Останнє оновлення: 18:37 п'ятниця, 3 липня
Ініціативи і владний "креатиФФ"
Ви знаходитесь: Економіка / Регіон / Розвиток новітніх технологій вперся в… землю
Розвиток новітніх технологій вперся в… землю

Розвиток новітніх технологій вперся в… землю

Успішність сучасної країни, як правило, визначають не застарілі промислові виробництва, а розвиток сучасних інноваційних наукомістких технологій.

Шансом для їх впровадження у наразі «депресивному» Чернігові є проект «Технопарк «Інноваційни технології 3000». Реалізація цього проекту періодично наштовхується на штучні перепони, які подібно бур’яну проростають з владних кабінетів.

Так, 10 червня у чернігівській міській раді відбулося розширене засідання постійної комісії з питань регламенту, законності, прав і свобод громадян, «щодо вирішення проблемної ситуації в сфері земельних відносин між міською радою та ВАТ «Жовтневий молот».

Саме територія підприємства «Жовтневий молот», на якій до цього часу були розташовані морально застарілі виробництва, і повинна стати плацдармом для технологічного стрибка у майбутнє. Щоб це трапилося і процес нарешті розпочався, потрібно змінити цільове призначення землі, на якій розташоване підприємство. Відповідне обґрунтування було видане поважною установою «Діпромісто», але з якихось невідомих причин документ припав пилом у портфелі чернігівського градоначальника Олександра Соколова і до управління архітектури не потрапив.

У результаті дійшло до комічного: начальник профільного управління міськвиконкому Л. Павлінська звинуватила у бездіяльності… власника підприємства.

 
Діалог розпочався нарешті ...

Більш ніж через рік на настійну вимогу ВАТ ЧРМЗ «Жовтневий молот» про діалог з проблемного питання зібрались в міській раді депутати з регламентної комісії та посадовці з різних структурних підрозділів міської ради, щоб, нарешті, почути витоки та суть проблеми з земельного питання між ВАТ ЧРМЗ «Жовтневий молт» та міською владою.

Проблеми могло і не бути, якби вчасно відреагува міський голова на перший лист, направлений на його ім’я за місяць до закінчення Договору оренди землі у підприємства.Більш ніж рік тому Кожна сторона, підприємство (орендар) та влада (землевласник) відстоюють свою правду. От тільки у підприємства вона грунтується на створені умов розвитку , а у влади - на персональних амбіціях голови, на політичному протистоянні. Присутні на засіданні регламентної комісії чітко ділились на групи: готових до конструктивного діалогу, пасивних та «заряджених». От група «заряджених» (мабуть спецзавданням від самого голови) намагалась діалог перетворити на БАЗАР. Дякуючі голові комісії Куранді Н.Я. базар періодично вдавалось вгамовувати і чути виступаючих

 

Голова агенції «Вектор» Сергій Кнуренко:
Про стратегію розвитку підприємства, і не тільки....

 Кнуренко С.В., як громадський діяч, відомий бізнесмен, керівник проекту «Технопарк «Інноваційни технології 3000», що реалізується на завоі «Жовтневий молот» на засіданні комісії намагався пояснити глобальну проблему в відносинах влади та підприємців. Підприємці реально дбають про розвиток бізнесу, створення нових робочих місць, зростання прибутковості підприємства, а отже і поповнення бюджету міста. Влада в цих питаннях, здебільшого ДЕКЛАРУЄ. Декларує підтримку, сприяння розвитку бізнесу... , а на практиці з проблемами землі, реєстрації, отриманні дозволів стикається кожен третій підприємець . І малий, і середній .... Екскурс в історію відносин Соколов – Молоток (так працівники ласкаво називають підприємство) відкрив багато цікавого членам комісії. В Чернігів не прийшли інвестори з Польської фірми «Фалюбас», які пропонували на базі «Жовтневого молоту» налагодити випуск сміттєпереробних ліній, не набув розвитку і проект переобладнання літейного виробництва на сучасні технології. Упередженість і байдужість влади до розвитку підприємства, а отже і міста, призводить до відтоку інвесторів, зменшення робочих місць, відсутності тенденції підвищення добробуту. Звернення до міського голови майже рік тому з пропозицією проведення спільного засідання виконкому з питань розвитку підприємства та конструктивного врегулювання земельних відносин залишилось і донині без відповіді. Підприємство за цих причин змушено було змінити концепцію реалізації проекту «Технопарк». Нині розпочато на підприємстві проект «Інноваційний бізнес інкубатор: Бізнес – старт» Міську владу запросили до партнерства. Поки ВОНА (влада) відмовчується на пропозицію підприєства про партнерсво. Мабуть, не резон владі підтримувати активний , молодий бізнес. Від них, молодих, мабуть так вважає влада, – тільки проблеми з вимогами дотримання законності. Чи треба це чиновникам? На ці питання, в деякій мірі, депутати змогли отримати відповіь, ознаймившись з копіями листів від ВАТ ЧРМЗ «Жовтневий молот», на більшість яких владою так і не надано відповіді.

 

Від міської влади: «Удавка» на розвиток ВАТ ЧРМЗ «Жовтневий молот»

Саме так можно розцінювати умови Договору на землю, яку пропонує міська влада підприємству:

Надати землю в оренду - під машинобудівне виробництво, строком на п’ять років, та ще й на площу, яка перевищує реальні розміри. Вже кілька років тому вийшло підприєство з машинобудівної галузі, має іншу стратегію розвитку , яка не суперечить розвитку міста, та, навпаки, сприяє поліпшенню соціальної інфраструктури та інших аспектів розвитку. (Про це владі неодноразово повідомляли) Підприємство, враховуючи стратегію розвитку, надавало кілька альтернатив умов Договору оренди землі. Як виявилось на засіданні, ця інформація до депутатів не доходила. Навмисно замовчувалась? Не надавалась по халатності виконавців? Є тема для службового розслідування ...

 

Від ВАТ ЧРМЗ «Жовтневий молот»: 4 альтернативи вирішення земельної проблеми

Найголовніше, що кожна з запропонованих піприємством альтернатив оренди землі вигідна для обох сторін: до міського бюджету –кошти за оренду; підприємству – можливість реалізації стратегі розвитку

Альтернатива 1. Надати дозвіл на проекти землевідводу та зонування;

Альтернатива 2. Заключити оренду землі під кожну будівлю окремо

Альтернатива 3 Заключити орену землі з умовою реконструкції та на 0,5 ставки оплати

Альтернатива 4 Викуп землі (Доречі в 2007 році підприємству міська влада відмовила у викупі землі. Без вмотивування. Місто втратило потужного інвестора, який згоден був на інвестування проектів тільки при умові знаходження землі у власності підприємства).

Представлення альтернатив в наочому зображенні в роздатковому матеріалі змусило замислитись присутніх.. Дивно звучали запитання декотрих депутатів: Чого ж ми не знали цієї ситуації до сесії? Чому приймали рішення без обговорень: то відхиляли розгляд питання, то надавали Молоту те, про що піприємство не просило? Дійсно, хто за цей ляпсус відпоідає в міській раді при підготовці засідань? Чому від депутатів замовчується дійсний стан справ? Кому від цього вигода? Риторічні питання . Проте кожен знає дійсну причину.

 

Для ВАТ ЧРМЗ «Жовтневий молот» - створення умов розвитку,
для міста - поліпшення соціальної інфраструктури, збільшення надходжень до бюджету ...

Кому не вигідно такий фінал вирішення земельного питання? Були на засіданні і конструктивні пропозиції в проміжках між «базарними» баталіями : пропонували розглянути проблемне питання з орендою землі на різних комісіях міськради. На запитання Сергія Кнуренка: Хто може надати допомогу підприємству в проходженні всіх прцедурних питань? – замислились... Потім назвали прізвище тільки одного депутата.  Прозвучала думка і про те, що такі обговорення корисні. Вони упереджують корупцію і дають можлиість конструктивного вирішення актуальних питань: врегулювання конфліктів, створення умов розвитку бізнесу та інше. Вирішити в діалозі, а не в судовому засіданні. Може, дійсно, засідання регламентної комісії по розгляду проблеми з орендою землі ВАТ ЧРМЗ «Жовтневий молот» поклало початок конструктивному діалогу влади та    бізнесу ? Поживемо – побачимо ...

Коментарі (113)

коле | 2010-06-24 12:22

местный Супер комент для Николая: На стене и три буквы Ох как часто пишут, но это не значит, что хозяин этой стены окажет вам услуги своим Х...
Николай как слепой,бугага
Николай
ужас, какого урода коменты пропускают

местный | 2010-06-24 10:49

местный Супер комент для Николая: На стене и три буквы Ох как часто пишут, но это не значит, что хозяин этой стены окажет вам услуги своим Х...
Николай как слепой,бугага
НиколайОно и видно, на сколько ты местный, если не в курсе, что и "Пятницкий", и "Окт.молот" принадлежат одному и тому же лицу - Кнуренко. Ну, а если он еще и своим Х... тебе услуги оказывает, то это точно технопарк.
ЯД аж брызжет у Коли... Явно неудовлетворенный человек!

Николай | 2010-06-23 22:09

местный Супер комент для Николая: На стене и три буквы Ох как часто пишут, но это не значит, что хозяин этой стены окажет вам услуги своим Х...
Николай как слепой,бугага
Оно и видно, на сколько ты местный, если не в курсе, что и "Пятницкий", и "Окт.молот" принадлежат одному и тому же лицу - Кнуренко. Ну, а если он еще и своим Х... тебе услуги оказывает, то это точно технопарк.

местный | 2010-06-23 21:20

 Супер комент для Николая: На стене и три буквы Ох как часто пишут, но это не значит, что хозяин этой стены окажет вам услуги своим Х...
Николай как слепой,бугага

небайдужий | 2010-06-21 23:45

Ось повернувся з відрядження, подивився матеріал- невже "Молот" не розуміє, що їх розводять ці Куранди, та інші баби Свєти на замовлення соколова. Сумно читати "діалог нарешті почався" коли за цім "діалогом" цілі з боку представників міської влади зовсім не пошук рішення питання, а підготовка рішення сесії міськ. ради по наїзду на "молот"... Не можна автору бути такими наівними...

Николай | 2010-06-21 14:18

Николай
ОхРазираться надо, что такое реклама на внешней стене и собственная деятельность
На стене и три буквы Ох как часто пишут, но это не значит, что хозяин этой стены окажет вам услуги своим Х...
На знаю, как насчет "разираться", но продажа авто и аренда в Пятницком именно и есть бизнесом "хозяина стены", т.е. Кнуренко. Вся реклама на той стенке дана в рамках развития "технопарка". Если кто-нибуть может рассказать, какие еще "высокие технологии" разработал ентот "технопарк" - милости прошу. А так, просто кричащая вывеска, для шарового приобретения земельки. примеры уже есть: "союзик" и петришинская кафешка.

выборы | 2010-06-20 21:53

31.10.2010 выборы , тогда все и решится

горожанин | 2010-06-18 12:10

а я думаю, что у нас нормальные чиновники и они хотят чтоб развивалась экономика в городе и на этом предприятии чем бы они ни занимались, это всеравно пополнение бюджета.

наблюдатель | 2010-06-17 20:13

Через неделю состоится сессия горсовета -посмотрим как депутаты вместе с мэром отреагируют на письмо, но что-то не верится в решение земельного вопроса для молота

оххохох | 2010-06-17 17:48

Николай
ОхРазираться надо, что такое реклама на внешней стене и собственная деятельность
На стене и три буквы Ох как часто пишут, но это не значит, что хозяин этой стены окажет вам услуги своим Х...
мне понравилась идея про услуги хозяйским Х

Ох | 2010-06-17 14:18

Николай
Разираться надо, что такое реклама на внешней стене и собственная деятельность
На стене и три буквы Ох как часто пишут, но это не значит, что хозяин этой стены окажет вам услуги своим Х...

Николай | 2010-06-17 13:07

Бугага! Технологии, технопарк! Просто почитайте рекламу на стене этого "технопарка": "Продажа автомобилей", "Аренда торговых мест в "Пятницком" и т.д. Выыысокие технологии)))

прохожий | 2010-06-17 10:43

Hy is HyТак хто голова правління заводу "Жовтневий молот Підпис на листах -Хубетдінова, а кістки перемивають Кнуренку Hy is Hy?
Наверное потому, что он как кость в горле чиновникам.. Кто виноват- невестка, так ее дома нет. так ее юбка висит!

Обізнаний | 2010-06-17 10:32

Hy is Hy
Кнуренко "власник заводів, газет, пароходів", а всі інші - сірі кардинали. Надійні

Hy is Hy | 2010-06-17 10:11

Так хто голова правління заводу "Жовтневий молот Підпис на листах -Хубетдінова, а кістки перемивають Кнуренку Hy is Hy?

Колян | 2010-06-17 10:03

Бажаю заводу успіхів з землею. Без землі, як то кажуть, і ні туди, і ні сюди

ПунктУально | 2010-06-17 09:37

Навмисно тему хтось спрямовує в інше русло. Головне в темі матеріалу - вимога заводу розібратись з необгрунтованими діями міської ради в питаннях оренди землі

Ява | 2010-06-17 08:25

Тамара
друг
Скажи, кто твой друг и я скажу, кто ты

майбутнє | 2010-06-16 23:07

ЕвангелистВласть от Бога, её надо уважать и подчиняться ей
влада це те , що виконує певне призначення... Хто може сказати яке призначення несе наша влада? Кому слугує- нам?- Собі. Чи можна вважати це паразитичне утворення владою? Влада дійсно від Всевишнього, коли йдеться про владу, а не про ціх історичних никчем...

Евангелист | 2010-06-16 21:10

Власть от Бога, её надо уважать и подчиняться ей

Службовець | 2010-06-16 20:11

Уважно вивчив лист до Соколова за 2009 рік. В ньому висловлені всі проблеми підприємства. Пацієнт скоріше мертвий, ніж дивий. То краще його добити. Це позиція очевидно Соколова

ПИТ | 2010-06-16 19:57

Тамара
друг
Друг я слежу за ходом твоей мысли. Вывод: ход есть - мысли нет

друг | 2010-06-16 14:22

Тамара
принципиальный , невоспитанный ,но неиспорченный человек (которого тут Вы, воспитанный (?) человек называете щенком) в 10 раз полезнее для общества чем вся свора наших горе-депутатов

лена | 2010-06-16 14:07

Тамара
да, с уважаемыми и интелегентными людими легче, на Атрошенка, Бугайова или Плахтия попробуйте нехать

Тамара | 2010-06-16 12:24

Возле умных людей должна быть уважаемая команда. О щенке - это совет уважаемому человеку.

Лена | 2010-06-16 12:02

Тамара
чего вы так щенка етого испугались, покусал больно или у страха глаза большие, под собачий вон трудно деньги собирать

простой космонавт | 2010-06-16 12:02

Депутат
ты такой же депутат как я космонавт

Депутат | 2010-06-16 11:16

Мені стало багато що зрозумілим. Очі відкрились від здивування . Дізнався про рівень брехні, яка надається нам в матеріалах перед сесією

Тамара | 2010-06-16 10:43

Сергей Викторович! Я восхищена Вами и Вашей командой. Главное -аргументированность требований и не оспоримый фактаж.
Только вот того щеночка , который оскорблял на комиссии уважаемых людей или уберите от себя, или обучите (если он обучаемый)

Прес-служба | 2010-06-16 10:18

Надаємо увазі читачі лист більш ніж річної давнини від 03.06.09, надісланий на ім'я О.Соколова (відповіді на нього підприємство так і не отримало) Уважний читач зрозуміє, що проблему з земельним питанням створив САМ Соколов, ігноруючі звернення керівників підприємства. То може депутатський корпус, ретельно ознайомившись с суттю питання не дасть і надалі перешкоджати розвитку підприємств, а отже і розвитку міста. Вимога про ПРОВЕДЕННЯ ЗАСІДАННЯ ВИКОНКОМУ спільно з зацікавленими представниками залишається актуальною і нині.
___________________________________________________________
     УКРАЇНА
     ВІДКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО ЧЕРНІГІВСЬКИЙ
     РЕМОНТНО - МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД "ЖОВТНЕВИЙ МОЛОТ”
__________________________________________________________
Вих № 168 від 03 червня 2009 року
     Чернігівському міському голові
     Соколову О.В.
    
    
Шановний Олександре Володимировичу.
  Головою правління ВАТ ЧРМЗ «Жовтневий молот» мене призначено з 24 квітня 2009 року рішенням загальних зборів акціонерів. Проведена після цього попередня інвентаризація господарства показала наступне:
1. Існуюче виробництво не має перспективного ринку збуту, а відтак зупинене.
2. Ливарне виробництво немає перспективних замовлень, пов’язаних з благоустроєм міста (раніше направлені листи від нашого підприємства: №01/43 від 06.04.06, №09/38 від 03.07.06, №16.03.07, №01/29 від 20.03.07, №01/30 від 20.03.07, №01/64 від 27.06.07, №01/14 від 14.02.07, №01/15 від 14.02.07 залишилися без відповіді.
3. В цілому існуюче виробництво морально застаріло орієнтовно на 90%.
4. Експлуатація більшості наявних будівель потребує ремонту або реконструкції.
5. В 2007 році з’явилася нова концепція розвитку підприємства – Технопарк «Інноваційні технології 3000». Ця концепція враховує сучасні тенденції містобудування (має розроблений проект МІСТОБУДІВНОГО ОБГРУНТУВАННЯ який було погоджено УДНДІПМ «Діпромісто»)
6. Термін дії договору оренди землі 5 років та його зміст не сприяв переговорам з потенційними інвесторами.
7. Протягом 2007-2008 р.р. ВАТ ЧРМЗ «Жовтневий молот» намагався викупити землю, для задоволення потреб та умов, що були висунуті в намірах інвесторів, готових брати участь в проекті Технопарк «Інноваційні технології 3000».
8. Сьогодні закінчив свою дію існуючий договір оренди, землі.
9. Пропозиції що до заключення нового договору оренди землі ми не отримали.
10. Ст. 41 та Ст. 42 Конституції України надають нам ПРАВО користуватися та розпоряджатися своєю власністю, а також вести підприємницьку діяльність не заборонену законом. Будівлі, розташовані на землі Територіальної громади м. Чернігова є власністю підприємства.
11. Відсутність договору оренди на землю напряму впливає на кількість робочих місць, заробітну плату, надходження до бюджету, а також порушує наші конституційні права.
  Виходячи з вищезазначене прошу:
      Призначити засідання виконкому за участю зацікавлених сторін з метою зняття проблем, що гальмують розвиток проекту Технопарк «Інноваційні технології 3000» на базі ВАТ ЧРМЗ «Жовтневий молот» з порядком денним:
1. Місце ВАТ ЧРМЗ «Жовтневий молот» в довгостроковій стратегії розвитку м. Чернігова.
2. Сучасна тенденція виносу виробництва за межі міста та її вплив на розвиток ВАТ ЧРМЗ «Жовтневий молот».
3. Потрібна для міста продукція, яку рекомендує випускати міська влада.
4. Бажані види діяльності на території ОАО «Жовтневий молот».
5. Позиція що до проекту Технопарк «Інноваційні технології 3000» та МІСТОБУДІВНОГО ОБГРУНТУВАННЯ розміщення Технопарку погодженого УДНДІПМ «Діпромісто»
6. Спільна політика поводження з потенційними інвесторами, що готові розміщувати свій бізнес в Технопарку «Інноваційні технології 3000».
7. Про підготовку нового договору оренди землі, що враховує права та потреби розвитку підприємства.
8. Про партнерство в проекті Інноваційний Бізнес – Інкубатор.
  З повагою,
Голова правління О.К. Хубетдінова
    
   

Komentator | 2010-06-16 09:57

Подруга
Лана
Komentator
ЛанаБог миловал, не працювала...
А технопарк я бы Атрощенко (бывшему губернатору) очень бы
даже доверила.
Лана, якщо не працювали, то б мовчали і про зарплатні і про текучість кадрів. А про дитяче свято абсолютно згоден. Сергій Вікторович взагалі багато чого зробив заради дітей, особливо з інтернатів. У жодній газеті або по телебаченню цього не бачив. Це значить робити для себе, тому що натура така, а не тому що замало піару.

Прес-служба фонда "Новый Черниго | 2010-06-16 00:31

МАМА
Спасибо за коментарий. Действительно , с 1 по 5 июня фонд. "Нлвый Чернигов" основателем и руководителем которого является Сергей Кнуренко, по личной инициативе Сергея и при его финансовой поддержке организовал Неделю детской радости, которая проходила в боулинг-клубе Об этом был только анонс,чтобы пригласить детей на праздник. И нигде вы не увидели пиарных фото Сергея в кругу детей на празднике, не увидели сколько он на аукционе лично купил детских рисунков, чтобы порадовать всех юных художников Просто Сергей не любит пиариться за добрые дела .... А их не мало на счету Сергея Кнуренко.
А вот вы, писаки, считаете борьбу с коррупционерами, взяточниками, пиаром? Открытые выступления против нарушения законности это тоже по вашему пиар? Нет, это просто позиция умного, прогрессивного руководителя, который отстаивает права предприятия, который пытается решить вопросы развития предприятия, а значить и города не по понятиям, а по закону. Его действия, это пример всем бизнесменам - не гнуть хребет перед Соколовым и власть имущими , а отстаивать свои законные права. Во всём.

колибри | 2010-06-15 21:44

интересно будет если Соколов с частью депутатов всё таки отнимут землю жовтневого молота - это ж как то земли то хочется людям; эту власть запомнят и ещо не раз и спросят за сделаное - именно как "земельную", хотя б себя в землю не вогнали

сашко | 2010-06-15 20:52

ТитУ Сашка тонка кишка Об бизнес зубы сломает.Бизнесмен не сопляк, а борец. Сшке-меру скоро бзык и конец
это мы еще посмотрим

МАМА | 2010-06-15 20:02

Кто-то тут вспоминал про пиар?! Пиар это когда "танцуют " перед камерой за стулья! А я нигде не видела статью или репортаж как Кнуренко заботится о детях с интерната. И в Дружбе на день защиты детей была целая неделя развлечений и соревнований, аукцион детских рисункови т.д.

Тит | 2010-06-15 19:53

У Сашка тонка кишка Об бизнес зубы сломает.Бизнесмен не сопляк, а борец. Сшке-меру скоро бзык и конец

Лана | 2010-06-15 19:49

Истрик
вы имеете полное право доверять Кнуренко... хоть
со времён Элефантов, который и я по-наивности
воспринимала "розовым слоном", а оказался более
похож на "темную лошадку"..
а уж чем мне заниматься да и с кем я уж как-нибудь без
"подкармливаемых" боулингом разберусь

Бизнесмен | 2010-06-15 19:46

Репортёру
  Да Соколов Ч*О никудышнее, чтобы бизнес душить.

Активист | 2010-06-15 19:41

ЕваНе понимаю, неужели не видно, что горсовет специально не дает развиваться ЖМ и другим предприятиям.. Хотят доказать, что они выше закона?
Просто от депутатов и работников горсовета утаивают информацию Мы это узнали на комисси Пвлинская , главный архитектор,впервые услышала, что Соколову подавались документы о согласовании сторительства технопарка

Репортёр | 2010-06-15 19:27

Прес -службв
Сьогодні в Чернігівській міській раді зареєстровано лист від ВАТ ЧРМЗ "Жовтневий молот" на ім'я О.Соколова та копія на ім'я Н.Куранди.
Надаємо увазі громадськості повний текст листа, а від Соколова підприємство чекає відповіді
    УКРАЇНА
ВІДКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО
 ЧЕРНІГІВСЬКИЙ РЕМОНТНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД
«ЖОВТНЕВИЙ МОЛОТ»
     № 155
   15.06.2010
    
  Голові Чернігівської міської ради
  Соколову О.В.
Копія: Голові комісії з питань регламенту,
 законності, прав і свобод громадян
Куранді Н.Я
    На розширеному засіданні постійної комісії з питань регламенту, законності, прав і свобод громадян 10 червня 2010 року відбувся розгляд питання, «щодо вирішення проблемної ситуації в сфері земельних відносин між міською радою та ВАТ «Жовтневий молот». На даному засіданні вперше ВАТ ЧРМЗ «Жовтневий молот» дістав можливість озвучити присутнім депутатам та представникам відповідних структур міськради проблемні питання та своє бачення щодо їх врегулювання.
 Обговорення даного питання на засіданні регламентної комісії 10.06.10 показало, що депутати не володіють інформацією з даного питання, більш того до ряду структур міськради не потрапляють листи від підприємства. Ще раз підкреслюємо, що рішення сесії міської від 22.07.2009р. про укладання Договору оренди землі під виробництво було прийнято без грунтовного вивчення питання. При прийнятті рішення не враховано, що на підприємстві з листопада 2008 році змінено профіль діяльності і виробництво не є домінуючим, розміри земельної ділянки за 5 років змінилися, в зв’язку з відчудженням ряду споруд. Підписання Договору оренди землі на запропонованих умовах протирічить стратегії розвитку підприємства.
Виходячи з цього звертаємось з пропозицією врегулювання земельних відносин здійснити в наступній послідовності:
 1.Провести спільне засідання міськвиконкому та представників заводу з обговоренням
- відповідності стратегії розвитку ВАТ ЧРМЗ «Жовтневий молот» зі стратегією розвитку міста з цією пропозицією підприємство звертається до голови міськради вже більше року;
- запропонованих альтернатив вирішення питання врегулювання земельних відносин, що сприяють як розвитку підприємства так і задоволення потреб розвитку міста;
- механізмів практичного розв’язання даного питання.
 2. Розглянути питання про врегулювання земельних відносин на профільних комісіях міської ради після прийняття рішення на спільному засіданні міськвиконкому.
3. Винести питання на сесію про умови Договору оренди землі між ВАТ ЧРМЗ «Жовтневий молот» та міською радою тільки після походження вищезазначеної послідовності дій з врахування стратегії розвитку підприємства та обговорення і вибору альтернатив вирішення питання враховуючи, що з боку підприємства запропоновані наступні альтернативи:
Альтернатива 1 - Оренда землі з наданням дозволу на розроблення проектів землевідводу та зонування:
Альтернатива 2 - Оренда землі під кожну будівлю окремо.
Альтернатива 3 - Оренда землі під реконструкцію та будівництво з оплатою 0, 5 ставки за оренду.
Альтернатива 4 - Викуп землі.
  З повагою,
Голова правління О.К.Хубетдінова
    
Интересно, учтёт ли Соколов предложения завода. скорее свой сценарий доведёт до конца. Придушит ещё один бизнес

Истрик | 2010-06-15 19:13

Атрошено "достойный" путь прошёл : от уличного валютного менялы до губернатора. Теперь базарному магнату только и осталось технопарком заняться, на пару с Ланой. ОНА ему доверяет

Іван Петрович | 2010-06-15 18:49

Сергій Кнуренко вміє передбачувати і йти попереду часу. Тому його не хоче , вірніше не може сприймати місце , на чолі якого стоять застійні керівники. Згадайте БОУЛІНГ. Майже десять років тому така ж хвиля нарікань знялась навколо Кнуренка. А зараз - боулінг - найкраще місце відпочинку і с друзями, і з дітлахами. Так і з Технопарком. буде. Тільки дайте йому здійснити заплановане!

Возмущенный народ | 2010-06-15 18:43

Положа руку на сердце.. Неужели хоть кто-нибудь скажет, что ему помогли в развитии предпринимательства, или оформили быстро, или не нужно ждать месяц ответ который можно дать мгновенно??? и т.д.

Дятел Черниговцу | 2010-06-15 18:41

В горсовете и работают одни селюки и жлобы. Дальше носа своего (и кармана) ничего знать не хотят

при делах | 2010-06-15 18:32

Прес -службв
при делахне старайтесь, не пиарьтесь- так вопросы не решаются
не при делах
половина

не при делах | 2010-06-15 18:16

Прес -службв
при делахне старайтесь, не пиарьтесь- так вопросы не решаются
а сколько?

Лола | 2010-06-15 18:11

Подруга
Лана
Komentator
ЛанаБог миловал, не працювала...
А технопарк я бы Атрощенко (бывшему губернатору) очень бы
даже доверила.
Светлана
При чем тут Атрошенко-кто он сейчас? Соколова теперь крышует Куровский и Клюев, так что они и технопарки пусть делают

при делах | 2010-06-15 17:47

Прес -службв
не старайтесь, не пиарьтесь- так вопросы не решаются

Светлана | 2010-06-15 17:44

Подруга
Лана
Komentator
ЛанаБог миловал, не працювала...
А технопарк я бы Атрощенко (бывшему губернатору) очень бы
даже доверила.
так, что ж вы с Атрощенко не организуете технопарк? Слабо?

Лана | 2010-06-15 17:29

Подруга
Лана
Komentator
Бог миловал, не працювала...
А технопарк я бы Атрощенко (бывшему губернатору) очень бы
даже доверила.

Прес -службв | 2010-06-15 17:20

  Сьогодні в Чернігівській міській раді зареєстровано лист від ВАТ ЧРМЗ "Жовтневий молот" на ім'я О.Соколова та копія на ім'я Н.Куранди.
Надаємо увазі громадськості повний текст листа, а від Соколова підприємство чекає відповіді
    УКРАЇНА
ВІДКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО
 ЧЕРНІГІВСЬКИЙ РЕМОНТНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД
«ЖОВТНЕВИЙ МОЛОТ»
     № 155
   15.06.2010
    
  Голові Чернігівської міської ради
  Соколову О.В.
Копія: Голові комісії з питань регламенту,
 законності, прав і свобод громадян
Куранді Н.Я
    На розширеному засіданні постійної комісії з питань регламенту, законності, прав і свобод громадян 10 червня 2010 року відбувся розгляд питання, «щодо вирішення проблемної ситуації в сфері земельних відносин між міською радою та ВАТ «Жовтневий молот». На даному засіданні вперше ВАТ ЧРМЗ «Жовтневий молот» дістав можливість озвучити присутнім депутатам та представникам відповідних структур міськради проблемні питання та своє бачення щодо їх врегулювання.
 Обговорення даного питання на засіданні регламентної комісії 10.06.10 показало, що депутати не володіють інформацією з даного питання, більш того до ряду структур міськради не потрапляють листи від підприємства. Ще раз підкреслюємо, що рішення сесії міської від 22.07.2009р. про укладання Договору оренди землі під виробництво було прийнято без грунтовного вивчення питання. При прийнятті рішення не враховано, що на підприємстві з листопада 2008 році змінено профіль діяльності і виробництво не є домінуючим, розміри земельної ділянки за 5 років змінилися, в зв’язку з відчудженням ряду споруд. Підписання Договору оренди землі на запропонованих умовах протирічить стратегії розвитку підприємства.
Виходячи з цього звертаємось з пропозицією врегулювання земельних відносин здійснити в наступній послідовності:
 1.Провести спільне засідання міськвиконкому та представників заводу з обговоренням
- відповідності стратегії розвитку ВАТ ЧРМЗ «Жовтневий молот» зі стратегією розвитку міста з цією пропозицією підприємство звертається до голови міськради вже більше року;
- запропонованих альтернатив вирішення питання врегулювання земельних відносин, що сприяють як розвитку підприємства так і задоволення потреб розвитку міста;
- механізмів практичного розв’язання даного питання.
 2. Розглянути питання про врегулювання земельних відносин на профільних комісіях міської ради після прийняття рішення на спільному засіданні міськвиконкому.
3. Винести питання на сесію про умови Договору оренди землі між ВАТ ЧРМЗ «Жовтневий молот» та міською радою тільки після походження вищезазначеної послідовності дій з врахування стратегії розвитку підприємства та обговорення і вибору альтернатив вирішення питання враховуючи, що з боку підприємства запропоновані наступні альтернативи:
Альтернатива 1 - Оренда землі з наданням дозволу на розроблення проектів землевідводу та зонування:
Альтернатива 2 - Оренда землі під кожну будівлю окремо.
Альтернатива 3 - Оренда землі під реконструкцію та будівництво з оплатою 0, 5 ставки за оренду.
Альтернатива 4 - Викуп землі.
  З повагою,
Голова правління О.К.Хубетдінова
    

ТЫ | 2010-06-15 17:10

Чернигов -это кто? Большинство людей его уважает... А если кучка ему завидует и не может с него поиметь, так пусть укусят себя за пятку

яя | 2010-06-15 16:36

ЯЯ знаю точно, что если за что-то берется Кнуренко, то доводит дело до конца! Не важно в какой сфере!! Вреда никому не приносит.
Если не приносит вреда, то почему ж тогда Чернигов его не воспринимает?

Я | 2010-06-15 15:47

Я знаю точно, что если за что-то берется Кнуренко, то доводит дело до конца! Не важно в какой сфере!! Вреда никому не приносит.

разумный | 2010-06-15 11:44

зауваженняколи на комісії Кнуренка запитали що він робитиме як що його пропозиції не приймуть, він сказав, що почекає виборів- начебто в новому скликанні залишиться не більше чверті нинішніх депутатів... А про міського голову- нічого. Як що людина хоче домовитися- то й поведінка відповідна, а Кнуренко демонструє жлобство і жадність, так питання не вирішують, про що йому і було сказано на комісії
это значит , что теперь три четверти депутатов будут против Кнуренка. А кроме того , не забывайте, что Соколов "лучшим представителям" этих депутатов- их еще называют "лоббистами" - предложил поучаствовать в разделении земли,которая была по договору аренды у "Жовтневого Молота" . Молодец Соколов-за время сидения в кресле мера научился интригам-он готов быть "головою" и дальше. ВІТАЄМО КРАЩЕ МІСТО У СВІТІ

наблюдатель | 2010-06-15 11:02

зауваженняколи на комісії Кнуренка запитали що він робитиме як що його пропозиції не приймуть, він сказав, що почекає виборів- начебто в новому скликанні залишиться не більше чверті нинішніх депутатів... А про міського голову- нічого. Як що людина хоче домовитися- то й поведінка відповідна, а Кнуренко демонструє жлобство і жадність, так питання не вирішують, про що йому і було сказано на комісії
"Кнуренко демонструє жлобство і жадність, так питання не вирішують, про що йому і було сказано на комісії"
Супер сказано!!! Нужно отстегивать!!! А он жадный- не дает взяток

Komentator | 2010-06-15 10:45

Подруга
Лана
Лана, дозвольте тоді поцікавитися ким же ви працюєте (працювали) у Сергія Кнуренко?

Лана | 2010-06-15 09:32

Подруга
еще можно поучиться наглости, беспринципности и подлости..
а про "Технопарк": так порадовало известие о его создании,
но как узнали, что за этим Кнуренко стоит, стало понятно -
очередной деребан... он и своим то работникам зарплату копеечную
платит, а текучка в его фирмах уже не текучка , а слив..

ботаник | 2010-06-15 08:40

Эти паразиты во главе с Соколовим допекут любого , поэтому у Кнуренка никакого выхода нет- или договариваться или заниматься профессионально политикой, кажется третьего не дано

Коментатор | 2010-06-15 07:19

А чим погано, коли людина дбає про свою родину, далі, про своє підприємство. З добробуту маленьких острівків складається добробут міста, країни ... Буде працювати підприємство - будуть робочі місця, зарплата, відрахування в бюджет їїї Невже це ще ё досі не зрозуміло?

Подруга | 2010-06-15 00:05

Всем бы поучиться у бабы Светы активности и настойчивости.

зауваження | 2010-06-14 23:57

коли на комісії Кнуренка запитали що він робитиме як що його пропозиції не приймуть, він сказав, що почекає виборів- начебто в новому скликанні залишиться не більше чверті нинішніх депутатів... А про міського голову- нічого. Як що людина хоче домовитися- то й поведінка відповідна, а Кнуренко демонструє жлобство і жадність, так питання не вирішують, про що йому і було сказано на комісії

реально | 2010-06-14 23:10

Господа комментаторы, не переживайте, Кнуренко эту волну поднимает не из-за нашего города , а из-за своего родного предприятия.

георгий | 2010-06-14 22:15

дедушка
баба Света за всех переживает, страхуется на случай перемен; Сок**ов так проворовался перейдя дорогу некоторим и регионалам и бютовцам, что даром никому не нужен; тигибковцы и яценюковцы тоже не дураки за ворюгу подписоватся

Черниговец | 2010-06-14 21:12

ДятелЗаводы и фабрики - рабочим, землю - крестянам. Соколов и следует этому ленинскому принципу. Разделяй и властвуй
А крестьяне работают в горсовете?

дедушка | 2010-06-14 20:50

а если б баба Света стала секретарем горсовета то какую позицию она занимала б по этому конфликту ? А то что-то за Кнура сильно запереживала.

друг | 2010-06-14 20:41

NNНичего у Кнуренко не выйдет, пока не заплатит... Все платят, а он что особенный!?
я кажется знаю кто Вы

Дятел | 2010-06-14 20:31

Заводы и фабрики - рабочим, землю - крестянам. Соколов и следует этому ленинскому принципу. Разделяй и властвуй

Предприниматель | 2010-06-14 19:19

ЧернігівецьКнуренко, ми за тебе! Не опускай руки і переможеш!
Согласен на все 100%!! Поддержим!

Станислав | 2010-06-14 19:17

Случайно прочитал статью, и заинтересовалли коментарии, такое впечатление, что я так понимаю на встрече власти и бизнеса, сидели все коментаторы, или же напрашивается вопрос откуда они знают подробности? Взрослые занятые люди здесь писать не будут, значит сидят специально обученные люди и пиарят заказчика статьи, причем обсолютно очевидно, если сравнить сообщения просматривается один стиль.

NN | 2010-06-14 19:13

Ничего у Кнуренко не выйдет, пока не заплатит... Все платят, а он что особенный!?

Мрійник | 2010-06-14 17:17

Бідна фантазія. Був завод - хай завжди буде завод. Іншого не може бути, тому що не може, і КРАПКА. Так мислить сучасна влада. Разом з Соколовим

Пропозиції | 2010-06-14 17:14

А чому на бувшому заводі не зробити для Котів центр розваг. Нема де ввечері дітися. Тільки й п'ємо. От би боулінг сюди, на Коти, підтягнув Кнуренко

Петро Іванович | 2010-06-14 17:11

Жителям міста не байдуже, що буде на Котах. Нехай проінформують власники заводу свою стратегію: в газетах, листівках та іншій інформації.
Старому заводу там нема чого робити - тільки екологію псує. а от що нове пропонує Кнуренко - знаємо мало . Ми мешканці

Лакатор | 2010-06-14 16:51

Мимо проходящий
Сам не был, но лакаторы по всем углам расставил... зачем говорить..

игорь | 2010-06-14 16:36

Мимо проходящий
В горсовете всегда под покровом балагана деньги отбиваются, и перед кем там извинятся было, да и рамки все уже давно перейдены - весь город кучка говнюков имеют, а мы извиняемся и рамки создаем

Мешканець | 2010-06-14 16:33

Цікаво, хто кого? Не вірю, щоб по справедливості питання з землею вирішилось. Нема вигоди від цього Соколову

Колега | 2010-06-14 16:30

Знаю ту "молоду людину", котра біля Кнуренка х*млом виступає. Це піаріст-націоналіст. Його хамство навіть націоналістів шокувало. Т

Житель | 2010-06-14 10:47

Бред какой то, кому это все надо? Ни Кнуренке ни Соколову. Первый ничего не делает для реализации своих проектов, второй ничего не делает для территориальной общины и пополнения бюджета.

Мимо проходящий | 2010-06-14 10:36

Сам не был, но слышал отзывы от присутствуюющих. Диалог медленно переходил в балаган, Кнуренко не сдерживал эмоций и не выбирал выражений, но извинялся за свои слова. Девочка, так понимаю юрист завода, довольно таки юридически грамотно все обосновывала, но слово не давали сказать. А вот непонятный человек со стороны Кнуренко, толи по связям с общетвенностью толи секретарь, перешел границы дозволенного, что не делает честь его руководителю.

Komentator | 2010-06-14 10:35

У Технопарка був такий яскравий і багатообіцяючий старт. Думаю, як умілий бізнесмен, Сергій Кнуренко, зробив би з застарілого непотрібного заводу те, що обіцяв. Отримав би наш Чернігів і інвестиції і робочі місця і суттєве збільшення бюджету. А тепер.... Вся енергія, що могла б піти на розвиток, витрачається на безглузді і нерівні протистояння з міською владою.

Serhiy | 2010-06-14 10:08

По моему под красивым словом "Технопарк" подразумевается обычная сдача в аренду площадей и оборудования предприятия всем заинтересованным лицам. И не важно, чем они там будут заниматься - то ли ракеты собирать, то ли свиней разводить.

Архитектор | 2010-06-14 07:52

Мне понравилось как главный архитектор города призналась , что она еще документов по рассматриваему вопросу не видела. Чего же вы тогда от депутатов ожидаете? Действительно, этот объект придерживается , Кнуренко должен найти общий язык с мером, тогда и дело пойдет

ФСБ | 2010-06-14 01:53

Политика за предпринимателей. Фактаж - противоположный. Это видно всем. Против системы - не попрёш, как ни старайся

Кіса | 2010-06-13 22:41

Хто в мери преться ? Кнуренко? Не треба пертись в політику. Робіть бізнес . Поважати будуть більше. Та й самому дешевше обійдеться

Зяма | 2010-06-13 22:36

Всё как у евреев: как платишь, так и решают. Деньги делают всё. Этот ваш тусняк- мыльный пузырь

Галя | 2010-06-13 22:32

ФактВстреча в горсовете по земле, по форме -диалог, по сути - базар. И базар этот Чичикало устраивала. Уж очень старалась отработать Соколову все долги.
это неправда

Допитливий | 2010-06-13 22:32

Чому Кнуренка в велику двадцятку не запросили. Чи там тільки ті, що по понятіях, а не по закону все вирішу.ть: Соколлов, Атрошенко, Обушний ...

Роман | 2010-06-13 20:50

Що у Кнура нова команда.? Якогось щеня випустив на депутатів. Ні розуму , ні такту. Невже Кнур не розуміє, що короля робить світа.

Факт | 2010-06-13 20:41

Встреча в горсовете по земле, по форме -диалог, по сути - базар. И базар этот Чичикало устраивала. Уж очень старалась отработать Соколову все долги.

Доброжелатель | 2010-06-13 20:38

Наивность. Какой диалог.Капкан для Кнуренко от Соколова. Все комисси выслушают. В итоге - отказ Соколов всё проплотил, кому надо С Депутатами договорился .А для Кнуренко устроил очередной цирк - разводняк..

Влад | 2010-06-13 20:23

Галя права. Разве с ней и другими козлами от депутатов можно начать ДИАЛОГ.Название блока "Диалог розпочався ..." - это, очевидно, шанс не козлинной части депутатов, а более мыслящим, услышать суть дела, и не только завода, а всех предпринимателей.

владислав | 2010-06-13 18:53

соколову не привыкать быть в козлах отпущения. после того как ему не пообещали поддержку регионали на будущих выборах, человек активно занялся собиранием того что не собрал до этого, кстати с активным использованием Глущенок и не только

Галя | 2010-06-13 18:42

тупая статья. ее явно писал тот кто не был на комиссии. как вам нравится "диалог розпочався" ? если бы не отдельные депутаты, которые разбираются в земельных вопросах, то кнуренко всем навесил бы лапши на уши про свой технопарк

юрист | 2010-06-13 15:14

Соколов дуже плутає поняття своя власність і власність громади. ЗЕМЛЯ - це ВЛАСНІСТЬ ГРОМАДИ. Отже треба нею розпояджатися , виходячи з інтересів громади, а не власних амбіцій ДАМ - НЕ ДАМ. В даній ситуації треба ретельно вивчити всі надані альтернативи і Договір на оренду заключити з врахуванням потреб заводу

Робітник | 2010-06-13 09:43

Про цей завод вже сто разів писали. Це був не завод, а свалка мотлоху та купа алкоголиків. Навіть вбивства були на заводі, А скільки травм!. Добре, що вистачило мужності у господаря розпочати перебудову. Та комусь від цього заздрісно! Дурні вони всюди дурні

влад | 2010-06-13 00:01

кнуренко уничтожил работающее предприятие и прикрывается лозунгами технопарка а на самом деле эту территорию ждет тоже самое что и музыкальную фабрику. Кнуренко - ррейдер со стажем, сначала незаконно с киевскими бандитами захватил ресторан дружба, потом незаконно скупил за 100 тыщ дол. акцуии октябрьского молота и устроил на заводе беспредел. и налогов он не платит. муд...к он.

Басня | 2010-06-12 23:34

Кукушка хвалит петуха за то, что хвалит он кукушку.
Ребята, не переборщите!

Порадник | 2010-06-12 23:28

Іра, в чому справа віддавайся Кнуренку

при делах | 2010-06-12 22:45

на этой "здыбанке" назначили Ледового разрулить землю по молоту, а он большинства не соберет. Ни куда кнур не денется, надо договариваться.

Чернігівець | 2010-06-12 18:27

Кнуренко, ми за тебе! Не опускай руки і переможеш!

Ева | 2010-06-12 14:25

Не понимаю, неужели не видно, что горсовет специально не дает развиваться ЖМ и другим предприятиям.. Хотят доказать, что они выше закона?

Предприниматель | 2010-06-12 14:18

Кнуренко молодец, столько идей ! Жаль, что не он руководит городом! А в горсовете одни взяточники! Нужно присоединяться, отстаивать свои права!!

Ира | 2010-06-12 09:23

А мне приятен Сергей Кнуренко и как политик, и как бизнесмен, и как мужчина. Я бы ему всё отдала

Петя | 2010-06-12 08:43

Слыхал, что Кнур на "Окябрьском молоте" хочет организовать свиноферму. Это же здорово - мясо будет своё и городу никаких проблем с харчой. Поддержим!

Откровение | 2010-06-12 08:25

Нам татарам всё равно: наступаю -БЕГУ, отступаю- БЕГУ, лишь бы деньги платили

Мироносець | 2010-06-12 08:21

Гарний матеріа. Суть проблеми грунтовно описана. З такою проблемою землі стикається не тільки Жовтневий молот А депутатам не сесііях все "по барабану" У них робота така "РУКИ В ГОРУ ПІДНІМАТИ"

ночной дозор | 2010-06-12 04:46

Сколькот будет спать общественность Чернигова? Вас всех кучка коррупционеров держит за дураков Ваш Кнуренко сам ничего не сделае. Объединяйтесь - бизнес, общественность. Не жуйте сопли

експерт | 2010-06-11 23:19

из заряженых наверное снова был Титаренко, знаный любитель разводить на землю и деньги предпринимателей, отнимает последнее у депутатов перед выходов тех на заслуженую пенсию

Робітник ЖМ (колишній) | 2010-06-11 22:40

Ігор, дякую, що ти турбуєшся про колишній мотлох заводу. Раджу тобі прцювати все життя за технологіями 60 років 19 століття. Хоч одна людина, Кнуренко, побачилв що треба все змінювати.Кнуренко амбіційно-конструктивна людина, а не торгаш. А землею торгує тільки Соколов зі свїми прихвостнями.

социал | 2010-06-11 20:50

 С нашей властью не только технопарк будет миражом, а и мы все вместе взятые. И будет самый лучшый на земле город миражей

Игорь | 2010-06-11 19:30

В то время, когда Кнуренко приобрел "ЖМ", ситуацию на предприятии можно было реально исправить. Только вот само предприятие приобреталось им не для этого. "ЖМ", как производство не интересовало его нового собственника. Сдав на металлолом все железо, имевшееся на предприятии, можно было перекрыть понесенные затраты. Но ведь кроме самого завода была еще и целая социальная инфраструктура!
Сегодня собственник предприятия предлагает изменить целевое назначение земельного участка. И действительно, зачем Чернигову производства? Продав землю, можно неплохо жить. А "Технопарк"? "Технопарк" - это миф! Мираж, в пустыне черниговского бизнеса!

Депутат | 2010-06-11 18:23

Да мы только "ЗА" развитие города, предприятий, в том числе и "Октябрьского молота" Вот только Соколов , действительно, тормозит . А Кнуренко ему, как кость поперёк горла со своими новшествами.
закрити

Додати коментар:

SVOBODA.FM - LIVE!
Listen on Online Radio Box! SVOBODA.FM

Архів прямих трансляцій на YouTube: YouTube.com/holovatenko

SVOBODA.FM на Apple Podcasts

Реклама на сайті SVOBODA.FM

SVOBODA.FM - LIVE!
Фотоновини

  Планета «МедіаЧе» у Всесвіті

SVOBODA.FM

RedTram
Загрузка...
Північний вектор