Останнє оновлення: 09:51 вівторок, 4 листопада
надзвичайні ситуації
Ви знаходитесь: Культура / Архітектура / Потвори з Femen перейшли всякі межі
  Потвори з Femen перейшли всякі межі

Потвори з Femen перейшли всякі межі

Сьогодні в Україні, де, здається, вже не дивуєшся нічому, сталася екстраординарна подія. Потвори, яких важко назвати просто дівчатами чи жінками, спиляли бензопилою дерев`яний Хрест, встановлений в центрі столиці України, над Майданом Незалежності, під стінами Міжнародного центру культури і мистецтв.

Цей об’єкт більш відомий в народі під своєю колишньою назвою — Жовтневий палац культури.

Може, не всі знають, що в цьому будинку у трагічні 30-і роки, в найчорніші роки чорного комуно-радянського режиму, була установа НКВД, карального органу цього режиму, і в цих стінах, в цих катівнях  були вбиті або засуджені до смерті сотні, якщо не тисячі безневинних людей. І той 5-метровий  Хрест із зображенням  на ньому розіп’ятого Ісуса Христа був встановлений громадськістю на вшанування пам`яті тих жертв тоталітарного режиму.

Варто нагадати, тим більше, що цю дату чомусь обходять мовчанкою і медіа, і політичні сили, що  2012-й — це не лише рік ЄВРО і Олімпіади, це рік 75-річчя Великого терору 1937-го, сумний ювілей, про який чомусь  майже забули. Але його не забувають «відзначити» ось так.

    Парадокс полягає в тому, що потвори з Femen, які всім   своїм бандитсько-хуліганським акціям прагнуть надати політичної мотивації, цю пов’язали  з  боротьбою з тоталітаризмом. Тобто, «протестуючи проти тоталітаризму», знищують пам’ятник його жертвам. Якщо конкретно, наші задрипані  фемінки цим актом, як вони заявили, протестували проти засудження цього дня в Москві учасниць  російської панк-групи "Pussy Riot". (Для точності, вкажемо, що мародери спиляли хреста ще до оголошення вироку в Москві, просто як «попередження»).

   Тут для інформації доведеться сказати  кілька слів про ту групу. Панк-група "Pussy Riot" організовувала свої виступи у форматі несанкціонованих акцій в несподіваних  місцях:  станції московського метро, ​​дахи тролейбусів, слідчий ізолятор поліції, Червона площа. 

Ці виступи носили характер політичного протесту проти режиму Путіна, проти  згортання демократії і відродження тоталітаризму в Росії. Але дівчата з гурту явно загралися, коли провели подібну акцію 21 лютого цього року в головній  християнській святині Росії — московському Храмі Христа Спасителя. Очевидно, висловивши цим протест проти того, що путінський режим підтримується Московським патріархатом , очолюваним Патріархом Кірілом.  

Пробравшись у храм в масках, дівчата   провели так званий   "панк-молебень" —  "Богородиця, Путіна прожени!"  і були заарештовані.   Сьогодні на лаві підсудних опинилися троє дівчат групи. Хамовницький суд Москви   визнав їх винними в розпалюванні релігійної ворожнечі, оскверненні релігійних почуттів віруючих, хуліганстві.   Вирок — два роки позбавлення волі. Таке доволі суворе покарання викликало сьогодні акцію протесту демократичних сил у Москві.

   А тепер повернімося до нашої столиці Києва, до абсурду, коли протест проти тоталітаризму вилився у знищенні пам’ятника його жертвам. Тепер про релігійний бік справи. Ось пояснення, дане сьогодні в інтернеті  отаманшею наших фемінок на її блозі на сайті «Эхо Москвы»: "Данным актом FEMEN призывает все здравые силы общества нещадно выпиливать из мозга трухлявые религиозные предрассудки".

    Все це абсолютна демагогія і лицемірство. Протест проти керівництва такої-то церковної організації, в даному разі Московського патріархату, перетворюється в наругу над християнством, над релігійними почуттями мільйонів віруючих. І спекулювання на темі релігійної, духовної, політичної експансії Росії, в тому числі в особі Патріарха Кіріла, це просто спекулювання, яким, втім, весь час вирізняються дії фемінок. 

   Сьогоднішня акція чітко підпадає одразу під кілька статей Кримінального кодексу України: розпалювання релігійної ворожнечі, наруга над історичною пам'яттю, вандалізм та хуліганство. Проти її учасниць наші правоохоронні органи вже порушили кримінальну справу. Побачимо, чим все це закінчиться. До речі,  функція правоохоронців  не тільки, а, може, й не стільки ловити злочинців, як попереджувати злочини. Просте і логічне запитання: як могло статися отаке серед білого дня в самісінькому центрі столиці держави?

Не віриться, щоб все це сталося так несподівано, щоб в наших органах, які так ретельно стежать за опозицією, за демократичними силами, громадянами, нічого не було відомо про цю дикунську затію.  

   А тепер час розставляти крапки над цим проектом під назвою Femen. Не будемо сушити голови над тим, хто саме цю потвору утворив, фінансує і спрямовує: колись все стане відомо, а в певних колах відомо й зараз. Утворив, фінансує і спрямовує той, кому це потрібно. Адже безглуздо повірити, що без цього фемінки можуть легко отримувати візи до європейських столиць, літати туди авіарейсами і мешкати в недешевих готелях, пролазити повсюдно, в тому числі на злітну смугу аеропортів.

   Безперечно, свій внесок у  «розкручування» цього потворного феномену внесли й   наші засоби масової інформації, в більшості гнилі, куплені і продані, які просто руйнують  суспільство.

   Більш суттєве запитання — не «Хто конкретно?», а «Навіщо?» Я називає дві причини, хтось може назвати й інші. І ні до чого  тут політичні підтексти фемінок, їхній національний антураж у вигляді українських віночків. Все значно простіше в їхніх акціях.  

   Перша причина в царині суспільно-політичній. Це частина сценарію перетворення нашого суспільно-політичного життя у гниле шоу, цирк, балаган, абсурд. Зокрема, все це ми бачимо і в недавно розпочатій виборчій кампанії, яку поволі теж перетворюють у поганий цирк.

   Друга причина в царині моральній. Суспільство хворіє, і давно, на два психічні розлади: ексгібіціонізм та вуайєризм. В  простому викладі це звучить так: оголятися і підглядати. Будь-який психіатр підтвердить вам, що це давно відомі в медицині психічні розлади. Не смертельні,але такі, які варто б лікувати.

Ексгібіціонізм, в прямому, не переносному (бо й є таке) сенсі,  ми бачимо на кожному кроці. Це так звані конкурси краси, це голосрака і голоцицька естрада. Всім цим аж кишить наше головне медіа — телебачення.   Моя 80-річна тітка, побачивши по телевізору виступ «ВІАГРИ», запитала мене: «А хіба можна співати на сцені в трусах?». Бідна наївна тітка, яка, очевидно, мала на увазі — «в самих трусах»,Як їй второпати, що можна вже  БЕЗ ТРУСІВ,


    Отже, коли фемінки, поки що дефілюючи в трусах, виставляють, по-їхньому, цицьки, то взагалі-то вони оголюються сакральним місцем — грудьми, до яких МАТИ пригортає малу дитину, якими нас всіх, землян, колись вигодовували матері. І тицяти цим святим місцем в  натовп — святотатство. Але що поробиш, «дайош ексгібіціонізм». 

Тим паче, попит гарантовано: психічний розлад під назвою вуайєризм суспільству вже прищеплено. І, очевидно,  прищеплення обох розладів — це теж частина сценарію морального розкладу, деградації нації.

Коментарі (33)

Viktor | 2012-08-20 19:52

Шановні ! Не треба змішувати політику і релігію ! Для людини релігія- то святе і особисте! А робити політичний протест,використовуючи релігійний аспект - на мою думку,верх дурості зі сторони і російських,і наших дівчаток(а може політиків...). Такими витівками вони відвертають від себе звичайних людей !!!

комуно-бот | 2012-08-20 14:06

Все бы - ничего, да тут "грудь рвут" (уж выбачайте за каламбур) люди, по большей части родом из СССР, с..ть постфактум на голову породившей тебя стране просто, когда ее нет и ответить она не может. Да вас бы элементарно на свете не было, если б не ЧЕРНОТА_НЕПРОЛАЗНАЯ_ТОТАЛИТАРНАЯ.. .Забавно..

УВАГА | 2012-08-20 12:55

В чому справа
на сайті сів новий "бот", який міняє ніки

В чому справа | 2012-08-20 12:34

Справа в тому що ні на кого ніякі протести вже не діють ОКРІМ ПРОТЕСТІВ ФЕМЕН .Це видно по ваших коментах! І протестують вони не проти Бога!
а проти того проти чого й треба протестувати1 Дивитесь і не бачите слухаєте і не чуєте. Адже й диявол постає ангелом світла (це за Євангелією). ***

Игорю | 2012-08-20 12:25

ИгорьЦерковь - зло, суд осудивший по просьбе священников российских девченок - наплевал на мнение общественности, церковь своей просьбой осукдит забыла про свое "якобы" всепрощение и этим самым показала свою гнилую сущность. Тогда как девочки то реально выступили по политике а не против церкви
Игорю Так понимаем, ято просьба была озвучена прямо при Вас??? Оторвитесь от зомбо-ящика и немного погуглите по этому вопросу официальные версии и комментарии РПЦ и ее представителей, и не надо называть оф версиями словоблудие хрипунов с ПГМ (праославием головного мозга). А то что светский суд использовал церковь в политической месте - то не надо винить православие в лице РПЦ.
всі нарешті побачили яке твоє рпц!

Автору | 2012-08-20 12:22

АвторTrezwq
    Абсолютно згоден з усією тою картиною сьогодення, яку Ви описали, можна додати й ще стільки. От тільки просте запитання: а яку картину, власне, Ви описуєте? Якого суспільства? У нас що — інше суспільство, ніж було попередні десятиліття? У нас те ж саме комуністичне чи посткомуністичне, радянське чи пострадянське, колоніальне московське чи пост-таке ж суспільство. Подивіться, чий же пам`ятник стоїть в самісінькому центрі Чернігова? У тисячах інших населених пунктів України? А який єдиний пам’ятник , що стоїть на центральній вулиці столиці начебто ж незалежної і не комуністичної держави? Чий? Пам`ятник Чорноволові, Лук`яненку, іншим борцям з тоталітарним режимом? І Ви, всі ми щодня ходимо повз ці пам`ятники. Так що все, що Ви приписуєте "незалежній і не тоталітарній" Україні, припишіть комусь іншому. А чому іншому, чому ми не відійшли від того минулого, запитайте самі в себе. Бо ми такі є, на превеликий жаль. Такі, що не хочеться навіть це визнати. Боязно? Соромно?
    А
Зруйнувати памятники леніну!

Лозині | 2012-08-20 12:17

ЛозинаТак, по коментах може зробити висновок - дійсно, це хворе суспільство. І ці курви-феменки - породження цього суспільства.
А ти хто така?

За фемен | 2012-08-20 12:14

Сам потвора! Чому не протестуєш якщо такий "грамотний"?

Експерт | 2012-08-20 12:01

Пане Петре, перед провокаторами і ворогами бісер не треба розсипати...

Сергій | 2012-08-20 09:46

Автор
У свою чергу можу порадити таких авторів, як, "навскидку", Григорий Климов, Валерий Емельянов... Можна придбати у одній широко відомій у вузьких колах книгарні.

Сергій | 2012-08-20 09:41

Автор
Авжеж, різні. Свора ж***-геволюціонегів захопила Російську імперію для перетворення на сировинний додаток західних корпорацій, а за дідуся Сталіна сталося усе з точністю до навпаки, незважаючи на усі їх економічні й політичні засоби впливу і, навіть, нацькування Гітлера.
Останній, до речі, отримав потужне фінансування акурат після того, як дідусь Сталін викинув з країни жидомасона високих ступенів Бронштейна. Співпадіння, мабуть...
Пане Антоненко, дякую, що хоч біснуватого педераста Солженіцина читати не порадили.

автору | 2012-08-20 09:26

кг/ам

Іван | 2012-08-19 21:33

СашкоАвтор озаглавил свою статью «Потвори з Femen перейшли всякі межі».
А я считаю, что в независимой Украине никаких «меж» не существует.
Украина, став независимой, начала срочно выбрасывать всё советское и социалистическое, как ненужное новому свободному демократическому обществу…
Вот тогда, естественно, и был выброшен моральный кодекс строителя коммунизма.
И не случайно был выброшен. Полное отсутствие правил поведения людей в обществе позволило бывшей партийной номенклатуре забыть, что такое совесть и развязало им руки для грабежа своего народа.
Отменив коммунистический закон морали, новые горе руководители оставили общество «голым – без идеи, цели и без какой либо морали. (А ведь если быть честным, то, убрав из бывшего кодекса коммунистические постулаты – в нём останутся лишь одни заповеди Моисея!)
Вот поэтому – без морального кодекса строителя независимой Украины – и произошло и продолжает разлагаться наше общество. Что наруку всем бывшим, существующим и будущим нашим руководителям страны, олигархам.
    
Справа в тому, що незалежну Україну "будували", в основному, ті, хто був вихований на тому моральному кодексі. Та і врешті - кодес кодексом, але якщо суспільна мораль деградована, то напишіть хоч сотню тих кодексів, а совка, для якого моральним кодексом був страх перед НКВД, МГБ, КГБ, партією вб'ємо в собі ще не скоро. Може хто чув, чи існує якийсь моральний кодекс у Швеції, Німеччині чи Естонії?
  Трезвому: піди відсидь за ідею червонець, а потім давай оцінку Лук'яненку та Чорноволу.

Автор | 2012-08-19 21:15

Сергію, раджу Вам почитати книги чудового російського письменника,нині покійного, Володимира Солоухіна "При свете дня" і "Последняя ступень". Вони були заборонені в однаковому за всіх "курсів" СРСР. Зараз можете знайти їх в Інтернеті. Побачите,які це "різні курси",

Сергій | 2012-08-19 19:17

Автор
УВЕСЬ час СРСР з 17-го до 91-го абсолютна більшість людей, а, особливо, ті, що "крутяться" навколо голодоморів і репресій, сприймають і подають нам, як цілісне, єдиний і послідовний режим. Якщо виходити з цього, то жити нам міфами й страшилками усе життя, не знаючи історії не те що якоїсь давньої, а, хоча б, наших дідів. А вигідно це тим, хто страшилки вигадує і запускає в хід. Часи були важкі, ніхто не заперечує. Але, перш ніж іншим розповідати, треба розібратися самому. Я колись теж "повівся" був на оті істеричні байки, але, виявилося, далеко не все так однозначно, а часто й зовсім навпаки.
СРСР ленінський і СРСР сталінський, наскільки відомо мені, були спрямовані зовсім різними курсами.

Автор | 2012-08-19 15:04

Сергію
 Не знаю, скільки чистили у 30-і біснуватих, але мільйони абсолютено безневинних людей "вичистили", це вже точно. А ще спилювали хрести. скидали їх з церков і висаджували в повітря церкви вже не руками біснуватих, а цілком легально,, офіційно, руками держави, режиму.

Сергій | 2012-08-19 12:42

Парадокс в тому, що в "страшному" 37-му чистили якраз таких-от біснуватих, як ці потвори.

Сергій | 2012-08-19 12:38

"Безперечно, свій внесок у «розкручування» цього потворного феномену внесли й наші засоби масової інформації..."
Ооо, як прикольно це чути не аби де, а там, де в "посиланнях до теми" з півтора десятка публікацій про цих самих потвор!

Читач | 2012-08-19 12:26

Автор
Trezvo
Цей текст автопереклад Діми Джангірова - автора спічів Чечетова?

Игорю | 2012-08-19 12:21

ИгорьЦерковь - зло, суд осудивший по просьбе священников российских девченок - наплевал на мнение общественности, церковь своей просьбой осукдит забыла про свое "якобы" всепрощение и этим самым показала свою гнилую сущность. Тогда как девочки то реально выступили по политике а не против церкви
Так понимаем, ято просьба была озвучена прямо при Вас??? Оторвитесь от зомбо-ящика и немного погуглите по этому вопросу официальные версии и комментарии РПЦ и ее представителей, и не надо называть оф версиями словоблудие хрипунов с ПГМ (праославием головного мозга). А то что светский суд использовал церковь в политической месте - то не надо винить православие в лице РПЦ.

Сашко | 2012-08-19 10:47

Автор озаглавил свою статью «Потвори з Femen перейшли всякі межі».
А я считаю, что в независимой Украине никаких «меж» не существует.
Украина, став независимой, начала срочно выбрасывать всё советское и социалистическое, как ненужное новому свободному демократическому обществу…
Вот тогда, естественно, и был выброшен моральный кодекс строителя коммунизма.
И не случайно был выброшен. Полное отсутствие правил поведения людей в обществе позволило бывшей партийной номенклатуре забыть, что такое совесть и развязало им руки для грабежа своего народа.
Отменив коммунистический закон морали, новые горе руководители оставили общество «голым – без идеи, цели и без какой либо морали. (А ведь если быть честным, то, убрав из бывшего кодекса коммунистические постулаты – в нём останутся лишь одни заповеди Моисея!)
Вот поэтому – без морального кодекса строителя независимой Украины – и произошло и продолжает разлагаться наше общество. Что наруку всем бывшим, существующим и будущим нашим руководителям страны, олигархам.
    

Trezvo | 2012-08-19 09:40

Автор
Боязно і соромно визнати, що так звана боротьба за "Вільну" Україну привела до повної та абсолютної деградації тієї-ж України. Якщо ви вважаєте що у нас те-ж саме суспільство що і 30 років тому, то ви - сліпий і впертий бар...н (вибачте).
Я сам колись теж був одурманеним вашими мріями та ідеями, але час все розставив на свої місця і відкрив мені очі, чого і вам щиро бажаю...

Автор | 2012-08-19 08:45

Trezwq
    Абсолютно згоден з усією тою картиною сьогодення, яку Ви описали, можна додати й ще стільки. От тільки просте запитання: а яку картину, власне, Ви описуєте? Якого суспільства? У нас що — інше суспільство, ніж було попередні десятиліття? У нас те ж саме комуністичне чи посткомуністичне, радянське чи пострадянське, колоніальне московське чи пост-таке ж суспільство. Подивіться, чий же пам`ятник стоїть в самісінькому центрі Чернігова? У тисячах інших населених пунктів України? А який єдиний пам’ятник , що стоїть на центральній вулиці столиці начебто ж незалежної і не комуністичної держави? Чий? Пам`ятник Чорноволові, Лук`яненку, іншим борцям з тоталітарним режимом? І Ви, всі ми щодня ходимо повз ці пам`ятники. Так що все, що Ви приписуєте "незалежній і не тоталітарній" Україні, припишіть комусь іншому. А чому іншому, чому ми не відійшли від того минулого, запитайте самі в себе. Бо ми такі є, на превеликий жаль. Такі, що не хочеться навіть це визнати. Боязно? Соромно?
    А

Пакуль | 2012-08-19 07:17

Фемен підписала собі вирок.Бог попираєм не буває...

Trezvo | 2012-08-19 00:01

До речі, а що тут поряд із вашими коментарями робить реклама Комуністичної партії, де логіка?

Trezvo | 2012-08-18 23:57

Автор
Шановний автор, ті президенти і олігархи прийшли до влади за допомогою таких горе-патріотів та дисидентів як Чорновіл, Левко-Лук'яненко, Солженіцин та інші. От тільки їх "використали всліпу", покористувались та викинули на смітник, а народ залишився із цією владою. Де тепер всі ці патріоти-націоналісти, котрі розповідали нам "совкам" про майбутню щасливу незалежну Україну, де вони, га? Та якби то-же Чорновіл, мав змогу зазирнути у майбутнє та побачити через 25 років незаможності якою стала Україна, то мабуть одразу відрікся-б від своїх амбіційних юнацьких мрій. А такі як ви й досі мрієте, от тільки біда ваша у тому, що не здатні ви боротися зі злом, духу немає, розуму та спритності. Як казав колись Чорновіл до Мороза: "Поки ми тут з тобою сперечаємось, бандити вже давно захопили владу..." Ось так, доборолися...
Тепер щодо невинно розстріляних: а ви знаєте скільки Україна втратила за роки незалежності? А скільки кожного дня мажори збивають невинних пішоходів? А ви все про своїх родичів...

Автор | 2012-08-18 23:17

I Шановний Trezvo. У квітні 1938 року в селі Локнисте Менського району був розстріляний чоловік моєї бабусі простий український селянин Дмитро Власенко, 44-х років. В один день з ним розстріляли його рідного брата Федора, якому було 42 роки, а загалом того дня — 16 селян Локнистого. Всього ж за цю весну вбили понад півсотні селян з одного лише цього села. Всю цю історію я недавно описав у одному з номерів своєї газети «Світ», Живі ще дві дочки Дмитра Власенка, сестри мого батька, мої тітки. Одній 82 роки, другій 94. У поминальні дні ось уже 74 роки вони не можуть пом`янути свого рідного батька, бо нема його могили. Їх, розстріляних, тисячі людей, загрібали, як собак, у канавах біля села Халявин за Черніговом, де й по сьогодні, після всіх перелічених Вами президентів, не можуть спорудити нормальний меморіал безвинно убієнним людям.
     За термінологією катів, і за Вашою ж термінологією (цитую Ваш коментар), ті люди були \"вороги народу\", а ще Ви назвали їх \"дияволами\", Хай ці визначення будуть на Вашій совісті. І річ не лише в тім, що через 20 років суд офіційно визнав їх абсолютно безвинно страченими, це було очевидно і тоді, коли їх розстрілювали. Скільки ще Вас, нас всіх треба розстрілювати, щоб до Вас, до нас всіх дійшло, що таке тоталітаризм, що таке антилюдський режим? .

Лозина | 2012-08-18 22:25

Так, по коментах може зробити висновок - дійсно, це хворе суспільство. І ці курви-феменки - породження цього суспільства.

Trezvo | 2012-08-18 21:39

Шановний авторе, через ваше глибоке нерозуміння дійсності та історії дозвольте вас трішки виправити: "В цьому будинку у трагічні 30-і роки, в найчорніші роки чорного комуно-радянського режиму, була установа НКВД, і в цих стінах, були вбиті або засуджені до смерті сотні бандитів, хабарників, ворогів народу, зрадників та ткі самі потвори як і сучасні Femen. Але коли до влади прорвалися ліберасти на чолі із Іудою-Гобачовим та йому подібних (Кравчук, Чучма, Ющенко і т.п.), вони почали поступово і неухильно відроджувати нижчеперерахованих дияволів". Ось так правильно треба було написати, шановний горе-демократ Петро.

маршал Тито | 2012-08-18 21:34

Игорь
Підтримую. Мухи окремо, котлети окремо. Не бачу зв"язку між подіями у Москві та у Києві.

Игорь | 2012-08-18 20:48

Церковь - зло, суд осудивший по просьбе священников российских девченок - наплевал на мнение общественности, церковь своей просьбой осукдит забыла про свое "якобы" всепрощение и этим самым показала свою гнилую сущность. Тогда как девочки то реально выступили по политике а не против церкви

Писач | 2012-08-18 13:43

Читач
Забули тільки написати про "Читачів" - "гнилих, куплених і проданих", яким оте "смакіття" тільки й подавай, скоро вимагатимуть зі ЗМІ, щоб їм не тільки ставили світлофора на перехресті, а й купували попкорн на додачу. Хоча, незважаючи на публіку ВВ й припинив публікації про Фемен ще З ЗИМИ МИНУЛОГО РОКУ (за виключенням цьогорічної одинокої ініціативи пані редакторки стрічки) коли вони стали біснуватими, забаганки тієї публіки не змінилися. Їй важливий сюжет, відсутність будь-яких спроб аналізу, бо напевно вже нІчим)), і обов'язкова наявність об'єкту для плювання.

Читач | 2012-08-18 13:17

Цитата з тексту: "Безперечно, свій внесок у «розкручування» цього потворного феномену внесли й наші засоби масової інформації, в більшості гнилі, куплені і продані, які просто руйнують суспільство."
Адже це ви про Високий Вал? Доказом є список посилань на валівські статті про FEMEN після вашої статті))))))))
закрити

Додати коментар:

Фотоновини

  Міс-Латвія приїздила в Чернігів. ФОТО

SVOBODA.FM