Останнє оновлення: 08:30 четвер, 13 листопада
Шкандаль
Ви знаходитесь: Політика / Чернігів / Влада Чернігівського району знову конфліктує з місцевими журналістами. Спілка журналістів обурена
Влада Чернігівського району знову конфліктує з місцевими журналістами. Спілка журналістів обурена

Влада Чернігівського району знову конфліктує з місцевими журналістами. Спілка журналістів обурена

На адресу прес-служби обласної організації Української народної партії та редакції "Високого Валу" надійшов лист від трудового колективу Чернігівської районної газети «Наш край». На правах рівного доступу до інформації "Високий Вал" розміщує його для ознайомлення.

ВІДКРИТИЙ ЛИСТ


Ми неприємно здивовані несправедливим і непослідовним наміром засновника підприємства призначити на посаду керівника газети сторонню людину, яка не має жодних переваг перед нинішнім виконувачем обов’язків редактора Л. М. Потапенко: ні журналістської освіти (за освітою вчитель математики), ні досвіду роботи на керівних посадах, не володіє державною мовою в обсязі, який вимагає посада редактора друкованого засобу масової інформації.

За час роботи в газеті (понад три роки) Любов Потапенко зарекомендувала себе як професіонал, порядна, виважена, толерантна людина, яка ставить інтереси підприємства і колективу понад особисті. До того ж, на ниві саме газетної журналістики вона працює понад чверть віку, 20 років є членом Національної спілки журналістів України (НСЖУ), має досвід керівництва і створення газет (у тому числі обласних), двічі визнавалася колегами-журналістами журналістом року, вигравала у міжнародних фондах і реалізовувала проекти, спрямовані на розвиток регіональних ЗМІ, досконало знає мову – має філологічну освіту (резюме Л. М. Потапенко додається).

Прийнявши 16 березня підприємство з проблемами й боргами майже у 100 тис. грн., незавершеними судовими позовами й скандалами, мізерним трудовим колективом, Любов Потапенко працювала по 12 годин на добу без вихідних і свят за мінімальну зарплату (щоб вивести підприємство з кризи). І в неї все виходило: наведено лад у бухгалтерських документах, знищених попереднім бухгалтером, налагоджено стосунки з податковою службою та іншими контролюючими органами, погашено борги за тепло (понад 8000 грн.) й перед Пенсійним фондом (16000 грн.). У кількох судових засіданнях Л. Потапенко відстоювала фінансові інтереси підприємства.

Отож просимо внести на сесію районної ради саме кандидатуру Любові Потапенко на посаду редактора КП "Наш край".
Якщо засновник не дослухається до нашої думки, залишаємо за собою право відстоювати свою позицію всіма законними способами, у тому числі й у судових засіданнях. Також постійно інформуватимемо всеукраїнські засоби масової інформації та громадськість про перебіг справ у цьому конфлікті.

На нашу думку, позиція засновників, тобто райдержадміністрації та районної ради, до журналістського колективу газети «Наш край», коли влада повністю ігнорують їхню точку зору, вже стає традицією. Не вперше ставиться питання про професіоналізм, моральні якості та зобов’язання кандидата на посаду керівника газети перед громадськістю району, на кошти якої вона видається. Закулісне, закрите вирішення таких важливих кадрових питань теж уже було.
Пропонуємо керівництву райдержадміністрації та районної ради персонально зустрітися з колективом газети, відверто та толерантно обговорити кандидатури на посаду редактора. Вкрай важливо обговорити цю тему і з усіма фракціями районної ради, читачами району.

Отже, закликаємо до цивілізованого і демократичного вирішення цього кадрового питання в дусі європейських традицій.

Таким станом справ обурений і обласний осередок Національної спілки журналістів України. Представниця організації Ірина Мельник надіслала до редакції "Високого Валу" таку заяву:

Чернігівська обласна організація Національної спілки журналістів України стурбована ситуацією, яка склалась навколо Чернігівської районної газети «Наш край». Засновники газети – Чернігівська районна рада та Чернігівська районна державна адміністрація – мають намір призначити нового керівника газети. Обласна організація спілки журналістів занепокоєна, чому питання про заміну редактора постало напередодні виборів.

Зараз виконуючим обов’язки редактора «Нашого краю» є Любов Потапенко, яка більше 25 років працює в журналістиці та має необхідний управлінській та журналістський досвід для посади редактора газети. Важливо, що кандидатуру Любові Потапенко на посаду керівника друкованого ЗМІ підтримує колектив газети.

Чернігівська обласна організація Національної спілки журналістів України звертається з проханням до засновників газети - Чернігівської районної ради та Чернігівської районної державної адміністрації – при вирішенні питання про призначення редактора Чернігівської районної газети «Наш край» врахувати думку третього засновника газети – трудового колективу редакції. Також ми розраховуємо, що при призначенні редактора засновники керуватимуться професійними якостями претендентів.

Журналістська громада Чернігівської області уважно стежить за ситуацію в газеті та готова вдатися до більш активних дій у відстоюванні інтересів журналістського колективу «Нашого краю».

Коментарі (100)

краянка | 2012-06-23 13:44

прохожий
СЕРЬОГА
штутдебеккер!
фераріа тобі, скоріше, за все дуже не поталанило на сімейному фронті. бо через заздрощі перейшов на особисте. ти з клану претендентів - це зрозуміло. бо кидаєш камінь у стан тих, хто проти свавілля влади. і нічого не пишеш про їхнє особисте: про те, що така собі гаєвська - незаміжня - якось дивно вилізла з простих вчительок аж на посаду заступника РДА (голова РДА - микола кудрік), а віра бушай свого часу була дуже підтримана сидоренком... зрозуміло, за які "таланти". аж нині не забув про неї
запорожець
Старожил
юридично - за прогул. але ви праві на всі 100 ))

Покращення життя вже сьогодні | 2012-06-21 14:21

Ребята не переживайте вибори идут и ето дело скорее всево замутил начальник РДА поскольку ета газета им подчиняетца а они Регионали и им надо брехню писать чтоби рейтинг поднимать в районе и покращивать нам життя вже сиводня.
А нащот газети Наш край я ейо както читат, чесно газета отстой и наврятли ийо кроме тех же чиновников ктото читает, ето не газета а рекламная брошура из 4 страниц 2 листов, посути ето реклама таво что власть зделала в районе и поздравление дедушек и бабушек з дньом рождения от внуков.
А кстати работникам газети життя вже покращили сьогодні ПР, ждьом когда покращат нам!

Старожил | 2012-06-21 12:10

прохожий
СЕРЬОГА
штутдебеккер!
фераріа тобі, скоріше, за все дуже не поталанило на сімейному фронті. бо через заздрощі перейшов на особисте. ти з клану претендентів - це зрозуміло. бо кидаєш камінь у стан тих, хто проти свавілля влади. і нічого не пишеш про їхнє особисте: про те, що така собі гаєвська - незаміжня - якось дивно вилізла з простих вчительок аж на посаду заступника РДА (голова РДА - микола кудрік), а віра бушай свого часу була дуже підтримана сидоренком... зрозуміло, за які "таланти". аж нині не забув про неї
запорожець
=перший заступник - комерційний директор (ти ба яка посада!) "Нашого краю" був, поки за прогул не звільнили за статтею=
А казали, за ЗАгул.

Валентина | 2012-06-20 23:59

Ляля - розшифровується Будя. Сидів би і мовчав. Вирішив скористатися нагодою помститися Любі, яка не прийняла його зрадницькі пропозиції, і колективу, який зробив йому обєктивну оцінку.

Старожил | 2012-06-20 16:13

Віктор
=Бушай набагато досвідченіша журналістка аніж Потапенко.=
Філософське твердження.

Віктор | 2012-06-20 16:00

Після того, як цей матеріал вперше був опублікований на "Чернігівському моніторі" чекав з нетерпінням його виходу і на Високому валу. Щось підказувало - закоментують його до смерті. Так і сталося... На момент написання моєї цитати було вже 95 коментарів і понад 1000 переглядів. А що це значить. Напевне те, що люди, які ж і писали цього листа поставили коментарі до нього. По-друге захотіли тут облити брудом районну владу. Пдключили сюди і своїх колег, друзів, знайомих, рідних. Я скажу так, нічого у Любаші не вийде. Якшо Кудрик захоче пставити Бушайку, він її і поставить і ніякі судові засідання, прокуратури і так дальше не допоможуть.
Тутже такого нічого резонансного немає. Бушай набагато досвідченіша журналістка аніж Потапенко.

ГОРОЖАНКА | 2012-06-20 14:16

не ну я так удивлена туп... пардон, непоследовательность этой районной власти! ну была редактор, потом - в.о. редактора. ставили материалы про власти, все вроде бы ок. потом собрались поменять редактора, прийдет новая и снова будет ставить безропотно материалы про влачтей. и в чем разница? что их не устраивало? зачем было подымать такой шкандаль? абсурдное поведение. абсолютно неадекватное. никакой логики ж!

Старожил | 2012-06-20 13:34

Суворий
Як саме підло?

Виталик | 2012-06-20 13:00

самое классное -это подписная компания на "Наш край"
все на Берлин)))))

Вірна | 2012-06-20 12:40

Ісаченко те й робить, що на Хвилі Десни сидить. От вже й "работничек". Ще й дружину свою притіг... Сидить, розслабляється.

обізнана | 2012-06-20 12:22

СуворийНинішня влада Чернігівського району - справжнє "недорозумение" тупе і брехливе. Підбирають собі такого й редактора. Бо їм нестерпно відчувати свою нікчемність поруч із людьми, здатними мислити й робити щось професійно. Клан Бушаїв - страшна руйнівна сила, і про це не знає тільки той, хто не хоче знати у Чернігівському районі та й області. Коментарі на захист клану у більшості - робота клану, бо нормальна людина, яка їх знає, не стане на їхній захист. Любу Потапенко можна зрозуміти, адже влада вчинила з нею підло. (Це їхній стиль.) І не тільки зрозуміти, а й підтримати. Шановні журналісти, не мовчіть. Підтримайте свою колегу. Тютюннику, вилазь арешті із кущів. Любов Михайлівно, тримайтеся. Скоро і бушаї, і кудрики та "иже с ними" будуть у тому місці , з якого дуже важко вилізти.
я вже навіть чую той сморід, який тхне із того місця, в якому вони скоро будуть (ба навіть вже є!)

згоден | 2012-06-20 12:20

Ніна ДуЯкий колектив? Де ви бачите підписи Петровської, яка працює вже понад десять років у "Нашому краї". Її під листом намає.. "З’їла" Люба і "письменниця" Мастерова і Будлянського - найдосвідченішого журналіста області. З такою совістю суне, неначе бульдозер, в редактори.
Дунінаце хто?! будя - "найдосвідченіший журналіст в області"?! та ви шо, у своєму глузді? він же гектари літер писав без жодного факту, ціфри або прізвища. цей чоловяга давно і надійно переплутав газету і літературний альманах. графоманство ж - то ж не журналістика. через таких "найдосвідченіших" і маємо те, що маємо. пишуть нині в газетах оди владі, а не те, ЩО ТРЕБА
я звами повністю згоден. такі лакеї як будя - сором української журналістики

осведомленный | 2012-06-20 12:14

а у власти черниговского района вечно какие-то конфликты. помните, они долго не пускали в район строительный гипермаркет, который успешно построен за кольцевой? а недавно у кудрика появилась новенькая иномарка. сопоставляете факты? я знаю, сейчас киевские журналисты охаживают коллектив газеты "Наш край", чтоб те рассказали подробности этой пикантной истории. вот будет интересный материал!

Суворий | 2012-06-20 12:13

Нинішня влада Чернігівського району - справжнє "недорозумение" тупе і брехливе. Підбирають собі такого й редактора. Бо їм нестерпно відчувати свою нікчемність поруч із людьми, здатними мислити й робити щось професійно. Клан Бушаїв - страшна руйнівна сила, і про це не знає тільки той, хто не хоче знати у Чернігівському районі та й області. Коментарі на захист клану у більшості - робота клану, бо нормальна людина, яка їх знає, не стане на їхній захист. Любу Потапенко можна зрозуміти, адже влада вчинила з нею підло. (Це їхній стиль.) І не тільки зрозуміти, а й підтримати. Шановні журналісти, не мовчіть. Підтримайте свою колегу. Тютюннику, вилазь арешті із кущів. Любов Михайлівно, тримайтеся. Скоро і бушаї, і кудрики та "иже с ними" будуть у тому місці , з якого дуже важко вилізти.

Ляля | 2012-06-20 11:40

прохожий
СЕРЬОГА
штутдебеккер!
фераріа тобі, скоріше, за все дуже не поталанило на сімейному фронті. бо через заздрощі перейшов на особисте. ти з клану претендентів - це зрозуміло. бо кидаєш камінь у стан тих, хто проти свавілля влади. і нічого не пишеш про їхнє особисте: про те, що така собі гаєвська - незаміжня - якось дивно вилізла з простих вчительок аж на посаду заступника РДА (голова РДА - микола кудрік), а віра бушай свого часу була дуже підтримана сидоренком... зрозуміло, за які "таланти". аж нині не забув про неї
запорожець
ЛяляОт говномети, вже й Будлянського зачепили. Прогули чи відгули, друкував на компі чи гусячим пером писав, газета при ньому була цікавою для ЛЮДЕЙ. Схаменіться. забули вже ті місця, де гусей пасли. Еліта забрьохана, журналісти местечкового масштабу
ще раз
ЛяляА де почитати чим відрізняється графоманство від ЖУРНАЛІСТИКИ? В підручнику для ВУЗУ? Чи в Біблії? На журналіста вчать чи це талант від Бога? Це яєчня чи Божий дар?
розумний
Понятно. Средние умы ответить не могут. потому. что ни учебника, ни Библии не читали.

оптимист | 2012-06-20 11:36

СкептикЯ трохи дивуюся журналістській братії. Бушай - начебто редактор "Деснянської недели". Це обласна газета. То вона не зможе керувати районкою?
Спілка журналістів проти цього протестує? Чи це протестує Л.Потапенко, накрутивши І.Мельник?
Здається, у районці, як мені сказали інформовані люди, після чудової письменниці Валентини Мастєрової залишилося 3 члени колективу? То це вони повинні вирішувати долю газети, чи все-таки депутати?
а если бушай такая звездная редактор ОБЛАСТНОЙ газеты, то чего она так упорно опускается до уровня районки? риторический вопрос, не правда ли?

нежурналіст | 2012-06-20 11:23

ЖУРНАЛІСТ Анатолію ТЮТЮННИКУ
     Мені соромно за Вас. Ви ж знаєте кого висуваєте на редактора - скандалістку, людину, яка ніколи не писала чогось путнього, жінку, що запуталась з чоловіками. Прикро...
а це ви про кого: про віру бушай чи про наталію?

розумний | 2012-06-20 11:19

прохожий
СЕРЬОГА
штутдебеккер!
фераріа тобі, скоріше, за все дуже не поталанило на сімейному фронті. бо через заздрощі перейшов на особисте. ти з клану претендентів - це зрозуміло. бо кидаєш камінь у стан тих, хто проти свавілля влади. і нічого не пишеш про їхнє особисте: про те, що така собі гаєвська - незаміжня - якось дивно вилізла з простих вчительок аж на посаду заступника РДА (голова РДА - микола кудрік), а віра бушай свого часу була дуже підтримана сидоренком... зрозуміло, за які "таланти". аж нині не забув про неї
запорожець
ЛяляОт говномети, вже й Будлянського зачепили. Прогули чи відгули, друкував на компі чи гусячим пером писав, газета при ньому була цікавою для ЛЮДЕЙ. Схаменіться. забули вже ті місця, де гусей пасли. Еліта забрьохана, журналісти местечкового масштабу
ще раз
ЛяляА де почитати чим відрізняється графоманство від ЖУРНАЛІСТИКИ? В підручнику для ВУЗУ? Чи в Біблії? На журналіста вчать чи це талант від Бога? Це яєчня чи Божий дар?
це не для середніх умів

Ляля | 2012-06-20 11:04

прохожий
СЕРЬОГА
штутдебеккер!
фераріа тобі, скоріше, за все дуже не поталанило на сімейному фронті. бо через заздрощі перейшов на особисте. ти з клану претендентів - це зрозуміло. бо кидаєш камінь у стан тих, хто проти свавілля влади. і нічого не пишеш про їхнє особисте: про те, що така собі гаєвська - незаміжня - якось дивно вилізла з простих вчительок аж на посаду заступника РДА (голова РДА - микола кудрік), а віра бушай свого часу була дуже підтримана сидоренком... зрозуміло, за які "таланти". аж нині не забув про неї
запорожець
ЛяляОт говномети, вже й Будлянського зачепили. Прогули чи відгули, друкував на компі чи гусячим пером писав, газета при ньому була цікавою для ЛЮДЕЙ. Схаменіться. забули вже ті місця, де гусей пасли. Еліта забрьохана, журналісти местечкового масштабу
ще раз
А де почитати чим відрізняється графоманство від ЖУРНАЛІСТИКИ? В підручнику для ВУЗУ? Чи в Біблії? На журналіста вчать чи це талант від Бога? Це яєчня чи Божий дар?

усім | 2012-06-20 10:52

Горожанка
ЛяляТю на Вас, тю ще раз. Потапенко хіба не своя для ПР? Вона що матеріали на підтримку опозиції друкувала? владу критикувала? ХА! і ще раз ХА! Всі номери вилизувала до блиску, все про хорошу владу писала, щоб Кудрику, Чечетову, Прокопенку догодити. Догоджала, догоджала і догоджалася.
неляля
ляля
Ляля-журналістамА взагалі, на біса людям ваша дурна газетка? Самі її читайте. А я більше на неї і копійки не дам, у мене зайвих, щоб викидати, немає. Була газета цікава, десь півроку, коли у Мастерової заступником відомий журналіст працював. От забула його прізвище. З'їли його, колективно схрумали? А нині чи Бушай, чи Потапенко - читачам один чорт.
еге ж, такий "талановитий", що ви навіть прізвище забули...

ще раз | 2012-06-20 10:50

прохожий
СЕРЬОГА
штутдебеккер!
фераріа тобі, скоріше, за все дуже не поталанило на сімейному фронті. бо через заздрощі перейшов на особисте. ти з клану претендентів - це зрозуміло. бо кидаєш камінь у стан тих, хто проти свавілля влади. і нічого не пишеш про їхнє особисте: про те, що така собі гаєвська - незаміжня - якось дивно вилізла з простих вчительок аж на посаду заступника РДА (голова РДА - микола кудрік), а віра бушай свого часу була дуже підтримана сидоренком... зрозуміло, за які "таланти". аж нині не забув про неї
запорожець
ЛяляОт говномети, вже й Будлянського зачепили. Прогули чи відгули, друкував на компі чи гусячим пером писав, газета при ньому була цікавою для ЛЮДЕЙ. Схаменіться. забули вже ті місця, де гусей пасли. Еліта забрьохана, журналісти местечкового масштабу
я тобы ще раз кажу: не плутай Божий дар із яэшнею. не плутай графоманство з ЖУРНАЛІСТИКОЮ

литератор | 2012-06-20 10:46

ПисательЕдинственный разумный выход из создавшейся ситуации - проведение конкурса на вакантное место редактора газеты. Иначе эти бабские сплетни (не путать с женскими разговорами) не прекратить.
полностью с вами согласен. это было бы цивилизовано. потому что даже на мелкую должность в РДА за месяц объявляется конкурс на замещение должности. его печатают в газете. все как положено. так и в этом случае надо поступить. и тогда газету будет делать профессионалы, а не учителя математики

Старожил | 2012-06-20 10:45

Писатель
А судьи кто?

политолог из Киева | 2012-06-20 10:44

для тех читателей, кто не знает что такое "сидоренко" в комментах. это бывший глава черниговской госадминистрации. в то же время вера бушай была редактором газеты "Наш край". говорят, дружилииии они крепко.
каким боком здесь оказались кудрик и литвин - делайте выводы сами

Писатель | 2012-06-20 10:28

Единственный разумный выход из создавшейся ситуации - проведение конкурса на вакантное место редактора газеты. Иначе эти бабские сплетни (не путать с женскими разговорами) не прекратить.

Ляля | 2012-06-20 10:24

прохожий
СЕРЬОГА
штутдебеккер!
фераріа тобі, скоріше, за все дуже не поталанило на сімейному фронті. бо через заздрощі перейшов на особисте. ти з клану претендентів - це зрозуміло. бо кидаєш камінь у стан тих, хто проти свавілля влади. і нічого не пишеш про їхнє особисте: про те, що така собі гаєвська - незаміжня - якось дивно вилізла з простих вчительок аж на посаду заступника РДА (голова РДА - микола кудрік), а віра бушай свого часу була дуже підтримана сидоренком... зрозуміло, за які "таланти". аж нині не забув про неї
запорожець
От говномети, вже й Будлянського зачепили. Прогули чи відгули, друкував на компі чи гусячим пером писав, газета при ньому була цікавою для ЛЮДЕЙ. Схаменіться. забули вже ті місця, де гусей пасли. Еліта забрьохана, журналісти местечкового масштабу

Небайдужий | 2012-06-20 10:15

щось малувато щодо підтримки колективу. а де ці всі опозиційні сили? де партії, що хочуть скинути пр на виборах? агов! скажіть, що ви думаєте про владу та про шкандаль. ми, виборці, слідкуємо за вашою позицією. і робимо висновки, не забувайте!

запорожець | 2012-06-20 10:13

прохожий
СЕРЬОГА
штутдебеккер!
фераріа тобі, скоріше, за все дуже не поталанило на сімейному фронті. бо через заздрощі перейшов на особисте. ти з клану претендентів - це зрозуміло. бо кидаєш камінь у стан тих, хто проти свавілля влади. і нічого не пишеш про їхнє особисте: про те, що така собі гаєвська - незаміжня - якось дивно вилізла з простих вчительок аж на посаду заступника РДА (голова РДА - микола кудрік), а віра бушай свого часу була дуже підтримана сидоренком... зрозуміло, за які "таланти". аж нині не забув про неї
а ще вона "чомусь" не пише про будлянського і про волошину. перший - перший заступник - комерційний директор (ти ба яка посада!) "Нашого краю" був, поки за прогул не звільнили за статтею. друга - колишній бухгалтер газети, яка знищила документи. мабуть, щоб не побачили, скільки вкрала з комерційним директором? дуже, кажуть, дружили ці двійко. навіть тексти йому набирала, бо "найдосвідченіший журналіст області" навіть не міг компа включити!!!

ферарі | 2012-06-20 10:05

прохожий
СЕРЬОГА
штутдебеккер!
а тобі, скоріше, за все дуже не поталанило на сімейному фронті. бо через заздрощі перейшов на особисте. ти з клану претендентів - це зрозуміло. бо кидаєш камінь у стан тих, хто проти свавілля влади. і нічого не пишеш про їхнє особисте: про те, що така собі гаєвська - незаміжня - якось дивно вилізла з простих вчительок аж на посаду заступника РДА (голова РДА - микола кудрік), а віра бушай свого часу була дуже підтримана сидоренком... зрозуміло, за які "таланти". аж нині не забув про неї

читач | 2012-06-20 10:00

ЖУРНАЛІСТ Анатолію ТЮТЮННИКУ
     Мені соромно за Вас. Ви ж знаєте кого висуваєте на редактора - скандалістку, людину, яка ніколи не писала чогось путнього, жінку, що запуталась з чоловіками. Прикро...
це ви про бушай ? а про котру: про віру чи про наталію?

Дуніна | 2012-06-20 09:55

Ніна ДуЯкий колектив? Де ви бачите підписи Петровської, яка працює вже понад десять років у "Нашому краї". Її під листом намає.. "З’їла" Люба і "письменниця" Мастерова і Будлянського - найдосвідченішого журналіста області. З такою совістю суне, неначе бульдозер, в редактори.
це хто?! будя - "найдосвідченіший журналіст в області"?! та ви шо, у своєму глузді? він же гектари літер писав без жодного факту, ціфри або прізвища. цей чоловяга давно і надійно переплутав газету і літературний альманах. графоманство ж - то ж не журналістика. через таких "найдосвідченіших" і маємо те, що маємо. пишуть нині в газетах оди владі, а не те, ЩО ТРЕБА

Ляля | 2012-06-20 09:42

Горожанка
ЛяляТю на Вас, тю ще раз. Потапенко хіба не своя для ПР? Вона що матеріали на підтримку опозиції друкувала? владу критикувала? ХА! і ще раз ХА! Всі номери вилизувала до блиску, все про хорошу владу писала, щоб Кудрику, Чечетову, Прокопенку догодити. Догоджала, догоджала і догоджалася.
неляля
ляляНу, ду...чка, і що? Якщо нічого не залежить , то на біса весь цей базар? Свіні свої амбіції об Високий Вал чухають?
неляля
А кому чухати? тобі? А взагалі чому Ви так серйозно реагуєте на ду-ну Лялю? им це вона Вас розумників зачепила?

неляля | 2012-06-20 08:59

Горожанка
ЛяляТю на Вас, тю ще раз. Потапенко хіба не своя для ПР? Вона що матеріали на підтримку опозиції друкувала? владу критикувала? ХА! і ще раз ХА! Всі номери вилизувала до блиску, все про хорошу владу писала, щоб Кудрику, Чечетову, Прокопенку догодити. Догоджала, догоджала і догоджалася.
неляля
ляляНу, ду...чка, і що? Якщо нічого не залежить , то на біса весь цей базар? Свіні свої амбіції об Високий Вал чухають?
да, ляля, почухай еще спину. тебе ж явно это приятно делать

Ніна Ду | 2012-06-20 08:40

Який колектив? Де ви бачите підписи Петровської, яка працює вже понад десять років у "Нашому краї". Її під листом намає.. "З’їла" Люба і "письменниця" Мастерова і Будлянського - найдосвідченішого журналіста області. З такою совістю суне, неначе бульдозер, в редактори.

Лідія | 2012-06-20 07:41

На 100% згодна з "Читачем", бо він, схоже, не читач , а журналіст і знає всю правду. Любов Потапенко, тримайся! Ти - молодець!
 І велика повага - колективу! Хай вам щастить!

Ляля | 2012-06-20 07:06

адмін-ВалКоментарі дописувачів "болельшик", " Посвященная", "непростий", "не журналисту", "непрохожий", "неляля","писатель","читатель" належать одній особі.
не админ
Я зрозуміла, коменти пише Лисенко

Ляля | 2012-06-20 06:18

читач
Посвященная
А ще буде буча, коли на сесію прийдуть поштарі, вчителі, медики. Всі кого влада роками нагинала, щоб вашу газетку виписували, всі хто вас за це проклинав, бо кожна копійка незайва. Людям головне - якісний продукт, цікава газета, НК - давно вже засмерділась.

Ляля-журналістам | 2012-06-20 06:11

Горожанка
ЛяляТю на Вас, тю ще раз. Потапенко хіба не своя для ПР? Вона що матеріали на підтримку опозиції друкувала? владу критикувала? ХА! і ще раз ХА! Всі номери вилизувала до блиску, все про хорошу владу писала, щоб Кудрику, Чечетову, Прокопенку догодити. Догоджала, догоджала і догоджалася.
неляля
ляля
А взагалі, на біса людям ваша дурна газетка? Самі її читайте. А я більше на неї і копійки не дам, у мене зайвих, щоб викидати, немає. Була газета цікава, десь півроку, коли у Мастерової заступником відомий журналіст працював. От забула його прізвище. З'їли його, колективно схрумали? А нині чи Бушай, чи Потапенко - читачам один чорт.

ляля | 2012-06-20 05:59

Горожанка
ЛяляТю на Вас, тю ще раз. Потапенко хіба не своя для ПР? Вона що матеріали на підтримку опозиції друкувала? владу критикувала? ХА! і ще раз ХА! Всі номери вилизувала до блиску, все про хорошу владу писала, щоб Кудрику, Чечетову, Прокопенку догодити. Догоджала, догоджала і догоджалася.
неляля
Ну, ду...чка, і що? Якщо нічого не залежить , то на біса весь цей базар? Свіні свої амбіції об Високий Вал чухають?

не админ | 2012-06-20 00:08

адмін-ВалКоментарі дописувачів "болельшик", " Посвященная", "непростий", "не журналисту", "непрохожий", "неляля","писатель","читатель" належать одній особі.
или разные люди пишут с одного компа или из одной сети? не так ли, админ? или вы не в курсе такого технического нюанса?

адмін-Вал | 2012-06-19 23:58

також коментарі "штутдебеккер!", "СЕРЬОГА" також належать одній особі.

адмін-Вал | 2012-06-19 23:55

Коментарі дописувачів "болельшик", " Посвященная", "непростий", "не журналисту", "непрохожий", "неляля","писатель","читатель" належать одній особі.

болельшик | 2012-06-19 23:44

и де тока пр берет таких клоунов? с какойто газетой договориться не могут. не прикольно. а ишчо районом пытаются руководить. "завклубом" и сельский учитель" - это точно )) сидели б уже у себя на хуторе. ато хочется им на джипах ездить пинжаки носить с галстуками...

Посвященная | 2012-06-19 23:41

читач
"буча" поднялась уже не на всю область. берите выше. и что-то все забыли про власть, которая этот скандал затеяла, пытаясь протащить себе угодную персону. интересно, а что они запоют в четверг на сессии, когда туда придут депутаты облрады и два нардепа от оппозиции? вот будет потеха!

непростий | 2012-06-19 23:38

читачсьогодні комунальні ЗМІ(районні і обласні) повністю підконтрольні ОДА та РДА. ДЖрукують тільки замовні матеріали. А "Деснянку" гидко в руки брати. ісаченко продажна сволоцюга. Працівникам "Нашого краю" бажаю перемоги! Захистіть свою журналістську честь і дайте приклад іншим "районкам".
ПростакЦе якісь бабські "базарні" розборки за посаду. Є такий тип баб-скандалісток, які де не будуть - продукують чвари, скандали, непорозуміння. в цьому світлі згадуються такі одіозні персони як Жагловська, Мастєрова, Потапенко, Чернякова і тд Невже я помиляюся? З такими краще справ не мати взагалі. Та і Бушай - не подарунок, це клан. На посаду редактора тендер треба проводити )
а з вами взагалы ныхто справ не маэ, бо ваша справа, у мене таке враження, ваш рывень - максимум - бути обслугою. у будь-якої влади, за будь-яких обставин. а те, що ви тут назвали прізвища (до речі, всі вони - жіночі), не личить вам, як чоловіку (а може, ви й взагалі не чоловік?), то все це, скоріше, від заздрощів. я правий?

не журналисту | 2012-06-19 23:34

СкептикЯ трохи дивуюся журналістській братії. Бушай - начебто редактор "Деснянської недели". Це обласна газета. То вона не зможе керувати районкою?
Спілка журналістів проти цього протестує? Чи це протестує Л.Потапенко, накрутивши І.Мельник?
Здається, у районці, як мені сказали інформовані люди, після чудової письменниці Валентини Мастєрової залишилося 3 члени колективу? То це вони повинні вирішувати долю газети, чи все-таки депутати?
Журналист
журналистуВот пусть для себя и делают... для себя. Сами делают, сами подписывают и сами друг другу читают, а жителей района террорезировать на предмет подписки нечего, при Потапенко газета превратилась в стенгазету действующей власти, жители района уже плюються от ее содержания.
а раньше эта коммунальная газета не писала про власть? риторический вопрос. и не надо лишний раз упоминать тут фамилии. а то ваши начнут звучать. думаете, читателям "ВВ" не понятно, КТО именно из претендентов пишет поганки с фамилиями и переходит на личности? явно не коллектив "Нашего края". те уже честно под своими ФИО все написали, подписали и отправили, а вы тут под бесцветными никами прячетесь. не знаете, кому прислужить? идите в пивную работать, там тоже надо стаканы подносить и грязную посуду мыть

прохожий | 2012-06-19 23:31

Скептик
Горожанкагазета належить громады району, а не депутатам. це по-перше. по-друге,
у райраді більшість -... самі знаєте, хто. тож районна власність знову наче приречена. тепер про бушай та "її обласну газету". "ДН" - це колишня "Черниговская неделя", яка двиним чином змінила власника і назву. її хазяї нині - мілова і ко, редактор "деснянки вільной". а бушай, кажуть. дуже хоче бути незалежною пані. та й платять у "ДН" начебто у конверті, а в "Нашому краї" - усе законно. та й свекруха під боком. якщо треба, статтю за невістку напише...
ПрохожийИменно громаде. Полній бред! У кого в Н.К. журналистское образование?Что ві все там воду мутите? Хотите независимости - создайте свою газету и пишите. А так: хто платит, тот и танцует. За казенній счет можно неплохо жить. Лично мое мнение - коммунальной прессі біть не должно! Хватит и пресс-служб рай-, гор, одладминистраций.
непрохожий
+100%

непрохожий | 2012-06-19 23:30

Скептик
Горожанкагазета належить громады району, а не депутатам. це по-перше. по-друге,
у райраді більшість -... самі знаєте, хто. тож районна власність знову наче приречена. тепер про бушай та "її обласну газету". "ДН" - це колишня "Черниговская неделя", яка двиним чином змінила власника і назву. її хазяї нині - мілова і ко, редактор "деснянки вільной". а бушай, кажуть. дуже хоче бути незалежною пані. та й платять у "ДН" начебто у конверті, а в "Нашому краї" - усе законно. та й свекруха під боком. якщо треба, статтю за невістку напише...
ПрохожийИменно громаде. Полній бред! У кого в Н.К. журналистское образование?Что ві все там воду мутите? Хотите независимости - создайте свою газету и пишите. А так: хто платит, тот и танцует. За казенній счет можно неплохо жить. Лично мое мнение - коммунальной прессі біть не должно! Хватит и пресс-служб рай-, гор, одладминистраций.
а у кого в других газетах журналистское образование? а у кого вообще в этой стране специальное образование? кто у нас потом работает ПО СПЕЦИАЛЬНОСТИ? вот вам и ответ, почему в этой стране все так хр...ново

неляля | 2012-06-19 23:28

Горожанка
ЛяляТю на Вас, тю ще раз. Потапенко хіба не своя для ПР? Вона що матеріали на підтримку опозиції друкувала? владу критикувала? ХА! і ще раз ХА! Всі номери вилизувала до блиску, все про хорошу владу писала, щоб Кудрику, Чечетову, Прокопенку догодити. Догоджала, догоджала і догоджалася.
тю. та вы такая наиваня или и вправду ду...чка? неужели и вправду думаете что от руководителя владной газеты что-то зависит? в плане того, ЧТО именно ставить в номер? вы явно не их журналистских кругов комментатор

писатель | 2012-06-19 23:25

Скептик
Горожанкагазета належить громады району, а не депутатам. це по-перше. по-друге,
у райраді більшість -... самі знаєте, хто. тож районна власність знову наче приречена. тепер про бушай та "її обласну газету". "ДН" - це колишня "Черниговская неделя", яка двиним чином змінила власника і назву. її хазяї нині - мілова і ко, редактор "деснянки вільной". а бушай, кажуть. дуже хоче бути незалежною пані. та й платять у "ДН" начебто у конверті, а в "Нашому краї" - усе законно. та й свекруха під боком. якщо треба, статтю за невістку напише...
ПрохожийИменно громаде. Полній бред! У кого в Н.К. журналистское образование?Что ві все там воду мутите? Хотите независимости - создайте свою газету и пишите. А так: хто платит, тот и танцует. За казенній счет можно неплохо жить. Лично мое мнение - коммунальной прессі біть не должно! Хватит и пресс-служб рай-, гор, одладминистраций.
полностью с вами согласен. не должно быть ни всяких коммунальных газет. ни пресс-служб - это ваще непонятно что делают! внятно ответить не могут. х*луйством занимаются. мечтают до пенсии протянуть.

читатель | 2012-06-19 23:23

читачсьогодні комунальні ЗМІ(районні і обласні) повністю підконтрольні ОДА та РДА. ДЖрукують тільки замовні матеріали. А "Деснянку" гидко в руки брати. ісаченко продажна сволоцюга. Працівникам "Нашого краю" бажаю перемоги! Захистіть свою журналістську честь і дайте приклад іншим "районкам".
ПростакЦе якісь бабські "базарні" розборки за посаду. Є такий тип баб-скандалісток, які де не будуть - продукують чвари, скандали, непорозуміння. в цьому світлі згадуються такі одіозні персони як Жагловська, Мастєрова, Потапенко, Чернякова і тд Невже я помиляюся? З такими краще справ не мати взагалі. Та і Бушай - не подарунок, це клан. На посаду редактора тендер треба проводити )
да. надо проводить конкурс. а не тащить своих х*луев. тогда все будет честно и прозрачно.

Прохожий | 2012-06-19 23:18

Скептик
Горожанкагазета належить громады району, а не депутатам. це по-перше. по-друге,
у райраді більшість -... самі знаєте, хто. тож районна власність знову наче приречена. тепер про бушай та "її обласну газету". "ДН" - це колишня "Черниговская неделя", яка двиним чином змінила власника і назву. її хазяї нині - мілова і ко, редактор "деснянки вільной". а бушай, кажуть. дуже хоче бути незалежною пані. та й платять у "ДН" начебто у конверті, а в "Нашому краї" - усе законно. та й свекруха під боком. якщо треба, статтю за невістку напише...
Именно громаде. Полній бред! У кого в Н.К. журналистское образование?Что ві все там воду мутите? Хотите независимости - создайте свою газету и пишите. А так: хто платит, тот и танцует. За казенній счет можно неплохо жить. Лично мое мнение - коммунальной прессі біть не должно! Хватит и пресс-служб рай-, гор, одладминистраций.

читач | 2012-06-19 22:44

Це так Любі хочеться стать редактором, що підняла бучу на всю область. Тільки чомусь не висуває свою кандидатуру, бо знає, що буде "упрольоті". Який вона редактор - уже побачили читачі районки, і плюються на цю газету! Люба Потапенко професіонал? Скоріше, "професіоналка". Так вважає її партнер Лисенко.

журналисту | 2012-06-19 19:51

СкептикЯ трохи дивуюся журналістській братії. Бушай - начебто редактор "Деснянської недели". Це обласна газета. То вона не зможе керувати районкою?
Спілка журналістів проти цього протестує? Чи це протестує Л.Потапенко, накрутивши І.Мельник?
Здається, у районці, як мені сказали інформовані люди, після чудової письменниці Валентини Мастєрової залишилося 3 члени колективу? То це вони повинні вирішувати долю газети, чи все-таки депутати?
Журналист
Вот пусть для себя и делают... для себя. Сами делают, сами подписывают и сами друг другу читают, а жителей района террорезировать на предмет подписки нечего, при Потапенко газета превратилась в стенгазету действующей власти, жители района уже плюються от ее содержания.

Игорь К. | 2012-06-19 19:41

Правдивець
Золотые слова!

Ляля | 2012-06-19 19:34

Горожанка
Тю на Вас, тю ще раз. Потапенко хіба не своя для ПР? Вона що матеріали на підтримку опозиції друкувала? владу критикувала? ХА! і ще раз ХА! Всі номери вилизувала до блиску, все про хорошу владу писала, щоб Кудрику, Чечетову, Прокопенку догодити. Догоджала, догоджала і догоджалася.

ЖУРНАЛІСТ | 2012-06-19 19:28

    Анатолію ТЮТЮННИКУ
     Мені соромно за Вас. Ви ж знаєте кого висуваєте на редактора - скандалістку, людину, яка ніколи не писала чогось путнього, жінку, що запуталась з чоловіками. Прикро...

Простак | 2012-06-19 18:43

читачсьогодні комунальні ЗМІ(районні і обласні) повністю підконтрольні ОДА та РДА. ДЖрукують тільки замовні матеріали. А "Деснянку" гидко в руки брати. ісаченко продажна сволоцюга. Працівникам "Нашого краю" бажаю перемоги! Захистіть свою журналістську честь і дайте приклад іншим "районкам".
Це якісь бабські "базарні" розборки за посаду. Є такий тип баб-скандалісток, які де не будуть - продукують чвари, скандали, непорозуміння. в цьому світлі згадуються такі одіозні персони як Жагловська, Мастєрова, Потапенко, Чернякова і тд Невже я помиляюся? З такими краще справ не мати взагалі. Та і Бушай - не подарунок, це клан. На посаду редактора тендер треба проводити )

штутдебеккер! | 2012-06-19 18:18

прохожий
СЕРЬОГА
Газету краще назвати "Сімейний край". То Любов Потапенко з Лисенко закрутять, то Потапенко Сергій із Ларисою... Там ще напевно тільки компютерщики з верстальщиками не узаконили свої відносини ))))))))
Мама Люба давай!!!!!! Може скоро твої внуки там працбватимуть! )))

СЕРЬОГА | 2012-06-19 18:09

прохожий
Цікаво, а чи трудовий колектив дійсно підтримав її кандидатуру на місце редактора, чи вона там примусила силою? Га? Тут, Любаша, ще надо розібратися чи всі "працівники" тебе підтримують! Самовисуванець - ознака самолюбія і влади!

прохожий | 2012-06-19 17:55

ну ви вже аж так не заливайте! вона й сама я думаю піде, як тільки призначуть нову людину!

Правдивець | 2012-06-19 17:47

 Знову ця Люба Потапенко. Поглянте. де вона тільки не працювала, І скрізь не більше трьох років. Писати вона не вміє, дає тільки інтерненті иатеріали, а аплобмбу - море. Розумію, як важко буде Бушай, професіональній журналістці - вона одна робить "Черниговскую неделю", позбутися цю Любу, цю "мертву" журналістку, цю проходимку, яка впялася в "Наш край", бо скоро їй на пенсію. Чому, нарешті, окрім її. бухалтера та комп’ютерщика Лисенка під листом немає жодного кореспондента, відповідального секретаря? А це ж основний склад колективу!!! Гнати треба цю Любу в три шиї.

Игорь К. | 2012-06-19 17:39

"обласний осередок Національної спілки журналістів України", про который тут упоминают, уже походу профинансировал один небольшой ювелирный магазинчик в самом центре города. Вот пусть "представниця Ірина Мельник" таковым и занимается, а не лысты пишет.

просто прохожий | 2012-06-19 17:38

Свекровь Бушай была раньше редактором этой газеты-теперь по "наследству"хотят передать невестке "посаду"....в принципе все "по уму"))))

... | 2012-06-19 17:36

Игорь К.Эта Потапенко еще ни с одной посады без скандала не пошла, так что ничего удивительного. Да еще и разведена. Какого черта ее вообще куда-то на работу при таких данных берут? Хотя вот разве что в нещастное "Наше слово"...
И что интересно?
Ведь эта ненормальность мамы - она ж имеет продолжение в ребенке, только в несколько "видоизмененном" обличье. Доча ударилась в грантоедство и защиту т.н. "прав" гомосеков. И муженек у нее - ужос...
Вот и не верь после такого в дурную наследственность.
муж какой именно? сегодняшний Лисенко или бывший с Нашего края?

Игорь К. | 2012-06-19 17:33

Эта Потапенко еще ни с одной посады без скандала не пошла, так что ничего удивительного. Да еще и разведена. Какого черта ее вообще куда-то на работу при таких данных берут? Хотя вот разве что в нещастное "Наше слово"...
И что интересно?
Ведь эта ненормальность мамы - она ж имеет продолжение в ребенке, только в несколько "видоизмененном" обличье. Доча ударилась в грантоедство и защиту т.н. "прав" гомосеков. И муженек у нее - ужос...
Вот и не верь после такого в дурную наследственность.

читач | 2012-06-19 17:29

Читатель
прохожийта що ви так цепились влади? чи ви хочете, щоб працівники!!! комунальної газети вирішували самі свою долю! Зарплату собі зробити по 5000, як колишній редактор (хоча і зараз така зарплатня, може й більша), самі собі відрядження роблять! А засновник, який виділяє на все це кошти буде не при дєлах????? Дурні ви люди!!! Від цього нашого краю більше смороду, ніж від будь якої іншої газети! То на мітинг підуть під райраду, то відкриті листи пишуть. Таке враження, що там працюють журналісти рівня BBC ЧИ REUTERS!!!!!!
а як редакція без підтримки влади буде мати такий тираж? всі хочуть бути самостійними і все самі вирішувати, тож працюйте, шановні журналісти...

прохожий | 2012-06-19 17:10

Читатель
та що ви так цепились влади? чи ви хочете, щоб працівники!!! комунальної газети вирішували самі свою долю! Зарплату собі зробити по 5000, як колишній редактор (хоча і зараз така зарплатня, може й більша), самі собі відрядження роблять! А засновник, який виділяє на все це кошти буде не при дєлах????? Дурні ви люди!!! Від цього нашого краю більше смороду, ніж від будь якої іншої газети! То на мітинг підуть під райраду, то відкриті листи пишуть. Таке враження, що там працюють журналісти рівня BBC ЧИ REUTERS!!!!!!

САМСОН | 2012-06-19 17:05

Я щось не збагну! При чому тут Бушай??????Її що хочуть поставити головним редактором Нашого краю чи що?

Алекс | 2012-06-19 17:01

По-моему, если ничего не менялось, трудовой коллектив газеты есть соучредителем и имеет право принимать решения так же как и второй соучредитель. т.е. рай рада. При Тимошенко пытались сделать газетку крманной агиткой БЮТ, колктив бастовал, потом пыталтись переделать устав и вывести из состава соучредителей трудовой коллектив, не знаю удалось ли это помаранчевым.

Читатель | 2012-06-19 17:00

действительно - скандал. а властям - позор. это ж надо так "доруководиться"!..

Пошта | 2012-06-19 16:51

Виборець
Спрута я б взагалі розігнав цю паскудну газету. Там навіть немає ні однієї толкової інформації! Почитайте це районне "гівно". З моменту заснування її стиль газети не мінявся...
Читачдещо згоден - якщо йдеться про статті, де описують владу. а статті про простих людей (а такі є майже в кожному номері, не треба брехати) народ читає. тож це непросте питання. але вирішувати його нам, громаді, а не тим, хто сидить у шкіряних кріслах і намагається протягнути своїх холопів на теплі посади !
ЧИТАЧ - читачута не пишуть в комунальних ЗМІ про простих людей. Перед Днем Перемоги- стаття про ветерана, перед днем медика - про лікаря і т.д. Візьміть "Деснянку" - в кожному номері "лєнторєзи" рибаков зі своїм помічником хоменком, прокопенко . Навіть Мельнику важко пробитись. Тьху! ГАНЬБА!
одразу видно, що ви "Наш край" не читаєте. Є там про простих людей.
навіть на перших шпальтах. тож ви не праві

А как же это ??? | 2012-06-19 16:48

""Прокуратура Черниговской области отреагировала на заявление областной организации Национального союза журналистов Украины и Ассоциации региональных СМИ о давлении на журналистов районных газет. Об этом УНИАН сообщили в пресс-службе областной прокуратуры. ”Заявление, распространенное журналистскими организациями, рассмотрено”, – сообщила пресс-служба прокуратуры. Прокуроров районов, где, по мнению общественности, произошли конфликтные ситуации между СМИ и органами местного самоуправления, обязано усилить правовую деятельность по защите прав представителей средств массовой информации, связанных с исполнением ими профессиональных обязанностей. Кроме того, прокуратура Черниговской области принимает дополнительные меры относительно предотвращения возможных препятствий в реализации печатными СМИ задач и полномочий. В то же время, в пресс-службе прокуратуры подчеркивают, что информация, полученная прокуратурой, в том числе и от общественных организаций, способствует более объективному анализу законности, а при наличии оснований – соответствующему прокурорскому реагированию.""http://poslezavtra.cn.ua/politics/news/chto-tvoritsya-na-chernigovshhine-so-smi/

ЧИТАЧ - читачу | 2012-06-19 16:43

Виборець
Спрута я б взагалі розігнав цю паскудну газету. Там навіть немає ні однієї толкової інформації! Почитайте це районне "гівно". З моменту заснування її стиль газети не мінявся...
Читачдещо згоден - якщо йдеться про статті, де описують владу. а статті про простих людей (а такі є майже в кожному номері, не треба брехати) народ читає. тож це непросте питання. але вирішувати його нам, громаді, а не тим, хто сидить у шкіряних кріслах і намагається протягнути своїх холопів на теплі посади !
та не пишуть в комунальних ЗМІ про простих людей. Перед Днем Перемоги- стаття про ветерана, перед днем медика - про лікаря і т.д. Візьміть "Деснянку" - в кожному номері "лєнторєзи" рибаков зі своїм помічником хоменком, прокопенко . Навіть Мельнику важко пробитись. Тьху! ГАНЬБА!

Патриот | 2012-06-19 16:35

горожанину всех этих кудриков-литвинов таланта вывести район в лидеры нету. потому что в экономике не сильны (кудрик всю жизнь был "завклубом", а литвин - сельский учитель-историк). сейчас кудрявый делает грудь колесом. изображая "покращання життя вже сьогодня", а литвин играется в политтехнолога в избирательном штабе донецкого прокопенка. а в районе живется все хуже и хуже. и где только янукович набирает таких "кадров"?!..
Согласен на 100 процентов. После оранжевого майдана их метелкой вымели с власти. Так, Маньковс*ий подобрал. Пересидели и уже на новой волне опять у власти. А так нет у них ни знаний, ни опыта работы. Дедушка Сталин говорил: "Кадры решают все". И он был прав. Печально, но к этому девизу сейчас никто не прислушивается. Кто имеет длиннее язык - для лизания, тот первый на очередь во власть. Страдают при этом простые люди.

Шановний | 2012-06-19 16:26

Скептик
а при чому тут журналісти й письменники. "шановний", ви не плутайте Божий дар із яєчнею

Читач | 2012-06-19 16:20

Виборець
Спрута я б взагалі розігнав цю паскудну газету. Там навіть немає ні однієї толкової інформації! Почитайте це районне "гівно". З моменту заснування її стиль газети не мінявся...
дещо згоден - якщо йдеться про статті, де описують владу. а статті про простих людей (а такі є майже в кожному номері, не треба брехати) народ читає. тож це непросте питання. але вирішувати його нам, громаді, а не тим, хто сидить у шкіряних кріслах і намагається протягнути своїх холопів на теплі посади !

Скептик | 2012-06-19 16:19

Я нічого не маю проти Потапенко. Хай колектив висуває її кандидатуру. Керівництво ради свою. А депутати вирішують. Це буде демократично. А коли мені кажуть, що Потапенко має стаж 20 років, а тому тільки вона гідна зайняти це місце, а Бушай - математик, і це погано, то це, вибачте, аргументи, але не сильні. Бушай явно теж професіоналка, якщо керує обласною газетою... Крім того, знаю, що , як правило, більшість місцевих журналістів - це випускники педів. Щоб стати письменником, теж не обовязково кінчати філфак.
   Кожний чоловік обирає собі наречену, яка, за його задумом, не буде крикливою, лайливою. його ображати. Так само і в політиці. Ну, який засновник вибере собі в редактори особу, яка завтра з ним розпочне судову тяжбу? Це смішно. Але у нас полюбляють на цю тему говорити про якусь незалежність і т.п.

Спрут | 2012-06-19 16:18

Виборець
а я б взагалі розігнав цю паскудну газету. Там навіть немає ні однієї толкової інформації! Почитайте це районне "гівно". З моменту заснування її стиль газети не мінявся...

Ой | 2012-06-19 16:17

читач
прохожий
ответ
прохожийа старих людей ніхто не збирається виганяти, принаймі я так думаю! І не треба мені розказувати, що таке комунальна газетьонка! Це букви на туалетній бумазі, яку заставляють підписувати жителів району. В статуті редакції здається не сказано, що редактора обирає колектив газети!!! Рішення приймається на сесії райради!
Ой а это пишет кто-то из осведомленных. знает даже что написано в чужом "статуте". компетентный товарищщщ )) сразу видно откуда ноги растут. но не верю, что "старые люди" умеют писать комментарии в нете. это, скорее всего, кто-то из ихних х*луев.

перехожий | 2012-06-19 16:17

А в чому проблема? Ну не хоче колектив новго редактора - нехай робить власну ридакцію і видає власну газету. А так на державний кошт носом крутити, того не хочемо, цього не хочемо. Редактор у комунальній газеті такий же найманий робітник, як і інші, і якщо засновники, які за власні гроші хочуть змінити менеджера, то це їх повне право.

Виборець | 2012-06-19 16:15

кстати давно пора отобрать у всех этих рай- обл-адмыныстрацый газеты, которые финансируются из бюджета. то есть на те деньги, за которые могли чинить дороги, школы, больницы. а что имеем в нашем случае? власти за наши деньги хвалят себя в газетах. и мы еще должны их читать?!!
ганьба!

прохожий | 2012-06-19 16:14

читач
прохожий
ответ
а старих людей ніхто не збирається виганяти, принаймі я так думаю! І не треба мені розказувати, що таке комунальна газетьонка! Це букви на туалетній бумазі, яку заставляють підписувати жителів району. В статуті редакції здається не сказано, що редактора обирає колектив газети!!! Рішення приймається на сесії райради!

Горожанка | 2012-06-19 16:13

до речі, з "компетентних органів" надійшла інформація про клан бушаїів. кажуть, що навіть карна справа була стосовно колишньої редакторки "нашого краю". десь у 2000-2001 роках. начебто розтрата бюджетних коштів. а потім незрозумілим чином ця жіночка стала... "заслуженим журналістом". навіть не можу дописати святе слово "України" після цієї "посади". тож журналістам є про що цікаве писати, розслідуючи цю справу наїзду на їхніх колег

ТБ Київ | 2012-06-19 16:09

ось коли принципові журналісти у четвер дадуть прес-конференцію всеукраїнським телеканалам, тоді, мабуть, керівник РДА, і піде з посади

небайдужий | 2012-06-19 16:07

в РДА кажуть, що дуже хитається крісло під їхнім головою. начебто навіть притримує собі посаду заступника райради, в разі якщо його найближчим часом "попросять" піти. і його "криша" - нардеп - який любить у верховній зраді керувати руками, начебто теж вже не в фаворі. більше про прокопенка (такий собі чоловік родом з донецька), заступника облдержадміністрації пишуть. у тому ж "нашому краї". нещодавно в одному номері чи то шість, чи то сім статей про нього нарахував. отаке тобі!

йцу | 2012-06-19 16:03

СкептикЯ трохи дивуюся журналістській братії. Бушай - начебто редактор "Деснянської недели". Це обласна газета. То вона не зможе керувати районкою?
Спілка журналістів проти цього протестує? Чи це протестує Л.Потапенко, накрутивши І.Мельник?
Здається, у районці, як мені сказали інформовані люди, після чудової письменниці Валентини Мастєрової залишилося 3 члени колективу? То це вони повинні вирішувати долю газети, чи все-таки депутати?
Журналистгазету должны делать журналисты, а не депутаты. пусть хоть и три. может и один. а депутатов, кстати, 90. все будут делать газету? у нас уже есть пример, когда государством правили "рабочие и кухарки". и где оно теперь это государство?..
де "это государство" спитайте у нинішніх комуняк які в 1991 році його знищили

ответ | 2012-06-19 16:00

читач
прохожий
"нова людина - нове бачення"? а "старих людей" (керівництво району) - куди дівати? райрада - засновник. керівник - михайло литвин. він теж буде бачити все по новому? протягом одного дня змінить свої погляди? хе! та ви дуже помиляєтеся, бо мало розумієтеся на тому, що таке комунальна газета - підприємство райради. бо ділетант

гайдамака(не Анатолій) | 2012-06-19 15:59

те, що за такий короткий термін з'явилось стільки коментарів свідчить про небайдужість читачів. А кудріка і літвіна-на дибу

Друзья | 2012-06-19 15:58

Про Любовь Потапенко когда-то сказали, что ее судьба - быть камнем на дороге холуев... Этим все сказано

Журналист | 2012-06-19 15:56

СкептикЯ трохи дивуюся журналістській братії. Бушай - начебто редактор "Деснянської недели". Це обласна газета. То вона не зможе керувати районкою?
Спілка журналістів проти цього протестує? Чи це протестує Л.Потапенко, накрутивши І.Мельник?
Здається, у районці, як мені сказали інформовані люди, після чудової письменниці Валентини Мастєрової залишилося 3 члени колективу? То це вони повинні вирішувати долю газети, чи все-таки депутати?
газету должны делать журналисты, а не депутаты. пусть хоть и три. может и один. а депутатов, кстати, 90. все будут делать газету? у нас уже есть пример, когда государством правили "рабочие и кухарки". и где оно теперь это государство?..

прохожому! | 2012-06-19 15:56

читач
прохожийа чому всі так зразу вперлись рогом, що нова людина яка прийде за кермо Нашого краю буде гірше працювати аніж колишні редактори? Нова людина - нове бачення! Те, що Потапенко хоче стати редактором це нічого не означає! Багато хто мріє стати за штурвал якої-небудь газети, але вище кореспондента чи репортера не пригнеш, хоча років 20 з журналістикою на Ти!
Согласен! В газете менялось много людей! И

прохожий | 2012-06-19 15:53

читач
а чому всі так зразу вперлись рогом, що нова людина яка прийде за кермо Нашого краю буде гірше працювати аніж колишні редактори? Нова людина - нове бачення! Те, що Потапенко хоче стати редактором це нічого не означає! Багато хто мріє стати за штурвал якої-небудь газети, але вище кореспондента чи репортера не пригнеш, хоча років 20 з журналістикою на Ти!

семен палій | 2012-06-19 15:52

"КРАЯННИ" тримайтесь! Покажіть цим бандюкам, що Ви чогось варті. А невже серед депутатів РР нема тверезо-мислячих людей?

Горожанка | 2012-06-19 15:52

Скептик
газета належить громады району, а не депутатам. це по-перше. по-друге,
у райраді більшість -... самі знаєте, хто. тож районна власність знову наче приречена. тепер про бушай та "її обласну газету". "ДН" - це колишня "Черниговская неделя", яка двиним чином змінила власника і назву. її хазяї нині - мілова і ко, редактор "деснянки вільной". а бушай, кажуть. дуже хоче бути незалежною пані. та й платять у "ДН" начебто у конверті, а в "Нашому краї" - усе законно. та й свекруха під боком. якщо треба, статтю за невістку напише...

горожанин | 2012-06-19 15:47

у всех этих кудриков-литвинов таланта вывести район в лидеры нету. потому что в экономике не сильны (кудрик всю жизнь был "завклубом", а литвин - сельский учитель-историк). сейчас кудрявый делает грудь колесом. изображая "покращання життя вже сьогодня", а литвин играется в политтехнолога в избирательном штабе донецкого прокопенка. а в районе живется все хуже и хуже. и где только янукович набирает таких "кадров"?!..

Горожанка | 2012-06-19 15:44

під час виборів важливо мати свою людину у газеті. бо влада повинна не допустити друку матеріалів опозиції у підконтрольних газетах. хоча по закону всі мають рівний доступ до комунальних шпальт. але всі ми добре знаємо, що таке вибори-влада-закони

Скептик | 2012-06-19 15:43

Я трохи дивуюся журналістській братії. Бушай - начебто редактор "Деснянської недели". Це обласна газета. То вона не зможе керувати районкою?
Спілка журналістів проти цього протестує? Чи це протестує Л.Потапенко, накрутивши І.Мельник?
Здається, у районці, як мені сказали інформовані люди, після чудової письменниці Валентини Мастєрової залишилося 3 члени колективу? То це вони повинні вирішувати долю газети, чи все-таки депутати?

Горожанка | 2012-06-19 15:42

є інформація, що це кудрік та літвін протягують напередодні виборів свою людину - невістку віри бушай, яка була редактором "нашого краю" до 2005 року. зі слів жителів району, глава чернігівської райдержадміністрації кудрік
вважає себе паном полковниченком, колишнім керівником району, за часів якого він був... заввідділом культури. потім працював у штабі ПР і правою рукою відомого нардепа чечетова. за це після перемоги на виборах йому подаровано посаду голови РДА

читач | 2012-06-19 15:41

сьогодні комунальні ЗМІ(районні і обласні) повністю підконтрольні ОДА та РДА. ДЖрукують тільки замовні матеріали. А "Деснянку" гидко в руки брати. ісаченко продажна сволоцюга. Працівникам "Нашого краю" бажаю перемоги! Захистіть свою журналістську честь і дайте приклад іншим "районкам".
закрити

Додати коментар:

Фотоновини

  Зачаровані театром. Литовські хроніки. 1 ч.

SVOBODA.FM