Последнее обновление: 09:40 понедельник, 1 марта
Загрузка...
Найкращі тести
Интервью
Вы находитесь: Політика / Регіон / Дубиль о планах на местные выборы, об Андросе, Маркове и инвестициях в область
Дубиль о планах на местные выборы, об Андросе, Маркове и инвестициях в область

Дубиль о планах на местные выборы, об Андросе, Маркове и инвестициях в область

Одно из черниговских Интернет-изданий на днях выразило мнение, что Валерий Дубиль не убегает к регионалам, с которыми"у него дружба", только из-за собственных планов на местных выборах в Чернигове.

«Высокий Вал» попросил политика прокомментировать такие утверждения и назвать настоящие причины политической твердости. Валерий Дубиль также ответил на вопрос относительно планов на местные выборы и их действующих лиц, а также прокомментировал некоторые противоречивые заявления ВО «Батькивщина».

- Для меня Закон жизни – это Библия, которая учит не предавать. Я давно являюсь членом партии «Батькивщина» и не собираюсь оставлять ее ряды из-за того, что полностью поддерживаю программу деятельности, принципы и идеи нашей политической силы, ее лидера Юлии Тимошенко. Я баллотировался, как народный депутат от Батькивщины и люди понимали, что Юлия Владимировна мне доверяет. Перейти во фракцию Партии регионов – это предать лидера, наших партийцев, тысячи моих избирателей. Батькивщина, как оппозиционная сила всегда была, есть и будет за народ. Мы всегда отстаиваем интересы наших рядовых граждан, а не олигархических кланов и люди это знают. Поэтому я убежден, что на президентских, парламентских и местных выборах мы всегда будем иметь поддержку наших избирателей. В «Батькивщине» нас объединяет не желание прикрыться каким-то брендом ради победы на тех или иных выборах, а желание делать те хорошие дела, которые она ставит перед собой.

На местные выборы – «с молодой прогрессивной командой»

- Имеете ли Вы и ваша команды планы на местные выборы? Будете ли Вы лично бороться за кресло городского головы?

- Да, я и моя команда имеем серьезные планы относительно участия на очередных местных выборах. Мы не собираемся быть в стороне от этого процесса, и будем делать все возможное, чтобы не допустить к руководству городом каких-то дельцов и бездарей. Мы настроены привести во власть на этих местных выборах наилучших представителей города, которые мыслят как лидеры, а не просто является исполнителями чьих-то указаний или распоряжений, специалистов нового поколения, авторитетных и успешных граждан, талантливую и прогрессивно мыслящую молодежь, тех, кто желает самореализоваться, кто готов с нами улучшить жизнь территориальной громады Чернигова.

Мы приложим все усилия, чтобы на местных выборах победила наша молодая команда, которая будет работать на благо людей. Относительно должности городского головы, то однозначно, мы будем иметь свою кандидатуру, и по нашему мнению – им должен стать настоящий хозяйственник. Будет это моя или другая кандидатура, еще рано говорить, время покажет.

Региональная «глыба» не идет на сотрудничество,
а Соколов и Андрос - одинаковы

- Аналогичные намерения высказал недавно ваш коллега Владислав Атрошенко, а первый заместитель городского головы Сергей Андрос сделал ему замечание за нарушение партийной дисциплины, хоть Атрошенко и не является членом Партии регионов. Как можете прокомментировать? Не являются ли подобные заявления фальстартом местной избирательной кампании?

- Хочу отметить, что мне как народному депутату нелегко работать в своем избирательном округе, когда городская власть не желает сотрудничать, аналогично, думаю, и Владиславу Атрошенку, потому его заявление об участии в местных выборах, желание заменить действующее руководство города, которое также представляет и Сергей Андрос, является полностью прогнозируемым, которое должно было прозвучать рано или поздно. Почему была такая реакция Сергея Андроса? Наверное, он не прочь перекочевать из кресла первого заместителя на должность городской головы, а здесь народный депутат, который представляет фракцию Партии регионов, заявляет, что всех руководителей города, которые де-факто являются членами Партии регионов, нужно менять. Конечно, ему это не понравилось. Владислав Атрошенко и Сергей Андрос, как претенденты на власть в городе являются представителями действующего властного режима, а не оппозиции, поэтому думаю люди разберутся, кого поддерживать на местных выборах. Если рассматривать отдельно Сергея Андроса, как возможного кандидата на должность городского головы, то я сразу вспоминаю математическое правило «от перестановки мест слагаемых сумма не меняется», Соколов - Андрос, пока я не вижу какой-то разницы.

Марков – наш оппонент, а достойный Кучма подождет

- Своим решением Высший админсуд лишил депутатского мандата вашего коллегу Маркова. По этому поводу "Батькивщина" сделала заявление, которым осуждает такое решение и выступает в защиту парламентаризма. Поддерживаете ли Вы лично это заявление, которое фактически защищает одиозную личность, которого обвиняют в деятельности антиукраинского и даже уголовного характера?

- Данное заявление Батькивщины – это не позиция защиты какого-то конкретного народного депутата, в данном случае Игоря Маркова, а четкая позиция того, что карманные суды не могут перебирать на себя право корректировать выбор народа. Невзирая на это, отмечу, что Игорь Марков является нашим идеологическим оппонентом. Аналогичным способом, через суд, были лишены мандатов защитник Юлии Тимошенко Сергей Власенко, депутаты Павел Балога, Андрей Веревский и Александр Домбровский. В такую ситуацию может попасть любой неугодный народный депутат. Такие действия не имеют никакого отношения к демократии и европейским стандартам.

- На сессии черниговского областного совета фракция "Батькивщины" выступила против присвоения Леониду Кучме звания почетного гражданина Черниговской области. На самом ли деле не заслужил? Почему по вашему мнению облсовет не поддержал такого намерения и какой является ваша позиция по этому вопросу?

- Леонид Кучма много сделал хороших дел для улучшения социально-экономического развития Черниговщины. Однако, его имя связывают с причастностью к убийству Георгия Гонгадзе. Имеет он какое-то отношение к этому или нет - будет устанавливать следствие и суд. Наверное, потому облсовет и не поддержал.

Грядет революция общежитий и инвестиций в Черниговщину

- Над каким законопроектом вы сейчас работаете, и чем лично для Вас важна нынешняя сессия Верховной Рады?

- Сейчас я серьезно работаю над двумя достаточно значимыми законопроектами. Первый - это внесение изменений в Гражданский кодекс Украины, который предусматривает возможность получения в собственность жилья миллионами жителей общежитий. Этот законопроект является достаточно революционным, потому в настоящий момент проводится работа относительно его согласования профильным министерством и администрацией Президента. Второй – внесение изменений в Закон Украины «О естественном заповедном фонде» ради того, чтобы был разблокирован вопрос создания естественных заповедников, региональных ландшафтных парков, и тому подобное и прекращен дерибан земле, на которой эти объекты должны обустраиваться. Текст этого законопроекта мы также отрабатываем со специалистами министерств.

Имею надежду, что нынешняя сессия будет важной тем, что большинство моих законодательных инициатив станут действующими законами, и мое пребывание в Парламенте в дальнейшем будет способствовать улучшению благосостояния в избирательном округе.

Я планирую усилить деятельность межпарламентских групп, которые возглавляю. Ведь это будет способствовать налаживанию сотрудничества между странами. Убежден, что это принесет хорошие инвестиции как в Украину, так и в Черниговщину. Эта сессия будет формировать государственный бюджет на 2014-й год, потому я буду способствовать, чтобы мой избирательный округ был профинансирован должным образом.

Комментарии (30)

Екатерина | 2013-09-29 22:54

Я ,как и многие,верю Дубилю и его соратникам. Они хоть что-то делают,хотя при этой власти попробуй сделай.И кандидата достойного найдут.Пора эту соколовщину переизбрать.Посмотрите на наши дороги-позор!Питание в детсадах-позор.Поборы в школах-позор. Работа ЖКХ-100 раз позор.Вода на Подусовке -сплошная ржавчина.Все воруется и ничего не делается.Гнать команду Соколова в три шеи!!!!

Наталия | 2013-09-29 22:35

В любом случае команда Дубиля будет лучше и порядочнее команды Соколова,а если опыта мало,то научаться-не Святые горшки обжигают.Если черниговцы поддержат команду Валерия Дубиля,уверена-не пожалеют.Он сам порядочный человек и команда у него такая.

Наталия 2013-09-28 | 2013-09-29 22:34

Я
В любом случае команда Дубиля будет лучше и порядочнее команды Соколова,а если опыта мало,то научаться-не Святые горшки обжигают.Если черниговцы поддержат команду Валерия Дубиля,уверена-не пожалеют.Он сам порядочный человек и команда у него такая.

Наталия | 2013-09-29 22:31

В любом случае команда Дубиля будет лучше и порядочнее команды Соколова,а если опыта мало,то научаться-не Святые горшки обжигают.Если черниговцы поддержат команду Валерия Дубиля,уверена-не пожалеют.Он сам порядочный человек и команда у него такая.

мешканка Чернігова | 2013-09-25 19:15

Виталий
Шановний Віталій, а може Ви не в той бік дивитесь?

Олександр Пономаренко | 2013-09-25 10:49

Олександр ПономаренкоДоброго всім дня! Внесу трохи ясність, що мав на увазі Валерій Дубіль під "молодою командою". Валерій Олександрович добре розуміє, що для участі у місцевих виборах потрібна команда фахівців по різним напрямкам, люди які мислять не шаблоно, а прогресивно. Для того, щоб міняти місцеву владу - потрібно мати на кого її міняти. І ми над цим наразі працюємо. Нами розроблено постійно діючу кадрову програму, суть її ми покищо не розголошуємо. Але зазначу, що в більшій мірі ми будемо робити ставку на молоде покоління. Невдовзі цю програму буде публічно представлено. Ми переконані, що в Чернігові знайдуться бажаючі, які мають необхідні знання, попрацювати на благо міста та побудувати власну кар'єру. Що стосується тих помічників - консультантів, депутатів місцевих рад, партійних активістів, волонтерів, тощо, які пліч - о - пліч сьогодні працюють з нами, то це люди перевірені часом, які віддано роблять свою справу. Ми бачемо як ці люди змінюються, ростуть як у своєму світогляді, так і у професійному рівні. І це приємно. Звісно не всі можуть бути харизматичними особами, лідерами, публічними особами, проте серед сформованої команди на сьогоднішній час, є теж немало достойнох людей для заміни тих чи інших керманичів міста. Тому говорити про те є чи немає у Валелія Олександровича досойна команда на противагу діючій міській владі наразі зарано. Час покаже, проте цілком зі всіма погоджуюсь, що перед тим як робити свій вибір, кого підтримувати на виборах, однією із складових прийняття зваженого з цього приводу рішення має бути чітке розуміння кого і з якими цілями веде до влади той чи інший політик. Помічник - консультант Валерія Дубіля у Верховній Раді Олександр Пономаренко.
Патріот
Доброго дня! Так, народний депутат повинен займатися законотворчістю і у Валерія Олександровича це дуже добре виходить (наразі зареєстровано 21 законопроект). Покищо із тих народних обранців, які закріплені за Чернігівщиною, лише його законопроект став діючим Законом (Закон №398-VII, який унеможливлює ліквідацію в Україні 11 гімназій - інтернатів, 53 ліцеїв - інтернатів, 2 колегіумів - інтернатів, не позбавляє права на якісну освіту близько 12 тис. учнів). Погоджуюсь з тим, що питаннями благоустрою, в тому числі встановлення дитячих майданчиків має займатися міська влада за бюджетні кошти, а не народний депутат за свої власні та спонсорські. Але кому залишається це робити, якщо вона цим не займається? Тому Валерій Олександрович в рамках своїх можливостей і покращує благоустрій міста. Тому він серйозно і націлений міняти міську владу. Влада має працювати на добробут громади, виймати з кишені, а не класти туди. Формування команди Валерія Дубіля - це не піар, а реальна потреба. Всі бажаючі кваліфіковані фахівці із лідерськими якостями, організаційними здібностями та високими моральними цінностями, всі ті, які на справді є ПАТРІОТАМИ, а не лише себе так називають, стануть її членами!

Небайдужий | 2013-09-25 10:34

"Русин и Лебедь уже пенсионеры и старый гей Тертилов, а молодежь - это Федотов парень Лемешей. Команда очень слабая".
Почитал и подумал, что это начало предвыборной компании. И пошло обливание грязью. Никакого конструктива. Русин и Лебеди пока еще не пенсионеры, так что не так уже и слабы!. В отношении Тертилова- так многим можно приклеить любые ярлыки безосновательно. И это пишет человек, живущий в 21 веке, которая стремится в Евросоюз. А мысли дремучие))). А что Федотов, родившийся в с. Лемеши-это тоже преступление или порок? И что эта команда после этой фальши станет слабее?. Думаю, нет. Это сделает их только сильнее, но не слабее. Они должны быть благодарны за такие комментарии.

Я | 2013-09-25 08:57

 А у кого есть команда ? У регионов , коммунистов , удара , свободы ? Команда Дубиля хоть работает и что то делает , а не ворует как нынешняя власть . Позор проплаченным тролям , которые пишут всю эту чушь и грязь о команде Дубиля !!! Регионы идите и делайте хоть что нибудь , а не деребанте город и страну !!!

Патріот | 2013-09-24 19:10

Олександр ПономаренкоДоброго всім дня! Внесу трохи ясність, що мав на увазі Валерій Дубіль під "молодою командою". Валерій Олександрович добре розуміє, що для участі у місцевих виборах потрібна команда фахівців по різним напрямкам, люди які мислять не шаблоно, а прогресивно. Для того, щоб міняти місцеву владу - потрібно мати на кого її міняти. І ми над цим наразі працюємо. Нами розроблено постійно діючу кадрову програму, суть її ми покищо не розголошуємо. Але зазначу, що в більшій мірі ми будемо робити ставку на молоде покоління. Невдовзі цю програму буде публічно представлено. Ми переконані, що в Чернігові знайдуться бажаючі, які мають необхідні знання, попрацювати на благо міста та побудувати власну кар'єру. Що стосується тих помічників - консультантів, депутатів місцевих рад, партійних активістів, волонтерів, тощо, які пліч - о - пліч сьогодні працюють з нами, то це люди перевірені часом, які віддано роблять свою справу. Ми бачемо як ці люди змінюються, ростуть як у своєму світогляді, так і у професійному рівні. І це приємно. Звісно не всі можуть бути харизматичними особами, лідерами, публічними особами, проте серед сформованої команди на сьогоднішній час, є теж немало достойнох людей для заміни тих чи інших керманичів міста. Тому говорити про те є чи немає у Валелія Олександровича досойна команда на противагу діючій міській владі наразі зарано. Час покаже, проте цілком зі всіма погоджуюсь, що перед тим як робити свій вибір, кого підтримувати на виборах, однією із складових прийняття зваженого з цього приводу рішення має бути чітке розуміння кого і з якими цілями веде до влади той чи інший політик. Помічник - консультант Валерія Дубіля у Верховній Раді Олександр Пономаренко.
Депутат повинен займатися законотворчістю, а не дитячими майданчиками. Для цього є місцева влада. То інше питання, що у влади на це ні грошей не має, ні часу. Оцінювати депутата повинні за його закони. На жаль,в нас 20 років оцінюють депутата за виділені кошти на ті чи інші проблеми регіону. А щодо формування молодої команди, то це я пройшов в "Громадській дупці". Це піар, брехня і більш нічого. Коли будуть формувати команду в депутати, то в прохідні списки попадуть свої "доску", а всі інші видібрані в процесі конкурсу будуть в списках, але для масовості.

Стасик | 2013-09-24 15:23

Устанавливать детские площадки это хорошо, правильно и нужно. однако совершенно недостаточно для того, чтоб заявлять о решении проблем города. И для уровня народного депутата мелковато. А то, что у Батькивщины в Чернигове нет ни команды, ни отдельных достойных лидеров - это известный факт не требующий доказательств. И тут никакая программа не поможет.

Олександр Пономаренко | 2013-09-24 13:26

Доброго всім дня! Внесу трохи ясність, що мав на увазі Валерій Дубіль під "молодою командою". Валерій Олександрович добре розуміє, що для участі у місцевих виборах потрібна команда фахівців по різним напрямкам, люди які мислять не шаблоно, а прогресивно. Для того, щоб міняти місцеву владу - потрібно мати на кого її міняти. І ми над цим наразі працюємо. Нами розроблено постійно діючу кадрову програму, суть її ми покищо не розголошуємо. Але зазначу, що в більшій мірі ми будемо робити ставку на молоде покоління. Невдовзі цю програму буде публічно представлено. Ми переконані, що в Чернігові знайдуться бажаючі, які мають необхідні знання, попрацювати на благо міста та побудувати власну кар'єру. Що стосується тих помічників - консультантів, депутатів місцевих рад, партійних активістів, волонтерів, тощо, які пліч - о - пліч сьогодні працюють з нами, то це люди перевірені часом, які віддано роблять свою справу. Ми бачемо як ці люди змінюються, ростуть як у своєму світогляді, так і у професійному рівні. І це приємно. Звісно не всі можуть бути харизматичними особами, лідерами, публічними особами, проте серед сформованої команди на сьогоднішній час, є теж немало достойнох людей для заміни тих чи інших керманичів міста. Тому говорити про те є чи немає у Валелія Олександровича досойна команда на противагу діючій міській владі наразі зарано. Час покаже, проте цілком зі всіма погоджуюсь, що перед тим як робити свій вибір, кого підтримувати на виборах, однією із складових прийняття зваженого з цього приводу рішення має бути чітке розуміння кого і з якими цілями веде до влади той чи інший політик. Помічник - консультант Валерія Дубіля у Верховній Раді Олександр Пономаренко.

Гість | 2013-09-24 11:49

Міська влада нічого не робить, тільки розкрадають майно громади да набивають власні кишені! Народний депутат України Дубіль В.О. - депутат від громади Чернігова. Дубіль В.О. та його команда дійсно працює на благо громади міста. Виконує свої передвиборчі обіцянки: встановлюються дитячі майданчики, проходять "Арт-канікули", проводяться різні соціальні заходи, не припиняється робота з усіма незахищеними верствами населення і багато іншого. Як і обіцяв, разом зі своєю командою контролює діючу владу і заставляє її працювати прозоріше. Якщо проплачені блогери пишуть бридкі коментарі і намагаються вилити бруд на народного депутата та його команду, то це свідчить тільки про те, що робота йде в правильному напрямку і діюча влада боїться.......

Сергею | 2013-09-24 08:06

Іще один таких комент і буде БАН

Колега | 2013-09-23 23:53

Однодумцю та всім не обізнаним
Під висловом " покликання - творити та навчати" прикрите ,мабуть, навмисне закриття природного таланту Шандренко Л.В. до керівництва, розробки та втілення стратегії в розвиток міста, підприємства та інше.
Бо Вона може стати авторитетним конкурентом багатьом кандидатурам

просто хдопець | 2013-09-23 23:03

Не займайте Людмилу Володимирівну,вона занадно правильна,дістанецься всім- своїм і чужим.Воно вам треба.

one | 2013-09-23 22:50

все правильно, только есть ассоциация, в одной стране живет такой себе "проффесиональный " оппозиционер г-н Зю...фф. И вроде все правильно говорит, и вроде однажды даже выборы выиграл на такой волне, т.к. лохторат поддержал, и считали как есть, но он - "чесный малый" - сказал - нет, буду в оппозиции - так там и сидит. Не поймите это как поддержку "провладных", но согласитесь, есть такое.... А жаль.

НАТАЛІЯ | 2013-09-23 22:28

Однодумець
Коли б не зайшла до приймальні Дубіля там завжди людно - до юристів -черга. Вони також помічники, гадаю. Приємно, що статті про Дубіля завжди відкриті для коментарів. Це факт. І про критику - критикувати завжди легко того, хто працює. Бо ледарям одна оцінка. А про Дубіля, - люби Боже правду, - око муляє багатьом у владних закутках. Значить чинить правильно, повчіться ХАПУГИ І НЕНАЖЕРИ!!!

Однодумець | 2013-09-23 21:45

Шановний колега,я з вами не згоден- Людмила Володимирівна має інше покликання- творити та навчати,а це не сумісне з партійними та державними посадами

Колега | 2013-09-23 21:21

 Сама найкраща кандидатура від "Батьківщини" на мера міста
Шандренко Людмила Володимирівна. Не втрачайте достойних. Дайте їм можливість реалізувати здібності на благо міста

Олег | 2013-09-23 21:01

Читач
СергейРусин и Лебедь уже пенсионеры и старый гей Тертилов, а молодежь - это Федотов парень Лемешей. Команда очень слабая.
Дубілю
А от людей, особливо помічників, так ображати не варто. Бо це або ваше незнання, або ваша дурість.

Дубілю | 2013-09-23 20:56

Читач
СергейРусин и Лебедь уже пенсионеры и старый гей Тертилов, а молодежь - это Федотов парень Лемешей. Команда очень слабая.
Згоден!
Команди фактично не має, декілька помічників-невдах, що працюють за копійку.
 Да парочка депутатів міської ради на зарплаті: Русін, лебідь і федотов. От вам і вся команда. Ці люди вже по 2-3 рази депутати міської або районної рад, а де результат і шо вони зробили для людей???
Де нові обличчя?
Де відомі як ви кажете і авторитетні люди?
У вас нажаль як раз - не молода команда. А команда пенсіонерів-підлабузників((

Сергей | 2013-09-23 20:47

Читач
Русин и Лебедь уже пенсионеры и старый гей Тертилов, а молодежь - это Федотов парень Лемешей. Команда очень слабая.

В'ячеслав | 2013-09-23 20:35

Дивні люди у нас! Діючою владою не задоволені, розповідають що дістало все що діється, а як змінити спробувати, то і ці не такі. А стосовно того що Дубіль не робить нічого-не згоден!!! В окрузі працює, питання які обіцяв довести до кінця не бросає, дитячі майданчики ставити продовжує(хоча це робота не депутата, а виключно мецената)...

Читач | 2013-09-23 20:25

Потужна молода команда - це русін і лебідь? а, іще громадські діячі хлєбов і тітка з жабідними очима, не памьятаю як її

чернігівець | 2013-09-23 19:58

Виталий
Шановний, депутат! Ми вже проходили підготовку до виборів від Громади з Романовою та Вєною. Було колись так і з Рудьковським - плафони над входом до під'їздів багатоповерхівок з гаслом Світле майбутьнє, сіті-лайти з фото про дорогу до кращого життя. Припинити? Як такі дії народ називає - лохотрон. Який толк з молодих команд чи чергового бажаючого щось змінити, які повсідаються згодом на посадні крісла і черговий маразм будемо обговорювати після піар міських заходів.

Петя | 2013-09-23 19:52

Кандидат Виталий Федотов

Виталий | 2013-09-23 19:28

Этот депутат только перед выборами пиарится, а дел от него не видно.

Патріот | 2013-09-23 19:16

Корінний чернігівецьВалерію!
Для того щоби брати активну участь у майбутніх виборах, а тим більше виставляти кандидатуру мера, треба вже зараз назвати його прізвище і працювати над цим. А не виставити його за 2-3 місяці до виборів...
Лебідь пробував, не вийшло, імідж очевидно не той)).
Русін - слабкий, тільки говорити трохи навчився)
Хто там ще у вас є? Не має з кого і вибирати, ось в чому проблема...
Не має кандидата!!!
Підтримую вибору не має. Життя показує, що це буде якийсь "зальотний казачок".

Корінний чернігівець | 2013-09-23 16:12

Валерію!
Для того щоби брати активну участь у майбутніх виборах, а тим більше виставляти кандидатуру мера, треба вже зараз назвати його прізвище і працювати над цим. А не виставити його за 2-3 місяці до виборів...
Лебідь пробував, не вийшло, імідж очевидно не той)).
Русін - слабкий, тільки говорити трохи навчився)
Хто там ще у вас є? Не має з кого і вибирати, ось в чому проблема...
Не має кандидата!!!

Я | 2013-09-23 15:30

Одни слова, а дел нет!
закрыть

Добавить комментарий:

Реклама на сайте SVOBODA.FM
Фотоновости

  Собака унюхал даже игрушечную гранату

SVOBODA.FM

Загрузка...
Загрузка...
RedTram
Загрузка...