Останнє оновлення: 17:51 неділя, 15 червня
Будівельний бєспрєдєл
Ви знаходитесь: Політика / Чернігів / Солдат забудовника-загарбника: «Мне лишь бы деньги». ВІДЕО
Солдат забудовника-загарбника: «Мне лишь бы деньги». ВІДЕО

Солдат забудовника-загарбника: «Мне лишь бы деньги». ВІДЕО

Сьогодні, у суботу 22 травня багатостраждальні жителі будинків на пр. Миру 17 і 17А вийшли на суботник з благоустрою власного двору. Точніше, тої його частини, яка залишилась після варварських дій забудовників-«уплотнітєлєй».

У протистоянні забудовника – компанії «Ріел Кепітал Інвест» і мирних жителів – пенсіонерів та жінок – дійшло до застосування фізичної сили з боку загарбників. Речовий доказ мені вдалося виявити на місці подій.

Газовий балончик «Терен-4М» можна знайти на полицях спеціалізованих магазинів, але продають його виключно представникам «органів». Цей пристрій призначений не для оборони, як «Терен-4», а для нападу. От ним і скористалися за призначенням.

Під час зйомок до мене підійшов старий чоловік, запитав хто я і що роблю. Задовільнившись відповіддю, він наївно розвів руками: «Как же так можно? Законов никаких нет?»

Що я міг сказати? До людей, які відбудовували країну з попелища війни, на старості прийшли воротили з «Ріел Кепітал Інвест» і переворитили їх життя. Можливо, керівництво «Ріел Кепітал Інвест» вважає себе за крутих бізнесменів, відбираючи у цього старенького в останні роки життя можливість вийти відпочити у власному дворі з онуками?

На території захопленого двору вдалося зустріти масу знайомих облич. Юрій Паперний, Дмитро Зінін... А ось і знайоме вгодоване обличчя чоловіка у чорній уніформі, що сидить під вагончиком забудовника. І знайоме воно мені по точно такій же ситуації у моєму дворі.

По «старому знайомству» вирішив я його запитати, від кого ж він охороняє двір. Нічого не вийшло. «Розколоти» не вдалося. Сказав щось на зразок: «Мне лишь бы деньги платили». Підозрюю, що за тим же принципом видавалися і дозволи на це будівництво.

Скандал із захопленням двору цих будинків під забудову триває майже півтора місяці. На даний час, після акцій, пікетів, повалення парканів, силового протистояння... будівельника тимчасово призупинено. Формулювання – «для корегування проектно-кошторисної документації та приведення її у відповідність до вимог містобудівної документації». Проте серед народу є версія, що насправді «коригуватиметься» розмір і кількість хабарів...


Збільшити

Так тепер виглядає зелений колись двір будинків на пр. Миру, 17 і 17-А в історичному центрі Чернігова.


Збільшити

Насправді народ у нас не скупий. Навіть загарбникам завжди виділяв трішки землі.


Збільшити

Використаний балон Терен-4М. Вільно не продається.


Збільшити

Охоронець, що спеціалізується на охороні від нас наших дворів.


Збільшити

Посадка дерев.


Збільшити

Чернігів дожився у мирний час до барикад.

Коментарі (30)

Shurik79 | 2010-06-04 08:57

Дід Степан
Редактор новин
Дід Степан
Редактор новинЯкщо Ви думаєте, що я буду щось заперечувати, виправдовуватися і т.п. - Ви глибоко помиляєтеся. Хто мав очі, той бачить, хто мав розум - зрозумів.
А за грунтовними журналістськими розслідуваннями звертайтеся до видань, які мають зарплатний фонд на порядок а то й два порядки більший. Що безкоштовно - то необов'язково. Навіть цей репортаж зроблений на голому ентузіазмі.
P.S. Не раджу витрачати час на "тролінг".
А що, пан Савченко вже не башляє?

Бандьора | 2010-05-26 17:46

Дід Степан
Редактор новин
Дід Степан
Редактор новин
Дід Степан
Редактор новин
Писали ж - трепло цей дід і протирач штанів. Хай цей пан приходить на випробувальний термін і без зарплатного фонду напише кілька матеріалів-розслідувань у вихідний день відповідно до власних порад.
А інакше нащо цей спам? Це стаття про журналістику? А діда Стьопа - найпотужніший мясцовий журналіст? ;)))

Юрко | 2010-05-26 17:36

Діду, а чи Ви б не назвалися та розповіли що особисто зробили аби тим людям допомогти?

Юрко | 2010-05-26 17:29

Та ну його, того "діда"! Це називається "а баба Яга против". Все правильно. Мало ми за свою історію страждали через таких запроданців, як той у чорному?

Редактор новин | 2010-05-26 16:58

Дід Степан
Редактор новин
Дід Степан
Редактор новин
Дід Степан
Утримуватися від подібних "матеріальчиків" я не збираюся. Якщо десь порушено закон - можете подати до суду. Якщо написана неправда - можете ткнути носом. Якщо окрема особа не може чи не хоче зрозуміти що в матеріалі головне - то її турботи. А вказівки про що писати, а про що не дуже, тут не приймаються. Це визначають не аноніми, а конкретні люди, вказані на сторінці "Редакція".
"Тролінг" я теж писатиму з одною літерою "л". Тут теж нічим не можу допомогти.

Дід Степан | 2010-05-26 16:00

Дід Степан
Редактор новин
Дід Степан
Редактор новин
Шановний Редакторе новин ні заперечень, ні виправдовувань і т.п. від Вас не потрібно. Хотілося щоб Ви усвідомили, що даний матеріал не відповідає рівню навіть видань які не мають зарплатного фонду. І в подальшому утримувались від таких "матеріальчиків". І щоб не забували поважати права громадянина України, навіть якщо він Ваш "старий знайомий".
Проводити рослідування не моя робота, та й статті я не пишу.
Даний коментар направлений тільки до Вас шановний Редакторе і жодним чином не вносить в обговоренння мадеріалу конфліктності, тому "троллінг" тут нідочого.
P.s. "Троллінг" пишеться з двома літерами л

Украинец | 2010-05-26 12:41

Shurik79
обивателям
Поднимешь тему межукринской вражды, прикрываясь 30-ми годами? А не твой ли дед стрелял в спины защитникам нашей Родины, был сослан во Львов и теперь вернулся сюда, чтобы измазывать в грязь трудолюбивый народ Донбасса? Или ты купленный "засланный казачок", который за деньги пытается поссорить украинцев на их же земле?!
Так следи же за своими словами, потому как языком ляпать легче, чем правду найти!

Редактор новин | 2010-05-25 12:17

Дід Степан
Редактор новин
Дід Степан
Якщо Ви думаєте, що я буду щось заперечувати, виправдовуватися і т.п. - Ви глибоко помиляєтеся. Хто мав очі, той бачить, хто мав розум - зрозумів.
А за грунтовними журналістськими розслідуваннями звертайтеся до видань, які мають зарплатний фонд на порядок а то й два порядки більший. Що безкоштовно - то необов'язково. Навіть цей репортаж зроблений на голому ентузіазмі.
P.S. Не раджу витрачати час на "тролінг".

журналіст | 2010-05-25 12:13

Дід Степан
Редактор новин
Дід Степан
Все та ж вічна тема. Розумників багато, тільки працювати нікому. А тому, хто наважився, з-за кущів можна покричати то "мало", то "не так". Самому ж зробити розслідування за підписом Дід Степан напевно слабО. Вистачає лише на перманентне базікання в коментарях про великий досвід заштампованими фразами. Але у найкращому випадку з огляду на результат то досвід протирання штанів. Не більше.

Дід Степан | 2010-05-25 11:39

Дід Степан
Редактор новин
Та невже?! Мабуть він Вас і матюшко покрив. Так ви йому навіть цілу статтю присвятили. Бо провести журналістське розлідування що до законності забудови не вистачило чи вміння чи гонору. Чи може просто за це ніхно не заплатить, а неприємностей не оберешся. Чи то може той охоронець Сам там з власної ініціати седить? Помста шановний не що інше, повна відсутність етики журналіста.

Редактор новин | 2010-05-25 11:02

Дід Степан
"средство активной обороны" - тобто нападу. А у випадку з мирними жителями, жінками та пенсіонерами - не інакше як нападу.
"мабуть у Вас велика образа на того "крайнього" охоронця і ця стаття це скоріше йому помста" - дурниці які. По собі судите? "Бомжування" тих охоронців у мойому дворі ні до чого не призвело. Забудовника вигнали.

Дід Степан | 2010-05-25 10:07

Изделия «Терен-4» предназначены для использования лицами, достигшими возраста 18 лет, в качестве средства индивидуальной защиты. «Терен-4М» - правоохранительными органами как средство активной обороны при пресечении противоправных действий.
Про який такий напад Ви говорите?
 Сергію мабуть у Вас велика образа на того "крайнього" охоронця і ця стаття це скоріше йому помста. Як для журналіста профессіонала ДУЖЕ не гарний вчино.

Olesmamai | 2010-05-24 17:56

Наехали на мужика ни за что. Сидит себе никого не трогает.

Знаючий | 2010-05-24 09:58

Чого ви напали на охоронця! Це ж Петя, закінчив 1-шу школу з поглибленим вивченням англ.мови. А ви кажете - малоінтелектуальний!

Юрко | 2010-05-24 09:12

Shurik79
Та які претензії до охоронця... Походу він просто використаний для ілюстрації. Знаєте, колись на уроках літератури я дуже не любив запитань типу "а що цим хотів сказати автор?", а зараз спробую відповісти. У нього "хата зкраю". Він не відмовився охороняти саме цей об'єкт, не взяв відпустку, не "захворів", не пішов з такої роботи врешті-решт. А можливо через рік забудовник приде в його двір, чи до його матері... Охоронець - це зразок нашого пофігізму, завдяки якому нас обдирають і всіляко утискають різні "воротили".

Shurik79 | 2010-05-23 19:51

Shurik79
обивателям
Якісь дивні у Вас асоціації викликають охоронці з будівельниками.
Якщо не секрет, ким працюєте? І, Ви, як не "представитель перепуганного стада", як би діяли на місці охоронця, будівельників?

обивателям | 2010-05-23 18:36

Shurik79
Дійсно. Виконавці у Бабиному Яру, наглядачі біля газових камер у концтаборах, комісари що відбирали хліб у селян в 1930-х, зрештою зіслані на хімію у Донбас батьки Януковича... Всі вони невинні. Тому нащадкам тих, хто правдами-неправдами вижив у Голодомор - великий привіт!

Shurik79 | 2010-05-23 18:20

Хм... Не зовсім розумію, які у автора та деяких коментаторів можуть бути претензії до охоронця? Він хіба видавав дозвіл на будівництво? Чи може він є замовником будівництва? Він, так само, як і ті будівельники, що там попиляли-понакопували, просто виконує свою роботу. І питання про "женщин возраста вашИХ МАТЕРЕЙ" слід ставити тим... ну хай буде... людям, що сидять у великих кабінетах, а не "під вагончиком забудовника"...

обывателям | 2010-05-23 18:10

гость
Дурные вопросы о януковичах обычно задают на кухнях и как правило в полголоса представители перепуганного стада, которые в своей жизни не добились ничего даже от начальника своего ЖЕКа. И даже если им накакают в один прекрасный день на голову, то ничего страшного. Они умоются, назвав это провокацией. Ну да, ведь такие солдаты за деньги - люди маленькие, подневольные. И если им завтра прикажут вас убить, то ничего страшного, они же лично ни в чем не виноваты. Это всё Янукович.

Редактор новин | 2010-05-23 17:57

гость
"Пусть у охраны януковича спросит от кого они его охраняют, ..."
Це питання зовсім неактуальне, бо відповідь всі кому не ліньки недавно бачили на відео :)
"А бежал то как быстро к охраннику с камерой, ..."
Ага, працюю енергійно :)

гость | 2010-05-23 17:22

 дурной вопрос журналиста " от кого охраняет охранник?" Пусть у охраны януковича спросит от кого они его охраняют, они ему доходчиво объяснят о себе и вообще об охране.
P.S. А бежал то как быстро к охраннику с камерой, думал тот убежит, или драться начнет,а он сидит и ничего не делает, облом. А вопрос о продаже матери за деньги можно переадресовать и ему, уместнее будет

TAO | 2010-05-23 17:11

ТАО
Сергій Трегубенко
...да мы об одном и том же пишем - о нашем полном бесправии на фоне т.н. "справедливых законов"...
На месте жильцов я бы реально засел в партизанскую засаду...

Сергій Трегубенко | 2010-05-23 12:50

ТАО
Дійсно, а до чого тут чернігівці?
  Є забудовники.
Є закон, навіть повно тих законів - по всьому Чернігову їх установи натикані.
Є міськрада з Соколовим, котра представляє інтереси міста.
  І є ті, незрозуміло на що потрібні мешканці, що заважають всім переліченим. От якби їх позбутися, все так добре було б в Чернігові!
  Так, ТАО?

ТАО | 2010-05-23 10:32

Построят по-любому.
Если всё законно ( а незаконными там будут только детали - застройщик ведь тоже не дурак), то стрительство уже летом начнётся.
Мало ли что каким жильцам чего не хочется...
Хотя я как раз на их стороне...

Игорь | 2010-05-23 07:24

Охранник на первый взгляд вроде бы и не причём, но если взять по большому счёту, то именно вот такими охранными структурами и "беркутами" прикрываются все сомнительные делишки нынешней власти. Оставьте представителей компанії «Ріел Кепітал Інвест» на пять минут с жителями этих дворов без поддержки малоинтеллектуальных охранников и выполняющих любой, даже, преступный приказ "Беркут" и сразу станет ясно чей двор и кто за родину, а кто за деньги.

молодцы! | 2010-05-22 23:16

Ну конечно, нашли крайнего - охранника. Опять-таки и на истощенного не похож. Вероятно, все комментторы, как один, недоедают годами.
А слабо выяснить кто дал разрешение на застройку и за сколько? И бороться с чиновниками, которые город уничтожают, а не полиывать грязью назначенных в козлы отпущения?
Кстиати, интеллектуалом должен быть преполаватель ВУЗа, а у охранника другие задачи и навыки.

Юра | 2010-05-22 19:02

случайно это не пр. МИРА???????
на пр. Победы не похоже

В.Ф. Венкович | 2010-05-22 18:14

Охранник - интеллектуал. Кусок дерьма, с пятисотой попытки наученный кое-как говорить и одевать спецодежду.
Позор самоуправленческому бл...ву.

Ггг | 2010-05-22 17:55

М.Боюра
Ага, мер уже домерялся до барикад. Шо дальше?

М.Боюра | 2010-05-22 15:02

 "У протистоянні забудовника – компанії «Ріел Кепітал Інвест» і мирних жителів"...? - Невже ця компанія без дозволу місцевих хабарників заходилася будувати багатоповерхівку в історичній охоронній зоні міста? Щось не віріться, що це так. Гадаю, наступна публікація з осудом дій цієї компанії буде від нашого мера Соколова Олександра. Браво, п.Соколов! Всім містом будемо плескати в долоні відь захоплення.
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Чернігів: ворота і ноу-хау у … середньовіччі

SVOBODA.FM