Останнє оновлення: 09:51 вівторок, 4 листопада
Політичний театр
Ви знаходитесь: Політика / Україна / ООН засудило тортури в Білорусі… після засудження запроданця
ООН засудило тортури в Білорусі… після засудження запроданця

ООН засудило тортури в Білорусі… після засудження запроданця

Комітет ООН проти тортур заявляє, що в Білорусі широко застосовуються тортури в місцях ув’язнення, а також проводиться політика залякування опозиціонерів.

В оприлюдненій 25 листопада в Женеві доповіді сказано, що в розпорядження ООН надійшли численні свідчення, які підтверджують застосування тортур білоруською владою, повідомляє Бі-Бі-Сі.

Доповідь була опублікована через день (!) після того, як у Мінську керівник білоруського правозахисного центру «Весна» Алесь Беляцький був засуджений до 4,5 років позбавлення волі з конфіскацією майна.

Довідка

Як повідомляє сайт так званого «правозахисного центру «Весна»,

«Весна» является членом:

  • FIDH (Международной Федерации Прав Человека);
  • ENEMO (Европейского международного объединения по организации наблюдения за выборами);
  • Рабочей группы неправительственных организаций стран СНГ по предупреждению и урегулированию конфликтов;
  • Ассамблеи неправительственных демократических организаций Беларуси.

Международные и зарубежные партнёрские организации Правозащитного центра «Весна»:

  • Миротворческая организация Svenska Freds («За мир и арбитраж», Швеция, Стокгольм);
  • Образовательный центр «Польша-Беларусь» (Польша, Белосток);
  • Шведский фонд Amnesty International;
  • Институт прав человека (Россия, Москва);
  • «Человек в беде» (Чехия, Прага);
  • Польский Хельсинкский фонд по правам человека;
  • Шведский Хельсинкский комитет по правам человека;
  • Норвежский Хельсинкский комитет по правам человека;
  • FIDH (Международная Федерация Прав Человека);
  • ENEMO (Европейское международное объединение по организации наблюдения за выборами);
  • IDEE (Вашингтон);
  • Amnesty International;
  • Дом прав человека (Норвегия);
  • Вильнюсский центр общественных инициатив «Демократия для Беларуси» (Литва).

Коментарі (18)

Про убивць | 2011-11-30 22:18

Убивці у вашій Білорусі!Ганьба!Зупинити убивць!

Код | 2011-11-29 13:35

иван
Сергій СтукА в чому власне полягає "висер"? В слові запроданець? Так все правильно. Іуду називають запроданцем, так той хоч у своїх взяв один раз. А цей Алєсь брав регулярно і за кордоном - так йому що, медаль видати треба?
Код
Сергій Стук
"Кого продав Алесь?" - Білорусь."
- О! то, значить, він, а не Лукашенко продав росіянам білоруську газову трубу... А пацани і нє зналі...
  "Невже ризик життю, свободі та ін., ..." - якщо не подобається - хай валять на заводи працювати."
- Робити лісапети, які нікому не потрібні? А чому не у лікарню "валити", чи ще куди?
А Вам відомо, що у Білорусі професія журналіста - досить ризикована (правда, це стосується чесних, незалежних журналістів, а не "глашатаїв режиму") професія? То їм що - усім валити на заводи?
  "Поцанчік бере гроші за кордоном і на них веде підривну діяльність проти держави Білорусь."
- Десь, колись, я чув подібне... "Врєдітелі... Врагі народа... Шпіони...".
А якби не брав гроші - то тоді діяльність - не "підривна"?
Ги. Виявляється, шо діяльність опозиції - це "підривна робота... Мабуть, і в Україні опозиціонери до влади Януковича - це суцільні "врагі Украіни". А ще вчора ПР також вела "підривну роботу. Тобто, вся країна - суцільні вороги.
  " А як же, наприклад, журналісти, які отримують гранти та премії..." - а я-то тут до чого? У них і запитуйте.".
- О, то ось у чому справа! "Обідєлі сусліка, у норку насцяли..." (с) - не дали гранта, то тепер усі падлюкі-грантоєди, а Сергій Стук - весь у білому і пухнатий, і з висоти усіх поливає ярликами...
  "воплі про абстрактний "гуманізьм" і "свободу" НЕДОлюдей."
- Взагалі-то гуманізм та свобода - це поняття конкретні, а не абстрактні.
І хотілось би почути роз"яснення з приводу "НЕДОлюдей" - це кого Ви маєте на увазі?
  ЗІ - Таке враження, що статтю писав бувший інструктор ЛКСМУ, який з похмелюги забув, що тепер інший час, і СРСР вже давно немає... :)))))))

П.Іванов | 2011-11-29 10:43

ЦЕ ДОБРЕ ЩО ТОРТУРИ ЗАСУДИЛИ!

Григорій Сковорода | 2011-11-29 06:43

Панські Петро для чинів тре кутки,
 Федір-купець обдурити прудкий,
 Той зводить дім свій на модний манір,
 Інший гендлює, візьми перевір!
 Я ж у полоні нав'язливих дум:
 Лише одне непокоїть мій ум.
  Той безперервно стягає поля,
 Сей іноземних заводить телят.
 Ті на ловецтво готують собак,
 В сих дім, як вулик, гуде від гуляк.
 Я ж у полоні нав'язливих дум:
 Лише одне непокоїть мій ум.
  Ладить юриста на смак свій права,
 З диспутів учню тріщить голова,
 Тих непокоїть Венерин амур*,
 Всяхому голову крутить свій дур.
 В мене ж турботи тільки одні,
 Як з ясним розумом вмерти мені.
  Знаю, що смерть - як коса замашна,
 Навіть царя не обійде вона.
 Байдуже смерті, мужик то чи цар,-
 Все пожере, як солому пожар.
 Хто ж бо зневажить страшну її сталь?
 Той, в кого совість, як чистий кришталь..

Сергій Стук | 2011-11-28 22:01

иван
Сергій СтукА в чому власне полягає "висер"? В слові запроданець? Так все правильно. Іуду називають запроданцем, так той хоч у своїх взяв один раз. А цей Алєсь брав регулярно і за кордоном - так йому що, медаль видати треба?
Код
"Кого продав Алесь?" - Білорусь. Втім, може він "нє мєстный", тоді не продав, а просто "торгує"...
.
"Невже ризик життю, свободі та ін., ..." - якщо не подобається - хай валять на заводи працювати.
.
"Ви вважаєте "запроданством"?" - я оцінив гумор постановки запитання :) "Вважаєте", хе-хе! Поцанчік бере гроші за кордоном і на них веде підривну діяльність проти держави Білорусь. А тут запитання: "вважаєте запроданством"? :)))
.
" А як же, наприклад, журналісти, які отримують гранти та премії..." - а я-то тут до чого? У них і запитуйте.
.
"Ця стаття - ганьба ВВ" - ганьба в цьому житті - хавати інформаційні помиї, замішані на закордонні гроші, та воплі про абстрактний "гуманізьм" і "свободу" НЕДОлюдей.

Код | 2011-11-28 13:33

иван
Сергій СтукА в чому власне полягає "висер"? В слові запроданець? Так все правильно. Іуду називають запроданцем, так той хоч у своїх взяв один раз. А цей Алєсь брав регулярно і за кордоном - так йому що, медаль видати треба?
Іуда продав Христа. Кого продав Алесь? Невже ризик життю, свободі та ін., якщо опозіціонери отримують гранти з-за кордону, Ви вважаєте "запроданством"? А як же, наприклад, журналісти, які отримують гранти та премії (ті ж гранти, тільки по-іншому назва)? Вони теж "запроданці"?
Ця стаття - ганьба ВВ, повністю погоджуюсь з П.Антоненко.

Николай | 2011-11-28 08:46

Tolik
Николай
TolikА ніхто Вас не змушує їздити маршруткою. Купіть собі Автобус + троллейбус 56500 рублей (56 грн. 50 коп.) та й їздіть на здоров'я (тим більше, що тролейбуси і автобуси МАЗи їздять досить часто). Чи в Чернігові це неможливо?
А щодо трудових мігрантів, то де їх немає?
Ясен-красен! Только к чему было сказки рассказывать, что "госельчани працюють в Гомелі" и что проезд в маршрутке от гривны стоит? Про остальное - аналогично. В Чернигове тоже 3 театра. И каток на зиму на Красной площади заливают, так за это Соколову памятник поставить, что ли?

Tolik | 2011-11-27 22:49

Tolik
Николай
А ніхто Вас не змушує їздити маршруткою. Купіть собі Автобус + троллейбус 56500 рублей (56 грн. 50 коп.) та й їздіть на здоров'я (тим більше, що тролейбуси і автобуси МАЗи їздять досить часто). Чи в Чернігові це неможливо?
А щодо трудових мігрантів, то де їх немає?

Николай | 2011-11-27 11:16

Tolik
"Іще, госельчани працюють в Гомелі, а не в Мінську... Розказувати можна багато чого іще."
Ню-ню. "Хочешь расскажу тебе сказку?"(с) А откуда тогда в интернете можно прочитать такое:
"Одесса: белорусские гастарбайтеры украли ноутбук ",
"Белорусские гастарбайтеры оккупируют Москву",
"Не секрет, что часть гомельских мужчин с растущими из нужного места руками ВО ВСЕ ВРЕМЕНА, а особенно ныне, стремится «командировать» себя за пределы страны. На заработки. Или, как их еще называют, шабашки. Как правило, трудовые мигранты из Гомеля отправляются за длинным рублем в братскую Россию"
"Общее их /гастарбайтеров/ количество тоже пока неизвестно, но даже по усредненным данным, предположительно составляет до полумиллиона человек во всей республике. Предполагаю, что в регионе /Гомельской области/ на заработки периодически отъезжает до 10-20 процентов трудоспособного активного населения."?
Может потому-что: "В Гомеле рабочий-монтажник убил директора предприятия в служебном кабинете. Конфликт между руководителем и подчиненным возник на почве того, что рабочий месяц находился в отпуске без сохранения заработной платы."
А проезд в маршрутке в Гомеле стоит 2500-3000 "зайчиков"
http://gomeltrans.net/tariff/

Іван Кампо | 2011-11-27 10:54

Підійди в суботу чи неділю на Шорса, 54, якщо ти чернігівський, та подивись як розваєжаються "щасливі" гомельчани-мішочники. Інфляція за 10 місяців у Лукамор'ї 100%. Усім давно відомо, завдяки чому вони ще зовсім не збанкрутували. Росія вклала туди 62 млрд. баксів як подарунок за 15 років. Зате там немає ні мови, ні власної історії. Ось вам і бульборай... Політика - не брудна, люди брудні.

Сергій Стук | 2011-11-26 22:57

иван
А в чому власне полягає "висер"? В слові запроданець? Так все правильно. Іуду називають запроданцем, так той хоч у своїх взяв один раз. А цей Алєсь брав регулярно і за кордоном - так йому що, медаль видати треба?

Григорій Сковорода | 2011-11-26 22:09

Всякому городу нрав и права;
 Всяка имЂет свой ум голова;
 Всякому сердцу своя есть любовь,
 Всякому горлу свой есть вкус каков.

Tolik | 2011-11-26 21:55

Я 2 тижні тому був у Гомелі. Ніякого залякування громадян владою немає. Навпаки, всюди відчувається турбота влади про населення. На вулиці двірники щодня змітають листя і сміття, щоб всюди було чисто. В магазинах лежать натуральні продукти, причому дешевші за наші "штучні". Графік руху міського транспорту вивішено на кожній зупинці. Проїзд в автобусі і тролейбусі коштує 1 грн. 10 коп. на наші гроші. У маршрутках від 1 до 3 грн. Серед гомельчан популярно відвідування театрів (їх у місті аж три) і виставок, які часто приїздять у палац Рум'янцевих-Паскевичів. Нещодавно навпроти університету ім. Ф. Скорини відкрили льодовий каток, штучний лід якого зможе забезпечити катання аж до травня місяця. Іще, госельчани працюють в Гомелі, а не в Мінську. В той же час багато чернігівців працюють у Києві. Розказувати можна багато чого іще. Як на мене, найголовніше, що повинна зробити дрежава для громадян - забезпечити їх добробут. Потім дозвілля. Людина, яка має житло, роботу і вдягнена-нагодована зможе сходити в театр, в басейн чи спортивний зал. І навіщо культурній людині тоді політика? Політика - це брудне діло.

Сергій Стук | 2011-11-26 21:30

Антоненко Петро
Цілком згоден з вашим останнім реченням! :)
Та тільки не все, що законно на папері, законно з точки зору... ну хоча б порядності.

иван | 2011-11-26 20:12

Совсем забыл спросить. А, что? В этот день больше тем не нашлось о чем новость написать? Да, уж... Оно Вам надо...)

иван | 2011-11-26 20:04

Печально, но как зайдешь последнее время на Ваш сайт, так обязательно на какой-нибудь очередной высер нарвешься. Кризис жанра, господа? Или Вы уже все в Париже? Очень печально...)

Максим Боюра | 2011-11-26 18:39

 Поділяючи повністю думку Петра Антоненка. Дуже жаль.

Антоненко Петро | 2011-11-26 17:32

    Просто нічого не зрозумів з цієї публікації, а, нагадаю, що за всіма канонами журналістики ПУБЛІКАЦІЯ — це все, від заголовка до підпису, до коми й кожного розділового знака наприкінці заголовка чи тексту. Невже це позиція редакції «ВВ»? Ну, нехай тортури в заголовку чомусь взято в лапки, очевидно, «ВВ» навіть після вердикту ООН не вважає, що в Білорусі є насилля над свободами громадян, над самими громадянами , хоч можна й без цього вердикту повірити в це насилля у ще одній типовій пострадянській республіці. Але - запроданець!? Це про кого? В публікації всього одне прізвище — засудженого в Білорусі. Значить, це його так названо? Тоді запитання: чому? Кого він «запродав»? Може, Іісуса Христа? Не марно ж ще й фото Іуди зі срібняками.
     На цей туман можна лише інтуїтивно, на здогадках, спробувати знайти відповідь. Може, щось підкаже ретельний перелік громадських організацій, в тому числі й міжнародних, який, текстуально, займає більше половини публікації. А не секрет, що один з давніх авторів «ВВ» просто аж кипить ненавистю до всіх громадських організацій, які отримують гранти за міжнародними програмами. Явище це не нове, абсолютно законне і нічим не ганебне з точки зору громадянського суспільства. Але от кипить чоловік ненавистю до «гранітоїдів»— і термін же паскудний придумано тими, кому це треба.
   Ну,то і все? Невже на догоду приватному ставленню когось до чогось давати такі публікації від імені видання? Що ж, дали, вкусили зайве «гнилий Захід», США, міжнародні організації. Хай живе білоруський режим!
закрити

Додати коментар:

Фотоновини

  Міс-Латвія приїздила в Чернігів. ФОТО

SVOBODA.FM