Останнє оновлення: 17:51 неділя, 15 червня
Відчай
Ви знаходитесь: Політика / Регіон / Жінка-підприємець, у якої забрали бізнес, обіцяє спалити себе в центрі Чернігова. ФОТО
Жінка-підприємець, у якої забрали бізнес, обіцяє спалити себе в центрі Чернігова. ФОТО

Жінка-підприємець, у якої забрали бізнес, обіцяє спалити себе в центрі Чернігова. ФОТО

22 жовтня приватний підприємець Олена Тараненко разом з чоловіком розпочали акцію протесту на центральній Красній площі Чернігова.

У своєму зверненні до міського голови Олександра Соколова жінка обіцяє 27 жовтня спалити свій автобус і здійснити акт самоспалення через позбавлення її чоловіка ліцензії на перевезення пасажирів за маршрутом «Чернігів-Іванівка».

- Протягом дванадцяти років ми з чоловіком обслуговуємо цей маршрут. Але нещодавно його вподобало підприємство «Чернігівавтосервіс». Його гендиректор пан Козир запропонував нам сплачувати певну суму за право працювати. Ми відмовились, внаслідок чого 7 вересня програли конкурс і нас було викинуто з маршруту, - каже жінка.

За словами Олени Тараненко, її родина опинилася у безвихідному становищі, без бізнесу з кредитом у 100 тисяч гривень і повним ігноруванням чиновниками всупереч діючого законодавства. 

Коментарі (37)

Татьяна | 2010-10-25 16:22

Татьяна
Олександр;)
Татьяна
Олександр;)
Татьяна
Олександр;)
Я поважаю людей незалежно від професії, цим я від Вас і відрізняюсь.
 А знаків оклику там не надлишок, це я емоційно висловлюю думку!!!

Олександр;) | 2010-10-25 16:07

Татьяна
Олександр;)
Татьяна
Олександр;)
Татьяна
Так, я буду писати про взаємоповагу. Чому сказав, що лапшу - тому що надлишок знаків оклику в попередньому пості говорить про те, що Ви категорично стверджуєте, а не висловлюєте свою думку.
Темою помилився - можливо, але ж Ви задаючи питання "А чем программисты лучше предпринимателей?" продовжуєте дискусія, от і Вам і пояснив своє бачення за що треба поважати програмістів.

Татьяна | 2010-10-25 15:50

Татьяна
Олександр;)
Татьяна
Олександр;)
Я не "лапшу на уши вешаю", а высказываю свое мнение! И Вы будете писать о взаимоуважении? Да и, вообще, вы темой для коментариев ошиблись!!!

Олександр;) | 2010-10-25 14:45

Татьяна
Олександр;)
Татьяна
Ну кому ж Ви намагаєтесь лапшу на вуха повісити?
По-перше, 50% на ринку стоять самі підприємці або їх родичі, інші підприємці самі дозволяють це роботи, тому що прекрасно розуміють, що за ті копійки, що вони виплачують, ніхто до них працювать не піде.
По-друге, щодо програмістів - це одні з небагатьох, хто експортує свою працю, залучаючи кошти в нашу країну і витрачаючи їх тут. Коли країна експортує якусь продуції/послуги (а не сировину), це дає поштовх розвитку економіки. Про те, що Ви говорите, то називається "злочин". Ви хоч поцікавтесь, що саме пишуть українські програмісти, чим заробляють в іноземних роботодавців. І при цьому єдиний податок в проекті Податкового кодексу для всіх в межах 200-600, а їм з якогось дива ставлять 1500 грн. Це відверта дискримінація по виду діяльності.

Татьяна | 2010-10-25 14:12

Татьяна
Олександр;)
По-поводу рынка, я согласна, но обвешивает Вас недобросовестный продавец, а не предприниматель!!! А продавец обвешивает из-за несовместимости дохода с расходом в нашем замечательном государстве. Я на рынок с кантером хожу.
 А чем программисты лучше предпринимателей? Сколько стоят элементарные программы для повседневного использования? Да те же антивирусники, человеку, работающему врачом не по-карману! А вредоносные вирусы, созданные программистами, а взламывание баз... Я долго могу дискутировать на тему недобросовестных программистов, да и не только...В любой сфере свинства хватает.
 А в коментариях к этой статье, я еще раз хочу высказать восхищение этой женщине! Молодец, не побоялась! Удачи ей, и пусть у нее все получиться!!!

Олександр;) | 2010-10-25 13:03

Татьяна
Згоден, не помиляється лиш той, хто не працює. Але ж Ви відрізняйте безпеку пасажирських послуг і тих же перукарень. Недоліки в пасажирських перевезеннях недопустимі. Це повинно стосуватись як і великих підприємств, так і маленьких підприємців.
Татьяна, на вихідних був на центральному ринку, і знаєте, що помітив - 90% продавців продовольчих товарів так ставлять свої ваги, що у покупця немає можливості подивитись, а коли ти попросиш, то починають "фиркать". Купив сухофруктів - мене обважили, купував 500, а отримав 410. Тоді дані підприємці виходять і кричать, що треба доплачувати в пенсійний. І як в даному випадку мені себе вести, підтримувати їх? Чи справедливо це по відношенню до мене як звичайного користувача/покупця?
Якби була обопільна повага, то це вже інша справа. Наприклад, якщо вийдуть на площу програмісти, яким єдиний податок найбільший стає згідно проекту податкового кодексу, то я з радістю їх підтримаю.

Татьяна | 2010-10-25 12:21

Я согласна с тем, что в любом деле есть свои недостатки, уверена, что и в Вашей работе не все кристально-чисто, так не бывает... Но я, ведь, не об этом, а о том, что наш народ утратил сочувствие и понимание к окружающим людям! Мы стали жить под лозунгом: "Моя хата с краю...", ожесточились, разве это по-человечески? Женщина решила отстаивать свои права таким способом,вероятно,от того,что не смогла достучаться по-другому, ведь в ее работе,возможно,и были недостатки, но ничуть не больше, а может, и меньше, чем у новых хозяев, разница лиш в том, что кто-то хочет стать монополистом и у этого кого-то больше денег. Вот поэтому эту бедную жнщину и выбросили на улицу, разве это справедливо?

Олександр;) | 2010-10-25 10:47

Татьяна
Вибачте, коли мені буде надана неякісна послуга, а оплату беруть в повній мірі, то, звичайно, з мого боку буде предявлена претензія.
По своїй роботі мені доводилося стикатися з економічним обгрунтування тарифів на перевезення, і навіть якщо не брати жодного стоячого пасажира, всеодно є прибуток в межах нормальної рентабельності. При цьому, взяти репортаж ТСН, коли зупинили 400 перевізників - до лише !!!ДВОХ не було претензій. В одного автобус з поламаними гальмами, при цьому він віз ЛЮДЕЙ , в другого - водій стомлений (сусід працює, тому прекрасно знаю його так звані плани на день від власника), в іншого - людей набилося як риби в консервній банці. Якщо Вас влаштовує таке надання послуг, то можете звичайно захищати перевізників. Думаю аналогічна ситуація є і з Чернігівавтосервісом, тому що їх послуги ідентичні по якості послугам СПД-ок - однаково погані.

Татьяна | 2010-10-25 09:51

-"Шановні Татьяна та Олена - чому Ви зараз вимагаєте підтримки в простого люду, коли зневажливо ставитесь до нього під час надання послуг???"
-"А без простих людей підприємці то ніхто - вони ж заробляють то якраз на простих людях..."
 Александр, а Вы когда в магазин за продуктами ходите или, допустим, в парикмахерскую, тоже претензии предьявляете, что кто-то на Вас зарабатывает?
 Пас. перевозки- это такая же услуга, как и многие другие, которой пользуется простой народ как мы с Вами, если, конечно Вы себя причисляете к этому ПРОСТОМУ народу. А по-поводу уважения к людям... нужно задуматься как раз таким организациям, как "Чернігівавтосервіс"...

Олександр;) | 2010-10-25 08:53

Татьяна
Олександр;)
Елена
Олександр;)
Елена
Олена, що ж Ви скрізь бачите лише негатив? Цікаво, і яке ж воно моє "истинное лицо"? Щодо хабарів - то Ви помиляєтесь, я їх не беру, та, в принципі, мені їх і нема за що давать.))))) Також не є акціонером Чернігівавтосервіс. І вкажіть, де я претендував на "истину в последней инстанции"?
Співчувати доводилось, навіть приймати участь. Я ж і почав участь в темі з питання про причину програшу. Можливо відмова була цілком в межах закону.
  

Елена | 2010-10-25 08:28

Татьяна
Олександр;)
Елена
Олександр;)
Фу, пытаясь показаться человеком воспитанным, показали истинное лицо! Очень уж вас задело упоминание о взятках. На воре шапка горит???
Или вы акционер ВАТ "Чернігівавтосервіс". И почему вы считаете себя истиной в последней инстанции? А никогда в голову не приходило, что можно сочувствовать людям, защищающим свои права?

Олександр;) | 2010-10-24 21:56

Татьяна
Олександр;)
Елена
Я ніде і не казав, що у Вас пасажирські перевезення. Можливо якісь інші послуги, можливо ще щось. А без простих людей підприємці то ніхто - вони ж заробляють то якраз на простих людях, так що більше поваги до своїх ближніх, а не гавкатні що "одна я розумна, а інші нічого не вміють". І до чого тут хабарі в нашій з Вами дискусії?

Правдоруб"(Глибокий рів") | 2010-10-24 20:18

Нащо ж себе самим палить?
Потрібно веселіше жить.
"Усіх панів до дної ями,
Всіх бужуїв за буржуями
Буем бить, будем бить, будем бить!"

Елена | 2010-10-24 17:50

Татьяна
Олександр;)
Шановний Олександр! Ставлю Вас до відома, що я не маю відношення до надання послуг у сфері пасажирських перевезень, і не потребую ..."підтримки в простого люду"..., який нічого житті не вміє, окрім поливати брудом ближнього і душитися великою зеленою жабою. Ніколи не коментую статей в інтернеті, а ось зараз не втрималася, дістали вже "розумники", які крім хапати хабарі, нічого не навчилися.

Оля | 2010-10-24 12:37

А причем тут Раф?Насколько я знаю Тараненко перевозит Людей не на Рафе,У ее новый Паз,новый Эталон,Новая Рута,а Раф на маршруте и не был,у каво такой бред в голове!!!Тараненко автобусы не снимает с маршрута что бы люди могли выезджать на работу!Спросите Вакулы сколько он дотацый получил за перевозку.?А частником болт!!!

Ольга | 2010-10-24 12:26

Народ ну и Вы быдло!Авторбусный парк,всех водителей на колени паставили,подписи за зарплату собирали,а денежки себе грибли!

СУСІДИ | 2010-10-24 11:59

Ця вельмешановна жінка обіцяє спалити себе кожного разу як тільки у неї з"являються якісь проблеми, які вона сама і створює. ( дуже цікавий спосіб прикривати порушення ).
Пропоную наступний варіант вирішення даної проблеми, наскільки я знаю існує такий рейс як Чернігів - Халявін, хай краще цим непотребом їзде туди, і на кінцевій зупинці щоразу намагається себе спалити, там їй допоможуть вірішити всі проблеми !

Олександр;) | 2010-10-24 00:42

Татьяна
Шановні Татьяна та Олена - чому Ви зараз вимагаєте підтримки в простого люду, коли зневажливо ставитесь до нього під час надання послуг???

ОКСАНА | 2010-10-23 23:54

Ув. Однако, Смотрящий и иже с ними. А вы начните сегодня свое дело, и завтра начните получать с него прибыль. А когда послезавтра "компетентные органы" передадут ваш бизнес своим друзьям, мы вместе поржем и с вас! Нравится жить в стране "быдла" - живите дальше!
Р.S. Олег! подучите сначала грамматику. Это не "в Контакте". Или школота добралась уже и сюда?

Седой | 2010-10-23 21:57

 Полностью согласен с Татьяной. Какие мы всё-таки недружные. Живём по принципу "Моя хата с краю".

Татьяна | 2010-10-23 21:17

Люди добрые! Вы бы не злорадствовали, а посочувствовали: каждый из Вас завтра может оказаться на улице без средств к существованию, и хорошо, если без кредитов! У человека отобрали дело всей ее жизни, а вы: килограммы сбросить...Не стыдно? Не желайте никому того, чего не желаете себе, ведь закон бумеранга еще никто не отменял!!!

Елена | 2010-10-23 20:00

Когда читаешь коменты некоторых "личностей", поражаешься сколько в этих особях ненависти и зависти. Привыкли жить на подачки и вылизывать все места начальству и грызть людей независимых. Как это вы еще своей злобой не подавились? Из-за таких уродов вся строана живет плохо, потому что вместо объединения вы готовы за пять копеек продать собственную мать. А власть в это время снимает последние штаны со всех.

нормальный человек | 2010-10-23 18:37

Наглости мадам Тараненко нет предела, ей плевать на безопасность пасажиров, ей плевать в каких условиях она их возит, а как она нагло себя вела с пасажирами когда хозяйничала на маршруте и гребла лопатой деньги. А теперь она бедная и несчасная. А гдеже муж - хозяин маршрута, или у него больше совести и он понимает что проиграл маршрут правильно. И причём тут Соколов, он к этому маршруту никакого отношения не имеет. А мадам Тараненко надо было не только деньги считать но и законы иногда читать. А давить самосожением на психику - Чернигов слезам не верит.

Поміркований | 2010-10-23 18:15

"За словами Олени Тараненко, її родина опинилася у безвихідному становищі, без бізнесу з кредитом у 100 тисяч гривень"
  Дак в чем проблема. Сейчас есть еще возможность переоформить все имущество на кого-то из родственников. Банк ,как я понимаю, выдавал кредит под залог. Значить отдайте залог и обьявите процедуру банкротства. И остатки кредита вам спишут.
И нефиг костер на площади устраивать.
  

Елена | 2010-10-23 17:46

На площади стоит автобус старенький вместо палатки (чай не лето), а на Ивановку ездили новые Эталон и ПАЗ, а насчет автопарка - прошу почитайте следующее: ...ВАТ „Чернігівавтосервіс”, ДП „Пассервіс”ВАТ, ДП „Пасекпрес”ВАТ, ДП „Техавтосервіс” ВАТ, ТОВ „Пассервіс-Люкс”, ТОВ „Автотранс” станом на 01квітня 2010 року мають 256 ( двісті п’ятдесят шість) одиниць транспортних засобів, з яких власних – 105(сто п’ять). З цих 105ти – 25 одиниць 1983 -1989 років випуску (21-27 років експлуатації), 14 одиниць – 1990 -1995 року (15-20 років), 9 одиниць – 1996-1999 року (10-15 років). Також, є три автобуси IKARUS 250 СВ 0058АА, NEOPLAN 00366ММ, MAN 280 00373 ММ – рік виготовлення яких взагалі невідомий. Також, зазначені підприємства використовують 151 одиницю орендованої техніки...

Олег | 2010-10-23 14:20

Позор чиновникам которые допустили, что такие бизнесмены как эта леди до сих пор занималась таким видом деятельности как пасажирские перевозки. Перевозить людей это вам не коров пасти. Однозначно этим должны заниматся професионалы и желательно предприятия к которым в случае чего хоть притензии предьявить можно, а с неё извените как с козла молака.

Справка | 2010-10-23 13:54

ЕленаКогда читаешь коменты некоторых "личностей", поражаешься сколько в этих особях ненависти и зависти. Привыкли жить на подачки и вылизывать все места начальству и грызть людей независимых. Как это вы еще своей злобой не подавились? Из-за таких уродов вся строана живет плохо, потому что вместо объединения вы готовы за пять копеек продать собственную мать. А власть в это время снимает последние штаны со всех.
Маршрутные такси — РАФы были очень распространены в первой половине 90-х годов, позднее их начали заменять микроавтобусы «Газель», «Бычок» и другие.
В начале XXI века маршрутные такси РАФ-2203 выводятся из эксплуатации в связи с моральным и техническим устареванием, то есть, в первую очередь, по требованиям безопасности. В некоторых городах использование РАФ-2203 в качестве маршрутного такси теперь вообще запрещено законодательно.
В регионах с низким уровнем жизни РАФ ещё популярен, в Абхазии и Южной Осетии, например, он до сих пор используется как маршрутное такси чаще чем «Газель».
Производство РАФов было остановлено в начале 1997 года из-за сворачивания их закупок Россией.

Сергей Колесник | 2010-10-23 13:43

Елена
Вы правы! Не подавятся, не расчитывайте. Чернобыльская катастрофа - тому пример - пока одни ликвидировали последствия аварии, другие выправляли себе документы ликвидаторов. Хотите пример посвежее - пожалуйста (правда из соседней страны, но ментально мы похожи). На соревнованиях в Германии российская бобслеиства Скорцова получила серьёзнейшие травмы. Пока Ирина лежала в коме, простые советские (то бишь российские) люди цинично тырили деньги с её гуманитарного счёта. Как говорится, для кого война, а для кого мать родна. Только бы не было войны!

Костян | 2010-10-23 13:17

Елена
голка з ниткою
А предпринимателям сочувствую, да и автобус их на фото не такое уж и "корыто". Нормальный автобус.
++
Пасибо. Поржал над "нормальным автобусом". Хотя..
Скот только в скотовозах и возят, большего вы не достойны.

голка з ниткою | 2010-10-23 11:46

Елена
Поддерживаю Елену.
Эти бездельники только и знают, что завидовать, а сами не желают ни учиться, ни работать. Удивительно, что большинство при совке толком даже и не жили, это им передали родители и бабы с дедами. В совке как раз и было все это: буханка хлебя в одни руки, старая ржавая техника, но эти паны только визжали: "спасибо, родная страна"! А сейчас барами стали, не нравится им, как наши бизнесмены работают. Ну, погодите, будете еще на чоботы 3 года копить, когда ваши любимцы уничтожат конкуренцию!
А предпринимателям сочувствую, да и автобус их на фото не такое уж и "корыто". Нормальный автобус.
А те, кто шипит от злобы, когда вас этот ВАТ или, еще лучше, государство станет на развалюхах 30-летних возить, опять будете визжать от радости, подпрыгивая на колдобинах давно неремонтированных дорог. Желаю здравствовать!

ОКСАНА | 2010-10-23 11:33

Житель с.Ивановка
Житель с. Ивановка! У нее забрали маршрут. И если у нее автобусы "корыто", то покатайся на автобусах автопарка. Или ты думаешь, что тебе дадут крутые "Неопланы". Ты бы хоть поинтересовался в каком состоянии они. Или же наймут какого нибудь перевозчика в качестве лошади, а доить будут как дойную корову. Но тебе от этого будет ни холодно ни жарко.

Олександр;) | 2010-10-23 11:31

"Ми відмовились, внаслідок чого 7 вересня програли конкурс і нас було викинуто з маршруту, - каже жінка." - Повідомте будь-ласка аудиторію причину програшу?
Елена - особисто я хочу підтримати підприємців, які дійсно працюють, а не тих, які косять бабло незважаючи нінащо.

Житель с.Ивановка | 2010-10-23 10:59

Знаю эту великую горе бизнесменшу Тараненко. Деньги гребут лопатой и при этом перевозят нас на подобных корытах. О таких понятиях как безопасность пассажиров знают только из телевизора. Пускай лучше спалит это корыто, может хоть после этого власти не позволят подобным горе бизнесменам мучать людей и после этого без зазрения совести корчить из себя "Мать Терезу"!!!!
P.S. а похудеть кг на 30 ей бы точно не помешало.

Елена | 2010-10-23 09:36

Когда читаешь коменты некоторых "личностей", поражаешься сколько в этих особях ненависти и зависти. Привыкли жить на подачки и вылизывать все места начальству и грызть людей независимых. Как это вы еще своей злобой не подавились? Из-за таких уродов вся строана живет плохо, потому что вместо объединения вы готовы за пять копеек продать собственную мать. А власть в это время снимает последние штаны со всех.

Евгений | 2010-10-23 09:05

Однако!Проссыте пожалста, но очень хотельсь бы узнать: ото корыто на фото и есть транспорт, которым воротилы транспортного бизнеса 12 лет людей возили и собирались возить 13-й??? Так нечего тогда шоу тут на площади устраивать, если за 12 лет ничего лучшего не купили а все проели. Давайте другое шоу сделаем: поставим рядом это корыто и автобус того ВАТ, посмотрим куда люди грузиться будут.
Смотрящий
Приходи со своей камерой. За тебя я спокоен. Уверен - тебя хорошая фигура, потому что ты не живешь на 1500 грн в месяц, заплативши при этом 60 % дохода государству. Ты не работаешь по 15 часов в сутки за 75 грн кондуктором на пригородных маршрутах. Не ездишь на заботу в 7-30 в забитых маршрутках. Не думаешь, как тебе выехать с Ивановкии, не трусишься по раздолбаным дорогам района.
Приходи, покажи, как надо!

Смотрящий | 2010-10-23 07:19

Однако!Проссыте пожалста, но очень хотельсь бы узнать: ото корыто на фото и есть транспорт, которым воротилы транспортного бизнеса 12 лет людей возили и собирались возить 13-й??? Так нечего тогда шоу тут на площади устраивать, если за 12 лет ничего лучшего не купили а все проели. Давайте другое шоу сделаем: поставим рядом это корыто и автобус того ВАТ, посмотрим куда люди грузиться будут.
Судя по комплекции тела учасника акции - голодовка пойдет ей только на пользу. Ну и хотелось бы узнать время пионерского костра 27 числа.
Охота заснять это на камеру.

Однако! | 2010-10-23 02:07

Проссыте пожалста, но очень хотельсь бы узнать: ото корыто на фото и есть транспорт, которым воротилы транспортного бизнеса 12 лет людей возили и собирались возить 13-й??? Так нечего тогда шоу тут на площади устраивать, если за 12 лет ничего лучшего не купили а все проели. Давайте другое шоу сделаем: поставим рядом это корыто и автобус того ВАТ, посмотрим куда люди грузиться будут.
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Чернігів: ворота і ноу-хау у … середньовіччі

SVOBODA.FM