Останнє оновлення: 17:51 неділя, 15 червня
міліція і єврореволюція
Ви знаходитесь: Політика / Україна / "Беркут" з Чернігова воював на Банковій, а зараз стоїть під Радою?
Беркут з Чернігова воював на Банковій, а зараз стоїть під Радою?

"Беркут" з Чернігова воював на Банковій, а зараз стоїть під Радою?

"Под Верховной Радой пообщался с Беркутом. Ребята из Чернигова пожаловались, что раненному бойцу размозжили пятку" - пише на своїй сторінці у мережі Фейсбук депутат-регіонал Олег Царьов, який на фото позує поряд з беркутівцями біля Верховної Ради України.

І пише далі:

"По их словам, ни одна больница в Киеве не взяла его на лечение. Он навсегда останется инвалидом. Его были вынуждены отправить в Чернигов на лечение!!! По словам бойцов Беркута, два десятка беркутовцев не приняли Киевские больницы!!! Ребята с разбитыми арматурой ногами, у одного милиционера открытый перелом ноги. Несколько человек с поломанными челюстями. Одному парню проткнули челюсть арматурой. Все были вынуждены отправляться в свои регионы".

Як повідомляв власкор "ВВ" Денис Кривопалий, під стінами Верховної Ради зосереджена неймовірна кількість внутрішніх військ і "Беркуту":

Хто цей згаданий царьовим чернігівець і де він постраждав, редакція наразі з'ясовує.

Нагадаємо, під час боїв на Банковій наш колега - журналіст сайту "Уездные новости" Ігор Волосянкін ймовірно отримав удар бруківкою в голову, наслідком якого ймовірно є струс головного мозку.

Ось його сюжет:

Постраждало тоді багато колег-журналістів, активісти Євромайдану були по звірячому побиті й принижені беркутівцями:

Коментарі (38)

НеМаша | 2013-12-08 02:55

У беркутовцев был выбор - они могли стать на сторону митингующих и это было бы мудро. Но как здесь сказали они исполняли приказ. Тоесть мозгов нету.Они должны защищать граждан, благодаря которым они получают зарплату. А они тупо исполняют приказы. Служат не своему народу, а преступникам, дающим приказы уничтожать народ Украины. Они хуже бандитов, стыд и позор украинского народа. Просто бешеные звери, убийцы. Таким моральным уродам нельзя давать оружие в руки.

zaUkr | 2013-12-06 18:56

Это петушиный отряд "Беркут" нужно давно ликвидировать. Служат народу Украины, а по факту жополизы. Действительно мало вас 3,14-здили!

VarlamKorsa | 2013-12-06 12:04

А мне не жалко. Нет ума - иди в беркут! Только в словах присяги нужно написать не "служу народу України", а "служу УРОДУ України". Мало Вас пи3дили!

Виктор | 2013-12-05 00:35

НАТАН.Глубокий інтелект і висока культура висловлення своєї думки захисника дій "петухов" ( чи як вони себе іменують - "беркута") Віктора не дозволяють вступатати з ним в дискусію.
Для цього як мінімум треба бути або членом ПР, або даунбасом.
К слову сказать если полицейский в "цивилизованной" стране (Штаты или Германия) попросил вынуть руки из карманов а вы проигнорировали просьбу то он может и пулю всадить. Так как у ентого дяди тоже права есть и он на опасной работе и при исполнении.

Виктор | 2013-12-05 00:32

НАТАН.Глубокий інтелект і висока культура висловлення своєї думки захисника дій "петухов" ( чи як вони себе іменують - "беркута") Віктора не дозволяють вступатати з ним в дискусію.
Для цього як мінімум треба бути або членом ПР, або даунбасом.
Я думаю что много ментов "моральные уроды", так же думаю что те кто бросал кирпичи в них не сильно от них отличаются, вопрос в другом- ненужно переключать стрелки на другую тему, сейчас решаем вопрос о правомерности действий провокаторов от народа. Менты просто выполняют свою работу. Вопрос в том что в народе были провокаторы для того что бы реализовать кровавый сценарий. А про моральные качества и тех и других то потом нада обсуждать когда конкретно за руку поймаеш. И кстати кричать нада не из толпы, а отстаивать свои интиресы ежедневно и в правовом поле. А толпа на площади и революция это мы уже проходили в 2004 и что? где мы сейчас? Опозиция уже была при власти и просрала ее, Дак в чем собственно вопрос. Нужно не камнями кидать а референдум делать как цивилизованные люди

Виктор | 2013-12-05 00:26

НАТАН.Глубокий інтелект і висока культура висловлення своєї думки захисника дій "петухов" ( чи як вони себе іменують - "беркута") Віктора не дозволяють вступатати з ним в дискусію.
Для цього як мінімум треба бути або членом ПР, або даунбасом.
непартийный, просто думаю не сердцем а головой

Аква | 2013-12-04 20:42

Бідний, бідний хлопець! П'яточка болить!!! А як вони били по голові й нирках журналістів?! І за що? За те, що вони виконують свою роботу?
У мене таке враження, що до цих військ набирають уголовників або ж моральних виродків...

Журналіст | 2013-12-04 14:59

нехай не бреше! журналіст жогалко був у київській лікарні № 17. і там навіть сфотографував мєнта, якому надавали меддопомогу!

НАТАН. | 2013-12-04 13:25

Левенок
svidok
НАТАН.
svidok
Не "всі нинішні менти у вас погані", а система, яку створив почесний голова Партії регіонів разом з не почесним, а просто головою Партії регіонів ( за сумісництвом ці дві персони займають найвищі посади в державі) "у вас погана": корупційна, звііряча ("беркут"), не правова. І не треба вигадувати велосипед. а діяти по закону, а не "жити в законі". для цього і витрат великих не потрібно - у Менському районі нашої області достатньо занедбаних корівників недалеко від Макошино, які влада, при бажанні, може переобладнати для контингенту з числа колишніх "беркутівців". А чи буде бажання - це питання...

* | 2013-12-04 13:20

Левенок
svidok
НАТАН.
svidok
До речі. Хто сказав, що нам потрібна саме МІЛІЦІЯ (що означає у перекладі з латині народне ополчення)? Може досить гратися з "робочо-селянськими загонами самооборони" і зробити як у людей ПОЛІЦІЮ (від грецької "поліс"), тобто люди, які уособлюють державну владу?

* | 2013-12-04 12:57

Левенок
svidok
НАТАН.
svidok
Навіщо вигадувати велосипед, якщо немає тями, можна просто скопіювати систему, що застосовується у будь-який країні Заходу. Згоден, що вона може виявитися не ідеальною для українських умов, але, так, чи інакше, вона буде кращою за існуючу, буде над чим працювати.

svidok | 2013-12-04 11:33

Левенок
svidok
НАТАН.
Панове революціонери, а от оголосіть тоді громаді свою концепцію НОВОЇ міліції, і за яким принципом вона працюватиме, а то всі нинішні менти у вас погані, дик розкажіть, як ви зробите систему ІДЕАЛЬНОЮ?

НАТАН. | 2013-12-04 09:22

Левенок
svidok
Прийшли б і показали б, але не відповідаємо вимогам:
1. Не уродженці Даунбасу;
2. Відмовляємось платити за "прихід";
3. Не знаємо як і, головне, не хочемо своє уявлення про порядність зрівняти з вимогами до міліціонера.
А про кадровий голод ви праві. Шукайте причину. Можливо це п. 1. 2, 3 і далі.....?

Левенок | 2013-12-04 09:18

Левенок
svidok
Давайте спочатку "виріжемо", а потім побачимо. Гадаю, що всю українську міліцію від рядових і до генералів справді слід "вирізати". Оце ви справді підмітили. Втім, я не такий кровожерливий як дехто там у погонах. Мені здається буде достаньо цих дармоїдів просто вигнати у шию і поставити хрест на принципі "не хочеш вчитися - іди в міліцію". В Грузії це зробили і отримали результат. А так не буде нічого, бо зараз навіть якщо до органів якимось дивом і потрапляє порядна людина, так вона там або зпаскудиться як все її оточення, або кине цю роботу. Це, між іншим, мені розповідали кілька моїх друзів, які пішли з міліції.

svidok | 2013-12-04 08:09

Левенок
Ну добре, от пан левенок особисто виріже всю міліцію, тільки хай знає, що потім на вулицю вийде БИДЛО, яке виріже усю його сім’ю, бо ніхто з революціонерів не хоче одягнути міліцейські однострої і захищати Закон. Всі хочуть займатися чистенькою інтелектуальною роботою, а возитися із покидьками суспільства їм у западло. Для свідомих нагадую - у міліції кадровий голод, так прийдіть і покажіть як треба працювати, а то триндіть - не мішки ворочати.

НАТАН. | 2013-12-04 07:58

Глубокий інтелект і висока культура висловлення своєї думки захисника дій "петухов" ( чи як вони себе іменують - "беркута") Віктора не дозволяють вступатати з ним в дискусію.
Для цього як мінімум треба бути або членом ПР, або даунбасом.

Виктор | 2013-12-04 01:01

Пацаны кидали кирпичи в милицию. Милиционеры тоже граждане Украины возможно у них есть дети , точно есть семьи и совсем точно есть права человека. Почему европейская комисия закрывает глаза на то что не соблюдаются права милиционеров как простых граждан, они на работе и следат что бы не было противоправных действий - а именно что бы в столице не летали кирпичи. Все это похоже на фарс сначал какие-то дибилы побили камнями милиционеров, а потом стонут что получили в ответ пиз.. лей. По-моему логичное продолжение. Если бы они просто мирно себе скандировали что им хочетс (свобода слова) тоесть кричали до усрачки - ну то им никто бы пиз....ей не давал. И то по-моему только до 123.00 а то потом они будут нарушать права третьих лиц, которым вобще все пох. И ЕВРОСОЮЗ и РОСИЯ

Левенок | 2013-12-03 23:07

Ну що подивилися як мусора розправляються з нашими полоненими. Є ще у когось питання що з ними слід робити?

ната_с | 2013-12-03 22:21

svidok
НеМаша
ната_сВаша позиція вірна і, нажаль, в нашій країні не залишилося порядних і чесних людей у верхівках влади. Але оцей люд, який зі щитами та в масках стоїть і йде на своїх же співвітчизників - це такі ж самі підневольні люди, яким треба годувати сім"ю, і це їх робота. я не намагаюся нікого захищати, але їм сказали розігнати - вони розганяють, сказали відступати - вони відступають. бити і урізати повноваження, відмовляти в медичній допомозі треба тим вельмешановним панам, які сидять і гріють свої набиті грошима пузця в шикарних кабінетах.
Читач
повторюсь, я не збиралася і не намагаюся нікого захищати. ви ж самі розумієте, що якщо не ці люди, то знайдуться інші, які за ті ж гроші будуть робити ще більші злочини проти мирних громадян. як-то кажуть "незаменимых людей нет". а те, що коїться в державі і поведінка нашого "уряду" це просто ГАНЬБА! і дії беркутівців та інших силовиків, ні в якому разі, не знаходять виправдання.

УКРАИНА | 2013-12-03 22:00

"Его были вынуждены отправить в Чернигов на лечение!!! По словам бойцов Беркута, два десятка беркутовцев не приняли Киевские больницы!!!"Все на что способны регионалы,то это БРЕХАТЬ "тому, що прохвесионали" ,БРЕХАТЬ всегда и везде "тому що послідовний".Это же СЛЕДСТВИЕ вашей ДАУНЕЦКОЙ школы менеджеров РЕхВОРМЫ МЕДИЦИНЫ."БЕРКУТ" кукарекай "СПАСИБО ЖИТЕЛЯМ да.НБАСА",может подлечит.

Писар | 2013-12-03 20:59

Читач
svidokКожен має робити свою справу - міліція підтримувати порядок, а громада -змінювати суспільство. ВСІМ НАМ ТРЕБА МУДРОСТІ Бо дядьки з тепленьких кабінетів намагаються зіштовхнути лобами міліцію з народом, щоб потім після виборів долізти до корита, відсунувши конкурентів. Бажано не перетворитися на пішаків у чужій грі, бо нам у цій країні жити. У олігархів вже давно по 7 закордонних паспортів і рахунки у Швейцарії. За них не переживайте, аби ми не довели країну до громадянської війни.
НеМаша
svidok
НАТАН."...не треба оптом звинувачувати людей за примітивним шаблоном: всі журналісти - уособлення ідеальної людини, а всі, хто носить погони - покидьки."
НІ ! НЕ ВСІ, ХТО НОСИТЬ ПОГОНИ - ПОКИДЬКИ, А ТІЛЬКИ "ПЄТУХИ", ЯКІ НАЗИВАЮТЬ СЕБЕ "БЕРКУТАМИ".
 І ЧЕКАЄ ЇХ ДОЛЯ ВІЙСЬК СС!
генерал
Ти не "читач", ти зомбі.

хорунжий | 2013-12-03 20:42

Читач
svidokКожен має робити свою справу - міліція підтримувати порядок, а громада -змінювати суспільство. ВСІМ НАМ ТРЕБА МУДРОСТІ Бо дядьки з тепленьких кабінетів намагаються зіштовхнути лобами міліцію з народом, щоб потім після виборів долізти до корита, відсунувши конкурентів. Бажано не перетворитися на пішаків у чужій грі, бо нам у цій країні жити. У олігархів вже давно по 7 закордонних паспортів і рахунки у Швейцарії. За них не переживайте, аби ми не довели країну до громадянської війни.
НеМаша
svidok
НАТАН."...не треба оптом звинувачувати людей за примітивним шаблоном: всі журналісти - уособлення ідеальної людини, а всі, хто носить погони - покидьки."
НІ ! НЕ ВСІ, ХТО НОСИТЬ ПОГОНИ - ПОКИДЬКИ, А ТІЛЬКИ "ПЄТУХИ", ЯКІ НАЗИВАЮТЬ СЕБЕ "БЕРКУТАМИ".
 І ЧЕКАЄ ЇХ ДОЛЯ ВІЙСЬК СС!
генералА когось з сс-івців галицаі постійно намагаються канонізувати....
і як правило не подобається це тим, хто для себе давно канонізував бандитів НКВД, у чиїх дєдовоєвалов-штабістів на лацканах були серпи з молотками замість золотих левів.

генерал | 2013-12-03 20:38

Читач
svidokКожен має робити свою справу - міліція підтримувати порядок, а громада -змінювати суспільство. ВСІМ НАМ ТРЕБА МУДРОСТІ Бо дядьки з тепленьких кабінетів намагаються зіштовхнути лобами міліцію з народом, щоб потім після виборів долізти до корита, відсунувши конкурентів. Бажано не перетворитися на пішаків у чужій грі, бо нам у цій країні жити. У олігархів вже давно по 7 закордонних паспортів і рахунки у Швейцарії. За них не переживайте, аби ми не довели країну до громадянської війни.
НеМаша
svidok
НАТАН."...не треба оптом звинувачувати людей за примітивним шаблоном: всі журналісти - уособлення ідеальної людини, а всі, хто носить погони - покидьки."
НІ ! НЕ ВСІ, ХТО НОСИТЬ ПОГОНИ - ПОКИДЬКИ, А ТІЛЬКИ "ПЄТУХИ", ЯКІ НАЗИВАЮТЬ СЕБЕ "БЕРКУТАМИ".
 І ЧЕКАЄ ЇХ ДОЛЯ ВІЙСЬК СС!
А когось з сс-івців галицаі постійно намагаються канонізувати....

НАТАН. | 2013-12-03 19:18

Читач
svidokКожен має робити свою справу - міліція підтримувати порядок, а громада -змінювати суспільство. ВСІМ НАМ ТРЕБА МУДРОСТІ Бо дядьки з тепленьких кабінетів намагаються зіштовхнути лобами міліцію з народом, щоб потім після виборів долізти до корита, відсунувши конкурентів. Бажано не перетворитися на пішаків у чужій грі, бо нам у цій країні жити. У олігархів вже давно по 7 закордонних паспортів і рахунки у Швейцарії. За них не переживайте, аби ми не довели країну до громадянської війни.
НеМаша
svidok
"...не треба оптом звинувачувати людей за примітивним шаблоном: всі журналісти - уособлення ідеальної людини, а всі, хто носить погони - покидьки."
НІ ! НЕ ВСІ, ХТО НОСИТЬ ПОГОНИ - ПОКИДЬКИ, А ТІЛЬКИ "ПЄТУХИ", ЯКІ НАЗИВАЮТЬ СЕБЕ "БЕРКУТАМИ".
 І ЧЕКАЄ ЇХ ДОЛЯ ВІЙСЬК СС!

Шева | 2013-12-03 18:51

Тобто вбивати і калічити людей їхня робота?

Шева | 2013-12-03 18:48

А з якого часу у бандугрупування "міліція" відібрали відомчі лікарні?

Читач | 2013-12-03 18:39

svidok
НеМаша
ната_сВаша позиція вірна і, нажаль, в нашій країні не залишилося порядних і чесних людей у верхівках влади. Але оцей люд, який зі щитами та в масках стоїть і йде на своїх же співвітчизників - це такі ж самі підневольні люди, яким треба годувати сім"ю, і це їх робота. я не намагаюся нікого захищати, але їм сказали розігнати - вони розганяють, сказали відступати - вони відступають. бити і урізати повноваження, відмовляти в медичній допомозі треба тим вельмешановним панам, які сидять і гріють свої набиті грошима пузця в шикарних кабінетах.
Бити людей - це не робота, а злочин. Завтра їм накажуть катувати ваших близьких родичів - готуйтесь! Їм же треба годувати сім"ю, чи не так виходить?

ната_с | 2013-12-03 18:14

svidok
НеМаша
Ваша позиція вірна і, нажаль, в нашій країні не залишилося порядних і чесних людей у верхівках влади. Але оцей люд, який зі щитами та в масках стоїть і йде на своїх же співвітчизників - це такі ж самі підневольні люди, яким треба годувати сім"ю, і це їх робота. я не намагаюся нікого захищати, але їм сказали розігнати - вони розганяють, сказали відступати - вони відступають. бити і урізати повноваження, відмовляти в медичній допомозі треба тим вельмешановним панам, які сидять і гріють свої набиті грошима пузця в шикарних кабінетах.

svidok | 2013-12-03 17:53

Читач
svidokКожен має робити свою справу - міліція підтримувати порядок, а громада -змінювати суспільство. ВСІМ НАМ ТРЕБА МУДРОСТІ Бо дядьки з тепленьких кабінетів намагаються зіштовхнути лобами міліцію з народом, щоб потім після виборів долізти до корита, відсунувши конкурентів. Бажано не перетворитися на пішаків у чужій грі, бо нам у цій країні жити. У олігархів вже давно по 7 закордонних паспортів і рахунки у Швейцарії. За них не переживайте, аби ми не довели країну до громадянської війни.
НеМаша
Погодьтеся, судитимуть кожного за ЙОГО діяння, тому не треба оптом звинувачувати людей за примітивним шаблоном: всі журналісти - уособлення ідеальної людини, а всі, хто носить погони - покидьки. Якщо слідувати вашій логіці, то варто, наприклад, вам стати дільничним інспектором чи слідчим, і ви автоматично з порядної людини і гуманіста перетворитеся на монстра. Так? Дурня якась. Порядні люди є всюди, так само всюди вистачає і шкур. Тож давайте якщо звинувачувати, то конкретну людину за конкретний вчинок, а то ви мені нагадуєте Йосипа Джугашвілі, який виселив у Казахстан цілий народ кримських татар за співпрацю із нацистами жменьки зрадників. Так і до масових розстрілів недалеко...

НеМаша | 2013-12-03 17:41

Читач
svidokКожен має робити свою справу - міліція підтримувати порядок, а громада -змінювати суспільство. ВСІМ НАМ ТРЕБА МУДРОСТІ Бо дядьки з тепленьких кабінетів намагаються зіштовхнути лобами міліцію з народом, щоб потім після виборів долізти до корита, відсунувши конкурентів. Бажано не перетворитися на пішаків у чужій грі, бо нам у цій країні жити. У олігархів вже давно по 7 закордонних паспортів і рахунки у Швейцарії. За них не переживайте, аби ми не довели країну до громадянської війни.
Ваши суждения очень напоминают позицию Партии Регионов. Забиваете мозги людям ненужной отвлекающей информацией. Слава Богу народ перестал слушать это вранье.
Лично Вам надо не МУДРОСТИ а для начала СОВЕСТИ.

НеМаша | 2013-12-03 17:35

svidok
Силовики поднявшие руки на невиновных граждан - это быдло. Они хуже бандитов.Такие моральные уроды не нужны никакой стране,. никакому народу.
После победы революции в милицию вернутся нормальные люди, которые уволились, не смогли работать в условиях коррупции и беззаконий.
Честные менты ушли - осталось быдло ненажерливое, идущее по трупам и служащее не народу а бандитам покруче.

svidok | 2013-12-03 17:33

Читач
Кожен має робити свою справу - міліція підтримувати порядок, а громада -змінювати суспільство. ВСІМ НАМ ТРЕБА МУДРОСТІ Бо дядьки з тепленьких кабінетів намагаються зіштовхнути лобами міліцію з народом, щоб потім після виборів долізти до корита, відсунувши конкурентів. Бажано не перетворитися на пішаків у чужій грі, бо нам у цій країні жити. У олігархів вже давно по 7 закордонних паспортів і рахунки у Швейцарії. За них не переживайте, аби ми не довели країну до громадянської війни.

Читач | 2013-12-03 17:22

>> svidok: але комусь же потрібно охороняти порядок від п’яного бидла, провокаторів та урок...
  Згоден! Вже давно пора розібратись з п’яними суддями-прокурорами-мусорами, що безкарно збивають людей на пішохідних переходах. Так, настав час притягти до кримінальної відповідальності провокаторів-тітушок. І, нарешті, вигнати в шию урку-президента.
  Що з цього зробили мусора?

Патриот | 2013-12-03 16:44

svidok
Даже если революция когда-то победит, от этих нелюдей уже толку не будет. И ни на какое сочувствие они претендовать не могут.

svidok | 2013-12-03 16:03

Стосовно "мусарні" я б автору комента зауважив, а що, коли революція переможе, поліція Україні буде не потрібна? Сумніваюся. Тож чого ви так на хлопця, майте якесь християнське співчуття до нього, бійцю зараз і так несолодко. Він такий же українець як і ще 46 мільйонів, він наш брат. Киньте в мене камінь, якщо я не правий, але комусь же потрібно охороняти порядок від п’яного бидла, провокаторів та урок. Чи не так?

Справедливий | 2013-12-03 15:46

Щиро співчуваю рідним і близьким покідьків у формі, які били беззахисних людей, на податки яких існують.

М. Боюра | 2013-12-03 15:30

 А по ТВ цивільні київські лікарі розказують, що поранених міліціонерів до них не везуть, їх зразу везуть до військового шпиталю. Хто ж тут бреше?

Читач | 2013-12-03 15:19

Шкода, звісно, хлопця, що нічого кращого не видумав, як йти у мусарню.
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Чернігів: ворота і ноу-хау у … середньовіччі

SVOBODA.FM