Останнє оновлення: 09:51 вівторок, 4 листопада
офіційно
Ви знаходитесь: Політика / Регіон / Голова Борзнянської РДА закликав Ляшка не піаритися на чужому горі і запросив депутата... на ринг
Голова Борзнянської РДА закликав Ляшка не піаритися на чужому горі і запросив депутата... на ринг

Голова Борзнянської РДА закликав Ляшка не піаритися на чужому горі і запросив депутата... на ринг

Офіційний лист-заперечення голови Борзнянської РДА Дробота А.А., стосовно неправдивої інформації, яка з’явилася Інтернет-сайтах

"Щойно прочитав у інтернеті листа нібито написаного мною на адресу Президента України В.Ф. Януковича. Хочу відразу сказати, що ніяких звернень до Президента я не писав, хоча дійсно, сьогодні є всі підстави зробити таке звернення, бо душа кричить зробити це.

Прикро і болісно мені дивитися на деяких горе-піарників депутатів, які вважають, що можна безкарно робити піар на чужому горі, використовуючи його для задоволення своїх меркантильних цілей. Тільки безбожники з вилами можуть сподіватися, що це їм зійде з рук. Хочу запевнити їх, що якщо люди сьогодні цього і не бачать, то Господь все бачить і «кожному воздасться за дії його».

Змусив мене написати цього листа той чорний піар, який навколо моєї особи (а краще сказати – навколо моєї посади) розвернув депутат Ляшко, який балотувався саме по виборчому округу, де я вже два роки працюю головою РДА.

Скажу відверто, якось у нас з ним не склалося з самого початку. Можливо далися в знаки його розкручені в інтернеті «романтичні» пристрасті (я - людина іншого покоління, і на жаль, деяких речей відверто не сприймаю), але сьогодні це протистояння переходить всілякі розумні межі. Коли вся робота депутата зводиться не до роботи на покращення життя і добробуту наших громадян, а до єдиної мети – пошуку можливих і неможливих способів дискредитації голови РДА А. Дробота.

Останнім часом здається, що у депутата Ляшка єдиним завданням перед його виборцями є не ремонт доріг, шкіл…. і т.д., а щотижнева прогулянка на 200 км. до м. Борзна і у зворотньому напрямку на декількох джипах «Лексусах» (вартістю 1,5 млн. грн. кожен) із десятком «прикормлених» журналістів і двома десятками охоронців (година роботи кожного із яких – від 100 грн. і вище) лише для того, щоб зняти Дробота і поставити своїх прихвостней, які робитимуть все що йому потрібно. Це ж краще як незговірливий Дробот, який відразу відмовився бути у нього на побігеньках. Адже, саме після цього почалися провокаційні виступи Ляшка із киданням мікрофонів на всіх культурних заходах, які організовувалися в районі, спроба 30.10.2012 року на сесії Районної ради проголосувати за висловлення недовіри Дроботу. Але ж, люди все бачать і на тому засіданні проголосував лише ставленик Ляшка, Хавило А.П.

На жаль я не маю таки фінансових можливостей і не можу скупити цілу армію журналістів, піарщиків як цей депутат з вилами. І за весь час своєї роботи на різних посадах не зміг заробити собі на такі Лексуси та Ренж Ровери як у пана Ляшка, але люди у Борзні знають, скільки було зроблено у нашому районі не завдяки депутату з вилами, а завдяки послідовній, наполегливій та спільній роботі Районної Держадміністрації, Районної та Міської рад.

Але ж, найстрашніше, як я вже казав на початку, це піар на чужому горі. Це мене бентежить найбільше. Саме це не можна просто так залишати, і саме за це Господь наказує таких як Ляшко.

Минулого понеділка у м. Борзна сталася страшна трагедія: колишній міліціонер С.Ярошенко звіряче порізав бідну вагітну жінку Оксану Циганок. Нажаль, дитину спасти не вдалося, але ціною життя дитини жінку вдалося врятувати і я сподіваюся, що вона зможе свідчити у суді для того, щоб засадити цього перевертня у погонах на все життя.

Завдяки моєму особистому вчасному зверненню до глави Чернігівської ОДА Хоменку В.М. вдалося оперативно задіяти спецзагін «Беркута», який вже за лічені години зміг затримати С.Ярошенка в с. Адамівка і посадити його за грати, де він очікує свого покарання. У цьому зв‘язку хочу запевнити всіх, що я особисто зроблю все можливе, щоб цей покидьок отримав максимальне покарання.

Саму Оксану Циганок було вчасно доставлено в лікарню та прооперовано. Звернувшись до керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, установ, організацій району вдалося зібрати понад 20 тис. гривень для її лікування. Саме ж лікування в Чернігівській лікарні знаходиться на особистому контролі голови Чернігівської облдержадміністрації Хоменка В.М., під постійним наглядом професійних лікарів та проводиться безкоштовно для Оксани. Тоді як пан Ляшко з‘їздивши до неї у лікарню на своїх Лексусах та зі зграєю своїх журналістів, де вдало пофотографувався, навряд чи надав хоча б половину тієї допомоги, яку вдалося зібрати нам.

Саме це я особисто і хотів сказати моїм землякам на п’ятничному мітингу, який зібрав депутат Ляшко. На жаль, зібрав він цей мітинг не для того щоб допомогти Оксані Циганок (до речі, на час проведення мітингу С.Ярошенко вже кілька днів знаходився за гратами), а для того щоб ще раз попіаритися та використати цей момент для підписання наступної петиції про зняття Дробота і здійснити ще одну провокацію. А коли це йому не вдалося, то цей горе-депутат перейшов до особистих образ з вириванням мікрофону та, користуючись недоторканістю, безкарній штовханині.

Слава Богу, я особисто не знаю ні Ярошенка ні його родичів. Знаю лише, що його було відновлено на посаді у 2008 році, тоді коли Міністром внутрішніх справ був Луценко, а головою районної ради Хавило А.П.

Хочу наголосити, що я жодною мірою не збираюся залишати цю справу незавершеною і доведу її до кінця.

Що стосується пана Ляшка, то за приниження моєї честі і гідності я маю намір вже наступного тижня подати в суд на цього нерадивого депутата і буду боротися з такими як він цивілізованими засобами – через суд.

Хоча, якщо він справжній чоловік і позбавить себе депутатської недоторканості, то готовий вийти з ним на ринг…

Думаю, що жителі Борзни мене підтримують у цьому, бо з нами Господь, а не вила.

І ми маємо працювати, а не розмахувати вилами, кидатися мікрофонами, штовхатися та кричати і видумувати небилиці.

Голова райдержадміністрації
А.А. Дробот

Коментарі (67)

Мда.... | 2013-03-22 20:07

Диамант что упал в грязь так и остается диамантом, а пыль которая взлетела к небу так и остается пылью!!!!! Японская мудрость

НАТАН. | 2013-03-21 18:36

А як вам це?:
«Адвокат колишнього міліціонера Сергія Ярошенка, якого звинувачують у замаху на вбивство вагітної жінки в Борзні, Володимир Кухта стверджує, що доказів причетності до злочину звинуваченого немає.
Про це пише в останньому номері газета Вісник Ч.
«Міліція не знайшла ні знаряддя злочину, ножа, ні закривавленого одягу, ні відбитків пальців. Нема жодного свідка, який би підтвердив, що бачив підозрюваного на місті злочину. Є лише слова потерпілої, - стверджує адвокат.
…»
Джерело: http://pik.cn.ua/,Четвер, 21 березня 2013, 10:07
  

НАТАН. | 2013-03-20 08:56

НАТАН.
хl745941
НАТАН.
хl745941
Уже мною не шановний хl745941, ви вчора повідомили загалу НЕПРАДУ, просто цинічно ЗБРЕХАЛИ ! На сайті «Тарасова правда» http://taras-ua.com/ станом на 20.03.2010 8:45 стаття "Прошу захистити мене від Ляшка!" (Субота, 16 березня 2013 19:52) НЕ ЗНЯТА !
  

НОТАРІУС | 2013-03-20 07:56

за фактом порушення вимог Закону України «Про нотаріат» та посвідчення договору позики між батьком підозрюваного та матір’ю постраждалої у сумі 119 тис. грн., хоча така угода не укладалась.
А посвідчував випадково не олєжка хайлук? А чи не його батя полковник міліції хайлук "кришував" ярошенків? Гнати втришиї ніжинську братію з Борзни! І нехай забирають з собою нетреб- іваніїв-ворон........................

stopУ | 2013-03-20 07:15

stopНа Шляшка достатньо тiльки поглянути - це людина не сповна розуму! Вибач менi Боже за такi слова, це просто нестерпно, скiльки вiн може пiарити свою дупу???? Люди добрi? Де має бути совiсть, коли вiн з кулаками лiзе до шанованого представника влади!!! Хто такий цей Шляшко???? Я жодного слова доброго про Олега Шляшка не чула!!!!
Де шляшко- там i проблеми!!! Геть !!!!! Я не можу повiрити, що якийсь вiдсоток проголосував за Шляшка!!!!!! За кого ви голосували 28 жовтня люди? ????
За кого ви голосували 28 жовтня люди? ???? За Ляшка! Причому не відсоток, а більше 57% - найбільше в області.

НАТАН. | 2013-03-19 21:30

НАТАН.
хl745941
НАТАН.
хl745941
Тема , як ви висловились, "дискусіі" чітко визначена під рубрикою "ОФІЦІЙНО" ( курсор вище і вліво) і називається
"Голова Борзнянської РДА закликав Ляшка не піаритися на чужому горі і запросив депутата... на ринг
  Офіційний лист-заперечення голови Борзнянської РДА Дробота А.А., стосовно неправдивої інформації, яка з’явилася Інтернет-сайтах" ( це трошки нижче великими чорними літерами написано).
  Нічого і нікому я "доказувати" не збираюсь. Чи Дробот, чи Ляшко, чи хтось інший (скоріше за все ) написав ту гидоту - це мене не обходить. Хвилює інше - чому людина, вказана як підписант в листі, не надає доказів своєї непричетності.
Вибачте за менторський тон, але російське слово "правительство" перекладається українською як "уряд" , а українське слово "влада" російською буде "власть", що означає слово"анти", сподіваюсь, ви і без мене знаєте. Таким чином ваше твердження про те, що "антиправительственные и "антивладні" ,по-моему , это одно и тоже" здається мені не зовсім вірне. А вам?
І ще один маленький штрих. У цій країні, можливо поки-що, але ще діє правило, за яким після "когда на сайт,напечатавший письмо, обратились с официальным письмом и требованием объяснить откуда оно взялось.." обов*язково вам надішлють письмову відповідь. Тим більше на ОФІЦІЙНИЙ запит. І щоб остаточно поставити жирну крапку на цій темі, будь ласка, після отримання такого листа оприлюдніть його.

хl745941 | 2013-03-19 20:36

НАТАН.
хl745941
НАТАН.
Уважаемый Натан,а Вам не кажется, что дискуссия зашла в тупик и с водой выплеснули младенца,т.е. забыли из-за чего ,собственно, и собирался митинг.Только что на канале Украина закончилась передача,посвященная происшествию в Борзне. Сразу видно,что готовили ее профессионалы : поднимались конкретные вопросы по даному случаю и не обвиняли власть в действии отдельного индивидуума. Это было во-первых.Во-вторых антиправительственные и "антивладні" ,по-моему , это одно и тоже. В-третьих Вы же так любите цифры конечно я не поймал Ляшка за руку хотя Вы самый первый сообщили об этом письме но если у Вас есть доказательства,что письмо написал Дробот - доказывайте. Только, когда на сайт,напечатавший письмо, обратились с официальным письмом и требованием объяснить откуда оно взялось,письмо сразу убрали. Интересно, если бы Дробот сам написал письмо как бы к этому отнеслась администрация сайта. На этом далнейшее общение на эту тему считаю бес.перспетивным.

stop | 2013-03-19 19:11

На Шляшка достатньо тiльки поглянути - це людина не сповна розуму! Вибач менi Боже за такi слова, це просто нестерпно, скiльки вiн може пiарити свою дупу???? Люди добрi? Де має бути совiсть, коли вiн з кулаками лiзе до шанованого представника влади!!! Хто такий цей Шляшко???? Я жодного слова доброго про Олега Шляшка не чула!!!!
Де шляшко- там i проблеми!!! Геть !!!!! Я не можу повiрити, що якийсь вiдсоток проголосував за Шляшка!!!!!! За кого ви голосували 28 жовтня люди? ????

Проти Ляшка | 2013-03-19 18:58

Ой не дарма про Шляшка так глузує 95 квартал.... смiх тай годi!!!

НАТАН. | 2013-03-19 16:58

НАТАН.
хl745941
Уважаемый хl745941. Я верю в то, что любой уважающий себя человек , если он считает себя не причастным к подобной провокации, должен защищаться, более того - стремиться наказать провокатора. Это первое.
Второе. Я НЕ СЧИТАЮ И НИГДЕ И НИКОГДА не говорил, что митинг АНТИПРАВИТЕЛЬСТВЕННЫЙ. Вместе с тем на всех фото и видео видно, что граждане "тягають як собака кухвайку" первое лицо района, ПРЕДСТАВИТЕЛЯ ВЛАСТИ. Надеюсь, что вы с формулой " антивладні виступи населення" согласитесь.
Третье. Недовольство населения всегда имеет причину. Правильное определение причины и, как следствие, ее устранение и, на мой взгляд, всегда являлось главной задачей власти. К сожалению сегодня не все "кто у руля" это понимают.
 Теперь вопрос к вам. А почему вы, как кстати и господин Дробот, считаете автором письма президенту О. Ляшка? Лично я сомневаюсь. Если же у вас есть доказательства - выложите, помогите Дробрту. От этого все только выиграют.
  

хl745941 | 2013-03-19 15:33

НАТАН.
Уважаемый Натан,скажите честно,Вы действительно верите в то,что что можно выиграть дело о защите чести и достоинства против народного депут ата? Назовите хоть один пример ,когда бы выиграл простой человек. И почему Вы считаете, что митинг был антиправительственным?Ведь люди собрались не с целью сверпгнуть Дробота,а чтобы наказали бандита - все же остальное это провокаторские инициации Ляшка. Что Вы имеете в виду " шляхи подолання насл1дк1в?" Последствий чего?" Последствий митинга? Так все уже было сделано до митинга : Ярошенка нашли и арестовали. Я человек далекий от политики и не знаю как будут развиваться дальше события. А что Вы думаете по этому поводу?

Рем | 2013-03-19 15:13

Небайдужий
А що саме ви маете на уваз1,коли пишете,що це не перший випадок волевиявлення мешканц1в Борзни? Чи ви пишете про минулор1чну сес1ю районно1 ради,на як1й Хавило з подач1 Ляшка поставив питання про зв1льнення Дробота? 1 хто ж з присутн1х проголосував про це ? Один Хавило, 1 слова "Ганьба" в1дносилися зовс1м до 1ншо1 особи.А х1ба на сьогодн1шн1й сес11 ваша "кл1ка" не отримала облизня? Депутати люди розумн1,це вам не с1льська бабаця,як1й досить наоб1цяти золот1 гори та полаяти владу,1 вона проголосуе за любого. А на рахунок сл1в про права 1 обов"язки голови РДА,то в1н 1х знае,от т1льки кошт1в на все не вистачае,а Ляшко, якщо в1н 1 справд1 так убол1вае за Борзнянщину, зам1сть того,щоб звалювати Дробота, з такою б в1ддачею працював на цю земл.ю. 1 ,якщо вам так хочеться в1дправити Дробота в Н1жин, то заодно в1дправте Ляшка на батьк1вщину - славне м1сто Луганськ.

Небайдужа | 2013-03-19 12:51

Небайдужий
Каким людям? Тем которые забыв, что народный депутат не клоун, и бегают с вилами по стране? Имидж конечно дело хорошее, но очень уж примитивно и смешно. А вы бы как "Небайдужий" подхалим помогли убогому.!

Небайдужий | 2013-03-19 08:35

Шановний голово РДА Дробот А.А. в своїй писанині, по іншому назвати цей лист неможливо, хоча Я маю сумніви, що вона Ваша, а не Ваших підлабузників, Ви звинувачуєте Ляшка в піарі, так можливо це й піар, але це вже не перший випадок волевиявлення мешканців Борзни стосовно того, що людям вже набридла Ваша присутність в районі, і якщо Ви справді мужній чоловік як пишете то можливо Ви залишите посаду та й поїдете до Ніжина, до дружини та дітей, а також попросіть Ваших горе помічників, щоб роз'яснили Вам про права та обов'язки голови РДА та депутата Верховної ради, щоб не путати чиїм основним завданням є ремонти доріг, шкіл, медичних закладів району та інших обов'язків голови РДА.

НАТАН. | 2013-03-19 08:07

Шановний Дробот А.А.
На даний час тільки на сайті «Високий вал» ваш «Офіційний лист-заперечення голови Борзнянської РДА Дробота А.А., стосовно неправдивої інформації, яка з’явилася Інтернет-сайтах» переглянуло 2042 відвідувачів з України та із-за кордону. Це звернення розтиражоване також на інших Інтернет-сайтах. Чи не час вже поставити крапку в цій брудній, як на мій погляд, історії про начебто (чи насправді) написаного Вами листа на адресу Президента України В.Ф. Януковича? Ми не знайомі, але з відео, фото та коментарів ваших прихильників, у мене склалось враження, що ви мужня людина. Скажіть, будь ласка, прямо і однозначно:
- чи звернулись ви до суду з позовом про захист своєї честі і гідності і чи відкрито провадження. Якщо не звернулись – то чому?;
- чи за останні дні змінилось ваше уявлення про ПРИЧИНИ антивладних виступів населення у Борзні?;
- чи розроблені РДА заходи по стабілізації суспільно-політичної обстановки в районі (ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ НАСЛІДКІВ вище згаданих ПРИЧИН)?;
- чи передбачено в заходах, якщо вони, звичайно, розроблені, налагодження взаємодії (співпраці) ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ З ДЕПУТАТОМ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ по вашому округу?
Дякую.

Зара) | 2013-03-18 20:27

Проф. Преображенский
ГостьЯ не психиатр, чтобы понимать бред, который несут безграмотные писаки Ляшка, как в пятницу сказали в 95 квартале- сторонникам Ляшка надо давать вторую группу инвалидности. Нема ума считай калека.
это точно!

Гость | 2013-03-18 16:09

Проф. Преображенский
Я не психиатр, чтобы понимать бред, который несут безграмотные писаки Ляшка, как в пятницу сказали в 95 квартале- сторонникам Ляшка надо давать вторую группу инвалидности. Нема ума считай калека.

Православний Християнин | 2013-03-18 15:56

Ще 5 хв. і давайте все припинимо. Сьогодні перший день Великого Посту. Побійтесь Господа Бога! Накликаєте кару Господню і на себе і, що найстрашніше на своїх близьких. У кого є діти та внуки подумайте про це. Господь Бог все бачить.
адмін - Валу: якщо не допоможе - заблокуйте всі коментарі і зітріть усе неподобство

хl745941 | 2013-03-18 15:43

Проф. Преображенский
хl745941Уважаемый профессор,о какой цивилизованности может идти речь в стране,где народный депутат выкладывает в фейсбуке фотографии, на которых он избивает человека? Можно ли при этом считать человека адекватным? Его поведение на программах Шустера можно считать клоунадой, если бы при этом он не был искренним в своих взглядах .Вам не страшно,что такие люди пришли к власти? О какой Европе может идти речь, если представители высшего эшелона власти бегают с вилами и грозятся наколоть на них неугодных? И не слишком ли далеко все ушли от главного вопроса,а ищут виноватых где угодно? Если Вы ставите вопрос о моральной ответственности главы РДА, то может, начать повыше? Как видите у меня одни вопросы,может быть Вы, с высоты Ваших знаний, ответите общественности. С уваженим
  
Проф. Преображенский
Какой же вы ,однако,хамелеон,господин профессор,или у вас там целая группа на потоке работает и одна рука не знает что пишет другая? Библия,конечно, великая книга и если бы все следовали ее принципам,то подобных "Ляшко" просто бы не существовало.

Проф. Преображенский | 2013-03-18 14:55

Проф. Преображенский
хl745941Уважаемый профессор,о какой цивилизованности может идти речь в стране,где народный депутат выкладывает в фейсбуке фотографии, на которых он избивает человека? Можно ли при этом считать человека адекватным? Его поведение на программах Шустера можно считать клоунадой, если бы при этом он не был искренним в своих взглядах .Вам не страшно,что такие люди пришли к власти? О какой Европе может идти речь, если представители высшего эшелона власти бегают с вилами и грозятся наколоть на них неугодных? И не слишком ли далеко все ушли от главного вопроса,а ищут виноватых где угодно? Если Вы ставите вопрос о моральной ответственности главы РДА, то может, начать повыше? Как видите у меня одни вопросы,может быть Вы, с высоты Ваших знаний, ответите общественности. С уваженим
  
На все Ваши вопросы ответы есть, но это не тема этой конкретной статьи, тем паче коментариев к ней. Могу Вам с высоты моих скромных знаний и опыта все-же посоветовать. Читайте батенька почаще БИБЛИЮ, там найдете ответы на все Ваши вопросы. С уважением, проф. Преображенский.

хl745941 | 2013-03-18 14:43

адмін-Вал для хІ745942
Честное слово не понял о чем Вы.

хl745941 | 2013-03-18 14:42

 Как быстро слетает с человека налет воспитанности и цивилизованности,а я и правда подумал,что Вы профессор ,а не проффесор.А насчет того кто кого избивает,то рассмотрите фото,это уж точно из басни : Ах моська! Знать она сильна ,что лает на слон!а

адмін-Вал для хІ745942 | 2013-03-18 14:31

Іще однин натяк на "Санта Барбару" (натяки на якесь приватне життя) і заблокую

ж1нка | 2013-03-18 14:29

ж1нц1
Ми не будемо сперечатися про м1й 1нтелектуальний р1вень.Дякую за поправку., просто якби Ви краще подивилися на м1сцезнаходження л1тер на клав1атур1,то зрозум1ли,що це просто помилка. А б1льше н1дочого причепитися не можна? Я буду б1льш приск1пливо перечитувати сво1 тексти.

хІ745942 | 2013-03-18 14:27

Проф. Преображенский
хl745941Уважаемый профессор,о какой цивилизованности может идти речь в стране,где народный депутат выкладывает в фейсбуке фотографии, на которых он избивает человека? Можно ли при этом считать человека адекватным? Его поведение на программах Шустера можно считать клоунадой, если бы при этом он не был искренним в своих взглядах .Вам не страшно,что такие люди пришли к власти? О какой Европе может идти речь, если представители высшего эшелона власти бегают с вилами и грозятся наколоть на них неугодных? И не слишком ли далеко все ушли от главного вопроса,а ищут виноватых где угодно? Если Вы ставите вопрос о моральной ответственности главы РДА, то может, начать повыше? Как видите у меня одни вопросы,может быть Вы, с высоты Ваших знаний, ответите общественности. С уваженим
  
Та не нардеб "избивает человека", а жінки товчуть того, як паршиврго кота

хl745941 | 2013-03-18 14:20

Проф. Преображенский
Уважаемый профессор,о какой цивилизованности может идти речь в стране,где народный депутат выкладывает в фейсбуке фотографии, на которых он избивает человека? Можно ли при этом считать человека адекватным? Его поведение на программах Шустера можно считать клоунадой, если бы при этом он не был искренним в своих взглядах .Вам не страшно,что такие люди пришли к власти? О какой Европе может идти речь, если представители высшего эшелона власти бегают с вилами и грозятся наколоть на них неугодных? И не слишком ли далеко все ушли от главного вопроса,а ищут виноватых где угодно? Если Вы ставите вопрос о моральной ответственности главы РДА, то может, начать повыше? Как видите у меня одни вопросы,может быть Вы, с высоты Ваших знаний, ответите общественности. С уваженим
  

ж1нц1 | 2013-03-18 13:56

 1ду1ний л1дер - це який інтелектуальний рівень?

1 | 2013-03-18 13:53

був там і бачив
ж1нкаЯ не знаю де ви були 1 що бачилит але що ви людина Ляшка то це здалеку видно. Так справд1 коли нардеп почав за звичкою лаяти владу то Дробот п1д1йшов 1 поплескав його по плеч1 щоб той не дуже забрехувався бо влада була присутня 1 це Ляшко не давав слова голов1 РДА. 1 тод1 знаючи провокаторську сутн1сть нардепа Дробот витягнув св1й м1крофон. Якщо ви вже там були 1 все бачили то ваш 1ду1ний л1дер почав в1дн1мати м1крофон п1сля т ого як р1ч зайшла що саме Хавило був при влад1 коли поновлювали Ярошенка на робот1. Х1ба ж можно щоб люди д1зналися правду про його заступника краще ж обвинувачувати у всьому тепер1шню владу. Ви так коментуете фотограф11 н1би всю н1ч думали якби 1х краще в1дкоментувати.Висл1в "мордяка" уже говорить про ваш 1нтелектуальний р1вень.Хоча чого ждати в1д попл1чника Ляшка? Тепер про те що Дроботу наносять " л1вою удар в м"ордяку 1 в1н поплив". Придив1ться краще до в1сово1 категор11 вашо1 ж1ночки 1 голови РДА -та вона нав1ть дотягнутися до нього не може 1 тримае його за ком1р Провокац1я була добре п1дготовлена - Ляшко в сторон1 п1д охороною 1 за депутатською недоторкан1стю а дву1 бабц1 п1д фото та на людях по-хул1гански нападають на держслужбовця намагаючись звалити його на землююПро те що при цьому йому роблять профес1йну п1дс1чку н1хто "не бачить" як думають.1 до чого зв1вся весь м1тинг - геть Дробота 1 вс1 обговорення на сайт1 - геть Дробота а про основну мету збору людей геть забули. Чого б це?
українська буква (І)і там де на клавіатурв рос. (Ы).Тільки поставте український алфавіт

Проф. Преображенский | 2013-03-18 13:51

Уважаемые коментаторы "Олена", "Гость", "Проф. Павлов". Очень жаль, что Вы не поняли сути моего коментария. Потому отвечу в народном духе - Із пана може вийти бидло, із бидла пана - ніколи!

ж1нка | 2013-03-18 13:42

був там і бачив
Я не знаю де ви були 1 що бачилит але що ви людина Ляшка то це здалеку видно. Так справд1 коли нардеп почав за звичкою лаяти владу то Дробот п1д1йшов 1 поплескав його по плеч1 щоб той не дуже забрехувався бо влада була присутня 1 це Ляшко не давав слова голов1 РДА. 1 тод1 знаючи провокаторську сутн1сть нардепа Дробот витягнув св1й м1крофон. Якщо ви вже там були 1 все бачили то ваш 1ду1ний л1дер почав в1дн1мати м1крофон п1сля т ого як р1ч зайшла що саме Хавило був при влад1 коли поновлювали Ярошенка на робот1. Х1ба ж можно щоб люди д1зналися правду про його заступника краще ж обвинувачувати у всьому тепер1шню владу. Ви так коментуете фотограф11 н1би всю н1ч думали якби 1х краще в1дкоментувати.Висл1в "мордяка" уже говорить про ваш 1нтелектуальний р1вень.Хоча чого ждати в1д попл1чника Ляшка? Тепер про те що Дроботу наносять " л1вою удар в м"ордяку 1 в1н поплив". Придив1ться краще до в1сово1 категор11 вашо1 ж1ночки 1 голови РДА -та вона нав1ть дотягнутися до нього не може 1 тримае його за ком1р Провокац1я була добре п1дготовлена - Ляшко в сторон1 п1д охороною 1 за депутатською недоторкан1стю а дву1 бабц1 п1д фото та на людях по-хул1гански нападають на держслужбовця намагаючись звалити його на землююПро те що при цьому йому роблять профес1йну п1дс1чку н1хто "не бачить" як думають.1 до чого зв1вся весь м1тинг - геть Дробота 1 вс1 обговорення на сайт1 - геть Дробота а про основну мету збору людей геть забули. Чого б це?

НАТАН. | 2013-03-18 13:03

НАТАН.
Спостерігач
Питання аж занадто серйозне. Це і змушує мене пересилити відразу і відповісти Спостерігу.
Нік у мене один, це моє ім*я, міняти я його не буди під жодним тиском.
Це МОЯ країна, мені не однаково хто тут править, іх (правителів) ділові і моральні якості відіграють вирішальну роль у напрямку розвитку МОЄЇ країни, в т. ч. добробуту (комфортності) проживання громадян.
ЯКА ВЛАДА ТАКЕ І ЖИТТЯ .
У спілкуванні з вами я не буду використовувати ваш словниковий запас ("пробило", "бабла підкинув", ""горлопани", "рвати глотки на напівп"яних мітингах бидлуватих депутатів", "споювати їх та волати на мітингах байстрюк Ляшко ", і т.д.) хоча добре його розумію. Більше того, в свій час по роботі довелось навіть спілкуватись з подібними Спостерігачами. Ще більше скажу: я навіть знаю хто використовує нік Спостерігач.
 Дохтор Більжо, Проф. Павлов, Проф. Преображенский якби захотіли, могли б більше, як спеціалісти, сказати про вас.
Та мова не про це.
У демократичній країні представник влади не може бути в тіні. Я не поділяю поглядів О. Ляшка, не сприймаю його поведінки, але він відкритий на відміну від сьогоднішніх керманичів, котрі бояться навіть натяків на будь-яку критику в свою адресу. Не вміють захищатись, а зачить не вміють цивілізовано відстоювати свої погляди, якщо вони у них є. Тобто не вміють керувати. От про що мова..

Експерт | 2013-03-18 12:57

У Борзні був ще один жахливий випадок коли місцевий мажор збив людину і протягнув її під машиною, кажуть, 300 метрів.
І все йому обійшлося...
Ні тобі, тисячних мітингів, ні тобі бунтів...
Бо у кожного з мажорів в Борзні, як і по всій Україні, був свій надійний дах.
Тож насправді, причина гучності цього злочину в іншому.
Великий багаторічний Дах (І. С. П.) борзенських мажорів втратив вплив на велику політику - почався звичайний перерозподіл дахів і зон впливу в районі між колишніми.
Це жахливе варварство є лише приводом для перерозподілу влади і впливів в районі!

був там і бачив | 2013-03-18 12:57

почитайте, як було насправді: зустріч з Ляшком розпочалась на 3-4 хв. раніше. Пом Ляшка відкрив, передав слово Ляшку той 5хв. виступав, потім звернув увагу присутніх на відсутність керівництва району. В цей час підходить дробот і плескає Ляшка по плечу. Ляшко повертається і говорить: "Не дьоргайте мене за плечі". Дробот пробує відсторонити рукою його від мікрофона. Ляшко: "Я Вам говорю - не мішайте (коли вони перейшли на "ти" я не знаю) коли говорить народний депутат". Дробот пробує відсторонити того плечем - Ляшко не дає. І тут старий провокатор, знаючи Ляшкову нестриманість, витягує свій радіомікрофон і починає в нього говорити. Ляшко не витримує, починає виривати,. Дробот тримає. Починається боротьба, під час, якої одна із жінок (фото 10!) лівою наносить удар в мордяку дробота. Він "поплив". І ту жіночки (фото 9!) валять і добивають чинушу. Все - "БРЕК". Слава Богу Ляшка в цей час був осторонь. Висновки: Ляшку навчитись стриманості, дроботу - навчитись тримати удар, а потім викликати депутата на ринг.

Спостерігач | 2013-03-18 12:13

НАТАН.
До речі нАТАНчику, це ж саме ви розповсюджували НЕсправжній лист Дробота під іншою статтею.
Мабуть таки зацепило.
Ви ж хоч ніки міняйте

Дохтор Більжо | 2013-03-18 12:09

Цікаво, а чиновникам Борзнянської РДА, що набили собі мозолів на пальцях, строчивши чисельні коменти, лікуватимуть за бюджетні кошти, чи вистачить премії за роботу в вихідний?

Спостерігач | 2013-03-18 12:09

НАТАН.
Ого, як нАТАНа пробило. Мабуть Ляшко бабла підкинув. Два дні думали, як же його за вуха притягти. Причини якісь повиділяли. Круто, ал про що писали, так і самі не зрозуміли.
Любий нАТАНчику, головна причина сидить в нездорових головах таких як вИ горлопанів. Які готові за панську (вибачте, депутатську) похльобку сутками "тролить" в інтернеті та рвати глотки на напівп"яних мітингах бидлуватих депутатів.
Головна причина наших проблем саме у таких бидлуватих депутатах, які вже 20 років нічого не роблять, а розкрадають бюджет і тільки горлапають на їм невигідних.
Ви спитайте себе: Чому вони вчать наших дітей? І чи далеко ми з тими вилами в дупі зайдемо?
Скажу вам точно - ні. Не далі Ляшковської дупи!
Бо окрім того, щоб споювати їх та волати на мітингах байстрюк Ляшко їх нічому не зможе навчити.
Становиться страшно за країну, де є такі депутати та люди, які їх підтримують.
Якщо у вас є діти, то подумайте над тим у який рік Ляшко їх приведе.
А якщо не має, то продовжуйте "тролити". Хоч буде за що пляшку купити.

НАТАН. | 2013-03-18 11:01

  Вкотре перечитую «Офіційний лист-заперечення голови Борзнянської РДА Дробота А.А."
  Звеніть увагу на те, що це ОФІЦІЙНИЙ лист ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.
    Трагічна подія трапилась в районі. Цілком логічно, що керівник розглядає ПРИЧИНИ її виникнення і шукає'ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ наслідків.
  - «Змусив мене написати цього листа той чорний піар, який навколо моєї особи (а краще сказати – навколо моєї посади) розвернув депутат Ляшко, який балотувався саме по виборчому округу, де я вже два роки працюю головою РДА.
Скажу відверто, якось у нас з ним не склалося з самого початку. Можливо далися в знаки його розкручені в інтернеті «романтичні» пристрасті (я - людина іншого покоління, і на жаль, деяких речей відверто не сприймаю), але сьогодні це протистояння переходить всілякі розумні межі.» - пише автор листа.
    ПРИЧИНА ПЕРША? «Романтичні» пристрасті Ляшка , в результаті яких «протистояння переходить всілякі розумні межі».
 Зверніть увагу – протистояння мідж ГОЛОВОЮ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ І ДЕПУТАТОМ ВЕРХОВНОЇ РАДИ.
Чи не дорогу ціну платять жителі за те, що керівник району «людина іншого покоління, і на жаль, деяких речей відверто не сприймає» ?
  - «Останнім часом здається, що у депутата Ляшка єдиним завданням перед його виборцями є не ремонт доріг, шкіл…. і т.д…» -читаємо в листі далі.
   ПРИЧИНА ДРУГА? Хибне бачення функціональних обов*зків депутата вищого законотворчого органу - Верховної Ради України.
 Забезпечення «ремонту доріг, шкіл…. і т.д» - перш за все це обов*зок ГОЛОВИ РДА.
  - «На жаль я не маю таки фінансових можливостей і не можу скупити цілу армію журналістів, піарщиків як цей депутат з вилами.» - наступний перл.
   ПРИЧИНА ТРЕТЯ? Елемантарна людська застрість «фінансовим можливостям» інших, хибне переконання, що за гроші можна робити все.
  - «Звернувшись до керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, установ, організацій району вдалося зібрати понад 20 тис. гривень для її лікування…
… пан Ляшко з‘їздивши до неї у лікарню на своїх Лексусах та зі зграєю своїх журналістів, де вдало пофотографувався, навряд чи надав хоча б половину тієї допомоги, яку вдалося зібрати нам.»
ПРИЧИНА ЧЕТВЕРТА? Вдвертий піар на горі – ми 20 тисяч, а він «хоча б половину тієї допомоги, яку вдалося зібрати нам».
  -«Завдяки моєму особистому вчасному зверненню до глави Чернігівської ОДА Хоменку В.М. вдалося оперативно задіяти спецзагін «Беркута», який вже за лічені години зміг затримати С.Ярошенка..» - читаємо далі.
Ну це вже вершина відвертості! Виходить, що тільки з височайшого благословіння «глави Чернігівської ОДА Хоменку В.М. вдалося оперативно задіяти спецзагін «Беркута»? Мурашки йдуть по спині від розуміння того, хто розпоряджається в області спец загоном «Беркут». Слава богу, що ще не «Альфою».
Це ПРИЧИНА ЧЕТВЕРТА?
  -«Слава Богу, я особисто не знаю ні Ярошенка ні його родичів. Знаю лише, що його було відновлено на посаді у 2008 році, тоді коли Міністром внутрішніх справ був Луценко, а головою районної ради Хавило А.П.».
З цього текту голови РДА між рядками читається (у всякому разі я так зрозумів), що в 2008 році голова райради не впливав на суд сучасними методами впливу, а підлеглі Міністра внутрішніх справ виконали рішення суду, що теж не відповідає сучасному баченню управління державою.
Це П*ЯТА ПРИЧИНА? ( Для повноти картини ряд причетних мав би бути таким : голова райради - Міністр внутрішніх справ – керівник уряду. Давно було і я забув хто на той час керував урядом…
  -« Що стосується пана Ляшка, то за приниження моєї честі і гідності я маю намір вже наступного тижня подати в суд на цього нерадивого депутата і буду боротися з такими як він цивілізованими засобами – через суд.» - читаємо на завершення.
 ВИСНОВОК, до якого автор підводить читача:
 Доказів того, що автором листа, нібито написаного на адресу Президента України В.Ф. Януковича від імені голови Борзнянської райдержадміністрації А.А. Дробота, є депутат Верховної ради України Олег Ляшко достатньо.
   ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ НАСЛІДКІВ вказаних ПРИЧИН, мабуть, атор листа скаже наступного разу.
  P.S.В вікно стукає 37-й рік? Навіть трохи страшно. Але більше соромно і навіть сішно …крізь сльози.
Вони нами керують. Поки що?

о да | 2013-03-18 10:50

Проф. Преображенский
ГостьНе несите бред. Представители силовых структур в данном случае сработали нормально, быстро задержали преступника. И он являлся бывшим милиционером и не был представителем силовых структур на сегодняшний день. А если по вашей логике глава администрации за все отвечает, то тогда и депутат от Борзны тоже. Так что Ляшко пусть тоже подает в отставку.
Совершенно верно!!!

Проф. Павлов | 2013-03-18 10:40

Проф. Преображенский
Шановний колЛего!
Ви ж, як ПрофФесор, маєте знати, що глави Держадміністрацій в районах (особливо, тих які знаходяться "на краю світу") вже давно ні на що не впливають, а намагаються виживати в умовах тотального безгрішшя та морального розпаду населення.
І взагалі, про які відставки ви говорите, якщо той Ярошенко ще в січні був звільнений з міліції якраз нинішнім керівником райвідділу.
А той Дробот хоч якось намагається тримати район "на плаву".
Чи краще поставити Хавила, який знову буде давати Ляшку 40 відсоткові відкати із незавершених проектів. Як це було раніше, коли Хавило був головою Райдержадміністрації, а Ляшко заступником Бюджетного комітету ВРУ.
По всій Чернігівській області легенди ходять пройого 40% відкати. Чи ви думаєте, звідки у депутата-безбатьченка гроші на його автомобілі та квартири у кращих районах Києва. Не вилами, не дуплом такого не заробиш. Тут же потрібна армія Хавил, які будуть давати правильні відкати "народному обранцю".
А вИ кажете - у відставку Дробота. КолЛега!
По вашому виходить, якщо миші у коморі сир поїли, то портібно з жінкою розлучатися????

Гость | 2013-03-18 10:18

Проф. Преображенский
Не несите бред. Представители силовых структур в данном случае сработали нормально, быстро задержали преступника. И он являлся бывшим милиционером и не был представителем силовых структур на сегодняшний день. А если по вашей логике глава администрации за все отвечает, то тогда и депутат от Борзны тоже. Так что Ляшко пусть тоже подает в отставку.

Олена | 2013-03-18 10:01

Проф. Преображенский
Пане професору, в жодній цивілізованій країні народні обранці так себе не поводять, і не тільки в цьому конкретному випадку!
По третє, звідки ви всі знаєте, які повноваження на сьогодні має голова держадміністрації, міліція не є структурним підрозділом РДА, тому тут не все так просто.
По четверте, не Дробот порізав ту жінку, а ви всі на чолі з нардепом подаєте ситуацію так, наче б це він зробив цей страшний злочин.
Тому роблю висновок - піар на чужому горі.
І одразу попереджаю - я не підлегла Дробота, я навіть ніколи не була в Борзні, тому свої образливі коментарі залиште для себе.
Люди, сконцентруйте увагу на іншому.
Це ми з вами обираємо владу, яка зовсім забула про виховання дітей, яких зі школи вчать красти, обдурювати.
У що перетворились деякі вчителі, вони свідомо на уроках не вчать наших дітей, щоб ми за потім за 50 грн за годину наймали їх репетиторами. І це є факт. А скільки зараз коштує навчати дитину в чернігівській школі! А як вам подобається державна підсумкова атестація в четвертому класі! Це ж знущання над нашими діточками. Вони і так хворі, слабкі, моя дитина наприклад кожного дня до 10-11 годин вечора вчить уроки. Яке в неї буде здоровя після цього. А як вони бідненьки хвилюються за ту атестацію.
Що це за бред, кому потрібна та атестація???
Краще б виховні години в школі відновили, вчили діточок дружити, поважати оточуючих. Але ж ні їх вчать носити вчителям подарунки, купувати оцінки, доносити на друзів. А потім з них виростають ярошенки і їм подібні.
От на що ви шановниі наші обранці повинні звертати увагу, за що боротись, за кого хвилюватись.
А за Оксанку: ви би могли допомогти їх коштами на лікування, на реабілітацію, а розгляд справи взяти на особистий контроль, нардепу це точно по силам!

Проф. Преображенский | 2013-03-18 09:14

Уважаемый, Дробот А.А.. К сожалению не знаком с Вами лично и не могу оценивать Ваши человеческие качества с достатоной степенью обьективности,НО :
   1. Вы, как глава гос. администрации в районе, являетесь первым представителем государства и, соответственно, отвечаете за все действия (бездействия) всех структур государственной власти и, в первую очередь, силовых структур.
   2. Представитель этих стуктур совершает дичайшее преступление.
   3. На Вас лично ложится вся тяжесть этого преступления в моральном плане.
   4. Начальник рай. отдела милиции должен был немедленно подать рапорт об отставке. Вы этому не способствовали, а значит сами теперь должны подать в отставку, как чесный и порядочный человек, если таковым Вы являетесь.
   5. В цивилизованых государствах министры шли в отставку только по обвинению в плагиате, а тут такое жесточайшее преступление, совершенное представителем гос. власти подконтрольной в Вашем районе лично Вам.
    ВЫВОД Вы должны сделать сами.
    
    

Имэлла | 2013-03-18 08:49

элла*** на ринг хочет,песок из дупы сыплется
*** а вы Эллочка, как я посмотрю, интелектуалка.
Что за бредовые комменты. так и хочется ответить словами соответствующими вашему непревзойденному интеллекту: "Похоже, что с вашей дупы и сыпаться то нечему, только вила торчат..."
Вы бы лучше 5 гривень на счет Оксаны Ц. перевели, хоть что то путное сделали бы.
Куда нам с таким быдл...м в Эвропу? Только и могут, бред нести, как и ваши работодатели. Человек то совсем о другом говорит. Видать достал мужика это депутатский беспредел. Рада уже 3 месяца не работает, а этот п*** на чужой крови пиарится.... Гнать таких нужно их же вилами.

элла | 2013-03-17 23:39

*** на ринг хочет,песок из дупы сыплется

прохожий | 2013-03-17 21:31

такие как ляшко понимают только силу. он спинным мозгом чувствует когда перед ним гнутся и топчется по людям. а в морду дашь хотя бы словестно если иное воспитание не позволяет то сразу уважает. дроботу хочу пожелать не гнуться. иначе растопчет. власть должна заслуживать уважения и во многом это зависит от конретного человека на его месте. а вообще панове коментаторы, кажется вы все забыли тему трагедии. напоминаю. поганый мусор пользуясь безнаказанностью зашел за грань человечности. не хотите ли обсудить как этих тварей, а их там в мусарне большая половина, поставить на место???? может и ляшко бы этим занялся?у когото есть сомнения что милиция превратилась в мусарню по крышеванию преступников и рубке бабок с бизнеса и за этим сюда приезжают из вне области руководить?

адмін-Вал | 2013-03-17 20:39

Брек. Якщо не зможете цивілізовано дискутувати, вчиню як матрос Железняк.

Бондарев Олександр | 2013-03-17 20:32

Доброта_Є!
Як раз тут пряма мова політика-***, тому і коменти такі. Тому не треба тут самому вилизувати своєму боссу... та ховатися під жахливими ніками...

Доброта_Є! | 2013-03-17 20:22

А коментарі стають все більш інтелектуальнішими та здравими, а це не може не радувати! Підлизи! не про владу мова, а про Оксану, астралопітеки неадаптовані!
Чи далі носа у вас вже темінь? Людяність де? ВТратили її разом з совістю та здоровим глуздом як цей перевертень з мандатом?

Бондарев Олександр | 2013-03-17 20:14

Хай *** згадає, як вилізував дупу Голиці, як залякував людей, як знущався і знущається з бюджетників...

Андрій | 2013-03-17 20:09

Не знаю ни первого, ни второго. Но когда увидел по телику этого напыщенного, жующего жвачку чиновника стало стыдно за страну. Кто нами руководит? Складывается мнение, что кроме себя (нарцыс) он никого не любит и не уважает. Народ для таких – БЫДЛО. А Ляшко…. Если он сумел поднять тысячи людей в маленьком городишке ( нынешние лидеры оппозиции в областных центрах собирают меньше в несколько раз) это, что-то значит. Кстати, что это за женщина так яростно защищает семью убийцы?

Доброта_Є! | 2013-03-17 19:59

О, понесло "інтелектуала". Шановний, виходячи з вищесказаного в когось усі ознаки негативного впливу уринотерапії "на лице". Не знав, що цей народний метод так впливає на розумові здібності людини. Раджу звернутися до лікаря.

Читач | 2013-03-17 19:55

Вкотре рухаємся до безладу і анархії. І хтось це щедро оплачє. ось кому треба прилюдно бити пику і гнати з України срр...ю метлою.

уролог | 2013-03-17 18:49

Хоча, якщо він справжній чоловік і позбавить себе депутатської недоторканості, то готовий вийти з ним на ринг.
памперс тільки натягни, як будеш на ринг виходити. Раптом бій затягнеться,а ти бе сартіра більше 15 хв. не протримаєшся

человек | 2013-03-17 18:46

Самое главное - это упомянуть, что восстанавливал выродка Ярошенка Луценко. Стыдно "голове" не знать, что восстанавливает в "посаде" суд. Ну ничего, главное еще раз лизнуть "можновладцям" и пнуть того кто не может ответить. Здается мне, что "голова" такой же ориентации как и его оппонент.

Микола Михайлович | 2013-03-17 18:06

Ніколи не писав коментарі до інтернет-статей, не хотів вступати у безглузду полеміку, але зараз не втримався! Обурює вчинок колишнього співробітника иіліції Ярошенка, батьків якого знаю особисто, ганьба!!! Хочу висловити слова підтримки сім'ї Циганок і побажати Оксані якнайскорішого одужання. Перед паном Дроботом готовий зняти капелюха за його витримку. А щодо вчинків Олега Ляшка скажу відверто, не цього я від тебе чекав, Олеже, голосувавши за тебе, жалкую про це. Не можна робити своє шоу на чужому горі.

По-шляшковски | 2013-03-17 17:14

Себе уже разворотил, видать понравилось

Wariag | 2013-03-17 17:08

пупок не луснет а то Ляшко вилами может и какан разворотить

иван | 2013-03-17 16:32

иван
Юрий
Это скорее на фельетон похоже, а не на триллер...))
А к политике я отношусь солидарно с Вами...))

Юрий | 2013-03-17 16:07

иван
всё на много проще, иван. Я увидел много лжи по отношению к Дроботу и я откликнулся со своим мнением. Политику лично вообще не терплю, занимаюсь своим делом. Так что не стройте там иллюзий и триллеров

Ира | 2013-03-17 16:05

Это да, интересно если бы его поведение проанализировали врачи и психологи что бы они сказали??? Депутат - лицо Верховной Рады, а у нас, извините, не лицо, а попа с которой вила торчат!!!

Шляшко | 2013-03-17 16:01

Забрехався НАРОДНИЙ ДЕПУТАТ!!! Ганьба ЛЯШКУ!!!!

иван | 2013-03-17 15:40

Похоже, что пан Дробот А.А., не просто разместил в интернетах свой "достойный ответ Чемберлену", но и вместе с ним разместил еще и "достойные прогибы" штатных "..ополизов" в свой адрес. Отстали Вы от жизни, батенька. Так "облизывать" уже не модно...))

Виталий | 2013-03-17 15:12

Ляшко ненормальный,его место в селе на ферме,с вилами,а Дробот А.А. поступает правильно.

Лозовий | 2013-03-17 14:16

Добре Ляшку бути депутатом. Робе що хоче, бігає з вилами, зробив кох*** першим заступником голови партії - життя прекрасне)))

Таки ні | 2013-03-17 14:04

Таки даЗ ПР** ти того там и робиш.
Дуже "розумний" коментар. В стилі "аля Шляшко".
З такими Шляшками далеко зайдемо...

Юрий | 2013-03-17 14:04

У ляшка на странице в ФБ есть пост по этому делу. Как только у Ляшка увидели мой комментарий, его сразу удалили и меня в игнор. Делаем выводы. Текст моего комментария: "Итак, хотел бы обратиться к Олегу Ляшку и всем легкомысленным здесь комментаторам. Я надеюсь, что мой "вражеский" коммент не удалят и люди узнают хотя бы еще одну сторону медали.
Я отлично знаю Анатолия Андреевича Дробота, узнав из новостей об этом скандале и увидев все мерзкие высказывания в его адрес, я просто не могу остаться равнодушным. Не говоря о глобальных и детальных политических ситуациях, рассмотрим конкретный случай с митингом. Анатолий Андреевич - человек на своей должности, следит за выполнением инструкций. Есть определенно распланированное время выступлений и вообще план по проведению любого мероприятия. В данной ситуации Дробот лишь делает свою работу - поддерживает дисциплину в организации и прочее. Олег, что делаете Вы? Это поведение публичной персоны, политика, представителя народа? Что за жлобство? С воплями и скандалами Вы бегаете по сцене, опускаетесь до какого-то базарного уровня с переходом на личности, оскорбления, распускания рук. Это что за "представитель народа"? Я сильно удивляюсь всем тем, кто поддерживает Вас в этом случае. Что за пример Вы подаете? Вы пытаетесь заменить власть, дорваться до руля? Окей, и какого же представителя власти мы тогда получим? С извращенным прошлым, не умеющего держать себя в руках, решая споры не цивилизованно и порядочно , а "играя на публику", устраивая "показуху".
Мой коммент о данной ситуации и в защиту этого человека . Анатолий Андреевич - прекрасный, деловой и порядочный человек. Знаком с ним много лет еще до текущего назначения. Все эти обвинения, оскорбления и прочая грязь , которую здесь льют - это СОВЕРШЕННО беспочвенно и НИКАК не может относиться по отношению к этому человеку! Здесь умники, которые и мизерной части не знают о том, что пишут - вы там собираетесь на вила насаживать? Знайте - это будет не просто. Устанете вилами махами передо мной и всеми, кто знает и поддерживает А.А. Дробота."

Таки да | 2013-03-17 13:09

З ПР** ти того там и робиш.
закрити

Додати коментар:

Фотоновини

  Міс-Латвія приїздила в Чернігів. ФОТО

SVOBODA.FM