Останнє оновлення: 09:03 п'ятниця, 23 травня
Політичне хуліганство
Ви знаходитесь: Політика / Чернігів / УНП: «Він жид» – робота не наша! ФОТОфакт
УНП: «Він жид» – робота не наша! ФОТОфакт

УНП: «Він жид» – робота не наша! ФОТОфакт

У неділю 16 травня, у День відзначення пам’яті жертв політичних репресій в Україні, у Чернігові на одному з пам’ятників Леніну хтось фарбою зробив написи, де у викривальному тоні вказана його приналежність до одного із народів світу.

Щоб будь-який перехожий був впевнений, що це справа «українських націоналістів», на постаменті збоку намальовано стилізований тризуб.

Чернігівська обласна організація Української народної партії повідомила «Високому Валу», що категорично заперечує теорію і практику робити будь яку особу винною за національною ознакою. Теж стосується й релігійної, етнічної ознаки тощо. Це злочин проти людських і Божих законів.

Світове співтовариство, українське суспільство вже давно оцінило такі дії як геноцид. Україна пам’ятає Голодомори 1921-1923 рр., 1932-1933 рр., 1946-1947 рр., масові депортації українців, кримських татар в Україні, інші злочини комуністичного тоталітаризму, нацистський терор під час Другої світової війни тощо. Ціна досвіду вимірюється мільйонами й мільйонами жертв.

Бути справжнім українським націоналістом-патріотом: любити й захищати свою Батьківщину, водночас з повагою, за рівноправним принципом ставитися до всіх інших народів.

Немає поганих народів, є конкретні люди, які здійснили злочини. І серед тих, хто зробив найтяжчі злочини проти людства і людяності, чільне місце посідає Владімір Ульянов-Ленін. Він – засновник одного з найжахливіших тоталітарних режимів, ідеолог і організатор системного знищення та уярмлення народів. Прийде час і всі пам’ятники вождям кровожерливого більшовицького режиму будуть зліквідовані.

УНП категорично засуджує як будь-які прояви ксенофобії у Чернігові, так і виступає проти існування пам’ятників особам з комуністичного минулого, які здійснили злочини проти Українського народу.

Коментарі (25)

Правдоруб (повтор втему) | 2010-05-31 20:30

Кидаєм курити, кидаємо пить,
А будем лиш палко Украйну любить.
Почнемо співати, та створимо хор,
Що би не забули про голодомор.
Розведемо бджоли, нагонимо мед,
І зажиєм так як голандець , чи швед...
Та тільки, нам щось заважає завжди,
А винні у цім не Росія й жиди,
Не яйця, не фатум і не інтернет,
А рідний і знаний наш менталітет.
Поки не задавим у себе раба,
То як не крути, українцям труба.

Контра | 2010-05-28 14:05

революціонер
Пане, революціонере, схоже, що у Вас "революціонерів" рахуєтиься: два тризуба=зірці Давида або половина зірки давида - тризубу ?
  СЛАВА революції!

революціонер | 2010-05-28 06:28

щось я не побачив там стилізованого тризуба, знак соціал-націоналістів (патріот України) та скінів, чи фотки не всі ? а унп вразило))) "...це не ми, це не ми.. -та ніхто не думає що це ви..". якось дивно виглядав би Ступак з Пієм в берцах з білими шнурками, в бундесах, та з балончиками фарби, вночі шарящіхся на Шерстянці...))) я здогадуюсь - в унп сидять одні обєкти скенофобії і бояться що після нічних "терактів" на Шерстянці їм в офісі почнуть бити шибки прихильники "жидаленінців"))) думав вони всі вже на "етніческой родінє", а нєєє.... ще цукермани підпільні сидять на вул.Щорса))))... піду сьогодні вночі їм зірку давіда на дверях намалюю

Ггг | 2010-05-20 12:37

Каб. Сергей Я восхищаюсь Ленином ,проворачивал такие аферы,чего сто ело- строительство первой нефтяной магистрали. Считаю что памятник должен стоять.
Руки прочь от памятника Ленону!!11 =))))))))

Каб. Сергей | 2010-05-19 16:23

Я восхищаюсь Ленином ,проворачивал такие аферы,чего сто ело- строительство первой нефтяной магистрали. Считаю что памятник должен стоять.

УНП | 2010-05-19 13:47

Старий
Поміркований
УНП - поміркована ліберальна партія, яка хоче подобатись всім і одразу.

Поміркований | 2010-05-19 10:49

Старий
Старий, друже,ти помиляєшся.
Той на залізничному вокзалі був з книжкою і перевіряв рух потягів, а цей був встановлений так званою "фабрикою шерстянкою" і стояв там завжди сірою бетонною масою.
Хиба тільки два роки тому коміки його пофарбували в під "бронзу".
А взагалі щоб більше не було ніяків актів вандалізму щодо цього "пам"ятника вождю", а ура-патріоти робили кроки вперед, а не назад, цього істукана та "пам"ятник Петровському біла входу на фабрику їх треба знести взагалі - раз і на завжди.
Хіба УНП також не за це ?

Андрій Середа | 2010-05-19 09:35

Старий
старічок, говориш трата часу, а ти хоча б пять хвилин потратив?
А ти, доношений козаче, у батька й матір, крюк свинячий, лежиш на крижаній печі та й мариш любим псевдобратом, твоєї сраки вірним катом. Чекаєш на тепло, пердло?

Старий | 2010-05-18 20:30

Проходив тільки що біля Істукана, червонодупі вже замалювали чорною фарбою написи...
Обмальовувати їхніх ідолів - це школярство та втрата часу та сил. Якщо радікали - то і робити потрібно радікально. Кувалду до рук, і вперед! Цей істукан на Шерстянці не занесений до реєстру пам"яток, встановлений практично незаконно. Якщо не помиляюсь, то його притягли комуно-озабочєнниє з залізничного вокзалу.

Ксенофобія не для психів | 2010-05-18 16:52

СТАЛИНКогда о личности ленина будет правда в учебниках и даже комиксах, тогда надписи вас дразнящие на постаментах исчезнут. Пока же витает новый термин "политкорректность" - до тех пор в головах у нас будет бродить смесь этнического родства с "мировыми ценностями". Существует в природе иерархия и в обществе приоритеты. Как то надо определяться. Или я люблю свой род, своих предков и в далеких, глубоких корнях держусь их традиций и своим оберегом считаю Сваргу или я люблю всех людей планеты и главным своим талисманом (евр.-душа человека) на выходе из квартиры над дверями держу "перекоти/поле".
Снова вопрос ребром: ЕДИНСТВО В РАЗНООБРАЗИИ ИЛИ ЕДИНСТВО В ЕДИНООБРАЗИИ?!!
Псих
Ксенофобія від грецьких слів ξένος (ксенос), що означає "чужинець", "незнайомець", та φόβος (фобос), що означає "страх", — це
1) хворобливий стан, що виявляється у нав'язливому страху стосовно чужинців чи просто чогось незнайомого, чужоземного.
 2) Страх перед чужоземцями та ненависть до них.
Розрізняють дві основні форми ксенофобії.
Перша спрямована на групу всередині суспільства, що вважається чужою та шкідливою для суспільства, наприклад, нові іммігранти, біженці, трудові мігранти.
Об'єктом другої форми ксенофобії є головним чином культурні елементи, що вважаються чужими. Усі культури підпадають під чужоземний вплив, але культурна ксенофобія є часто вузьконаправленою на певні прояви такого впливу, наприклад, поширення нетрадиційної для даної країни релігії.
  Расизм в загальному випадку розглядають як форму ксенофобії. Ксенофобія передбачає наявність віри в те, що об'єкт ворожості є чужим.
  З точки зору біосоціології, ксенофобія є суспільною проекцією інстинкту самозбереження певної національно-економічної формації.
  Тільки незначні прояви ксенофобії є цілком природними і нешкідливими для суспільства в цілому, але таке тверждення багато хто ставить під сумнів.
  Проте не слід плутати такі поняття, як ксенофобія та патріотизм.
  

Псих | 2010-05-18 15:54

СТАЛИНКогда о личности ленина будет правда в учебниках и даже комиксах, тогда надписи вас дразнящие на постаментах исчезнут. Пока же витает новый термин "политкорректность" - до тех пор в головах у нас будет бродить смесь этнического родства с "мировыми ценностями". Существует в природе иерархия и в обществе приоритеты. Как то надо определяться. Или я люблю свой род, своих предков и в далеких, глубоких корнях держусь их традиций и своим оберегом считаю Сваргу или я люблю всех людей планеты и главным своим талисманом (евр.-душа человека) на выходе из квартиры над дверями держу "перекоти/поле".
Снова вопрос ребром: ЕДИНСТВО В РАЗНООБРАЗИИ ИЛИ ЕДИНСТВО В ЕДИНООБРАЗИИ?!!
Повністтю згоден.
Ми вже бачимо до чого докотилася Європа та Америка з її ліберальною політикою та толерантністтю.
"УНП категорично засуджує як будь-які прояви ксенофобії у Чернігові"
вбило на повал - прояви ксенофобії зустрічаются і у тваринному світі і про це розказують на уроках біології діткам в кольорових тонах і кажуть що це так треба.

Соломон | 2010-05-18 13:30

автоном
УРА-автономам
соломан
Ті що слухали і вірили Лєйніну і К так само думали у 1917-1921 роках, що гіршого ніж цар Ніколай ІІ бути не може. Тож ламали, крушили і вбивали інакодумців від буржуїв, попів до контри безпартошної.
Тому отримали те, що у жахливому сні не побачиш.
Все проходить і це пройде.

автоном | 2010-05-18 13:24

автоном
УРА-автономам
до чого тут автономи? молодь може робити набагато більше конекретного, ніж пристаркваті маразматики, що вважають себе закадишними політиками. На рахунок покричати, помарширувати - такі речі необхідні для прориву інформаційної блокади, зате ми позиціонуємо себе як соціальні націоналісти, а не як балаболи і робимо конкретні речі. Скажіть, хтось із УНП чи у ВР чи в міській підняв питання про трудовий кодекс? вам треба лиш піар і прохідні місця.
Якби ви були дійсно мудрими, ви намагались заручтись підтримкою молоді, а не проитиставляти себе їй. Не можна подобатись усім одразу.

згоден! | 2010-05-18 13:05

автоном
УРА-автономам
соломан
Хто оце ще на місці унпістів писав би?! Нащо ж так себе не поважати? Краще вже бути радикальною молодою людиною з високою планкою вимог до світу і до себе, отримати від цього світу по зубах і набратися мудрості від життя до зрілості. Ніж гнити під монітором в алкоголічному угарі, виставляти себе на "аднокласніках" у німецькій формі, а потім розсилати релізи, шо ето не я. А тим часом перефарбовані комсомольські коньюнктурники на спинах цієї талановитої, блін, молоді не без допомоги ідеологічно близьких бізнесюків в"їдуть і у міську, і у Верховну ради. Безумовно дуже корисна справа, заради якої потрібно спалювати своє життя? Як на мене, ура-автономи на кілька порядків чесніші перед собою і перед загалом.

СТАЛИН | 2010-05-18 12:40

Когда о личности ленина будет правда в учебниках и даже комиксах, тогда надписи вас дразнящие на постаментах исчезнут. Пока же витает новый термин "политкорректность" - до тех пор в головах у нас будет бродить смесь этнического родства с "мировыми ценностями". Существует в природе иерархия и в обществе приоритеты. Как то надо определяться. Или я люблю свой род, своих предков и в далеких, глубоких корнях держусь их традиций и своим оберегом считаю Сваргу или я люблю всех людей планеты и главным своим талисманом (евр.-душа человека) на выходе из квартиры над дверями держу "перекоти/поле".
Снова вопрос ребром: ЕДИНСТВО В РАЗНООБРАЗИИ ИЛИ ЕДИНСТВО В ЕДИНООБРАЗИИ?!!

соломан | 2010-05-18 12:07

автоном
УРА-автономам
чиє б мовчало, чиє б кричало! Вам би тільки посаду високого чиновника. Ламати треба не стереотипи, ламати треба систему. Яким би ти не був щирим, все-рівно, станеш пристосуванцем або ізгоєм. Такі правила. Така система, яку створили в тому числі і рухмани-демократи. Годі! Нанюхались!

УРА-автономам | 2010-05-18 11:49

автоном
автономе, мабуть у 90-х ви справді навіть ще срать не ходили...
Тому такий пафос.
Бачимо як просераєте Україну зараз.
Крім, геть-ганьба і хода з факелами і без - нічого конструктивного і конкретного.
Чи не така аля-жириновствующая опозиція потрібна олігархам і кремлівських мрійникам аб Велікай расєї.
Головне - щоб опозиціонери не претендували на посади конкретних чиновників, які насправді і управляють державою.
Тож гавкайте, хоч усритесь..., а влада зажди буде у конкретних пацанів і пацанок.

Прохожий | 2010-05-18 11:36

СТАЛИН
дарагой, Сталін чи герой-патріот, так і став ці питання ребром, навіщо по ночам писяти на пам"ятники.
Діти й дуть в будинок творчості, що ж бачать: "Бій-спасай Расею!"
і підпис ФСБ ?

автоном | 2010-05-18 11:33

СТАЛИН
цілком слушне зауваження. Як кажуть, на злодієві шапка горить.

Москава. мавзолей | 2010-05-18 11:25

Коли нарешті знесуть моє пофарбоване під бронзу бетонне опудало біля будинку творчості молоді(???)
Скільки можна терпіти наругу.

державник | 2010-05-18 11:21

Аксіома для державних націй:
Бути справжнім націоналістом-патріотом: любити й захищати свою Батьківщину, водночас з повагою, за рівноправним принципом ставитися до всіх інших народів.
  Питання до ура-патріотів:
У нас, що мало інших конкретних ворогІв ?
Навіщо вести себе, як бездержавна нація?
Невже в усіх наших у проблемах винні тільки інородці, а українці "білі і пухнасті" ?
Навіщо замість пошуку союзників - шукати собі ворогів, особливо у критичниій для державності час?
Чи довго проіснує державне утворення будь-якого народу без визнання у світі ?

СТАЛИН | 2010-05-18 11:19

Я не понял - ленин не имел в роду бабушку бланк? а по наружности он не калмык? а по записях в документах он не великоросс? а по вероисповеданию он не православный? и он не автор и вдохновитель первых кроваво-красных репрессий? Что тут не правда? и почему одно из этих характеристик его личности не имеет право на обнародование? пусть даже в такой не в лигитимной форме? и кто тут более виноват - тот кто все это не скрывает и легализирует или тот кто под предлогом политкорректности и антиксенофобии пытается не только скрыть далеко не всем известные факты, но еще при этом умудряется угрожать какими то репрессиями ?! и не означает ли последенее, что этим занимаются как раз приверженцы этого жидо-калмыко-русско-православного террориста и палача, его последователи, сородичи и одноверцы? вот ведь каким ребром вопрос должен стоять!

питання | 2010-05-18 11:02

А УНП в цьому хтось звинуватив?

автоном | 2010-05-18 10:59

ліберасти. Просрали Україну в 90-х, а зараз позиціонують себе як націоналістів. Націоналіст не демократ. Вкажіть хоча б когось з ідеологів, хто говорив про демократію. Доречі, назава жид - не ксенофобська, жид - це національність. Так їх називає увесь світ, от тільки на постсовєцькому просторі чомусь закріпилась інші правила.

Патріот | 2010-05-18 10:21

Гарно унпісти вигадали. Спочатку шось обмальовують, а потім заяви штампують, чи навпаки, спочатку заяву - потім фарбу в руки і пішли. І написали те що думають, і заяву кинули. От коні!
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Чому Панявежис милував око

SVOBODA.FM