДА! Потому никакого оправдания ни Романовой, ни Хоменко нет.
Эти хирооумные временные персонажи нашей истории сполна получат букет проклятий от простых людей. Имею в виду не только эту газетную историю, а вообще их "гармоничную" деятельность.
не юрист
А з якого юридичного ракурсу дивитись на те, що пошта дійсно вперто і нахабно блокує вихід Деснянської правди. Журналісти, які, доречі, є дійсно професіоналами і багато з них заслуженими журналістами України, пишуть живі матеріали, а стопки газет припадають пилом в друкарні. На вашу думку чи не пора відповідним органам розібратися з тим, що відбувається з поштою. це - дуже просто, зважаючи на те, що голова пошти надиво також бютівець. От вам і манна небесна від Юлі та її бандитської каманди.

не юрист | 2009-11-03 03:01

Читач
юристВы, возможно, не совсем в курсе. Дело в том, что как раз КП "ДП" и должно быть законным правопреемником старой "Деснянки" (отдела РВК "ДП"), а не новообразованная миловская структура ТОВ. Нельзя было (если по закону) просто так, в политических или личных целях отдавать приватной особе, далекой от медийного бизнеса и журналистики газету, принадлежащую территориальной громаде области. Ведь контрольный пакет акций ВАТ РВК "ДП" принадлежал обласной раде. А газета была его частью.
А нашим БЮТовцам было завидно, как ловко украли в 05 году у нашей обладминистрации газету "Черниговский виснык" (теперь "Виснык Ч") -
им зачесались руки украсть "ДП" у облрады. Это же круче, чем украсть у ОДА! Потому никакого оправдания ни Романовой, ни Хоменко нет.
Эти хирооумные временные персонажи нашей истории сполна получат букет проклятий от простых людей. Имею в виду не только эту газетную историю, а вообще их "гармоничную" деятельность.
Юрист, иди торгуй семечками на базаре. КП "ДП" не может быть законным правопреемником старой "Деснянки" (отдела РВК "ДП"). Судьбой газеты может распоряжаться исключительно собрание акционеров ВАТ РВК "ДП", на котором обл. рада может ставить любые вопросы по судьбе газеты (тем более имея контрольный пакет). Собрание будет только в начале след. года.

поинформированная | 2009-11-02 23:20

Влад
неужели вы не понимаете, что без благословения романовой ивашко в начале своей деятельности не переделал бы статут ВАТ РВК "ДП" , из которого убрал пункт о том, что редактора утверждает облрада???

юрист | 2009-11-02 22:16

Читач
Вы, возможно, не совсем в курсе. Дело в том, что как раз КП "ДП" и должно быть законным правопреемником старой "Деснянки" (отдела РВК "ДП"), а не новообразованная миловская структура ТОВ. Нельзя было (если по закону) просто так, в политических или личных целях отдавать приватной особе, далекой от медийного бизнеса и журналистики газету, принадлежащую территориальной громаде области. Ведь контрольный пакет акций ВАТ РВК "ДП" принадлежал обласной раде. А газета была его частью.
А нашим БЮТовцам было завидно, как ловко украли в 05 году у нашей обладминистрации газету "Черниговский виснык" (теперь "Виснык Ч") -
им зачесались руки украсть "ДП" у облрады. Это же круче, чем украсть у ОДА! Потому никакого оправдания ни Романовой, ни Хоменко нет.
Эти хирооумные временные персонажи нашей истории сполна получат букет проклятий от простых людей. Имею в виду не только эту газетную историю, а вообще их "гармоничную" деятельность.

Влад | 2009-11-02 22:05

  Не знаю, хто такий у даному випадку Володимир Лисенко, але не можу не відзначити : у статті - немало толкового. І тим прикріші окремі проколи. Однак вони, швидше усього, йдуть від незнання деяких важливих фактів.
    Інакше автор,зокрема, не вів би мову про "обласну раду, на чолі з її керівником, представником БЮТу Наталією Романовою, яка вже двічі вперто обирає на посаду редактора «Деснянки» людей з інших міст (нагадаю, Мілова — підприємець із Прилук, Ісаченко — оглядач якогось київського видання) і, до того ж, майже невідомих у тутешніх журналістських колах" .
  Так, обласна рада нещодавно затвердила редактором "Деснянки" Л. Ісаченка, а ось Мілову редактором ... призначав голова правління ВАТ РВК "Деснянська правда" , бютівець Івашко. І якщо Мілова у журналістиці - нуль без палочки, то Ісаченко має своє ім"я. Уродженець Чернігівщини, він пройшов школу районного газетярства, закінчив факультет журналістики Київського університету, працював в обласній газеті у Чернівцях, до останнього часу був оглядачем "Урядового кур"єру" - газети Кабінету міністрів України. Має Золоте перо - відзнаку Національної спілки журналістів.
  Така розкладка сил сьогодні і в газетах. У "вільній" "правлять бал" "сірі миші", а у "Деснянці" - справжні професіонали. Але газетне рейдерство продовжується. "Вільній" - "зелена вулиця", а доставка читачам справжньої "Деснянки" ... блокується. Ганьба, та й годі. І що сьогодні, отримуючи пошту, має думати, скажімо, сільський голова? Що обласну владу у Чернігові паралізовано?

Жека | 2009-11-02 18:20

Не старайтесь, все равно у читателей двух "ДП" нету Интернета. Но если вам это нравится то дерзайте. Но в любом случае их рассудят подписчики.

Читач | 2009-11-02 18:09

А чи не здається вам, шановні, що з усіма запитаннями щодо двох "ДП", потрібно звернутися до голови облради.Чому вона знаючи про існування однієї газети "ДП" створила КП "ДП". Нехай би створила КП "Рошен". А ми читачі та й взагалі жителі області можемо створити КП "Обласна рада". Тільки КП "ДП" існує за рахунок Держбюджету, а це - наші податки.

Деснянська Правда | 2009-11-02 17:01

Заява первинної організації журналістів газети «Деснянська правда»
  2 Ноября 2009 11:57 Просмотров: 160
Шановні колеги з районних, обласних та всеукраїнських ЗМІ, читачі «Деснянської правди»!
Ми, ветерани-пенсіонери та представники нинішнього складу редакції газети, з обуренням змушені констатувати факт нахабного і цинічного посягання на історію, заслуги та й саме існування «Деснянської правди», якій більшість з нас віддали свої найкращі роки.
  Наша газета чесно і самовіддано служила територіальній громаді області, відстоюючи її інтереси та забезпечуючи якісною, повноцінною інформацією. Тому логічним і вмотивованим етапом сучасного розвитку газети стало створення рішенням сесії обласної ради «Комунального підприємства «Редакція газети «Деснянська правда». Таку реорганізацію ініціювали обласна рада та облдержадміністрація, як співзасновники газети, а також колектив журналістів редакції. З 22 жовтня газета виходить у новій іпостасі. Але читачі, на жаль, побачили тільки її перший номер. А у скриньки передплатників старої доброї «Деснянки» опускається приватне видання «Деснянська правда. Вільна». Нашим давнім шанувальникам лишається лише гадати, з якого дива відбулася така заміна.
  Навесні журналісти редакції уже зверталися до громадськості з попередженням про те, що готується «прихватизація» поважного видання. Саме це і сталося: з’явилося ТОВ «Редакція газети «Деснянська правда», зареєстроване за… приватною адресою у Прилуках. Там же, у Прилуках, і бухгалтерія ТОВ, а частина зарплати працівникам видається у «конвертах». Читачам нав’язується «Деснянська правда. Вільна», яка перетворилася на видання, котре усе більше губиться у морі газетного ринку. Та й не дивно — з учорашніх творчих співробітників колишньої «Деснянки» у ній залишився лише один, не враховуючи ще двох спеціальних кореспондентів, що живуть у районах. Прикро, що вони зрадили свою газету і підтримують незаконні дії «вільного» редактора. При цьому «вільні», (правильніше звучало б – самовільні), котрі вийшли у світ… 1 жовтня 2009 року, додумалися причепити на логотип газети, котрий вони, до речі, теж украли, орден «Знак пошани», яким «Деснянська правда» була нагороджена ще у… 1967 році.
  Також ТОВ «Редакція газети «Деснянська правда» («вільна» тобто) самовільно прихопила й газету «Черниговская неделя», 19 років тому засновану первинною журналістською організацією «Деснянської правди», тобто нами. Це видання ніколи не передавалося ніяким ТОВам. А той, хто це зробив, ми впевнені, понесе відповідальність.
За умови сьогоднішнього безладу дійшло до того, що справжню «Деснянську правду» перестали доставляти передплатникам, чим було грубо порушено права і читачів, і журналістів.
  У ситуації, що склалася, журналістська організація вважає за необхідне зробити такі акценти:
- розділяємо цілком зрозуміле обурення наших читачів, які, звертаючись до редакції, наполягають на тому, що вони повинні отримати ту газету, яку передплатили, а не якесь новоявлене видання з туманними намірами і перспективами;
- адекватну оцінку мають одержати дії тих посадовців, які організували відкритий саботаж, в результаті чого всі останні номери віддрукованої «Деснянки» залишилися на складі друкарні;
- наполягаємо на тому, щоб повернути КП «Деснянська правда», яке є правонаступником обласної газети «Деснянська правда» із 170-річною історією, матеріальні цінності і нагороди, котрі незаконно використовує колектив газети «Деснянська правда. Вільна»;
- вважаємо за необхідне відмовитися від послуг ТОВ «Деснянська правда», яке без згоди засновника видає орган первинної організації журналістів газети «Деснянська правда» – газету «Черниговскую неделю», і доручити видання цієї газети КП «Деснянська правда».
  Ми сподіваємося на підтримку колег та усіх чесних громадян області, для яких наша газета завжди була просто «Деснянською правдою», бренду і логотипу якої не потрібні додаткові уточнення та приписки.
Прийнято на зборах первинної організації журналістів газети «Деснянська правда» 26 жовтня 2009 р.
Заяву підписали: Заслужений журналіст України Микола Будлянський, Заслужений журналіст України Володимир Сапон, Заслужений журналіст України Олександр Каранда, Заслужений журналіст України Станіслав Закусило, журналісти – Олена Каранда, Петро Куценко, Віктор Муха, Наталія Авер’янова, Олександр Дульцев, Володимир Савченко, Тетяна Баскіна, Ніна Тесельська, Лариса Махіна, Віра Губар, Станіслав Клопот, Віталій Назаренко, Микола Тищенко, Надія Погосова, Людмила Пархоменко, Євдокія Тютюнник, Григорій Янушкевич, Валентина Будко.

журналіст | 2009-11-02 16:54

Взагалі СБУ варто було б розібратися з поштою. про її норови та любов до одних і нелюбов до інших писалося неодноразово. Бютівська команда на чолі з Дубілем та Ляшком всього лише виконує наказ Юлі взяти область, але чому інструментом для цього обрали ДП, чому не можна як інші простоплатити за рекламу і куди подітися дійсно професійній команді видання з історіює.
Ганьба для нашої влади потурати тим, хто діє проти народу.
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Порох замість вина!

SVOBODA.FM