Останнє оновлення: 17:51 неділя, 15 червня
радіоактивна "якість"
Ви знаходитесь: Політика / Україна / Найбільша мережа магазинів в Україні належить… Лукашенку?
Найбільша мережа магазинів в Україні належить… Лукашенку?

Найбільша мережа магазинів в Україні належить… Лукашенку?

Може видатися неймовірним, але саме такого висновку дійшли автори відео, яке наводимо нижче.

Україну просто накрила мережа магазинів з промовистою назвою «Белорусские продукты». Вони схожі один на одного немов близнюки, пропонуючи українцям «якісні» харчі з радіоактивно забруднених територій.

Хто дозволив відкрити таку мережу і хто рахує з неї відсотки?

Але найстрашнішою є відповідь на зовсім інше риторичне запитання – де усі ці товари виробляються.

Результати навіть поверхневих експертиз дуже невтішні. Вміст радіонуклідів у деяких товарах перевищують у кілька разів усі припустимі норми. Наприклад, у знаменитій «бульбі» і молоці стронцію у 10 разів більше дозволеного. Адже усе це вирощується і виробляється у Білорусі на територіях, які в Україні є забороненою зоною.

У Білорусі на таких територіях живуть люди і працюють підприємства, 21% продукції яких йде на експорт в Україну. І це без врахування народної контрабанди.

Для порівняння Європа приймає лише 1,5% такої продукції, і навіть Росія 5%.

Як зазначають вчені, сільськогосподарські землі у Білорусі насправді непридатні для ведення господарства протягом найближчих сотень років. Але «бацька» одноосібно вирішив, що це не так.

На жаль, в Україні не звертають уваги ні на радіоактивне білоруське молоко з антибіотиками, ні на підробки білоруських товарів, які «бодяжать» по брудних бердичівських гаражах.

Тобто, українські громадяни наразі вирішують самі, чи труїти їм своїх дітей радіацією, утримуючи таким чином матеріально сусіднього президента і місцеву «мафію», що має з тих товарів відсоток.

Закінчують свій сюжет його автори цитатами Олександра Григоровича про українсько-білоруську дружбу і уривком з пісні:

Когда наш Батька начинает песни петь,
То соловьи в садах застенчиво краснеют.
И в след часами могут женщины смотреть,
И всем понятно, почему они немеют.

(Сябры - Слухай Батьку)

Коментарі (40)

Ольга | 2014-03-31 14:11

Владимир
Ты ***? Белорусская продукция самая качественная, приготовленная по ГОСТам. А по вкусу напоминает советский. Тот же пломбир, сырки в шоколаде, молоко... Ты пробовал хоть что-то из этого, чтобы так рассуждать?

базил минский | 2014-03-18 21:01

Владимир
недоносок тупой

ДонкиХот | 2014-03-17 08:56

андрей
СМАЧНОГО!!!!!!!!!!!!!!!!

андрей | 2014-02-26 20:10

Сам из украины, живу в Белорусии,знаю что Белоруская продукция высокого качества и спрос на неё высше потребности.Экспортёры стоят в очереде за товаром

МАГ | 2014-01-14 22:40

Сировина для виготовлення білоруських продтоварів чернігівських продмагів дійсно небезпечна. Крім забруднення радіактивного ще й бактеріологічне ( свиняча чума, гельмінтози). А в Респуліку Білорусь на кордоні при в"їзді заборонено ввозити більше кілограма сала , ін. А то як в анекдоті "Є радіація, та тільки для своїх. " Наслідки виявляться через роки...

НеМаша | 2014-01-14 18:56

НеМаша
НеВиктор
Свій бізнес любой ценой защищаем?
Наверное вы и продаете продукты с Белоруссии. И эта статья повлияет на продажи. Всякое гавно продаете не только с Белоруссии. В украине достаточно качественных продуктов питания, но, видимо, можно больше накрутить и заработать на ввозных товарах. Вот и вся правда о качестве.

НеВиктор | 2014-01-14 18:46

НеМаша
НеМаша,выращивайте свои качественные продукты и не прийдется ввозить некачественные продукты с беларуссии. И не прйдется вам распинатся в интернете по поводу какой батька нехороший.

Черниговец | 2014-01-14 16:37

Владимир
Куда смотрит админ, на сайте пишут ругательства в комментариях и никто не реагирует. Слово ПОЦреот означает ругательское слово на идыше. Я убежден, что такой комментарий не красит уважаемый сайт ВВ и подлежит удалению, а также подлежит блокировки IP -адрес читателя, который оставил этот комментарий.

Владимир | 2014-01-14 13:43

Да. при Сов.власти были хорошие продукты в Беларуси ,но при Батке дураке- настоящее говно,даже сало стало -выброси на помойку,а водка вообще отрава, а как одеваются беларусы-как бомжи ходят еще в Советских телогрейках,но есть прослойка людей которые живут припеваючи ,но 85 процентов народа в Беларуси ,как и на Украине беднота.: маргарин,молоко с водой ,хлеб и Мивина и очень высокая смертность. Ну а Батька такой же *** как и наш *** Янукович.

Борода | 2014-01-14 11:17

Петр
"В Беларуси лучшие продукты питания из всех стран бывшего СНГ - вкусные, натуральные и безопасные! "
да да. Обманутым был рад, Петр? :D
походите в центре, посмотрите на номера машин вокруг рынка. И что ж это беларусы сюда есдят как в магазин, если у них продукты такие Классные?

))) | 2014-01-13 14:41

Сергій
)))
Сергій
Шановний, я на лікнеп на тему "що таке медіа" (сайти, газети, ТБ, ютуб) не наймався. До того ж, вам краще знати про закулісу і бабки за "вброси". Особливо там, де їх нема)).
Але якщо буде цікава пропозиція - розгляну. Хоч щось хтось і від когось отримає. За скороченим варіантом погоджуся на цукерки чи морозиво)).

Сергій | 2014-01-13 14:32

Сергій
)))
Про які, цитата, "українські медіа" мова? Сам-то зрозумів, що бовкнув?

НеМаша | 2014-01-13 13:17

Можна, звичайно, звинуватити опозицію в неякісних білоруських продуктах. і не треба довго думати , хто звинувачує. Мабуть захисники білоруських продуктів самі мають частку в такому сумнівному бізнесі. Але чомусь тільки на словах намагаються відстоювати. і вдаються тідьки до лайки. Других аргументів не мають. Мабуть брехня і є доказовою базою.
Може є інші аргументи? Відео з фахівцем, або інше якесь фахове обгрунтування? Може є інша карта забруднення?
Інформацію як інформацію сприймати не можна?
Політичне підгрунтя обовязкове?,
Чи свій бізнес любой ценой ценой защищаем? І при чому тут здоровя нації?

Sergey | 2014-01-13 10:24

21 відсоток білоруської продукції іде в Україну. То це напевне якась надскладна техніка, яку українці не вміють виробляти або корисні копалини, яких у нас немає. Ні. То що заважає нам це виробляти у своїй країні в належній якості і по ціні дешевшій, ніж з Білорусі. І тоді "отравитель" Лукашенко не буде нас труїти.

))) | 2014-01-13 09:54

Сергій
Що не комент, то веселіше.
Ось тепер "кандыдат у презідэнты" винаймає українські медіа, які беруть участь у білоруських президентських перегонах))).
Закуліса рулить!

Сергій | 2014-01-13 09:50

Це називається "ВБРОС".
Галімий вброс гівна у вентилятор від, цитата, "кандыдата у презідэнты", якому аби як, аби облямати ненависного Лукашенка.
Ну а тут і... "Євромайдан-Кіно" таке собі підтягнулося, щоб урвати й собі для розбризкування порцію лайна під назвою "Кому бацька платить відсотки?"

Sergey | 2014-01-13 09:49

Коли в коментарях до деяких статей читаєш заклик не купувати продукцію певних виробників і додається список, бо вони є членами Партії Регіонів, то там все зрозуміло і чесно. Це - політика. Дана ж стаття і ролик претендують на якесь наукове підгрунтя, хоча в ній використовуються заяложені вислови з реклами порошків, зубних паст та тампаксів \"як зазначають вчені\" і т.д. коротше кажучи \"рекомендации лутших собаководов\" або \"член Першої міжнародної спілки дантистів стверджує\". Купляю білоруські продукти і чомусь не спало на думку нести їх в лабораторію на перевірку, до речі як і українські. Співвідношення ціна-якість у білоруських продуктів краща, а в ангарах фасувати можуть і \"датську\" і \"французьку\" продукцію. Це залежить від НАШИХ бізнесменів.

НеМаша | 2014-01-13 00:27

НеМаша
Лука
НеМаша
Лука
А ви купуйте ковбасу дорожчу, ніж кіло свіжого мяса.

оля | 2014-01-12 23:48

Летом была в Бресте. Качественные белорусские продукты стоят немного дороже наших. НО у них тоже есть тушёнка по 6 грн за банку на наши деньги (а банка съедобной и вкусной - на наши деньги 22-25 грн за 350 грамм), дешёвые конфеты и колбасы (а конфеты шоколадные и вкусные - от 65 грн за 1 кг). Пробовали замечательное сливочное масло и мороженое (естественно, недешёвое). Система контроля качества продуктов у них намного строже , чем у нас, и даже на конфетах состав продукта указан полностью (названия всех добавок и консервантов, а не так , как у нас -"подсластители, ароматы идентичные...") Сами беларусы давно знают, кто у них что производит, а к нам везут скорее всего непотриб дешёвый и несъедобный, да и его умудряются бодяжить и подделывать.

Лука | 2014-01-12 23:22

НеМаша
Лука
НеМаша
Але якщо в сировину з Польщі додати українських хімічних домішок, то хто-знає що буде безпечніше... Я в Гомелі купував ковбасу гомельського м'ясокомбінату, то за смаком там відчувається м'ясо! Чого і близько немає у вітчизняних ковбасах...

НеМаша | 2014-01-12 22:32

НеМаша
Лука
Сировина мабуть не з Білорусі. Однак невисокої якості сировина безпечніша, ніж продукція з радіонуклідами.
Тобто з більшого зла треба обирати менше.
Сировину можуть завозити з Польщі.

Лука | 2014-01-12 22:18

НеМаша
Правильно, треба підтримувати вітчизняного виробника, як це робиться в Білорусі))) От тільки де наші українські виробники? Більшість сільгоспкорпорацій вирощують пшеницю, ріпак і кукурудзу для експорту в Європу. Зовсім мало підприємств вирощують свиней і велиру рогату худобу. Адже це більш затратно, а віддача менша. Проте в супермаркетах повно всіляких сортів ковбаси, баликів і сирів. Звідки воно береться, якщо сировини явно недостатньо? Не задумувались?
Щодо "продуктов, изготовленных на загрязненных территориях", то вони дійсно, повинні утилізуватись. Тільки забрудненість радіацією потрібно доказати. Тут потрібна кваліфікована експертиза і демонстрація результатів цієї експертизи. А в цьому відео показана лише дешева провокація, сфабрикована на невідомій ТВ-студії...

НеМаша | 2014-01-12 21:50

Не понимаю о чем спорите. Продукты, изготовленные на загрязненных территориях, подлежат утилизации вместе с магазинами и их владельцами.
Підтримуйте українських виробників, вкладайте гроші в українську економіку.

911 | 2014-01-12 20:22

911
Лука
Петр
Не все так, як ви думаєте. У нас є і молочні підприємства, і м’ясні. Просто ви далі Ріпкинського району не бачите :) І далі Чернігівщини не бували. А якщо і бували, то не те дивилися. :)

тоже местный | 2014-01-12 19:31

Горожанин
О народ! Им о радионуклидах в молоке, а они о красоте белоруского села и чистых коровниках. С последним спорить не буду, но здесь чуток другая тема.

Горожанин | 2014-01-12 19:25

http://www.youtube.com/watch?v=yUpQs5j6lNw посмотрите этот ролик, а потом уж вешайте ярлыки ( им, нам, тем, этим и т.д)

Розетка | 2014-01-12 18:32

Чи не єдине підприємство молочної галузі на пост-радянському просторі, що закуповує молоко від корів хворих на "лейкоз" це наш рідний Куликівський МЗ, яким керує депутат обласної ради, член Партії Регіонів, радник голови Чернігівської ОДА, голови обласної організації Партії Регіонів Арсен Дідур. І після споживання такої продукції нас у 2025 році залишиться 25 000 000. А ми говорим про, якогось там "бацьку"!

Петр | 2014-01-12 17:40

911
Лука
Отож - делают все колбасы из сои, а молочное из китайского порошка.

саша | 2014-01-12 17:38

Патриот
поцреоту
Я в шоке-давно были смутные догадки относительно качества бульбашских харчей теперь уверен .Особенно после того как белорусские сосиски начали последний год фасовать в мегаангарах что по обьездной под Броварами.Да запретить к ввозу это белорусское гавно-что последний год наводнило Черниговские рынки.

поцреоту | 2014-01-12 16:58

Патриот
Автор комментария наверное саму статью прочесть не успел)). Но при этом целый талмуд вывалил, к тому же сам себя процитировав)). Что ж, время такое неадекватное)).

Патриот | 2014-01-12 16:50

ПатриотАвтор статьи наверное никогда не был на наших молочных колбасных и молочных заводах, где и в каких условиях изготовляют колбасы и молоко. Рекомендую побывать и посмотреть. Автор статьи наверное не знает, что у нас в прошлом году прошло реформирование санитарной службы, в результате чего она практически уничтожена. И контроль за молочными продуктами и колбасными изделиями возложено практически на население. Автор статьи наверное не знает, что у нас молокозаводы закупают молоко на 99,9 % процентов у населения, что в Европе категорически запрещено. Автор статьи наверное не знает, что реформированная ветеринарная служба полностью коррумпированная и что молоко у населения она практически не проверяет.Автор статьи наверное не знает, что по качеству молочно-колбасных изделий нам наверное до белорусских ой как далеко. Поэтому из этого - заключение статья - пустышка. Но при этом я не утверждаю, что белорусские продукты идеальны.
Что бы не было излишних вопросов санитарная и ветеринарная службы это разные службы. В следствии у них разный контроль. Санитарная служба проверяет готовую продукцию, ветеринарная - то из чего изготовляют пищевые продукты (молоко, мясо).

Патриот | 2014-01-12 16:42

Автор статьи наверное никогда не был на наших молочных колбасных и молочных заводах, где и в каких условиях изготовляют колбасы и молоко. Рекомендую побывать и посмотреть. Автор статьи наверное не знает, что у нас в прошлом году прошло реформирование санитарной службы, в результате чего она практически уничтожена. И контроль за молочными продуктами и колбасными изделиями возложено практически на население. Автор статьи наверное не знает, что у нас молокозаводы закупают молоко на 99,9 % процентов у населения, что в Европе категорически запрещено. Автор статьи наверное не знает, что реформированная ветеринарная служба полностью коррумпированная и что молоко у населения она практически не проверяет.Автор статьи наверное не знает, что по качеству молочно-колбасных изделий нам наверное до белорусских ой как далеко. Поэтому из этого - заключение статья - пустышка. Но при этом я не утверждаю, что белорусские продукты идеальны.

Експерт | 2014-01-12 16:00

НеМаша
Tolik

Просто смішно і лячно читати про наївні теребенькі про перевірки і аналізи в цій корумпованій до основанія території продажних її керманичей.
  Невже хтось вірить в якісь екпертизи і правоохоронні органи чи органИ?
  Клініка!

Tolik | 2014-01-12 15:34

НеМаша
В этом видео упоминается лишь один ученый - Иван Николаевич Никитченко (10.01.1939 - 20.11.2010), ученый в области селекции животных. Член-корреспондент Национальной академии наук Беларуси, доктор сельскохозяйственных наук, профессор. Исследования по разработке генетико-математических методов анализа селекционной работы и автоматизированных систем управления в племенном животноводстве, по созданию новых специализированных линий свиней. Разработал прогнозные индексы обмена веществ, методы прогнозирования продуктивности и генетической предрасположенности животных к заболеваниям и стрессам.
  И вот этот, ныне покойный специалист по племенной работе почему-то считал себя таким же большим спецом и по радиации... Слава Богу, что физики-ядерщики не пытаются выводить новые породы коров)))
  Вся официально импортируемая в Украину продукция из всех стран проходит обязательную проверку на таможне. В том числе и на содержание радионуклидов.
  Откуда у белорусского ШОС и украинского Евромайдана информация о том, что все ларьки "Белорусские продукты" принадлежат лично А.Г. Лукашенко? Документы проверяли?
  Я соглашусь с тем украинским ученым, который в этом видео говорил о подделках под белорусские товары, изготовляемых в Украине. Согласен, что часть товаров контрабандные. Но если активисты Евромайдана имеют подозрения в загрязненности белорусских продуктов радионуклидами - пусть сделают анализы и обратятся с претензией в те госорганы, которые должны это контролировать. А у нас демократии объелись, и начинают на ровном месте лепить из мухи слона с помощью интернета и СМИ.

НеМаша | 2014-01-12 15:04

Надо больше показывать по телевизору и писать о загрязненных белорусских товарах. Не сразу, но люди перестанут покупать белорусскую продукцию. Ведь от последствий таких продуктов батька не будет нас лечить в своих клиниках. А о здоровье думают не только старики.
СМИ, ДАВАЙТЕ БОЛЬШЕ ИНФОРМАЦИИ!!!!!!!!!!!!!

Лука | 2014-01-12 15:01

911
Звідки в нас береться те молочне і ковбасне, коли худоби на селі майже не залишилось?

911 | 2014-01-12 14:21

До мене регулярно навідуються друзі з Росії.
вони плюються на білоруські продукти, а наші гребуть.
їм подобається наше все: молочне, крвбасне, олія, солодощі, спмртне.
А брат моєї подруги живе в Білорусі. з ним та сама картина.
Тож нічого напевно стверджувати не можна.

admin | 2014-01-12 12:16

Петр
"Статья полностью ***"...
С этого места или поподробнее (в т.ч. куда за оплатой подходить), или в бан!

Петр | 2014-01-12 12:14

Полностью согласен. В Беларуси лучшие продукты питания из всех стран бывшего СНГ - вкусные, натуральные и безопасные! Это у нас в Украине из говна лепят конфетку, впаривают населению ГМО-шные и нашпигованные добавками продукты, начиная от сои и заканчивая сгущенкой из пальмового масла. Статья полностью ***!

Tolik | 2014-01-12 11:17

Про радіоактивну забрудненість Білорусі на відео говорять лише опозиційні білоруські політики. Чому не показали вчених? Чому не віднесли ту тушонку, що придбали в мережі "Білоруські продукти" в українську лабораторію і не показали результати аналізів? А наскільки чистою по радіактивному забрудненню є українська територія? Наскільки якісними є українські харчові продукти? Росія теж відмовляється від українських продуктів, а не тільки від білоруських. Проте жителі прикордонних областей Росії масово їдуть в Білорусь затарюватись м'ясо-молочними продуктами. Теж Батька винуватий?
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Чернігів: ворота і ноу-хау у … середньовіччі

SVOBODA.FM