Последнее обновление: 09:51 вторник, 4 ноября
Загрузка...
Найкращі тести
Жизнь СМИ
Вы находитесь: Політика / Регіон / Бюджетные средства – на складе
Бюджетные средства – на складе

Бюджетные средства – на складе

Как-то даже неудобно начинать материал с вопроса, похожего на тот, который учительница ставит ученикам начальных классов (вспоминаете: «Детки, что мы видим на этом рисунке?»), но иначе не выходит.

Так вот, уважаемые читатели, что мы видим на главной фотографии? И если ответ: «Пачки газет, которые лежат на складе», то он неправильный. Точнее, не совсем правильный.

Это не просто пачки газет, а наши с вами деньги (деньги налогоплательщиков, которыми все мы являемся).

Фотографии настоящей бумажной горы, которую составляют тысячи и тысячи экземпляров газеты «Деснянская правда», которые покрываются пылью, действительно сделаны на складе типографии. Сразу может возникнуть вопрос: «И что с того, - может, их как раз напечатали и они вот-вот попадут к читателю?» Логично? Вполне.

Но присмотримся к фото внимательнее, - дело в том, что разные части бумажного холма составляют... разные номера «Деснянской правды» - той, которую выдает недавно созданное коммунальное предприятие (КП), которое, в свою очередь, породило на свет соответствующее решение сессии черниговского областного совета.

Хорошо видны заглавия главных статей на первых страницах: «Хлебом единным» (№ датировано 24 октября 2009 года), «Еще один святой земли черниговской» (№ от 27 октября), «Малый бизнес на граблях» (№ от 29 октября), «Плюс 15 гривен на коня» (№ от 31 октября).

Смотришь на все это и в самом деле думаешь о бизнесе (безразлично, малый или большой), положив начало которому и облсовет, и руководство газеты сразу наступило на грабли. Только кого они – грабли те – по лбу и насколько больно лупят? Так как не «15 гривен на коня» щедрая рука депутатов облсовета по настоянию ее руководства уже выделила из бюджета «на уставной фонд» нового коммунального предприятия «Деснянская правда», а целые 500 тысяч! Тут не коня, а целый трактор, купить можно! И эти деньги теперь преобразованы в газетные холмы, которые никому, кроме сбирателей макулатуры, не нужны.

Вот давайте посчитаем, сколько их – денег - уже потрачено. Первый, выданный КП номер, появился на свет 22 октября 2009 года. Он вышел тиражом в 14 тысяч 312 экземпляров, и его печать стоила налогоплательщикам, по нашим данным, 8 тысяч 390 гривен.

Второй номер (тираж – 8 672) появился 24 октября и стоил 3 тысячи 447 гривен.

Третий (тираж – 8 672) обошелся тоже в 3 тысячи 447 гривен.

Четвертый (тираж - 14 312) опять стоил 8 тысяч 390 гривен.

За пятый (тираж – 8 572) были заплачены 3 422 гривны.

Таким образом, общая сумма, заплаченная за то, чтобы из-под печатного станка выходила газета, тиражи которой валяются на складах, составила 27 тысяч 96 гривен.

Возвращаясь к болезненным граблям, стоит еще раз напомнить, что средства на КП «Деснянская правда» выделены из бюджета. А наполнителями этого самого бюджета, то есть, налогоплательщиками, есть обитатели земли черниговской! Вот вам, уважаемые земляки, и ответ, на вопрос о том, кто в действительности по лбу граблями получает.

Почему же так выходит? Почему газета, за которую так активно агитировало руководство облсовета и создание которой поддержало большинство депутатского корпуса, не к читателю идет, а на складах валяется?

Пусть сами же теперь и читают. Потому что... некому больше. Дело в том, что, согласно существующему порядку, предшествовать выходу газеты должно заключение договоров с почтой и реализаторами, а это не было сделано.

А в любом случае именно соглашение должно быть гарантом реализации газет и основой для заказа тиража! «Редакция – типография – распространение» - этой привычной «цепочки», которая гарантирует нормальное сотрудничество всех сторон, оказывается, не создано.

А послушное КП «штамповало» тиражи, работая на склад. Таким образом, если отнять 8 «с хвостиком» тысяч, потраченных на первый номер, который, – единственный (!) - видели в городе и области, получаем 18 с половиной тысяч гривен, которые выброшены на ветер! Зачем?! Кого обмишуливали?

Грустно из-за того, что каждый новый номер коммунальной газеты просто растратой средств территориального общества, членами которого является каждый обитатель Черниговщины. И тот, в том числе, который последнюю копейку считает, потому что в действительности живет «хлебом единым», как та несчастная бабушка, о которой можно было бы прочитать на первой странице газеты, если бы она была газетой, а не частью бумажного холма, который становится все выше и выше.

Комментарии (72)

55 | 2009-11-19 12:43

Василь
Вася ВасилевичВасиль, ти нормальний? Чого я буду думати (я ж теж член громади). Я обирав, як і вся громада. Обрав на свою голову бютівське кодло в обласній раді. Тепер це кодло ...ало газету, яка мені, чесно кажучи, і даром не треба була (лайно, а не газета, і була і є), а тепер я буду думати, як її повернути. Та чхав я на неї! Я краще б подумав, як Романову з Обушним за те, що ...али комунальне майно, притягти до відповідальності. Да, отут би я подумав. А Мілова зробила те, що на її місці зробив би кожен підприємливий бізнесмен - воно лежить, так чого б його не підібрати?!
Владимир
я вас умоляю. не надо употреблять здесь слово бизнесмен. у нас это те, кого крышуют либо власть либо бандиты. а бескрышные почти все неудачники или вечные должники.

Владимир | 2009-11-18 16:07

Василь
Вася ВасилевичВасиль, ти нормальний? Чого я буду думати (я ж теж член громади). Я обирав, як і вся громада. Обрав на свою голову бютівське кодло в обласній раді. Тепер це кодло ...ало газету, яка мені, чесно кажучи, і даром не треба була (лайно, а не газета, і була і є), а тепер я буду думати, як її повернути. Та чхав я на неї! Я краще б подумав, як Романову з Обушним за те, що ...али комунальне майно, притягти до відповідальності. Да, отут би я подумав. А Мілова зробила те, що на її місці зробив би кожен підприємливий бізнесмен - воно лежить, так чого б його не підібрати?!
Шибко ошибаетесь, гражданин. "Воно" (газета) не лежало. А как бизнесмен милова вообще здесь никому не известна. это, может, у себя в прилуках она и супер-пупер. хотя у меня другая информация на этот счет. все больше негативная.

55 | 2009-11-18 16:04

Василь
Вася Василевич
не заблуждайтесь на счет "подобрать", уважаемый. вы или я ничего не можем подобрать - потому что подбирают те, кого крышует романова.
миловой дали задание подобрать и крепко держать, вопреки финансовым расходам, нервным срывам и позору. если бы не друг валерик, то и милова бы ничего не подобрала бы.

Вася Василевич | 2009-11-18 14:50

Василь
Василь, ти нормальний? Чого я буду думати (я ж теж член громади). Я обирав, як і вся громада. Обрав на свою голову бютівське кодло в обласній раді. Тепер це кодло ...ало газету, яка мені, чесно кажучи, і даром не треба була (лайно, а не газета, і була і є), а тепер я буду думати, як її повернути. Та чхав я на неї! Я краще б подумав, як Романову з Обушним за те, що ...али комунальне майно, притягти до відповідальності. Да, отут би я подумав. А Мілова зробила те, що на її місці зробив би кожен підприємливий бізнесмен - воно лежить, так чого б його не підібрати?!

япрол | 2009-11-18 13:11

ВасильТе, що коїться упродовж двох останніх років навколо "Деснянки", це безпардонне газетне рейдерство. Користуючись юридичними заморочками, ці далекі від журналістики діячі фактично творять беззаконня, знущаються над газетою. І,виходить, нікому дати по тим брудним загребущим рукам? Тож давайте думати, як це зробити громадою.
Кого захищати? Отих падлюк, які такі самі фокуси підтримували своєю гезетною брехнею і при цьому за стілець міцненько трималися, щоб не здуло. А до Мілової ім, як блощиці до БТРу - стрибайте, не стрибайте... все одно вище не станете.
До людей звертаєтесь, до громадскості?До Бога зверніться, може простить.

333 | 2009-11-17 11:40

Василь
тільки не треба демагогії про громадськість. де ви її бачили в чернігові?
скажіть іще про романовсько-дубелівську Громадську Думку:)))
у нас усі ГО або прикормлені кимось із політиків або грантоїдні і не більше.
коли минулого року четверо журналістів з Деснянки кричали про це саме рейдерство, писали в усі можливі інстанції - ХТО іх почув? яка громадськість не кажучи про владу якій належить чути людей?

Василь | 2009-11-17 10:46

Те, що коїться упродовж двох останніх років навколо "Деснянки", це безпардонне газетне рейдерство. Користуючись юридичними заморочками, ці далекі від журналістики діячі фактично творять беззаконня, знущаються над газетою. І,виходить, нікому дати по тим брудним загребущим рукам? Тож давайте думати, як це зробити громадою.

Влад | 2009-11-17 04:43

Людмила1. Панове Іванов і Народенко, попри те, що вони чудові редактори, ще й класні журналісти.
2. Ніколи в жодній редакції не протирала спідницю і штани. Це не моє журналістське кредо. Читаті це знають.
3. Замовні платні статті правдолюбів, , що нібито переймаються коштами платників податків, ніякого відношення до істини не мають. Особисто я і мої друзі завжди ішли вперед, не продаючись за 30 срібників.
Горожанин
коля
Що ви несете! При нормальному становищі дотакої газети, як "ДП, Мілову і на гарматний постріл не підпустили б. А тепер... Мало того, що через її непрофесіоналізм газета значною мірою втратила своє обличчя і тираж,
так ще й до авантюри із "вільною" ця безпардонна пані вдалася. Ганьба!

Влад | 2009-11-17 04:23

  Світ перевернувся! Мало того, що ті,хто стоїть за спиною **хи Мілової, змовившись із очільниками пошти, заблокували доставку передплатникам законної "Деснянки" і натомість нав"язують (якщо розібратися, за чужий рахунок) "вільну", так ще й проливають крокодилові сльози стосовно бюджетних коштів. Іуди!
 "Вільну" люди не передплачували. Тож з якого дива читачам доставляється вона, а не законна "Деснянка"? І якщо вже вести мову про загублені бюджетні кошти, то треба називати справжніх винуватців цього. !, зокрема, Дуб-ля. іва-ка, поштових генералів. Боже, до чого ми дожили.

Jdfhjk | 2009-11-16 17:35

Євдокія - Наті
нетаЗрозуміло, якщо Валюха - класна, значить грошей не вистачало, самовдосконалюватися нізащо було?!!
З другого боку, може вона як письменник і нічого собі (Мастєрова), а от як керівник - нуль. Навіть не змогла втримати таких обдарованних людей як Євдокія...(таким красним письменникам принизливо в районках штани протирати), а була ж перспектива стати народною артисткою...
Ви ще поміркуйте, може назад побіжите
ЄвдокіяА Ви мені позаздріть ще. А потім іще раз. У всіх заздрісних зелений колір обличчя. Так що я Вас упізнаю при зустрічі.
А взагалі, не бачу перспектив у нашому приємному спілкуванні. Життя - мудра річ, воно рано чи пізно все розставляє по місцях. Так що давайте краще про погоду. Учора була лондонська мряка... Вам не здається?
Цікаво, а який колір обличчя у підлих, пихатих, засліплених власним дзеркальним відображенням? Маєте те, що заслужили, бо покрутилися від поклонів.

микола к. | 2009-11-16 15:16

невже всі перелаялись між собою що раптом затихли?
а слабо по другому кругу плюватися - під ніками так зручно? в очі напевно ви посміхаєтесь один одному і дружите. ох уже і гидотне кодло ці пустопорожні писаки (писуни і писухи)! і всі ховаються, маскуються а все одно ж знають хто на кого за що гавкає. плюнути хочеться на всіх замаскованих і розтерти.

ведающий | 2009-11-14 18:43

Знающий
"оставь надежду, всяк сюда входящий":) редактор там - П*ГАЛО похлеще Будлянского. какой ехал - такого встретил:)

Прилучани | 2009-11-14 18:40

росич
ЛюбаПідтримка верхів не обов’язкова. коли я судилася з тодішнім редактором "чернігівських відомостей" о.труханом (за яким стояв міський голова), то крім адвокатської підтримки і підтримки нечисленної групи колег нічого більше не мала . і виграла все, що треба було. до речі, то був перший в історії області випадок, коли журналіст судився з редактором, а не опустив голову і погодився з його незаконним рішенням, тим самим визнавши себе винним.
А навесні цього року я і колега лисенко почали судитися з івашком і міловою через порушення ними наших прав. апеляуійний суд ми також виграли. наразі виконавча служба працює над виконанням рішення суду: мілова мусить надрукувати у своїй газеті наш відкритий лист.
Якщо ці два персонажі не куплять виконавчу службу, то буде смішно:)
але то вже проблеми виконачої служби. і, звісно, всього нашого суспільства.
Григорій
Ви неправі, колего, ця журналістка відома і статтями, і проектами, і реалізованими грантами. Правда, з владою не дружить, тому її на фестивалях не нагороджують. Тому ви й не знаєте її, бо самі, напевно тільки в рота владі і зазираєте, до кормушки прагнете. Її статті, схоже, не співпадають із вашими смаками.
Між іншим, скандальність повинна бути притаманною рисою журналіста, особливо в нестабільному суспільстві. Без скандалу у нас ні інформації не отримаєш, ні свої права не захистиш. Так що вам, шановний, до неї далекувати йти.

Ніжинець | 2009-11-14 18:32

КузюлькаА чи не той то Малишенко, який э однокласників Обушного, якого погнали з адміністрації, а зараз за Яценюка.
Іра НІ НЕ ТОЙ, В ТОГО ЩО ОЧОЛЮВАВ КОРЮКІВСЬКУ РДА, ТЯМИ ЩЕ МЕНШЕ, ВІН І ДВА СЛОВА БЕЗ БУМАЖКИ НЕ СКАЖЕ....
   ТІЛЬКИ Й ЗНАВ ЯК НАБИТИ КАРМАН.
сема
А ви вважаєте що життя в районах немає і людей там немає?
Це дуже по-черніговнянськи. Такий собі жидівський снобізм "семи" - нічого нового...

Люба - Читачу | 2009-11-14 18:29

ЛюбаСтаття написана на замовлення керівництва ТОВ "Деснянська правда вільна", це видно неозброєним оком. " ...згідно з існуючим порядком, передувати виходу газети має укладення договорів з поштою та реалізаторами, а це не було зроблено", - слушно зауважив автор, а я додам: а право друкувати газету настає ПІСЛЯ ПІДПИСАННЯ УГОДИ між засновниками газети і видавцем. Якраз цього і НЕ БУЛО ЗРОБЛЕНО у випадку з "підкилимно" створеним приватним ТОВ. Мілова, під прикриттям Романової, сміливо вкрала "Деснянку" і "Недельку" у громади і випускає газети більше півроку, а тепер воює (під тим же прикриттям) проти комунального підприємства.
Але суть питання в тому, що влада весь час щось собі "хімічить", а громада за всі їхні збочення розраховується.
Читач
Якщо ви не розумієте, що означає "вкрала" - поясню ще раз. Для особливо гострих розумом: засновники (ОДА, обларада, первинна журналістська організація) не давали письмової згоди Міловій на те, щоб вона видавала ЇХНІ газети - "Деснянську правду" і "Черниговскую неделю". А вона САМОЧИННО їх узяла і випускає. А НЕЗАКОННО взяте і є КРАДІЖНОЇ. Щиро дивуюся тупості "Читача". За його логікою виходить, що самовільно можна взяти будь-яку моргову марку, скажімо, "Ясен", і випускати на новоствореному підприємсиві ясенівську продукцію.
А стосовно "задоволеності" читачів скажу наступне: коли прийшла Мілова - тижневий тираж газети (три випуски) становив 45 тис., а через рік її діяльності вже не дотягував і до 20-и. Якби БЮТівець Куровський не давав гроші на штучну передплату (ветеранам, інвалідам, членам своєї партії), то нехай би спробувала втримати ці 20 тис.
Я не проти, що газетою має керувати менеджер, а писати - журналісти. Але це за умови, якщо то дійсно менеджер, а не бозна що.

иван | 2009-11-14 15:40

ЮРКО Соромно за вас, колеги. Берете один одного за петельки, наче баба Параска і баба Палажка з "Кайдашевої сім'ї ". У кожного з вас своя "правда". А чи потрібна вона читачеві Івану, який так давно чекає цікавої "Деснянської правди" ( з добавкою у назві чи без неї).
Да-да! Надо-надо... по-больше надо... А о чем здесь спор...?

Знающий | 2009-11-13 19:06

Может хоть эти комментарии опустят Будлянского на грешную землю, а то у него голова закружилась от успеха. А успеха то нет. Кукушка хвалит петуха за то, что хвалит он кукушку. И если редактор там нормальный, то Будлянского очень скоро "раскусит" и турнет.

Григорій | 2009-11-13 18:13

росич
ЛюбаПідтримка верхів не обов’язкова. коли я судилася з тодішнім редактором "чернігівських відомостей" о.труханом (за яким стояв міський голова), то крім адвокатської підтримки і підтримки нечисленної групи колег нічого більше не мала . і виграла все, що треба було. до речі, то був перший в історії області випадок, коли журналіст судився з редактором, а не опустив голову і погодився з його незаконним рішенням, тим самим визнавши себе винним.
А навесні цього року я і колега лисенко почали судитися з івашком і міловою через порушення ними наших прав. апеляуійний суд ми також виграли. наразі виконавча служба працює над виконанням рішення суду: мілова мусить надрукувати у своїй газеті наш відкритий лист.
Якщо ці два персонажі не куплять виконавчу службу, то буде смішно:)
але то вже проблеми виконачої служби. і, звісно, всього нашого суспільства.
Те, що ви у всіх Чернігівських газетах багато шуму наробили, мабуть, уся область знає. Оце так журналістка, хоч чимось відома. Шкода, що не своїми матеріалами відома, а скандалами

zet | 2009-11-13 17:58

Ольга ЧерняковаСамодосконалююсь з усіх сил. Працюю на відновлену "Деснянську правду " не покладаючи рук. Підтримую чернігівських підприємців-експортерів, сільську медицину, відстоюю права пересічних читачів передплатників справжньої " Деснянської правди".
E-mail: 7olya@ukr.net
хто така Ольга Чернякова?Толку нам, що ви працюєте. Газети нема у читачів, та й на біса вона треба.

правдолюб | 2009-11-13 17:49

Євдокія -"Марії"І "Каїну" за компанію: ну звісно, комунальна преса вам не до шмиги. Хай живе "вільна", і "божевільна", і "прицюцькувата" - скільки їх ще можна нареєструвати! До пенсії точно вправитеся
ну а чомуб не вправитись, правдолюбки уже всюди побігали, ніяк собі ціни не складуть, а товар то вже зношений.

сема | 2009-11-13 17:41

КузюлькаА чи не той то Малишенко, який э однокласників Обушного, якого погнали з адміністрації, а зараз за Яценюка.
Іра НІ НЕ ТОЙ, В ТОГО ЩО ОЧОЛЮВАВ КОРЮКІВСЬКУ РДА, ТЯМИ ЩЕ МЕНШЕ, ВІН І ДВА СЛОВА БЕЗ БУМАЖКИ НЕ СКАЖЕ....
   ТІЛЬКИ Й ЗНАВ ЯК НАБИТИ КАРМАН.
Ну наверное вам лучше знать, кто и что без бумажки не может делать. В "ДП" были такие принципиальные журналисты, что без Интернета ни в зуб ногой, но ничего сейчас успешно ПИСЮЛЬКАЮТ в рай. газ.

Читач | 2009-11-13 17:35

ЛюбаСтаття написана на замовлення керівництва ТОВ "Деснянська правда вільна", це видно неозброєним оком. " ...згідно з існуючим порядком, передувати виходу газети має укладення договорів з поштою та реалізаторами, а це не було зроблено", - слушно зауважив автор, а я додам: а право друкувати газету настає ПІСЛЯ ПІДПИСАННЯ УГОДИ між засновниками газети і видавцем. Якраз цього і НЕ БУЛО ЗРОБЛЕНО у випадку з "підкилимно" створеним приватним ТОВ. Мілова, під прикриттям Романової, сміливо вкрала "Деснянку" і "Недельку" у громади і випускає газети більше півроку, а тепер воює (під тим же прикриттям) проти комунального підприємства.
Але суть питання в тому, що влада весь час щось собі "хімічить", а громада за всі їхні збочення розраховується.
Ну чому ж вкрала. Навпаки, видавала газету, а не вкрала. Газети виходять, і читичі задоволені. Що ще треба? Хіба що мульки в Інтернеті писати.

коля | 2009-11-13 15:26

Людмила1. Панове Іванов і Народенко, попри те, що вони чудові редактори, ще й класні журналісти.
2. Ніколи в жодній редакції не протирала спідницю і штани. Це не моє журналістське кредо. Читаті це знають.
3. Замовні платні статті правдолюбів, , що нібито переймаються коштами платників податків, ніякого відношення до істини не мають. Особисто я і мої друзі завжди ішли вперед, не продаючись за 30 срібників.
Горожанин
ну воры-не воры, а их газеты имеют наибольшие тиражи, они реализовали себя как успешные менеджеры, не спорю о них как о великих журналистах. Может и у Миловой получится предприятие удержать на плаву.
Ну назовите хоть одного успешного редактора (я имею в виду тираж, зарплату, качество продукта) среди "творческих" черниговцев.
А суть в том, что менеджерам нужны писатели, а писателям - менеджеры. Каждый делает то что умеет, в итоге получается хороший продукт.
И как-бы там не злились пенсионеры-деснянцы, но на сегодняшиний день у Миловой газета лучше, и коллектив работает слаженее.
А Будлянский пускай продолжает оплакивать своих бабушек да депутатов, это у него получается, к тому же деньги за это платят. А там глядишь и журналистская организация еще одна нарисуется и оттуда опять денежки закапают...
Так что Миловой повезло, что она от этого клуба пенсионеров избавилась, газета светлее стала

ЮРКО | 2009-11-13 15:00

 Соромно за вас, колеги. Берете один одного за петельки, наче баба Параска і баба Палажка з "Кайдашевої сім'ї ". У кожного з вас своя "правда". А чи потрібна вона читачеві Івану, який так давно чекає цікавої "Деснянської правди" ( з добавкою у назві чи без неї).

Горожанин | 2009-11-13 14:51

Людмила1. Панове Іванов і Народенко, попри те, що вони чудові редактори, ще й класні журналісти.
2. Ніколи в жодній редакції не протирала спідницю і штани. Це не моє журналістське кредо. Читаті це знають.
3. Замовні платні статті правдолюбів, , що нібито переймаються коштами платників податків, ніякого відношення до істини не мають. Особисто я і мої друзі завжди ішли вперед, не продаючись за 30 срібників.
напомните, пожалуйста, что там такое иванов и народенко написали? я имею в виду вашу фразу "классные журналисты"? ну, в смысле, заступались за кого-то а потом, как это делали по-настоящему классные журналисты, судились за свои статьи? что-то я не припоминаю. а оттяпать у громады газеты - это классный вор, а не журналист. не путайте Божий дар с яичницей

практик | 2009-11-13 14:45

росич
Люба
непродажных судей куда меньше чем непродажных журналистов но и те и другие иногда встречаются. правда очень редко к сожалению. их надо в красную книгу. но когда такое видишь - радуешься

нета | 2009-11-13 14:36

Євдокія - Наті
нетаЗрозуміло, якщо Валюха - класна, значить грошей не вистачало, самовдосконалюватися нізащо було?!!
З другого боку, може вона як письменник і нічого собі (Мастєрова), а от як керівник - нуль. Навіть не змогла втримати таких обдарованних людей як Євдокія...(таким красним письменникам принизливо в районках штани протирати), а була ж перспектива стати народною артисткою...
Ви ще поміркуйте, може назад побіжите
Євдокія
Дуся, щоб побачити щось зелене, не треба чекати зустрічі, ви просто гляньте у дзеркало...

Євдокія - Наті | 2009-11-13 14:26

Євдокія - Наті
нетаЗрозуміло, якщо Валюха - класна, значить грошей не вистачало, самовдосконалюватися нізащо було?!!
З другого боку, може вона як письменник і нічого собі (Мастєрова), а от як керівник - нуль. Навіть не змогла втримати таких обдарованних людей як Євдокія...(таким красним письменникам принизливо в районках штани протирати), а була ж перспектива стати народною артисткою...
Ви ще поміркуйте, може назад побіжите
Євдокія
натаНічого сказати крім образ, правда очі коле? Ото тільки й вмієте словоблудством займатися, а конструктиву у ваших словах і діях малувато... Отакі "творці" тільки читачам голову морочать своїми високими фразами, а на виході - пшик...
Дякую. Я Вам теж бажаю усіляких гараздів

Люба | 2009-11-13 14:19

росич
Підтримка верхів не обов’язкова. коли я судилася з тодішнім редактором "чернігівських відомостей" о.труханом (за яким стояв міський голова), то крім адвокатської підтримки і підтримки нечисленної групи колег нічого більше не мала . і виграла все, що треба було. до речі, то був перший в історії області випадок, коли журналіст судився з редактором, а не опустив голову і погодився з його незаконним рішенням, тим самим визнавши себе винним.
А навесні цього року я і колега лисенко почали судитися з івашком і міловою через порушення ними наших прав. апеляуійний суд ми також виграли. наразі виконавча служба працює над виконанням рішення суду: мілова мусить надрукувати у своїй газеті наш відкритий лист.
Якщо ці два персонажі не куплять виконавчу службу, то буде смішно:)
але то вже проблеми виконачої служби. і, звісно, всього нашого суспільства.

Наївний | 2009-11-13 14:15

Буду у вихідні клеїти шпалери? Хто допоможе хоч трохи газет взяти зі складу, щоб підкладати на підлогу коли буду клей намазувати. Хоч якась користь! Я серйозно, адже формат зручний, щоб клеїти шпалери.

ната | 2009-11-13 13:57

Євдокія - Наті
нетаЗрозуміло, якщо Валюха - класна, значить грошей не вистачало, самовдосконалюватися нізащо було?!!
З другого боку, може вона як письменник і нічого собі (Мастєрова), а от як керівник - нуль. Навіть не змогла втримати таких обдарованних людей як Євдокія...(таким красним письменникам принизливо в районках штани протирати), а була ж перспектива стати народною артисткою...
Ви ще поміркуйте, може назад побіжите
Євдокія
Нічого сказати крім образ, правда очі коле? Ото тільки й вмієте словоблудством займатися, а конструктиву у ваших словах і діях малувато... Отакі "творці" тільки читачам голову морочать своїми високими фразами, а на виході - пшик...

Євдокія | 2009-11-13 13:18

Євдокія - Наті
нетаЗрозуміло, якщо Валюха - класна, значить грошей не вистачало, самовдосконалюватися нізащо було?!!
З другого боку, може вона як письменник і нічого собі (Мастєрова), а от як керівник - нуль. Навіть не змогла втримати таких обдарованних людей як Євдокія...(таким красним письменникам принизливо в районках штани протирати), а була ж перспектива стати народною артисткою...
Ви ще поміркуйте, може назад побіжите
А Ви мені позаздріть ще. А потім іще раз. У всіх заздрісних зелений колір обличчя. Так що я Вас упізнаю при зустрічі.
А взагалі, не бачу перспектив у нашому приємному спілкуванні. Життя - мудра річ, воно рано чи пізно все розставляє по місцях. Так що давайте краще про погоду. Учора була лондонська мряка... Вам не здається?

Андрій | 2009-11-13 13:18

Людмила
Хто класний? Іванов??? Коли він був журналістом та ще й класним??? Перестаньте, шановна, служити всім підряд. Чи боїтеся, що КП розвалиться, так доведеться до Іванова проситися?

Відкрив Високий вал | 2009-11-13 12:57

І сміх, і сльози. А що "штани протирають до пенсії" - афоризм. Колектив став бранцем ситуації. І це своєрідний для нього тест, який вони склали на двійку. Пересварилися, підставили одне одного, переступили, плюнули у вічі.... Все підходить. Як читач буде далі довіряти цим журналістам, розраховувати на їхній захист і допомогу, якщо вони не змогли себе захистити, або хоча б гідно вийти з цієї ситуації?! Якщо вони перебігають, перефарбовуються, зраджують, то що про них подумає дід Максим з Носівського району, про якого пише Будлянський. Єдине рятує, що газета на складі і не дійде до діда Максима. А чи не соромно писакам дивитися в очі дідам Максимам? Хоча... очі можна в Сірка позичити! Завжди можна викрутитися, якщо немає совісті.

нета | 2009-11-13 12:50

Євдокія - Наті
Зрозуміло, якщо Валюха - класна, значить грошей не вистачало, самовдосконалюватися нізащо було?!!
З другого боку, може вона як письменник і нічого собі (Мастєрова), а от як керівник - нуль. Навіть не змогла втримати таких обдарованних людей як Євдокія...(таким красним письменникам принизливо в районках штани протирати), а була ж перспектива стати народною артисткою...
Ви ще поміркуйте, може назад побіжите

росич | 2009-11-13 12:48

Схаменіться, люди добрі, молю впас, благаю!
Скільки можна гризтись на шпальтах газет та інтернет ресурсів.
Подавайте в суд, проте не забудьте заручитись підтримкою верхів, бо в нашій країні без криші і суд не виграєш.
Хоча закон на стороні КП.

Людмила | 2009-11-13 12:41

1. Панове Іванов і Народенко, попри те, що вони чудові редактори, ще й класні журналісти.
2. Ніколи в жодній редакції не протирала спідницю і штани. Це не моє журналістське кредо. Читаті це знають.
3. Замовні платні статті правдолюбів, , що нібито переймаються коштами платників податків, ніякого відношення до істини не мають. Особисто я і мої друзі завжди ішли вперед, не продаючись за 30 срібників.

111 | 2009-11-13 12:32

Читач
тоді і головним лікарем має бути не медик, а бізнесмен. І головним інженером, і архітекторим, і всі решта. ви розумієте, що мелете, чи просто "аби взболтнуть"?

Ольга Чернякова | 2009-11-13 12:22

Самодосконалююсь з усіх сил. Працюю на відновлену "Деснянську правду " не покладаючи рук. Підтримую чернігівських підприємців-експортерів, сільську медицину, відстоюю права пересічних читачів передплатників справжньої " Деснянської правди".
E-mail: 7olya@ukr.net

Євдокія - Наті | 2009-11-13 12:09

Мастєрова - класна. Вашу б енергію та на щось конструктивне. На самовдосконалення, приміром.

Читач | 2009-11-13 11:56

А на біса головному редактору бути журналістом? Редактору слід бути бізнесменом - як-от Іванов ("Гарт") чи Народенко ("Вісник"). Вони давно приватизували газети, а тепер подивіться на тиражі. А щодо "політбюро", так справді, я чув це баато років тому і нічого не змінилося навіть в КП. Тут політбюро, у "Чернігівських відомостях" політбюро також.

Павло Чемериський | 2009-11-13 11:26

А хто мені підкаже який з мілової журналіст? Я скажу вам шо це проста з..дійка та а ..ристка! От і все!

Ната | 2009-11-13 10:45

Євдокія -"Марії"
Щодо "божевільної" і "прицюцькуватої", то було б не йти від "сучої дочки", там оно скоро буде народний фільм зніматися, ще б встигли до пенсії стати народною артисткою.
Чи не сподобалося там, чи грошей невільна газета малувато платила?

Переічна | 2009-11-13 10:31

Євдокія -"Марії"І "Каїну" за компанію: ну звісно, комунальна преса вам не до шмиги. Хай живе "вільна", і "божевільна", і "прицюцькувата" - скільки їх ще можна нареєструвати! До пенсії точно вправитеся
Ну, звісно, у "Деснянці" пенсійний вік - це точка відліку. Можливо, варто згадати, що колись колектив газети милозвучно називали політбюро?

Євдокія -"Марії" | 2009-11-13 09:22

І "Каїну" за компанію: ну звісно, комунальна преса вам не до шмиги. Хай живе "вільна", і "божевільна", і "прицюцькувата" - скільки їх ще можна нареєструвати! До пенсії точно вправитеся

КАИН | 2009-11-13 09:00

Долой комунальную прессу! Долой зажравшихся врагов народа из облрады! Дайош свободную прессу! Да здравствует анархия - мать порядка!

dfhjk | 2009-11-12 21:05

А де це правдолюби? В "Деснянській ПРАВДІ"? Немає там правди і не було! Все, що відбувається - процес самознищення, папір запалає від вашої байдужості і брехливості, покручі!

Марія | 2009-11-12 19:26

Читач - Івану
55тільки не кажіть про здоровий глузд. хіба він у нашому суспільстві лишився? давно все вирішують зв’язки і гроші. як у випадку з ДП.
а люди зі здоровим глуздом змушені залишати це суспільство - це продумана політика нищення України. і жидівки з косами (навколо голови або з розпущеними чи приклеєними) втілюють цей план доволі успішно. з допомогою тищенок і будлянських. от якби ще не було таких дурних як потапенко та лисенко - було б усе в ажурі.
Владимир ЛЫСЕНКО
А хиба Євдокія Тютюнник та Людмила Пархоменко не бігають з однієї редакції в іншу, шукаючи де краще штани протирати до пенсіїї? Знайшов "правдолюбок"!

Владимир ЛЫСЕНКО | 2009-11-12 19:01

Читач - Івану
55тільки не кажіть про здоровий глузд. хіба він у нашому суспільстві лишився? давно все вирішують зв’язки і гроші. як у випадку з ДП.
а люди зі здоровим глуздом змушені залишати це суспільство - це продумана політика нищення України. і жидівки з косами (навколо голови або з розпущеними чи приклеєними) втілюють цей план доволі успішно. з допомогою тищенок і будлянських. от якби ще не було таких дурних як потапенко та лисенко - було б усе в ажурі.
вы забыли еще двух - Евдокию Тютюннык и Людмилу Пархоменко. к их чести они тоже не побоялись противостоять "миловой и Ко". в отличие от тех наших бывших "коллег", кто называет себя "мужчинами" и "журналистами" и бегает из одной "ДП" в другую. в зависимости от того, где лучше протирать штаны до пенсии.

Ева - "Адаму" | 2009-11-12 17:39

Подумати тільки, яка турбота про все і всіх! Чим Вам, добра людино, сльози осушити? Хіба ось цим: "Деснянку" комунальну вже розносять. І носитимуть надалі. Так що заспокойтеся, не рвіть своє багатостраждальне серце.А крапку в цій детективній історії поставлять читачі. 1 січня.

Адам | 2009-11-12 17:03

Ева
Какая разница кого туда пускают, главное - эти тысячные тиражи там лежат никому ненужные. И вы Ева пишете для макулатуры, а не для людей. Или вам и это безразлично - лишь бы писать, деньги то капают...

Ева | 2009-11-12 16:34

Зрозуміло, що це - чистої води "**уха", тому що в друкарню нікого, крім своїх, не пускають. тим паче з фотоапаратом. Цазивається, перекинути з хворої голови на здорову

Надія | 2009-11-12 14:13

Читач - Івану А хто бачив того редактора? Там Будлянський і Тищенко заправляють. А що путнє вони можуть зробити?! Тищенко завідує інформаційним відділом і одержує ту ж бюджетну зарплату. Хіба не смішно. Ті, хто першими підписувався проти створення комунального підприємства, на чолі з Будлянським якимось чином увійшли в довіру редакторові і це все творять. А Потапенко Любу і Лисенка Володю, які дійсно ВОЮВАЛИ за комунальну "Деснянку" туди навіть не запросили. СОРОМ. Просто мораль нині не в ціні. А щодо комунальної "Деснянки", то це розумне рішення, але повинно все бути зроблено цивілізовано. Приватна "Деснянка" має бути реформована у комунальну. Має бути наведений лад і в колективі. За що ви воюєте між собою. ОТЯМТЕСЯ. Має перемогти здоровий глузд.
Гадаю, Лисенка і Потапенко не запросили з інших причин))).

Я | 2009-11-12 13:17

Іван
Яка-яка зарплата редактора?!

генерал | 2009-11-12 12:52

Читач - Івану
55
солдат
Так перед кем, товарищ рядовой, прогибаться? Перед Романовой - что ли? А кто она такая? Сегодня есть - завтра нет. *** случайная... Нормальные люди должны сами разобраться. Только вот, где их, нормальных, взять?!

солдат | 2009-11-12 12:44

Читач - Івану
55
прихлебательство и прогибательство это главная болезнь украинцев она же нас и погубит к сожалению. так как сильных духом осталось ой как мало и их тупое большинство щитают придурками а равняетса на продажных подонков. которым лишбы деньги.

Ынший читач | 2009-11-12 12:28

Читач - Івану
55тільки не кажіть про здоровий глузд. хіба він у нашому суспільстві лишився? давно все вирішують зв’язки і гроші. як у випадку з ДП.
а люди зі здоровим глуздом змушені залишати це суспільство - це продумана політика нищення України. і жидівки з косами (навколо голови або з розпущеними чи приклеєними) втілюють цей план доволі успішно. з допомогою тищенок і будлянських. от якби ще не було таких дурних як потапенко та лисенко - було б усе в ажурі.
5 балів!

55 | 2009-11-12 12:23

Читач - Івану
тільки не кажіть про здоровий глузд. хіба він у нашому суспільстві лишився? давно все вирішують зв’язки і гроші. як у випадку з ДП.
а люди зі здоровим глуздом змушені залишати це суспільство - це продумана політика нищення України. і жидівки з косами (навколо голови або з розпущеними чи приклеєними) втілюють цей план доволі успішно. з допомогою тищенок і будлянських. от якби ще не було таких дурних як потапенко та лисенко - було б усе в ажурі.

Читач - Івану | 2009-11-12 09:08

А хто бачив того редактора? Там Будлянський і Тищенко заправляють. А що путнє вони можуть зробити?! Тищенко завідує інформаційним відділом і одержує ту ж бюджетну зарплату. Хіба не смішно. Ті, хто першими підписувався проти створення комунального підприємства, на чолі з Будлянським якимось чином увійшли в довіру редакторові і це все творять. А Потапенко Любу і Лисенка Володю, які дійсно ВОЮВАЛИ за комунальну "Деснянку" туди навіть не запросили. СОРОМ. Просто мораль нині не в ціні. А щодо комунальної "Деснянки", то це розумне рішення, але повинно все бути зроблено цивілізовано. Приватна "Деснянка" має бути реформована у комунальну. Має бути наведений лад і в колективі. За що ви воюєте між собою. ОТЯМТЕСЯ. Має перемогти здоровий глузд.

не лизоблюд | 2009-11-12 00:05

Так зашол
а ви пробували в нашій системі щось законно зробити чи тільки отримуєте в конвертах і підгавкуєте? ні... тоді не треба пустої тріпанини про те, що "не можете - не беріться". у нас можуть ті, хто дає гроші, і пошті в тому числі.

55 | 2009-11-11 23:59

чоловік
правонастцпник - комунальне підприємство, а поштою займається генпрокуратура

чоловік | 2009-11-11 22:51

А скажіть но мені будь ласка...хто є праввонаступником тієї старої деснянки що не існівала як юридична особа а була розвалена та привласнена Івашком по завданню Дубеля? От того правонаступника і повинна розносити пошта...а що друкує івашко то його справи як керівника ВРК і як в цьому сенсі бизнесмена.А це судове питання.Чи є позов пронезаконне використання чужої підписки ? ось вам і питання.і все стане зрозумілим

Іра | 2009-11-11 18:19

КузюлькаА чи не той то Малишенко, який э однокласників Обушного, якого погнали з адміністрації, а зараз за Яценюка.
НІ НЕ ТОЙ, В ТОГО ЩО ОЧОЛЮВАВ КОРЮКІВСЬКУ РДА, ТЯМИ ЩЕ МЕНШЕ, ВІН І ДВА СЛОВА БЕЗ БУМАЖКИ НЕ СКАЖЕ....
   ТІЛЬКИ Й ЗНАВ ЯК НАБИТИ КАРМАН.

Так зашол | 2009-11-11 18:07

Не, ну чисто по совдеповски))))) Кругом враги и провокаторы)) Деньги бюджетные на газету получили? Получили. Газету выпустили? Выпустили. Почему на складе? Милова виновата?))) А может Америка? Или происки Израиля?)) Вместо того чтобы искать крайнего лучше бы забрали со склада газету и продавали. Не можете - не беритесь.

Люба | 2009-11-11 16:26

Стаття написана на замовлення керівництва ТОВ "Деснянська правда вільна", це видно неозброєним оком. " ...згідно з існуючим порядком, передувати виходу газети має укладення договорів з поштою та реалізаторами, а це не було зроблено", - слушно зауважив автор, а я додам: а право друкувати газету настає ПІСЛЯ ПІДПИСАННЯ УГОДИ між засновниками газети і видавцем. Якраз цього і НЕ БУЛО ЗРОБЛЕНО у випадку з "підкилимно" створеним приватним ТОВ. Мілова, під прикриттям Романової, сміливо вкрала "Деснянку" і "Недельку" у громади і випускає газети більше півроку, а тепер воює (під тим же прикриттям) проти комунального підприємства.
Але суть питання в тому, що влада весь час щось собі "хімічить", а громада за всі їхні збочення розраховується.

Іван | 2009-11-11 16:07

Ви ще підрахуйте скільки десятків тисяч гривень за цей час пішло на оплату роботи працівників цієї "законної" Деснянки, оренду приміщення, необхідну техніку і т. д.
 І якщо кореспонденти свої посадові обов’язки ще якось виконують, то редактор ( маючи заробітну плату десь 15-18 тис. грн.) виявився неспроможним організувати роботу підприємства, яким керує.
Тож, гроші громади ідуть коту під хвіст, а люди спокійнісінько отримують грошенята і нізащо не відповідають!
Їм можна тільки позаздрити!

Кузюлька | 2009-11-11 16:05

А чи не той то Малишенко, який э однокласників Обушного, якого погнали з адміністрації, а зараз за Яценюка.

Я | 2009-11-11 14:45

Романова з Обушним захотіли свою газету мати. А грошей власних шкода. От і придумали вони створити ще одну "Деснянську правду", взявши грошенята з обласного бюджету. Ні, вони нормальні?! А депутати, які за це голосували, нормальні? Там психіатра треба - в отій облраді.

Читатель | 2009-11-11 14:25

пусть романова за свои личные выкупит

Горожанка | 2009-11-11 14:24

Это вопрос не к деткам, а к облраде и особенно - к н.романовой.
куда закопали бюджетные 510 тыс.?! При сталине за такое б давно расстреляли. иногда очень не хватает виссарионовича.

Читач | 2009-11-11 14:16

специалист
Слухай, спеціаліст, а те, що гроші (яка різниця скільки) бюджетні справді собаці під хвіст викинуто, тебе не цікавить?! Ти рахувати починаєш, скільки викинуто. Сам факт такого свинства, як на мене, є просто кричущим!

специалист | 2009-11-11 12:59

Ну да, расчеты за уши притянуты! Где документы, подтверждающие, что все тиражи остались на складе? Это раз! У каждого издателя на складе - аналогичная ситуация. рассчитать точно, сколько газет будет не реализовано - нельзя. Судя по снимку и тому, что было ПЯТЬ тиражей - нереализованными осталось не так уж много газет. Это два! А учитывая, что стоимость газеты - 40 копеек - это не такая уж большая сумма!
закрыть

Добавить комментарий:

Фотоновости

  Собака унюхал даже игрушечную гранату

SVOBODA.FM

Загрузка...
RedTram
Загрузка...