Останнє оновлення: 17:51 неділя, 15 червня
Опитування
Ви знаходитесь: Політика / Чернігів / Секретар міськради – думка громади: Визначено 7 претендентів
Секретар міськради – думка громади: Визначено 7 претендентів

Секретар міськради – думка громади: Визначено 7 претендентів

У рамках кампанії «Секретар міськради – думка громади» упродовж 4–8 серпня активісти громадського руху «Новий Чернігів» провели опитування серед відомих чернігівських громадських лідерів, журналістів, науковців та активних людей міста.

Їм було поставлено запитання: яким професійним, моральним та етичним характеристикам має відповідати кандидат на посаду секретаря міської ради?

Також було запропоновано назвати прізвища кандидатів з числа теперішнього складу міської ради, які, на їх думку, відповідають таким вимогам і могли б займати посаду секретаря міської ради Чернігова. Всього було опитано 50 людей.

За результатами проведеного опитування визначено п’ять найбільш згадуваних характеристик, яким має відповідати претендент на посаду секретаря міської ради.

Це порядність та чесність; економічна та юридична освіта; досвід роботи в органах місцевого самоврядування; патріотизм; авторитетність серед депутатів.

Також багато з опитуваних називали позапартійність, або ж аполітичність. Проте, в умовах сьогоднішнього законодавства та пропорційної системи виборів прив’язка до тієї чи іншої партії просто необхідна.

Наступне запитання, яке ставили експертам під час опитування, звучало так: «Хто, на Вашу думку, з теперішнього складу міської ради є найдостойнішим кандидатом на посаду секретаря?» Назвати можна було до 5 кандидатур. Найбільше голосів під час опитування набрали такі депутати: (подаємо в алфавітному порядку):

  1. Альохін Едуард
  2. Вінниченко Володимир
  3. Голець Віталій
  4. Лебідь Вячеслав
  5. Ступак Володимир
  6. Попов Дмитро
  7. Шеремет Олег
  8. Немає достойної кандидатури

Цей список з семи кандидатів розміщений на головній сторінці сайту. Кожен читач найпопулярнішого в Чернігові Інтернет-ресурсу зможе проголосувати за громадську кандидатуру на посаду секретаря міської ради. Таким чином, громадськість може висловити свою позицію щодо кандидатури на цю посаду.

Пункт «Немає достойної кандидатури» також включений до переліку можливих відповідей, оскільки багато з опитуваних експертів відповідали саме таким чином.

Нагадуємо, що кампанія «Секретар міськради – думка громади» є ініціативою громадського руху «Новий Чернігів». ЇЇ метою є врахування думки громадськості міським головою Олександром Соколовим під час висунення ним кандидатури на вакантну посаду секретаря міської ради Чернігова.

Коментарі (42)

УРА | 2008-08-20 19:13

РУХ не РУХАЙСЯ . Всеодно переможе адмінресурс. Соколов знає кого і чим підмазати, або залякати. Завдяки руху і Соколову впевненіше Гольця повернути до корита.

петро | 2008-08-18 11:56

а давайте виберемо президента америки ми займаемося прибпизно цим

Metallist | 2008-08-17 10:07

Учитель
А ведь никто так толком и не озвучил: чем плох Голец для города?
Возможно, многие учителя (если информация правдивая) голосовали с чистой совестью, надеясь, что это во благо Чернигова: как же, Голец - хороший дядя, а плохие дяди его сняли. Вот и надо восстановить справедливость...
Правда, и позитив Гольца для города тоже никто объяснять не хочет.
Как по мне, имеем нечто иррациональное: правду знают человек 100, не больше, но вы, друзья, голосуйте, голосуйте... И чем меньше вопросов - тем лучше...

Учитель | 2008-08-17 09:20

Хочу достучаться до всех с о сногсшибательной новостью. В субботу директор собрал всех учителей и сказал (приказал), что по рапоряжению городского управления образования все учителя и ученики должны проголосовать в интернете на "Высоком валу" за Гольца на должность секретаря. Так сказал-приказал сам Соколов. Вот теперь всем станет понятно, почему за субботу так резко взрос рейтинг Гольца. То ли ещё будет.

Metallist | 2008-08-16 10:54

Да, с ответственностью у нас совсем туго.
Соколов в последнее время и вовсе редко что-либо комментирует. Мне уже интересно: а чем он хоть занимается, какие проблемы решает?
А у Гольца даже блог есть на "Высоком Валу" - и толку?
С этим надо что-то делать. Наши местные политики и чиновники сейчас на каком-то заоблачном Олимпе, никак не связанные с простым людом и от него независящие. Вероятно, есть смысл объединяться всем неарвнодушным, общественным организациям, мелким партиям, не представленным в Горсовете, независимым СМИ и требовать - настоятельно и неуступчиво - чётких ответов на конкретные вопросы. В противном случае - делать этих "олимпийцев" изгоями, игнорировать их и призывать голосовать против них.

abc | 2008-08-16 09:27

Відносно коментаря Олександра.
Те, що все не так, все не те, курям на сміх та брехня, я залишаю коментувати іншим. А от мова про начебто якусь відповідальність просто обурює. "З кого ми запитаємо?!" - бідкається Олександр. Є з кого питати, і ми постійно задаємо ці питання. От тільки відповідати нам не хочуть, ні БЮТ, ні більшість, ні Соколов. Вони отримали владу, і їм тепер плювати на тих, хто її дав. Свої повноваження вони використовують не як довіреність діяти в інтересах народу, а як отриманий на виборах дозвіл на вседозволеність.
Олександр, назвіть, де, хто і як відповів, з названих Вами, за свою роботу і те, що там відбувається, перед людьми - попросимо ВВ передрукувати і обговоримо. А ні, то будьте ласкаві визнати свою неправоту.

Олександр | 2008-08-15 23:32

Абсолютно надуманий список!!!
Просто, якась БРЕХНЯ!
Але, якщо говорити про кандидатів, то треба казати про відповідальність.
Секретарем повинен бути представник або найбільшої фракції (Глущенок С.С.), або створеної більшості (Шеремет, Вінниченко, Солдатов...), або в.о. - Соколов. З кого ми запитаємо?!
Все інше - курям посміх!!!
Голосування на ВВ не чесне, сам не можу проголосувати.

Metallist | 2008-08-15 19:22

Вот-вот... Тут пытаешься глубокие проблемы поднимать, а в ответ... В общем, без комментариев.
А скажи, глубокоуважаемый Natural, какие у тебя есть аргументы за Гольца исходя из того, что эту должность он уже занимал? Что полезного он сделал для города? По пунктам, если можно. Чтоб не было банального пустословия.

abc | 2008-08-15 19:07

abc
Natural... . Пи..ц, впечатление, что я в "Голубую устрицу" попал.
НАРОД - вставай за НАТУРАЛОВ ! ЗА ГОЛЬЦА !!!
Бачу Гольц регулярно проглядає Високий Вал. Цікаво, як він сам прокоментує таку, скажем так, специфічну підтримку своєї кандидатури? :)

Сергій | 2008-08-15 17:39

abc
Natural... . Пи..ц, впечатление, что я в "Голубую устрицу" попал.
НАРОД - вставай за НАТУРАЛОВ ! ЗА ГОЛЬЦА !!!
Схоже, Г-ць визначився з основним аргументом ПРОТИ :)

Natural | 2008-08-15 17:12

abc
... . Пи..ц, впечатление, что я в "Голубую устрицу" попал.
НАРОД - вставай за НАТУРАЛОВ ! ЗА ГОЛЬЦА !!!

abc | 2008-08-14 19:15

Дійсно, відносно кандидатури Ступака, Соколову важко буде знайти аргументи проти.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Natural, на Ваш коментар є стандартна відповідь - "отстань противный". Тут серйозна розмова, а Ви з оцим своїм... з оцією своєю специфікою світосприйняття. Може якось не зараз, не тут, і не з нами про це? Справді, не в тему воно...

Володимир | 2008-08-14 18:26

Професійність, порядність і патріотизм беззаперечно це Володимир Ступак

Natural | 2008-08-14 17:56

Metallist
Если выдвигать Ступака, то лутше уж бы Голец оставался. По крайней мере над городом вся Украина не прикалывалась. Не знаю как-кому, но для меня лутше чтобы секретарь был вором-бандитом (все они воруют), чем пи...м. Говорю как есть.

Володимир | 2008-08-14 17:46

Патріотизм, професійність це Володимир Ступак.

Metallist | 2008-08-14 16:23

Кстати, я тоже за Ступака голосовал - именно потому, что в моем понимании он - самый порядочный. Хотя по большинству просто не имею никакой упорядоченной информации.
На сайте "Украинской правды" вычитал на днях про ожидающееся осенью политическое цунами - в смысле, народ на грани взрыва, может быть все, что угодно, похлеще Майдана 2004 года. Собственно, мне тоже представляется, что такое откровенное игнорирование интересов и чаяний народных масс только так и закончится.
Вполне очевидно, что нынешнее положение людям откровенно не по душе. И комментарии в разных темах на этом сайте именно о том и говорят: утомило безвластие, достала анархия - нужны перемены.
И разговоры о новом секретаре - не просто разговоры, а отражение настроений людей. За этим стоит нечто большее. Мы хотим влиять на ситуацию, мы хотим ответственной власти. Не потому, что утописты, а потому что реальность ведет к взрыву и потрясениям.
Влияние необходимо, ведь у нас в Конституции записано о народовластии. А возможно это влияние только через знание о деяниях власти. Был Голец - дали оценку. Придет время выборов мэра - надо дать объективную оценку деяниям головы. И если тот сделал 1% от заявленного или возможного, то пусть больше не выставляет свою кандидатуру, ибо это уже лохотрон, неуважение людей.
Поэтому - максимум информации, максимум открытости. И кто, как не общественные организации, должны всё это возглавлять? В конце-концов, аналитика сейчас всюду ценится, она востребована. А у нас-то с этим откровенный напряг. И почему - я не очень улавливаю.
Согласитесь, пока что от всех этих обсуждений нашей власти ни горячо, ни холодно. Любить её не за что, ведь депутаты и не пытались обращать на нас внимание - как же, партийные интересы. А ругать - так у нас никто особо и не ругает. В основном - размыто и никого конкретно. И как ни крути, но мелькание Гольца в претендентах, да еще его огромное количество голосов, меня откровенно разочаровывает.
А ведь пришло время действовать. Проспит "Новый Чернигов" свой шанс - другие на этом поле соберут сумасшедший рейтинговый урожай, особенно если грамотно используют сплошные промахи власти.
И напоследок: начитаешься "Зеркала недели", других умных газет и сайтов - и все наши политики, как на ладони, вся их закулисная возня. А чего у нас под боком делается - сколько человек о том ведают? Сотня хоть наберется? Так где же наше народовластие?
            

Андрій | 2008-08-14 15:42

Я за Володимира Ступака!!! То мудра людина

abc | 2008-08-14 13:54

Тетяна
От і чудово! Тетяно, Metallist же просить - розкажіть хто він, що він, чим гарний і чим поганий!

Тетяна | 2008-08-14 13:08

Ми за Володимира Ступака! Дайте показати себе в роботі професионалу!!!

Андрей | 2008-08-14 11:56

 "А вы друзья, как ни садитесь, всё ж в музыканты не годитесь" - это я о нынешнем депутатском корпусе.
Но всё-таки мы их выбрали когда-то. Вот теперь и рассуждаем , если бы было в наших , громадських, компетенциях решать, кому можно доверить кресло секретаря. из нынешних депутатов. Кресло не почётное, а рабочее Это первое.
 А второе, молодцы ВВ и рух "Новый чернигов"-сделали супер акцию. Показали, что надо вводить механизмы влияния общественности на принятие решений властью.
И третье. Поспорю с Подгорным. Нет! Секретарь должен быть не тот, с кем мэру комфортно работать. Должен быть секретарь, который отстаивает интересы общественности, умеет работать в этих вопросах с депутатами.
А ныне существующий подход, который поддерживает Подгорный, это советские тоталитпрные атавизмы, когда любыми путями стараются мэр и секретарь затуманить головы и решать вопросы города, так как им надо, а не людям. Пример тому Чернигов.

abc | 2008-08-14 11:43

Все правильно Ви, Metallist, говорите.
Експертні оцінки повинні бути. Їх повинні надавати політичні партії, суспільно-політичні видання, незалежні експерти.
Що ми маємо в даному випадку? "Новий Чернігів" сам пішов на цю акцію. Чи то недосить наполегливо просив інші політичні партіїї і громадські об"єднання, чи то всі лаври хотів мати тільки собі. А вони, в свою чергу, зайняли позицію спостерігачів - мовляв, прапор вам в руки.
НЧ ситуацію не дотискає. Втим йому і так дісталося (в цій темі) за суб"єктивізм. ВВ допомагає, але поперед паровозу не біжить - мовляв читайте архіви.
Якщо навіть на цьому НЧ зупиниться і не прокоментує кандидатів, то все рівно є позитив. Це і досвід, і трохи розбуджена думка людей, і поява запитань, на котрі необхідно шукати відповіді.

Metallist | 2008-08-14 11:07

Metallist
Знаючий
Многоуважаемый, я совершенно никого не обвиняю. Если бы я считал людей непрофессионалами или несостоятельными, то просто ничего бы сюда не писал -не было бы смысла. Наоборот, я верю и в "Высокий Вал", и в "Новый Чернигов". Я лишь пытаюсь поставить вполне конкретные вопросы. Хотя бы и такой: а как сопоставляется вся та информация (да, я далеко не все читал, но представление имею), оприходованная ранее, с нынешним списком претендентов?
Убежден, что общественность, представленная здесь, должна предлагать только незапятнанные кандидатуры. Мы же пишем не только потому, что неисправимые графоманы, но и во что-то верим, надеемся в силу громады. Вот и возникли вопросы.
В общем, не обижайтесь - хотел, как лучше...

Metallist | 2008-08-14 10:50

И еще: почему я все время о Гольце.
Вот, сняли человека с должности - так скажите: разве не самое время подвести итого?
Вот это он хорошо сделал, вот за это ему плюс, и здесь порядок навел, а здесь кого-то защитил. Зато вот там то принял участие в дерибане земли, там скрывал информацию, там приложил руку к вырубке деревьев, парка, там не защитил интересы горожан.
И если проходит итоговая пресс-конференция, так разве не здесь расставлять акценты? Посчитаем плюсы и минусы, где неясно - зададим прямые и конкретные вопросы, уточним. Теперь хоть что-то будет видно. А всё свелось к констатации того факта, что все команды идут из Киева.
Но еси так ставить вопрос, тогда к чему все наши идеи, предложения, голосования по поводу фигуры секретаря? Либо мы не вмешиваемся и хлопаем ушами, либо раскладываем все по полочкам и четко владеем ситуацией.
И скажите: а где-то публиковался полный текст пресс-конференции Гольца? Если да - подскажите, где посмотреть. Если нет - тогда поясните, почему столь значимое событие в жизни города остается в тени? Ведь тот же "Высокий Вал" про саму пресс-конференцию ничего вразумительного так и не написал (пресс-релиз - не в счет).

Знаючий | 2008-08-14 10:49

Metallist
Шановний Metallist ніж писати довжелезні пости, звинувачуючи всіх в непрофесійності та неспроможності, краще почитайте архів Високого валу, інших видань - там ви знайдете предостатньо інформації по Гольця та інших прізвищ заявлених для голосування.

Metallist | 2008-08-14 10:15

Возможно, я повторяюсь, но меня вот что волнует.
О любом политике всеукраинского масштаба простой обыватель (вроде моего) знает куда больше, чем о своих, черниговских. Плюсы и минусы не только первых лиц страны, но и, скажем, Шуфрича, Табачника, Немыри, Грача и т.д. и т.п., мне куда очевиднее, чем достижения и провалы лиц, претендующих на то, чтобы быть в Чернигове законодателями моды.
  То ли у нас региональная журналистика совсем не развита, то ли общественные организации слабы, да только никто прямо ничего не говорит. Сплошные намеки посвященных и приближенных, в которых толком ничего понять нельзя.
Простой пример с Гольцем, вокруг которого я уже сколько постов пишу. Пошло его секретарство на пользу городу или нет? Лучше ли он других? Или система здесь любого сломает?
Хорошо, допустим, правду писать не хотят или боятся - хотя бы в силу того, что все всех знают и начнутся потом упреки и т.п. конфликты, а такого никто не хочет (хотя... как бороться за счастье всего города, если бояться такого рода конфликтов?). И все же большинство из здесь пишуших отлично представляет кто чего стоит. И если не могут вслух сказать, так хотя бы повлияли, чтобы фамилия Гольца в числе новых кандидатур здесь больше не мелькала.
Ибо если она мельтешит, то у меня всего две мысли: либо Голец - большой молодец, либо "Новый Чернигов" занимается одним лишь пиаром для поднятия рейтинга.
Еще раз выделю основную мысль: простые люди ситуацией не владеют, помогите им. Если вы отобрали определенные кандидатуры для голосования (пусть не реальные, не проходные для Соколова или большинства - не суть важно), так будьте добры хотя бы приблизительно обрисовать, чем они отличаются и чего ожидать от назначения каждого из них.
Ибо для меня - это как кот в мешке, хоть рыжего тяни, хоть серого, хоть полосатого.

Олександр Підгорний | 2008-08-14 09:48

Список гідний, на мій погляд, окрім двох осіб. І люди фахові і мають іпевну свою політичну позицію. І порахувати можуть і юридичну оцінку дати. Однак не треба забувати, що партійний уклін окремо взятої особи буде трактуватись на користь партійного блоку. Я не думаю, що секретар міської ради від ...Х... буде працювати проти своїх і не "враховувати партійні" зацікавленності своїх коллег. Але І є шанс, що завтра депутати почнуть прцювати на:
1. користь Чернігівчан - потрібно ж щось робити для наступних виборів, якось рятувати свій імідж.
2. на свій карман і карман своїх колег, а це можуть бути хто завгодно. - і свої і "чужі".
Ось тут і треба меру міста кого " виставляти на смотрини". Важливим фактором стане пропозиція мера міста - йому видніше з ким працювати. І сьогодні всі огріхи, яки сиплються на Соколова - велика провина нашого депутатського корпусу. Без їх "одобрямс" нічого не проходить. І не завжди позитивні напрацювання голови міста стикуються з позицією депутатів міськради. А робота із депутатами, особливо як нема більшості - ще робота на мінному полі.

ы | 2008-08-14 09:36

ы
abc
снаружи не изменишь сколько ни говори и чего ни делай. внутри должна собраться критическая масса людей которые будут способны навстречу людям идти, а не богатым инвесторам и кумам, сватам, племянникам тех кто еще выше сидит. а суть власти такова что одного человека движет в обратную сторону особенно если перед ним стоит задача выживания в этой системе.
а население гиперактивным становится лишь только когда конкретно у них во дворе стройка начинается или тому подобное.
в период выборных кампаний промывание мозгов из всех средств коммуникаций такое что сам бывает начинаешь думать кому верить, а народ тогда что думает?

Громадський рух "Новий Чернігів" | 2008-08-14 09:17

abc
Metallist
abc
Metallist
abc
Дякуємо Вам за розуміння ситуації. Звичайно, однією кампанією докорінно змінити ситуацію в Чернігові неможливр, але камінчик за камінчиком ми докладатимемо всіх зусиль до зміни цієї ситуації. Сподіваємось на підтримку громади в цьому.

abc | 2008-08-14 08:56

abc
Metallist
abc
Metallist
Принципів тут два.
1. Чітко бачити головну мету і ніколи не випускати її з поля зору. Не допускати її підміни проміжними цілями, все перевіряти на відповідність головній меті.
2. Підтримувати, використовувати, створювати і т.д. все, що наближає до мети.
Відносно "Нового Чернігова" і Кнуренка. Ця акція вирішить усі проблеми? Ні. Наблизить до цивілізованого життя в Чернігові? Так, трішечки. Висновок - підтримати і спонукати до наступних, більш досконалих кроків, як цю, так і інші організації.

Metallist | 2008-08-13 21:13

abc
Metallist
abc
Спасибо, что ответили - в принципе, вы озвучили всё то, о чем я догадывался.
Тогда у меня другие непонятки: что делает Голец в этом списке?
И если "Новый Чернигов" допускает такие вещи, так это, стало быть, тупой пиар, ничего более. Реальной заботы о судьбе города нет. Всего лишь - желание отодвинуть от кормушки других и владеть ею единолично, используя недовольство черниговцев властью и набирая на этом "висты". Так?
  Как я понимаю, наши мечтания сейчас должны крутиться возле того, чтобы сделать власть прозрачной. А фамилии, вроде Гольца, ставят жирный крест на перспективах этой прозрачности. Хочу уточнить, что не имею ничего против Гольца лично. Но это не та фигура, которая бы пыталась изменить правилы игры в пользу горожан.
  "Высокий Вал" я очень ценю. Но, как понимаю, перспектив для защиты интересов громады - непочатый край.
    

abc | 2008-08-13 20:37

ы
Да маємо ми уяву про устрій влади. І, мабуть, саме тому хочемо її наблизити до людей.

ы | 2008-08-13 18:55

я вам могу список 50-ти реальных экспертов в этой теме написать и если их опросить, то результат будет совсем другим. то что мы сейчас прочитали - информация на уровне: "я спросил своих знакомых и друзей и они в беседе со мной определились". не более и не менее. эти все не проходные. тут комментаторы вроде некоторые интересные идеи высказывают, но имеют слабое представление о внутреннем устройстве системы власти, взаимодействия политсил и лидеров на кулуарном и публичном уровнях.
треск это все.
как раз от непонимания ситуации, действующих лиц и их рычагов.
секретарем будет тот кого мэр выдвинет и кто 26 голосов наберет - вот два основных принципа, а то что сказали 50 знакомых сергея кнуренко во внимание никто брать не будет.

abc | 2008-08-13 17:48

abc
Metallist
Добряче тиснете, Metallist.
Добре, - змушуєте, відповім. В Чернігові ми маємо систему колективної державної підтримки і покровительства крадіям та розбазарювачам суспільної власності. Стільки правоохоронців та начебто відповідальних держслужбовців мали б на льоту підхопити впавшу зі столу громадську копійку. А вони шматки Чернігова не бачать. Губернатора, котрий намагався з цим боротися - прибрали. І оцей весь державний механізм працює на те, щоб Ви, Metallist, не отримали підтвердження чи спростування на своє питання.
Ви спитаєте мене хто винен? Знову ж, відповідь проста - оті великі політичні партії, котрим ми довірили керувати країною і містом. Всі, і БЮТ, і Нашоукраїнці, і Регіони, і начебто нові Единщики, і Вчорашні...
І ми, що своїм примітивізмом призвели до появи та приходу до влади таких партій.
Що робити? Селекція. Виводити партії з необхідними не їм, а нам якостями.
Як? Та отак як "Новий Чернігів", Високий Вал, "Опора" (до речі, де це Ломако подівся, щось давно не пише?), ми з вами...

Metallist | 2008-08-13 17:03

abc
И вы, и Утаємничений городянин правильные вещи пишите.
Но, преимущественно, смотрите вперед. Я только "за" в вопросе ответственности тех, кто "прокрався". Однако же: а будет ли эта ответственность? И как определить: "прокрався" или еще нет? Это, ведь, такие нежные категории, а когда политическая элита разделена, то противоположные мнения нам гарантированы - вот и поди разберись...
Но я не только об этом. Мне еще и другое покоя не дает: а Голец? Он как - "прокрався" иби Бог миловал? Помогите оценить его пребывание практически на второй по значимости должности в городе.
Я понимаю, что спрашивать тут как бы не с кого. Но присутствие Гольца в нынешнем списке - это нормально или аномалия?
В принципе, я понимаю, что, очевидно, имеет место быть аномалия. Но это на уровне таких далеких слухов, совершенно ничем не подкрепленных... Типа, хочешь - верь, хочешь - нет...
Но как нам ожидать ответственности каких-либо чиновников завтра, если у меня (и не только у меня, у многих - уж поверьте) нет понятия о только что отставленных.
Может, о таких вещах нельзя вслух говорить (никто ж и не говорит)? Тогда о каком влиянии громады на чиновников можно вести речь?
Я, к примеру, пока что смотрю на вопрос следующего городского секретаря под углом: так-с, посмотрим, кто будет следующим миллионером в Чернигове...
В конце-концов, где, как не на интернет-ресурсах вроде "Высокого Вала", получать ответы на такие щекотливые вопросы? А ответов-то и нет. Что и озадачивает...

abc | 2008-08-13 16:11

Metallist має рацію, мова йде про серйозні питання. Зараз, на цьому прикладі відпрацьовується механізм майбутніх виборчих компаній. Перелічені людьми ознаки, за якими ведеться визначення - підходить не підходить, стосуються минулого кандидата. Але ж ми добре знаєми, що влада псує. І тому, хочу звернути увагу читачів ВВ на майбутню діяльність. А це вже питання про те, наскільки кандидат, після обрання, у своїй діяльності буде залежати від виборців.
Який би підхід мене влаштував, яка саме залежність і від кого? Про "незалежних" кандидатів мову не веду, вони у своїй відповідальності дійсно незалажні. Мабуть, нічого не вигадуючи, варто скористатися досвідом розвинутих країн. Отже, я хотів би, щоб за свого кандидата слово сказала його політична партія, підписалася своїм авторитетом. А далі механізм простий - нехай за своїм висуванцем та сама партія і слідкує. Прокрався - нікого з вас нікуди вже не оберуть. І конкуренти допоможуть слідкувати.
Описаний механізм успішно діє по всьому цивілізованому світі. Давайте його запроваджувати і у нас - систематично відповідальні партії підтримувати, а ті, що висувають рудьковських і тому подібних кандидатів, відправлчти у політичне небуття.
Отже, я хотів би довідатися від "Нового Чернігова" і ВВ, хто за кого з перелічених кандидатів бере на себе відповідальність. Офіційно, щоб коли прийдуть наступні вибори, я їм міг це пригадати.

утаємничений городянин | 2008-08-13 16:01

Metallist
... звичайно, цікаво спостерігати за обговоренням дійсно значущої для міста проблеми - "дограбують місто, чи ні ?". "Новий Чернігів" правильно і своєчасно поставив проблему на обговорення, але, нажаль, як завжди "не дотиснув"... акцентувати увагу хотів би на тому, що від вирішення тривіального, на перший погляд, питання обрання секретаря міської ради, насправді, залежатиме, по-перше, чи "ляже" міська рада під мера, по-друге, чи продовжиться розкрадання майна та земель громади ?..
таким чином, хоч я і намагався утримуватися від власних міркувань щодо кандидатур на посаду (занадто добре знаю більшість депутатів і моя думка, однозначно, не може бути усередненою думною жителів міста), все ж хочу наголосити, що у пропонованому списку претендентів не представлені кандидати від двох найбільших сил нашого міста : Соколова (власника виконкому) і БЮТ (власника 14 голосів). єдиною людиною Соколова у міській раді є О.Шкінь (якщо не враховувати спільну роботу у Ленінському комсомолі та "земельний бізнес" Соколова-Ступака). претендентами від БЮТ можуть бути О.Мельник або І.Льодовий.
тож, якщо професійно підходити до проблематики список претендентів повинен бути однозначно доповнений, а якщо "Новий Чернігів" не спроможній зробити важливу роботу, то звернувся б до "Громадської думки".

Сергей Сергеич | 2008-08-13 14:57

Из этой семёрки - как минимум двое представители секс-меньшинств...

Metallist | 2008-08-13 14:39

Конечно, "Новый Чернигов" хорошее дело затеял, и народ активно откликнулся, если судить по числу комментариев.
И все же ощущаю, как рядовой гражданин города, не имеющий возможности видеть закулисье, острую необходимость дополнения акции аналитическо-обобщающей информацией о выдвигаемых кандидатах. Собственно, раз отобрали 7 кандидатур для голосования, так почему бы не набросать зарисовки о каждом из них? К примеру, со стороны совершенно не видно кто что из себя являет. Даже по В.В.Гольцу мне сложно составить определенное мнение, как он себя проявил на посту секретаря: как обычный чиновник, озабоченный направлением в нужное русло финансовых потоков, или реально проявил себя, как отличный управленец?
Ожидал, что хотя бы "Высокий Вал" что-нибудь выдаст, так куда там.
И получается, что реальную дискуссию ведут только приближенные к Горсовету люди или же представители партий и общественных организаций. А как быть горожанам? Кто хоть что-то внятное о претендентах расскажет?
Если Голец снова в числе претендентов, то, выходит, отлично с работой справлялся. Верно? Если это не так, так что он делает в этом списке?
И за всех не знаю, но если сопоставить моральные качества Гольца и Ступака - что выйдет? И если они - как два полюса, так это верный знак того, что все эти акции поверхностны и непродуманны. Как для простого пиара - в самый раз. Как для реального решения городских проблем - пустой звук.

Инна | 2008-08-13 12:37

Из всех кандидатов - однозначно Лебідь!

Порада | 2008-08-13 12:14

Паша, при всій повазі. але це виглядає як профанство. Якщо це експертне опитування - пишеться кого опитали, а не просто кількість (тобто, додається список експертів).
Алфавітний порідок в цій ситуації так само не вживається.
...

Громадянин | 2008-08-13 12:02

А куда Попов Дмитро лізе? Він як організатор - ніхто!

Сергій | 2008-08-13 11:53

Лебідь або Ступак.
Ще можна мою скромну кандидатуру. Ну то іншим разом.
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Чернігів: ворота і ноу-хау у … середньовіччі

SVOBODA.FM