Останнє оновлення: 13:32 четвер, 12 червня
Протистояння / Церква
Ви знаходитесь: Політика / Регіон / Силове розблокування храму в Чернігівській області. ВІДЕО
Силове розблокування храму в Чернігівській області. ВІДЕО

Силове розблокування храму в Чернігівській області. ВІДЕО

В області знову створено міжконфенсійне протистояння. Про це заявив сьогодні член Партії регіонів Володимира Вінниченко на прес-конференції, організованої Чернігівською обласною організацією Партії регіонів.

На жаль, повідомлення про майбутній захід від його організаторів до «Високого Валу» не надходило. Проте інформація все ж просочилася...

На думку пана Вінниченко, завдяки «цілеспрямованій» політиці Чернігівської облдержадміністрації та за фактичної підтримки правоохоронних органів і сталася так звана рейдерська атака у с.Жукля Корюківського району.

«28 серпня 2009 року в селі Жукля відбулися збори. На цьому зібранні було начебто затверджено зміни і доповнення до статуту громади згідно з яким Свято-Покровська парафія с. Жукля перейшла у підпорядкування Чернігівської єпархії Української Православної Церкви Київського Патріархату.

А вже 9 вересня чотири представники засновників Парафії звернулися до обласної адміністрації з листом, що свідчив про відсутність їх підписів, що унеможливлює законність процедури передачі. Та незважаючи на те, цього ж дня єпископ Чернігівський Іларіон з архіпастирським візитом відвідав Свято-Покровську Парафію с. Жукля Корюківського району, щоб остаточно закріпити рейдерську атаку», - сказав пан Вінниченко.

В залі одразу виникла суперечка... Редактор газети «Сіверщина» Василь Чепурний з вищесказаним категорично не погоджувався. Він розповів свою версію.

За його словами, він особисто відвідав той «захід» і ніякої рейдерської атаки там не було. А про листи він взагалі нічого не чув. І навіщо Чернігівській ОДА створювати конфлікт?

За словами Винниченка, то «орли» Луценка, як завжди, виконували політичне замовлення. Про це нібито свідчать відеоматеріали з місця подій, де можна побачити як самі міліціонери активно допомагали представникам УПЦ Київського Патріархату позбавитися священнослужителів та церковних активістів, які начебто захищали храм.

Стало цікаво, звідки у представників регіонів взялося відео з місця подій, якщо вони запевняють, що в такі справи не лізуть. Кажуть, їх там взагалі не було. Вони лише чесно захищають українських громадян, незалежно від їхньої віри. Тобто діють у межах закону.

А може вони просто віддають перевагу Московському Патріархату?

«В будь-який спосіб Чернігівська обласна організація Партії регіонів буде вимагати від обласної влади законності власних дій та недопущення провакаційних рішень з боку чиновників, наслідком якої і є поширення ворожнечі в суспільстві», - запевнив В.Вінниченко.

Але яким чином? Знову протистояння?

Детальніше про конфлікт у с. Жукля читайте у публікаціях за посиланнями "До теми" нижче.

Відео люб’язно надано організаторами прес-конференції

Коментарі (26)

Сергій | 2009-09-30 16:16

Семен
Семене! Для мене що Ющенко, що Філарет, що Кирило є в першу чергу людьми! І незалежно від того якими вони є для будь кого, я в церкву хожу до БОГА а не до Кирила щоб дружить з ним проти Ющенка та Філарета. Мабуть БОГ так захотів щоб Українську Церкву очолив ненависний тобі Філарет. Мабуть БОГ так захотів щоб Російською церквою керував Кирило. А ще є Грецька, Румунська, Грузинська Церкви, індуїсти, юдеї, ісламісти і т.д. і т.п.
То може це ти зомбований кирилом, путіним та медведєвим що не віриш в БУДДУ. По твоїй логіці чеченець який вірить в АЛЛАХА зомбований своїм імамом ? А монгол що вірить в БУДДУ зомбований ламою? Я живу на Україні і для мене БОГ розмовляє моєю рідною українською мовоюІ І не треба мені навязувати російських, монгольських та чеченських БОГІВ!

Саме Той | 2009-09-23 10:54

Редактору новин
Ваш ВВ - виключно профіларетівське видання. Ви навіть не хочете слухати правду про Ваших "священників" та не публікуєте мої коментарі. Адже при необхідності я можу Вам назвати цього п"яндигу - філаретівського попа. Ви мабудь у філарета отримуєте зарплату або його послідовника - Чернігівського сопляка - "єпіскопа", тому й боїтесь, коли Вам кажуть правду в очі. А про Святу Українську Церкву пишете усіляку погань та поливаєте брудом.
_________________________
Вашу "правду" може зацікавити лише рекламний відділ

zzz | 2009-09-18 15:26

Саме Той
Андрій
Саме Той
мені начхати, чи визнають КП десь у світі чи ні, але я точно знаю, що совісті, порядності і людяності у їхніх священників більше ніж у попів МП. Була навіть свідком, коли син попа прийшов у церкву, витяг з клунку пожертвувані кошти і ..... пішов в магазин навпроти церкви купляти собі моб. телефон. А деякі з матів, які довелося почути від його дочки-старшокласниці, я чула вперше в житті. І побачене й почуте мене переконало, що наявність віри в бога - наявність людської совісті, а попи навіть своїх власних дітей не учать цій вірі (совісті), бо для них самих, очевидно, церква не більше ніж театр.

Саме Той | 2009-09-18 13:26

Саме Той
Андрій
Твій улюблений КП не може навіть церквою назватись (в світовому розумінні цього слова). Оскільки не визнаний жодною церквою світу. Навіть Грузинська церква не визнає філарета патріархом. А лише тільки РОЗКОЛЬНИКОМ та розпустником. Це псевдорелігійне утворення по суті - антицерква! Ваші священники - лише ряждені шахраї, що не мають благодаті звершувати таїнства. Кп - ніколи і ні за яких умов не здобуде світового визнаня. Гріх - має бути покараний!

Саме Той | 2009-09-18 13:20

Дуже гірко, коли громаду, за мішок гречки чи то за кіло картоплі можуть підкупити. За що громада і продала Православну Віру!

Семен | 2009-09-18 13:17

Сергію!
Только "іспражняются" на Україну саме такі зомбовані ющенком і філаретом люди як ти і тобі подібні. Я виріс на Україні і все життя прожив тут. Доречі, я жодного разу небув у Росії. Я більший Українець ніж ти. Таке враження, що ти не з Чернігівщини, а з якогось бандерівського села, яке ніякого відношення не має до Чернігівщини, до України та її церкви взагалі!

простий Українець | 2009-09-17 22:12

Как всегда Донцов пишет не умно, а заумно.То кпсс выиграла войну, когда "тупой" Народ просто отдыхал, то гордится старым общественным стоем. И все начинается за здравие, а заканчивается за упокой, с обязательной идеологичской заморочкой, тут без высшей партийной школы не разберешся.

Я | 2009-09-17 11:08

Сміх і гріх БОГ єдиний! А церква і політиканство може існувати тільки в країні в якій нема віри не в перше не в друге!

украинец | 2009-09-16 20:25

Микола | 2009-09-16 15:45
Николай часто читаю Донцова,очень умно пишет естественно не для дураков.

Сергій Козлянський | 2009-09-16 19:07

Всім православним дозволю собі порекомендувати прочитати роман російського (вірніше — істинно руського) письменника Миколи Лєскова "Соборяни". Там показане істинне Православ"я, священників Божих і священників-найманців. Можливо, комусь ця книжка, як і кілька інших творів Лєскова на тему Віри, допоможе зрозуміти, чому відбуваються такі речі, як у Жуклі.

14/88 | 2009-09-16 17:05

Микола
Схоже на дискусію шизофреніка, у якого роздвоєння особистості.
Панове резиденти, кому ви тут хочете щось довест? - всі й так преконані.
Слава Перемозі!

Микола | 2009-09-16 15:45

прф. Донцов | 2009-09-15 21:29 Не міг Вас зрозуміти, чому Ви захищаєте націоналістів,УПА,українську мову?,також Московський Патріархат, ідинтифікуєте українців з росіянами як одну моноетнічну Націю? Ви за відновлення Київської Руси з центром в Києві, тоді і я поділяю Ваші думки, раніше був категорично проти. Дуже дякую. справді "А пока таки дії як с.Жукля Корюківського р-н. а також Катерининської Церкви честі не кому не робить"згодний.

Слон | 2009-09-16 14:01

Сором тобі, Вінніченко, ліг під 5-ту колонну!
А, ще депутат міської ради! - ГАНБА!!!
ЗРАДНИК!

Андрій | 2009-09-16 11:40

Саме Той
Тю ти ! Точно здурів! Дійсно 60 % українських церков на Україні належать Московському патріархату - навіщо їх самих у себе захоплювати, якщо вони і так їхні! Хоча припускаю що назвись УПЦ справжнім іменем, а саме Російською православною церквою на Україні більшість парафій, на зразок с..Жуклі, почалиб відроджувати Українське Православя.
На мою думку Українське православя тим і відрізняється від Московського що у нас люди не вівці (стадо) а священники не пастухи (попи). У нас люди і священники одне ціле що і є ЦЕРКВОЮ. А в російському варіанті ЦЕРКВОЮ є патріарх, президент та прем'єр.

саме та | 2009-09-16 09:10

Саме Той
Церква належить місцевій громаді, а не МП! А громада може міняти свої настрої.

Владислав Савенок | 2009-09-16 08:45

--Да, церква, стала прибутковим підприємством - за словами Володі до цього підприємства були застосована "рейдерська атака".
Християнської моралі, в тому , що видно - нуль цілих і нуль десятих.
  --У 1990 році я став свідком, коли у Карпатах православних (підпорядкованих Москві) греко-католики вигнали з храму, який православні зі штиками зайняли у 1939 році. Тепер там майже 20 років тихо.
  --Я до того, що бути християнином за вчинками та вірити в Бога, і бути прихожанином та ходити до церкви - це зовсям різні речі.
  --Для Москви Церква завжди, як і газ, завджи були інструментом політичного впливу. За що боролися на те і напоролися.
  -Довго ще на Україні і не буде пахнути християнством. Смута

не донцов | 2009-09-15 21:43

прф. Донцов
гебельс - донцов знову в своєму стилі

Павло | 2009-09-15 21:43

Повикидали як шкідливих котів, особливо вразили місцеві жінки. Спрвжні українські баби :)

прф. Донцов | 2009-09-15 21:29

Пока православні ділять храми,ображають один одного, уніати - католики намірились зафатити форпост православної віри Почаївську Лавру на тернопіллі, (як вони говорять законним шляхом, питання в комітетах Тернопільської обласної Ради...) Скільки лікую,потрібно одна Церква с Патріархатом в Києві, з резиденцією в Києво -Печерський Лаврі до чого Кіріл і Фіцларет повинни домовитись, тому ,що КИЇВ Апостол Ісуса Христа Андрій Первозванний Благославив Київ на центр Православного світу. А пока таки дії як с.Жукля Корюківського р-н. а також Катерининської Церкви честі не кому не робить.

Володимир | 2009-09-15 21:00

Дії громади повністю правомірні! І не потрібно долучати владу і правохоронні органи, ними громадський порядок був підтриманий. ФІЛАРЕТІВЕЦЬ.

Свідок | 2009-09-15 20:33

На плівці чітко все видно і де міліція була і що вона робила. Пане Луценко "пора сушить сухари"

Красиво ушуршали! | 2009-09-15 19:50

Вышвырнули, как котов шкодливых! После этого волеизъявления народа разговоры про подписи несколько неуместны. После пожара и член насос.

Сергей | 2009-09-15 19:44

Сеня! А ти каких кровей будешь, оберегатель УКРАИНСКОГО православья и УКРАИНСКОГО народа? Неужели "старший брат" который выучил "украинское наречие". Ты больше похож на ФСБешника который "косит" под украинца или того хуже - помаскалений ХАХОЛ.
Та не треба нам нічого захоплювати - на нашій землі і всі церкви наші!Поверь мне - испражнения на Украину тебе не помогут.
Ти як був зрадником так і залишишся ним в т.ч. і перед своїми "старшийми братами".

Саме Той | 2009-09-15 19:33

Андрію, ти що з глузду з"іхав. Як же можна було "московським попам" захопити церкву, якщо ж вона належала Московському Патріархату? Чи вони в себе самих її захоплювали?

Андрій | 2009-09-15 19:25

Все чітко видно, що саме московськи попи намагались захопити церкву! Ось тільки люди цього не дозволили!

Семен | 2009-09-15 19:07

Філаретівці - це погань, це кривава язва українського народу. Ще з початку заснування КП незаконно відбирало храми у віруючих України шляхом обману та зловживанням довіри простого народу. Кров на руках представників КП. Кров та гній на вустах Філарета. Ці звірі не заспокояться, доки не позахоплюють усе. Бережіть Православ"я!
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Чернігів: від газет до цифри

SVOBODA.FM