Останнє оновлення: 17:51 неділя, 15 червня
Сталінщина
Ви знаходитесь: Політика / Україна / Міліція обшукала подружжя письменників - підозрюють у... "тероризмі"

Міліція обшукала подружжя письменників - підозрюють у... "тероризмі"

Сьогодні о 6-й годині ранку відбувся обшук у помешканні письменницького подружжя Марини Брацило та Юрія В. Ноги. Про це Марина і Юрій нещодавно повідомили своїх колег.

- Письменників залякували звинуваченням у тероризмі, конкретно – у причетності до організації знищення гномика з рисами Сталіна, який недоумкуваті комуністи були поставили у Запоріжжі, - пише у своєму блозі на "Українській правді" письменник Сергій Пантюк. - Оскільки ні для кого не секрет, що знищення цього гномика є огидною провокацією нашої рідної "влади для людей", то наїзд на письменників є спробою промацати – а чи промовчать, чим розв'яжуть руки для подальших репресій, чи таки адекватно відреагують? Мовчати не будемо.

Як повідомили Юрій і Марина, згідно з протоколом у них вилучили системний блок комп'ютера, 3 флешки, 21 CD-диск, 5 мобільних телефонів, 24 записники, зокрема і з віршами, фотоапарат, 52 фотоплівки, 49 негативів для фото, "списаний папір" та і ще якісь дрібниці. Підписав протокол якийсь старший лейтенант Крот О.О.

Причина обшуку дуже цікава – Марина Брацило родом із Запоріжжя і на Новий рік вони з Юрієм гостювали у її батьків. Ну й, відповідно, для розваги зайнялися тероризмом – пішли пам'ятники підривати.

Віват найвищій тупості наших мєнтів! Принагідно хочу звернутися до порядних правоохоронців – не виконуйте незаконних розпоряджень своїх прибандичених керівників, звільняйтеся з їхніх "шаражкіних кантор" і публічно про це заявляйте. А тих, хто братиме участь у репресіях проти громадян України, громадськість має записувати у чорні списки – відповідальність вони понесуть на рівні з їхніми керівниками, - продовжує Пантюк.

Отже, не виключаю, що завтра о 6-й ранку якісь чоботолизи з ксівами прийдуть ще до когось.

- Якщо вони зібралися до мене, хочу повідомити кілька застережень:

1. У мене двоє неповнолітніх дітей – 6,5 та 1,5 років. Меншенький раніше 8-ї ранку не прокидається. Також він спить – 12.00 до 14.00 дня.

2. Я не прихильник терору і не маю до нього жодного стосунку. Але свято впевнений у праві народу на всі способи відстоювання свого права жити по людськи. Адже право є вищим, ніж закон. Особливо той закон, який нам нав'язують владні гопніки. Я про це відверто говорю й пишу.

3. Нешановні залякувальники, вас ніхто не боїться! - продовжує письменник, і завершуе словами "Слава Україні!"

Коментарі (23)

K.Bykov | 2011-01-11 23:06

K.Bykov
не придурюйся
До сих пор бы бились, если бы СССР и США не отменили британский мандат. А мандат был получен "благодаря" антисемитским погромам в Восточной Европе, после чего евреи стали переселяться в Палестину. Довершила дело по заселению Палестины ВМВ. И вот когда их стало много - у них начались конфликты с арабами и "британским мандатом". Ну, тогда, и Сталин сильно помог. И страны будущего социалистичекого блока, которые занялись вооружением Израиля. Например, израильская авиация - это были немецкие "мессера" построенные в Чехословакии. А с Моссадом всё просто. Ежели народ по всему миру живёт, то и "моссад" у него будет хороший.

не придурюйся | 2011-01-11 20:56

K.Bykov
Бандеровщина тебе не до души? Ну так предложи Израилю запретить ЦАХАЛ аки террористов. Ведь армия Израиля - по-твоему террористы. И против палестинцев, и против англичан бились (антигитлеровская коалиция). До тех пор, пока Израиль не стал легитимным государством. У тебя, умник, клепка есть в голове? Чи активность Моссада за кордоном заставляет таких как ты язык за зубами держать?))) Бандера тоже бился. Но тут к сожалению не Синайский полуостров. Государство уже есть лигитимное, но чуток не то за которое бились. Не боись, время все поправит.
А Табачник будет сидеть. Я сказал. Хотя у нас и деревьев много.

K.Bykov | 2011-01-11 20:18

=українцям не притаманні такі явища, але механізм який вигадали комуністи на прикінці 19-ст. під сучасною назвою - тероризм= Беда и КПСС и "украинства" - общая. Они выросли из гражданской войны, которая длилась у нас с 1917-го по середину 50-х. Нужно ещё лет 70, чтобы все успокоились. А терроризм, кстати, пртдумали не большевики, а партия «Народная воля» (а если уж точнее, то Французская революция).

K.Bykov | 2011-01-11 20:03

="продажних українців переважно західняків" - а це стаття ККУ, за якою ще Табачник не сидить. Але за 4 роки сяде= Никто не сядет. Ибо были продажные французы, украинцы, русские и т.д. Украина воевала на стороне антигитлеровской коалиции. А все кто против - против УССР-СССР - ***. Их тут после освобождения Чернигова повесили на Красной площади на каштанах. Шухевич в ***, а в составе абевровского "Нахтигаля" - на Правобережье. Типичный ***. Что касается послевоенных лет: СССР был легитимным государством и бандеровщина ***.

:) | 2011-01-11 18:53

моральним ур***м типу SBM
Для цих дегенератів, по яких 110 і 111 стт. ККУ плачуть, рішень суду не існує, тим більше якщо вони суперечать казочкам з Москви.
Живий приклад - намет під Катерининською церквою.

моральним ур***м типу SBM | 2011-01-11 18:48

http://blogs.pravda.com.ua/authors/kushniruk/4b95376413b42/
http://tsn.ua/ukrayina/sud-zobov-yazav-simonenka-z-tribuni-vr-vibachitisya-za-naklep-na-shuhevicha.html

відкрий личко, Гюльчатай! | 2011-01-11 17:02

SBMА хтож *** - Бандері і Шухевичу героя України давав як не Ваш улюблений ющара? То ти що вже забув. І хреста від самого фюрера шухевич отримував за взяття Львова.
Якось головкомуняка Симоненко на пленарному засіданні Верховної Ради вже заявляв, що Роман Шухевич із рук Гітлера отримав два «Залізні хрести».
Цю брехню його син Юрій Шухевич спростував у судовому порядку.
Є архів вермахту у місті Фрайбургу, де все чітко написано.
Суд зобов’язав Симоненка, щоб він публічно спростував своє твердження. Відкрий і ти обличчя, паскудо! Будеш вибачатися перед пам'яттю Героя України аж до ригачки!

SBM | 2011-01-11 16:59

Ти хочеш сказати, що *** навіть нічим не віддячили шухевичу за роботу і що він працював на шарік?
Якщо ти такий розумний то дай мені ссилку на офіційну відповідь німецьких архівів. Покажи офіційний документ.

SBM'у | 2011-01-11 16:38

SBMА хтож *** - Бандері і Шухевичу героя України давав як не Ваш улюблений ющара? То ти що вже забув. І хреста від самого фюрера шухевич отримував за взяття Львова.
Ти і справді дебіл?
Собача брехлива байка про хрест давно спростована офіційною відповіддю з німецьких архівів.

SBM | 2011-01-11 16:27

А хтож *** - Бандері і Шухевичу героя України давав як не Ваш улюблений ющара? То ти що вже забув. І хреста від самого фюрера шухевич отримував за взяття Львова.

SBM\'у | 2011-01-11 16:23

SBMБойовиків готував Абвер з числа продажних українців переважно західняків. Героя за це отримав Р. Шухевич.
Да ти шо? Гебельс відпочиває!))))))
"продажних українців переважно західняків" - а це стаття ККУ, за якою ще Табачник не сидить. Але за 4 роки сяде.
"Героя за це отримав Р. Шухевич" - оце так! А може ще залізного хреста отримав?)))) Правда, цю брехню давно офіційно спростували і забули.
Може досить брехати як собака? Бо брехня твоя для даунів. Таких в Інтернеті обмаль.

SBM | 2011-01-11 16:01

Бойовиків готував Абвер з числа продажних українців переважно західняків. Героя за це отримав Р. Шухевич.

SBM'у | 2011-01-11 13:46

SBMПросто тут дехто плутає поняття "Україна" і "бандерівшина". Ці поняття є різними.
SBM'у
SBM
Оце тобі! А чого ж так скромно? Знати варто для розуміння стану речей!
Про Австро-Угорщину це ти правильно написав, розвину твою глибоку і змістовну думку:
http://kobzar.at.ua/_ph/6/543354185.jpg
:))))
І про бойовиків добре сплів - просто у німецькому концтаборі, де сидів Бандера, їх і готували )))).

революціонер | 2011-01-11 13:45

SBMПросто тут дехто плутає поняття "Україна" і "бандерівшина". Ці поняття є різними.
SBM'у
SBM
я бачу дуже повільно виходить багно радянської пропаганди з мізків

SBM | 2011-01-11 13:33

SBMПросто тут дехто плутає поняття "Україна" і "бандерівшина". Ці поняття є різними.
SBM'у
Мене якось особливо не цікавить російська історія, але на українських землях були свої сепаратисти, ще за пів тисячоліття до Різдва Христового, що населяли території сучасної західної України. Конфлікт між сходом і заходом України було закладено ще за тих часів. І така конфліктна ситуація неодноразово використовувалась спецслужбами ворожих до України держав. Австро-угорці свого часу це вдало використали, призначивши навіть свого "президента України" М. Грушевського, який в подальшом в особистих цілях використовував розділеність українського суспільства - став агентом КДБ та академіком АН СРСР. Фашистською німеччиною навіть здійснювалася підготовка озброєих бойовиків під проводом Р. Шухевича з метою загарбання України.

SBM'у | 2011-01-11 11:49

SBMПросто тут дехто плутає поняття "Україна" і "бандерівшина". Ці поняття є різними.
Еге ж. Такі ж різні, як "Росія" і "мініно-пожарщіна" з "алєксандро-нєвщіной"))).
Хоча порівняння некоректне.
Бо Мінін і Пожарський - дрібні московські бариги-сепаратисти, зрадники слов'янської єдності, які були на службі у татарського абвера - ногайського мурзи Борая Кутумова, який і скинув законного слов'янського царя Владислава, поставленого русинами-українцями, ляхами і литвинами.
Невський - татарський прислужник, прийомний син хана Батия, допоміг Орді придушити повстання новгородців. Помер у татарському шатрі від інтоксикації кумисом.

SBM | 2011-01-11 11:35

Просто тут дехто плутає поняття "Україна" і "бандерівшина". Ці поняття є різними.

SBM'у | 2011-01-11 11:00

М. Боюра
SBM
Прикро, що ці 20 років взагалі немає української влади.
Якби вона була, ніяка паскуда не дозволила б собі вести неприпустимі дискусії про українських героїв, за статтями 110 і 111 ККУ садили б і надовго, а 5-ю колоною і не пахло б. Думаю, за 4 роки так і станеться.

Юрій | 2011-01-11 10:45

М. Боюра Не кажіть, тероризм таки має місце в Україні і його розпочала проти українців обрана нами влада. Ви ж подивіться - безпідставні залякування, запроторення в буцугарні, тепер звинувачення в тероризмі, в з часом... почнуть розстрілювати. Доки терпітимемо?
Доти терпітимемо, доки ви будете седіти перед манітором і час від часу не виходячи з квартири питати "Доки терпітимемо?"

SBM | 2011-01-11 10:44

М. Боюра
Так, "тероризм" з боку влади був наввть за радянських часів, якщо можна його вважати таким. За часів ВВВ та після неї було проведено низку арештів та судових процесів відносно військових злочинців та їх пособників. Вироки судів також були досить суворими але й справедливими. За часів незалежності влада в Україні стала слабкою, що дало можливість для створення ідей неофашизму та відродження ***. Прикро, що ці *** із прикарпатських лісів дійшли до нашого славного міста.

М. Боюра | 2011-01-11 10:31

 Не кажіть, тероризм таки має місце в Україні і його розпочала проти українців обрана нами влада. Ви ж подивіться - безпідставні залякування, запроторення в буцугарні, тепер звинувачення в тероризмі, в з часом... почнуть розстрілювати. Доки терпітимемо?

SBM | 2011-01-11 08:32

Правильно!
Нехай земля горить під ногами терористів.
І це горить наша земля!

революціонер | 2011-01-11 07:30

той хто шукає терористів дуже швидко породить сам тероризм, українцям не притаманні такі явища, але механізм який вигадали комуністи на прикінці 19-ст. під сучасною назвою - тероризм, може стати одним і методів ефективного впливу на владу.
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Чернігів: ворота і ноу-хау у … середньовіччі

SVOBODA.FM