Останнє оновлення: 13:32 четвер, 12 червня
Фотоанонс свята
Ви знаходитесь: Культура / Архітектура / Квітковий рай готують в ЦПКіВ. Раком. ФОТОрепортаж
Квітковий рай готують в ЦПКіВ. Раком. ФОТОрепортаж

Квітковий рай готують в ЦПКіВ. Раком. ФОТОрепортаж

У Чернігові, у центральному міському парку культури і відпочинку триває підготовка до виставки квітів і плодів «Щастя краси», що відбудеться 24 серпня до Дня Незалежності України.

Коментарі (20)

Редактор новин | 2010-08-30 19:30

иван
Редактор новинО, старі знайомі! Може пан Іван вважає що кока-кола - не гидота, а пиво - не пійло? :)))
А по темі слова "раком" пан Іван напевно вважає нормальною ситуацію, коли жінки віку наших матерів корячаться раком в добровільно-примусовому порядку, а одна глямурна дама потім похвалиться про "проведені пазитивні заходи"?
Буває на одне слово правди :) реакція більш бурхлива, ніж на розлогу статтю. Ну нічого, пообурювалися і забули, а слово правди свою функцію виконало.
Олена
"То могли б зібрати свою редакцію і прийти допомогти жінкам та матерям творити красу. "
Оо, стара тема :)
Це вже знайоме по пропозиції замість писати про ДТП на перехресті подавати чи то скарги, чи то позови.
А ще редакція могла би замість писати про нестандартні "лежачі поліцейські" скинутися на фарбу і зробити їх більш стандартними :)
А замість писати про корупцію, вся журналістська братія Чернігова вже давно могла би зібратися і влаштувати кілька судів Лінча :) Он Стах із задоволенням на громадських засадах мотузок намилить :)))

ХХХХ | 2010-08-30 13:01

Елена советы по поводу позы раздают только те, у которых не имеется перед кем становится, а для женщины это плохой показатель. А насчет красоты в городе, ее нужно не осень делать когда все вянет а с весны. И действительно не в позе "раком" в принудительном порядке.

Эстет | 2010-08-28 10:57

Я конечно дико извиняюсь, но тема гораздо шире, чем собирание гербариев и общение с прекрасным.
Это я к тому, что то самое свидетельствующее о профнесоответствии собирание гербариев в рабочее время с отрывом от прямых обязанностей, равно как пение хором революционным кружком, как торговля фейсом на горТВ с росказнями о проблемах ЖКХ наряду с ношением надувного бревна и управлением страной кухаркой должны по идее остаться в прошлом веке и вспоминаться изредка как страшный назидательный сон.)))
Ан нет... Но раз уж советуете частным лицам бросить их прямые обязанности и стать РАКОМ, то для начала начните им платить зарплату из горбюджета. Уверен, кто-то да придет. Ну хотя бы гламурно попозировать)))).

Олена "Зима - літо" | 2010-08-28 10:37

иван
Редактор новин"Оказывается автор, когда все это верстал, думал про "проведені пазитивні заходи" и незабвенном образе Оксаны Т-Ф..))) Перед глазами, как живая стояла..))) Эх..!"
Коли автор "верстал", перед очима у нього були наші матері, педагоги, вигнані на примусові "пазитивні заходи" корячитися раком.
І не треба мені тикати "Оксаною ТФ". Може у когось "Оксана ТФ" і стоїть перед очима, а в мене є дружина гарна і значно молодша. На цьому вважаю закритою тему Фрейда, "Оксани ТФ" і "стояння".
Тут також по Фрейду.....

Олена | 2010-08-28 10:29

иван
Редактор новинО, старі знайомі! Може пан Іван вважає що кока-кола - не гидота, а пиво - не пійло? :)))
А по темі слова "раком" пан Іван напевно вважає нормальною ситуацію, коли жінки віку наших матерів корячаться раком в добровільно-примусовому порядку, а одна глямурна дама потім похвалиться про "проведені пазитивні заходи"?
Буває на одне слово правди :) реакція більш бурхлива, ніж на розлогу статтю. Ну нічого, пообурювалися і забули, а слово правди свою функцію виконало.
Шановинй Редактор новин!
Якщо ви такий поборник прав літніх жінок та матрев. То могли б зібрати свою редакцію і прийти допомогти жінкам та матерям творити красу. Так, як зробила це "гламурна дама". Я так зрозуміла, що ви маєте на увазі Оксану Тунік-Фриз. Вона кожного дня була у парку і разом з усіма працювала, не боячись втратити гламурний вигляд. А вас там, щось не бачили. Примусово люди не приходять у парк квіти висаджувати. Немає потреби. Усі, хто працював, ( я також) робили це від щирого серця. І отримували задоволення від процесу. А результат нас усіх тішить. Сподіваюся і вас, шановний поборник наших прав. ***

Олена | 2010-08-28 10:17

Бюджетник і квітиГроші на цих квітах мер відмиває. Поясню як: кожній організації і підприємству виділили своє місце. Типу - прикрашайте. Так от звичайним прибутковим підприємствам - невеличкі ділянки. А от бюджетним (школам, напр.)- найбільші, в самому центрі!!! І виділили гроші на це, звідки? З місцевого бюджеті (школи ж самі не заробляють!). Та не по трошку, а по 30 тис. Нащо ж мелочитца? За ремонт батьки зі свого карману заплатять..
  Далі не варто і пояснювати, що відбувається..
Шановний Бюджетник і квіти!
Не потрібно так відверто брехати. Школи і садочки отримали пропорційні, однакові ділянки, які значно менші від тих, які займають підприємства.
А що до того, що МЕР ВІДМИВАЄ гроші - то ви хоча б подумайте, що ви написали. Дуже прикро за таких писак. Люди у парку створили красу. Створили її своїм надхненням і своєю працею. Цінуйте це.

Участник выставки Елена | 2010-08-28 10:08

иван
Редактор новин
иван"Коли автор "верстал", перед очима у нього були наші матері, педагоги, вигнані на примусові "пазитивні заходи" корячитися раком." -- вот собственно из-за этого меня и возмутило слово "раком" в заголовке Вашей новости.
Я тоже согласна с Иваном. Если уж так вы переживаете за педагогов и матерей, то можно было выбирать более корректные выражения называя материал. А слово "раком", можете оставить для своей красивой и молодой жены.

літня жінка | 2010-08-22 14:23

иван
Редактор новин
Ой. я Вас дуже прошу не переживайте так за педагогів і літніх жінок. До такої роботи ми звичні. З ранньої весни до пізньої осені руки наші в землі, дачні та присадибні ділянки обробляємо, і манікюр собі ми робимо самі. Та й що ж ще в нашомі віці залишається. як не красу творити на вулицях міста? То вже нехай молоді та гарні лише себе прикрашають, що б своїм виглядом вас, чоловіків, радувати. А якщо серйозно, то справа хороша, городянам подобається.

иван | 2010-08-21 12:58

иван
Редактор новин
"Коли автор "верстал", перед очима у нього були наші матері, педагоги, вигнані на примусові "пазитивні заходи" корячитися раком." -- вот собственно из-за этого меня и возмутило слово "раком" в заголовке Вашей новости.

Редактор новин | 2010-08-21 12:44

иван
"Оказывается автор, когда все это верстал, думал про "проведені пазитивні заходи" и незабвенном образе Оксаны Т-Ф..))) Перед глазами, как живая стояла..))) Эх..!"
Коли автор "верстал", перед очима у нього були наші матері, педагоги, вигнані на примусові "пазитивні заходи" корячитися раком.
І не треба мені тикати "Оксаною ТФ". Може у когось "Оксана ТФ" і стоїть перед очима, а в мене є дружина гарна і значно молодша. На цьому вважаю закритою тему Фрейда, "Оксани ТФ" і "стояння".

иван | 2010-08-21 12:24

иван
Редактор новин
иван
Редактор новин
У Вас, любезный редактор, манипуляция -- все то, что не так, как Вы думаете, скоты и быдло -- кто угодно, но только не Вы(?)..) К слову -- скота на улицах города в последнее время не наблюдал. Теряюсь в догадках где и как Вы его постоянно находите, какой этакий секрет знаете..) Наверное все-таки права народная мудрость. Рыбак рыбака... видит издалека..?))
Пожалуй опущу философские размышления о том, как мочатся на улице миллионы людей. Вам, безусловно, виднее..))
Пользуясь случаем хочу отметить позитивные сдвиги в Вашем сознании. Я наконец-то смог прочитать свой комментарий полностью, без Ваших традиционных "звездочек" и рассуждений по поводу гражданского общества. Так держать!.))
Г-н Фрейд, был бы жив, какое бы он эксклюзивное интервью дал всей Вашей редакции..))) Какую бы Вы интернет-конференцию забабахали по поводу этого диагноза..))) Особенно после того, как выяснилось из Вашего комментария, что новость-то совсем и не про ландшафтный дизайн ЦПКим.Отдыха. Оказывается автор, когда все это верстал, думал про "проведені пазитивні заходи" и незабвенном образе Оксаны Т-Ф..))) Перед глазами, как живая стояла..))) Эх..! Как стояла..!)))
  

Редактор новин | 2010-08-20 09:45

иван
Редактор новин
иван
"Слова "гидота" и "пойло", они как-то больше подходят для скота. А вот так огульно считать всех, кто пьет пиво и чего там покрепче скотом, извините, в отличие от Вас -- не приучен..)))"
Маніпуляції починаються там, де закінчуються аргументи :) Слова застосовані щодо речей в даному разі або явищ в інших випадках.
Застосовується іноді і слово "бидло" (о, жах?) саме для характеристики поведінки і вчинків, характерних для скота. Назвемо речі, як то кажуть, своїми іменами. Чи пан Іван вважає що у нас нема (мало) скота на вулицях і в підворотнях?
...
"эти напитки пьют многие миллионы людей"
So what? :) А ще мільйони людей мочаться на вулицях і шкрябають написи на стінах історичних пам'яток. Але масовість скотських вчинків навряд чи змусить мене сприймати їх як належне.
...
"Дедушка Фрейд, он рассказал бы Вам..."
Колись розповідали, що апарати важче повітря літати не можуть. І де зараз всі ті поважні науковці? До речі, яку Ви, пане, останній раз книгу дідуся Фрейда особисто прочитали? Чи так, ім'ям тільки стращаєте? :)

иван | 2010-08-19 19:17

иван
Редактор новин
И Вам здрасте..)
Мое мнение по поводу колы и пива, признаюсь откровенно, не многим отлично от Вашего. Но учитывая то, что эти напитки пьют многие миллионы людей, считаю не совсем уместным, в отличие от Вас, использовать подобного рода лексику при их упоминании. Хотя бы из уважения к людям, которые так не считают..) Слова "гидота" и "пойло", они как-то больше подходят для скота. А вот так огульно считать всех, кто пьет пиво и чего там покрепче скотом, извините, в отличие от Вас -- не приучен..)))
Теперь в двух словах по поводу того, в чем лично я, Вам глубоко сочувствую. Искренне веруя в то, что употребляя эти словечки в заголовках и текстах новостей Вы эпатируете читателей своей оригинальностью -- Вы ошибаетесь. Вместо широкого кругозора и буйного нрава.)), Вы демонстрируете собственную, увы, глупость. Ну а если присовокупить к этому Ваши последние "шедевры" , такие как "раком", "групповуха" и "глямур", забавная картина получается..) Дедушка Фрейд, он рассказал бы Вам по этому вопросу очень много..)
Вот такая вот она, моя правда..)))

Таня | 2010-08-19 19:07

Звичайно, можна і порадіти тій красі, якщо не тобі доводиться її створювати. І не в добровільно-примусовому, а просто в примусовому порядку!!!! Причому використовуючи не лише моральні і фізичні, а і, що найбільш образливо, власні матеріальні кошти(( Тут йшла мова про виділені кошти у розмірі цілих 30 тис. на кожну школу. А чи не можна дізнатись де ті гроші загубились по дорозі? Бо до шкіл вони точно не дійшли навіть в розмірі 30 грн.

читач | 2010-08-19 08:39

иван
Редактор новин
чому Ви в усьому, що не робиться шукаєте тільки негативи і гидоту. Люди роблять красу, а Ви шукаєте негативи, бо Вам більше немає про що читати

Редактор новин | 2010-08-19 08:14

иван
О, старі знайомі! Може пан Іван вважає що кока-кола - не гидота, а пиво - не пійло? :)))
А по темі слова "раком" пан Іван напевно вважає нормальною ситуацію, коли жінки віку наших матерів корячаться раком в добровільно-примусовому порядку, а одна глямурна дама потім похвалиться про "проведені пазитивні заходи"?
Буває на одне слово правди :) реакція більш бурхлива, ніж на розлогу статтю. Ну нічого, пообурювалися і забули, а слово правди свою функцію виконало.

Бюджетник і квіти | 2010-08-18 23:34

Гроші на цих квітах мер відмиває. Поясню як: кожній організації і підприємству виділили своє місце. Типу - прикрашайте. Так от звичайним прибутковим підприємствам - невеличкі ділянки. А от бюджетним (школам, напр.)- найбільші, в самому центрі!!! І виділили гроші на це, звідки? З місцевого бюджеті (школи ж самі не заробляють!). Та не по трошку, а по 30 тис. Нащо ж мелочитца? За ремонт батьки зі свого карману заплатять..
  Далі не варто і пояснювати, що відбувається..

Marevo | 2010-08-18 21:36

По моему кто то там из редакторов типа Сергея Стука злоупотребляет жаргонизмами в заголовках. в последнее время читать Высокий Вал стало неприятно .

иван | 2010-08-18 17:06

"Раком" у нас, по большей части, всю страну кормят. А вот в словарный запас ресурса еще одно слово...)) Сразу после слова "групповуха".)) К уже имеющимся "гидота", "глямур" и "пойло"..))

читач | 2010-08-18 16:55

який Ви, шановний, все таки завжди чимось не вдоволені. Люди готують таку красу і треба ж і тут вставити своє "раком". Писака - невдаха
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Чернігів: від газет до цифри

SVOBODA.FM