Останнє оновлення: 10:08 неділя, 16 лютого
інформполітика
Ви знаходитесь: Політика / Україна / Україна припинила фінансування мовлення телеканалу ATR на Крим
Україна припинила фінансування мовлення телеканалу ATR на Крим

Україна припинила фінансування мовлення телеканалу ATR на Крим

Єдиний у світі кримськотатарський телеканал змушений на 90 відсотків скоротити виробництво власних програм через гігантські борги за рахунками.

ЄНаразі співробітники громадського телеканала, головним інвестором якого є організатор продовольчої та енергетичної блокади півострова Ленур Іслямов, змушені шукати підтримку в жителів України.
— Трансляцію нам відключили вранці через заборгованість ATR перед ізраїльською супутниковою компанією. Її ми повинні були закрити до Нового року, але гроші на проплату з бюджету виділили в суботу, 28 грудня 2019 року, коли ніяких валютних операцій вже провести неможливо. Тому ми змушені були повернули гроші у бюджет, після чого вони для нас «обнулились», — розповів заступник гендиректора телеканала ATR, колишній російський журналіст Айдер Муждабаєв. — Недофінансування ATR за минулий рік становить 15 мільйонiв гривень. На нас висять борги за доставку сигналу до Криму та оренду приміщення для каналу в Києві. Що з цим робити, поки що, чесно сказати, неясно. Фактично, кримськотатарський телеканал виявився вигнанцем у власній країні.
За даними Рахункової палати України, фінансування телеканалу ATR iз бюджету країни за 2016—2018 рік становило 124,3 мільйона гривень. Це 87,6% від суми, виділеної державою на облаштування та розселення репатріантів. За даними Рахункової палати, міністерство соцполітики України, як головний розпорядник цих коштів, не контролювало витрачання грошей, що й призвело до їх неефективного використання.
Сам розподіл коштів чиновниками Мінсоцполітики здійснювався з кричущим порушенням закону — 126,5 мільйона гривень розійшлися не за пропозиціями територіальних органів виконавчої влади. Міністерство соцполітики України свого часу примудрилося направити на допомогу АТР навіть 15,1 мільйона гривень, призначених для будівництва школи естетичного виховання.
Нагадаємо, ATR — це український телеканал, який у 2006 році почав мовлення на Крим, пережив російську окупацію та завжди підтримував територіальну цілісність України.
Раніше він був одним iз трьох телеканалів Криму, поряд iз Першим Кримським i дитячим телеканалом Lale, програми якого виходять в ефір кримсько-татарською, українською та російською мовами.
У листопаді 2014 року телеканал нагородили премією імені Ісмаїла Гаспринського у галузі журналістики та захисту прав людини (номінація «Телебачення тюркського світу»).
З серпня 2015 року мовлення телеканалу ATR на Крим доступне лише через супутникове телебачення, - пише Україна молода.
Як повідомляла Свобода.ФМ, UATV також припинило своє існування у форматі іномовлення. Англійська, арабська, кримськотатарська редакції закрилися.
закрити

Додати коментар:

SVOBODA LIVE! - YouTube
SVOBODA.FM - LIVE!
Listen on Online Radio Box! SVOBODA.FM

Архів прямих трансляцій на YouTube: YouTube.com/holovatenko

Реклама на сайті SVOBODA.FM

SVOBODA.FM - LIVE!
Фотоновини

  День Тетяни відсвяткували в філармонійному центрі

SVOBODA.FM

RedTram
Загрузка...
Північний вектор