Останнє оновлення: 10:55 четвер, 11 грудня
Вибори / Імідж*
Ви знаходитесь: Політика / Чернігів / Валерій Дубіль запросив Олександра Соколова на теледебати
Валерій Дубіль запросив Олександра Соколова на теледебати

Валерій Дубіль запросив Олександра Соколова на теледебати

Кандидат в депутати від Об'єднаної опозиції Валерій Дубіль запросив свого опонента по виборчому округу №205, мера Чернігова і кандидата від Партії регіонів Олександра Соколова на теледебати у прямому ефірі телеканалу "Дитинець".

У пояснювальному інтерв'ю Валерій Дубіль розповів, що за останній час провів близько 230 зустрічей з виборцями, на яких, чернігівці наголошували на ігноруванні  міською радою та особисто мером Чернігова їхніх проблем, про численні відписки та невиконані обіцянки.

Саме тому, на прохання громади, Валерій Дубіль запрошує мера Олександра Соколова на теледебати.

Валерій Дубіль заявив, що комунальна розруха і низький рівень життя чернігівців - головні проблеми, що хвилюють громаду міста. Шляхи розв’язання цих проблем і стали головними темами обговорення у теледебатах.

За домовленістю з телеканалом "Дитинець" дебати призначені на четвер, 18 жовтня.

Пряма трансляція в ефірі каналу "Дитинець" розпочнеться о 20 годин 10 хвилин.

Олександра Соколова заздалегідь було повідомлено офіційним листом, переданим в Чернігівську міську раду помічником депутата Валерія Дубіля.

Коментарі (44)

совесть | 2012-10-20 15:32

А вы заметили что на бигбордах Соколова не видно, что он регионал. Вроде сам от себя. Стыдиться своей партийности, думает люди не разберутся и проголосуют.

Гражданин | 2012-10-18 20:58

У меня в доме подъезд уже не ремонтировался лет 10 точно, весь расписан баллончиками. Привет ЖЕКу-10!!!

Михась | 2012-10-18 01:01

Соколову нечего людям сказать. Он давно уже за бумажкой не видит людей.

Максим | 2012-10-17 17:50

margo | 2012-10-17 14:10
... "в настоящее время власть обнаглела до предела. остановить ее может только меньшинство депутатов от ПР в ВР"... - не те слово "обнаглела", смичка бандитів та олігархів приватизували 45-мільйонну державу і роблять тут що хочуть. "Міжгір'я", яке тисячі років було суспільною власністю - перейшло до "сім'ї"; тепер прийняли закон про землю, аби скупити її за безцінь, для цуього стоматолог-банкір (старший син сім'ї) тільки за останній рік збільшив капітал свого "Всеукраїнського банку розвитку" у 13! разів, а скільки таких прикладів можна ще наводити? Ви маєте рацію, коли кажете "остановить ее может только меньшинство депутатов от ПР в ВР",- от і працюймо на те, аби кандидати від ПР пролетіли в трубу.

margo | 2012-10-17 14:10

margo
Назвався б Олександром
я не верю ни соколову, ни дубелю. но, в настоящее время власть обнаглела до предела. остановить ее может только меньшинство депутатов от ПР в ВР. поэтому, как не парадоксапьно, я бы голосовала за кандидата от Свободы. Украину спасет только монархия, но не в лице действующего президента.

Максим | 2012-10-17 11:54

margo | 2012-10-16 14:12
всем защитникам соколова!!! если он такой хороший, давайте оставим его в Чернигове. - найкраща пропозиція, і не тому, що він такий хороший, а тому,- щоб не додати ще один "багнет" Партії Регіонів. (*** далі безкоштовна агітація з американського сервера)

ні проти кого | 2012-10-16 23:04

Даремно, ви так про телеканали... певно, просто не володієте інформацією. Як раз "Новий Чернігів" більш заангажований ніж "Дитинець". Останній не отримує грошей від влади, а виживає самостійно. А в період виборів платять усі кандидати.

Назвався б Олександром | 2012-10-16 22:23

margo
Ага)) Тобто у можливість того, що при певному рівні свідомості та активності громадянське суспільство здатне вхопити за тдупу будь-якого шкідника-чиновника Ви не вірите,
Тоді два уточнення... Ви не вірите концептуально у таку можливість, чи вважаєте конкретно чернігівську спільноту настільки незрілою?.. Якщо перше - я з Вами принципово не згоден! Якщо друге - навіть не впевнений досы чи я абсолютно протилежної думкиЮ але впевнений точно в тому, що у такому випадку хоч Соколова, хоч Дубіла, а хоч Чорта лисого - на одній дупі сядемо... Бо з останнього твердження випоивае наступне запитання!...
2. Ви вірите, що не громадськість свідома і сформована спасе ситуацію, а "добрий цар", " мессія".. Прийде хтось таке чесне і непохитне, що покладе життя на алтар Вашого щастя? І Ви також вірите, що саме Дубіль воно ото те і є???? ТО ХТО З НАС НАЇВНИЙ?????

margo | 2012-10-16 20:30

 підписався б Осандр | 2012-10-16 14:44
Так мінуси Соколова можна компенсувати громадським контролем за його діяльністю.
после этой фразы - "под столом". Вы такой наивный, какой общественный контроль? наведите хотя бы один пример, как общественность контролирует расходование бюджетных денег, заметьте, наших с Вами денег. зачем "говерла" за 4 млн., когда в городе проблем "выше крыши". предвыборная реклама (весь город ею "пестрит"), явно не за свои кровные. концерт "Любе" за 75000 у.е. , перечислять "добрые" дела нашего "господарника" не хватит формата. на что надеется наш мэр? уеду в Киев, а в город пусть разбирается с пустым бюджетом. и опять он на коне: вот при мне все было хорошо, я ушел и Вы все в ,,,, ИМХО

за Соколова | 2012-10-16 18:58

Ставлю на Сокола!!!
100 грн, кто больше???

Гость | 2012-10-16 18:39

Расслабтесь, соколов никуда не придет. давайте троли соколова, гадте на дубиля дальше

Кеша | 2012-10-16 18:00

Если бы Соколов был позапартийным ему бы цены небыло

ops | 2012-10-16 16:33

Я на 100% уверен, что если дебаты и состоятся, то выиграет их Соколов. Почему? Да просто у Дубиля ни харизмы, ни красноречия нет. На фоне действующего мэра он выглядит ни рыба - ни мясо. Субтельный он какой-то. И еще один момент. Дебаты должны быть только на городском телевидении (а не на оплаченном Дубилем эфире канала "Детинец"). И не одни Дубил и Соколов там должны представлять свои программы. Все кандидаты должны получит свой шанс подискутировать. Как минимум должен быть и Осадцив. Лишь тогда будет настоящая дискуссия, а не треп.

Жорж | 2012-10-16 16:11

А че, Дубиль набирает обороты.
По рейтингам - он далеко впереди Соколова, точно знаю от социологов.
  Соколовские работнички своими руками завалили избирательную кампанию. Они просто не поняли, что надо бы как-то тоньше что-ли.
А просто обещать - для Соколова уже бесполезно. Он уж тыщу раз обещал, у народа иммунитет к его словам.

Игорь | 2012-10-16 16:06

Был в магазине, и по радио шла реклама Соколовская.
Что-то там... "Если соколов сказал - так и будет".
 Продавцы заржали.

М. Боюра | 2012-10-16 15:48

margo | 2012-10-16 14:12
всем защитникам соколова!!! если он такой хороший, давайте оставим его в Чернигове. - найкраща пропозиція, і не тому, що він такий хороший, а тому,- щоб не додати ще один "багнет" Партії Регіонів. Ви ж всі розумієте, що сьогоднішня влада прийшла грабувати Україну

ні проти кого | 2012-10-16 15:13

Дубіль може й гарна людина, й зробив би багато, але він УЖЕ народний депутат іщо? Хто йому заважає зараз працювати? А Соколовбагато чого зробив людям! Це він скурвився останніх два роки, а до того кращого мера не бцуло! Якщо помиляюся, нагадайте хто кращий... А на дебати нехай йде... Дубіль два слова зв"язати не вміє,хіба може вже навчили "брудом кидатися"...

підписався б Осандр | 2012-10-16 14:44

margo
А хто тут стверджує, що він такий гарний? Здається, крім мене більше так сильно, щоб аж ого-го, так і ніхто його не захищає)) Та і я захищаю не його)) Я не за Соколова вболіваю... Він як жив так і буде жити, а у мене як була "дупа в милі" так вона і буде. Мене ображае, що МЕНЕ такого "гарного і розумного" за дебіла тримають(( Беруть обєкт "А" та вказують мині на його недоліки... Потім беруть"підозрілого субєкта "Б"і пропонують його підтримати тільки за те, що він інтенсивно критикує "А". Бо він, бачте, прозорливий і бачить всі недоліки)) Так і я їх бачу)) Але "класний пацан" це не професія і не спеціальність. І якщо У Соколова є безсумнівний плюс - досвід і професіоналізм, то у пана Дубіля аргумент, що Соколов поганий. Так мінуси Соколова можна компенсувати громадським контролем за його діяльністю. А чим компенсуємо відсутність плюсів Дубіля? Він уже був депутатом! Що зробив, як себе проявив, які його заслуги?

margo | 2012-10-16 14:22

margo
Ага
от такой коровы, снега зимой не выпросишь.

Ага | 2012-10-16 14:15

margo
по принципу: Такая корова нужна самому :-)

margo | 2012-10-16 14:12

всем защитникам соколова!!! если он такой хороший, давайте оставим его в Чернигове.

підписався б Осандр | 2012-10-16 14:06

ПавелОфигеть! Горячую воду ставят мэру в заслугу!
 Кому сказать спасибо что живой?! Спасибо Соколову за воздух!
ЦІЛКОМ ЗГОДЕН.
"Если женщина красива и в постели горяча - это личная заслуга Леонида Ильича".
Соколов не має жодного відношення ні до повітра, ні до нашого народження і життя. Ну принаймні не має відношення до народження більшості з нас. Також він не має відношення до гарячої води, до холодної води, доріг і будівництва, соціальной сфери (лікарень, шкіл і тд.). До цього має пряме відношення пан Дубіль! А основна функція Соколові своїми "негативними рисами" вигідно відтіняти позитивні сторони Дубіля!!!
ОТ ДО ЧОГО ВІН МАЄ ВІДНОШЕННЯ:
1. загажений сміттям Стрижень (пляшки, поліетилен, незаконно виведена каналізація з приватних будинків і багато іншого сміття). А потім він ще має нахабство стверджувати, що це все роблять самі Чернігівці. Ну як, скажіть, за Соколова будуть голосувати жителі тих приватних будинків з яких Соколов таємно і без їхньої згоди вивів незаконно каналізаційні стоки у Стрижень. ГРОМАДСЬКІСТЬ ЗАКОННО ОБУРЕНА!!!
  2. Я десь чув, що його навіть упіймали, коли він обмальовував підїзди будинків.
  3. А про його пристрасть серед ночі у неробочий час розкидувати смітя мимо урн по Чернігову вже легенди ходять.
НУ ЯК, скажіть , пересічний громадянин за все це ще і голосувати за нього буде. А надто ті, кого Соколов підставив і вони були оштрафовані за те неподобство, що чинили не вони, а особисто Соколов.

Я | 2012-10-16 13:46

Это вопрос для армянского радио,
т.к.
по Чернигову Боровик не выдвигался - он в Нежине.

підписався б Осандр | 2012-10-16 13:40

Вопрос
О, а хіба він когось повинен підтримувати? Є версія і її озвучили! І всіх нас абсолютно не обмежують у коментарях до цієї версії. Чи хіба інтернетвидання повинно працювати за лозунгом " хлопці, проти кого дружимо?". Оце вже точно дивний коментар!!!

Вопрос | 2012-10-16 13:34

Интересно, а кого Высокий вал поддерживает по Чернигову???
Дубиля или Соколова, а может Марченка (Яковышина) или все таки Боровика???

Піпсався б Олександр, але недают | 2012-10-16 13:12

адмін-Вал
Ирина S
Одна адреса може і каже про щось, а може і нічого не каже) Просто дивіться, Що пишуть, а не ЗВІДКИ. Он мря бабця просить написать комент на користь Дубіля, бо їй він подобається)) Каже, що красивий на фотографіях. А батько сміється, бо якби дід був живий - він би їй пояснив, щоб не задивлялась на красу чужих чоловіків)) Це так - ліричний відсуп. Я до того, що кожен оцінює по різному: хто серцем, хто розумом, хто протестними емоціями)) От я б голосував проти Соколова)) Їй бо голосував бі виключно з міркувань протестності і ідеє того, що обличя у політиці повинні міняться)) Але!!! Я не бачу нічого радикально нового у пана Дубіля, а команда , яку він представляє вже мала можливість показати результати))) Так що міняти шило на мило під його комсомольський лозунг "партія дай порулить" якось не сильно хочеться))

Піпсався б Олександр, але кажуть | 2012-10-16 13:01

Соколов однозначно персона до певної міри суперечлива. Це факт і з ним не посперичаєшся. Ну в решті, якби це було не так - до його посади треба було б додати титул Його святійшество, а його фото мироточили б)))))
  Думаю, ,можна як аксіому прийняти той факт, що його діяльність не ідеальна... Але врешті у кого не було помилок? Читаєм Біблію і згадуєм "хто без гріха - нехай першим кине камінь". Так що від Пана Дубіля будемо чекати конструктівних дій і пропозицій. Ну або як ні - хай вийме камінь, що за пазухою схований і викине на обочину)))
  Бо поки що, люби Боже правду, критика з боку опозиції чомусь нагадує мині напис у київському зоопарку "обережно - мавпи кидаються лайном". Зарані прошу вибачити , як раптом когось образив. Просто вже трохи набридла критика, що все погано. По перше - не все погано, а по друге - просто констатувати факт недоліків і я умію)))... Але ж не прагну у депутати, бо я кось не у повній мірі розумію, як треба робити, щоб було правильно((.

Ирина S | 2012-10-16 12:32

адмін-Вал
То что один внешний ip-адресс, еще ни о чём не говорит.
Так что уважаемый адним не вносите тут смуту.

адмін-Вал | 2012-10-16 12:12

 УВАГА - ТРОЛЬ :гражданин, fandinamo, Ирина S, гражданин - з одного ай-пі

Мик | 2012-10-16 12:04

Не, вы в своем уме? Про какую-то воду здесь чешут.
 Осталось только воду выключить и всё....
 Остальное Соколов завалил. Разруха.
Город- нищий. Уровень жизни - последний в Украине.

Наблюдатель | 2012-10-16 12:02

Интересно получается - как плохо, так Соколов, как всё будет хорошо - так Дубіль...

гражданин | 2012-10-16 12:01

гражданин
адмін-Вал
звездочки уберите, а то смысл коментария пропадает, или вы за стройматериалы вболиваете, тогда конечно. ***

Ирина S | 2012-10-16 11:55

А кому ставить в заслугу, прилуцкому ***.
К хорошему быстро привыкаешь

Павел | 2012-10-16 11:51

Офигеть! Горячую воду ставят мэру в заслугу!
 Кому сказать спасибо что живой?! Спасибо Соколову за воздух!

адмін-Вал | 2012-10-16 11:49

гражданин
гражданин і fandinamo - один і той же користувач

Лана | 2012-10-16 11:48

В нашем доме комиссия была из мэрии, сказали что всё прекрасно. А в подвале - вода. Соколову веры никакой. Сказочник.

Жора | 2012-10-16 11:45

О Соколове - или матом - или ничего.

гражданин | 2012-10-16 11:26

Что прилукский *** может сделать в ЖКХ, очень смешно об это даже думать, пусть про свои угодия в прилуках расскажет лучше.

fandinamo | 2012-10-16 11:19

О чем можно беседовать ***. Привыкли к горячей воде круглосуточно, так пообщайтесь с другими городами, где вода подается на 2 часа утром и 2 часа вечером. Может тогда поймете что Соколов значит для Чернигова.

епрст | 2012-10-16 10:55

 сокол засцит

УРА!!! | 2012-10-16 10:45

Всі за ДУБІЛЯ!!! :)))
  Побачимо як всі побіжать за нього на виборах :)))

очко | 2012-10-16 10:45

ооооСокол! мы стобой!!! Дупель проиграет!!!
Не хватает в подписи еще одного олимпийского кольца и удобніх тренеровочніх штанов)).

Мирон | 2012-10-16 10:43

А о чем Соколов может вообще сказать? Его народ готов порвать.
Завалил всё что можно.

оооо | 2012-10-16 09:59

Сокол! мы стобой!!! Дупель проиграет!!!
закрити

Додати коментар:

Фотоновини

  Вибух емоцій і пластики: прем'єрна «Тварина №1984»

SVOBODA.FM