Останнє оновлення: 17:29 середа, 19 листопада
опитування
Ви знаходитесь: Політика / Чернігів / Рейтинг Ющенка стрімко падає?

Рейтинг Ющенка стрімко падає?

ОпитуванняСоціологічне дослідження, проведене 7 липня „Спілкою українських молодіжних організацій” в Чернігові в рамках всеукраїнського дослідження „Вибори на майдані – 2006”, показало, що рейтинг Віктора Ющенка поповз до низу, порівнюючи з показниками голосування 2002 і 2004 років. Лідером же дослідження, чи не вперше, став Віктор Янукович і його „Партія регіонів”.

Результати виглядають наступним чином:

  1. „Партія регіонів” Віктора Януковича – 21,5%
  2. Народний союз „Наша Україна” Віктора Ющенка – 20,3%
  3. „Батьківщина” Юлії Тимошенко – 12,5%
  4. „Народна партія”  Володимира Литвина – 5,9%
  5. „Соціалістична партія України” Олександра Мороза – 5,9%
  6. „Комуністична партія України” Петра Симоненка – 5%
  7. „Партія промисловців і підприємців” Анатолія Кінаха – 4,6%
  8. „Прогресивна соціалістична партія України” Наталії Вітренко – 2,3%
  9. СДПУ(о) Віктора Медведчука – 1,1%
  10. Партія „Трудовая Україна” Валерія Коновалюка – 0,7%
  11. „Народно-демократична партія” Велерія Пустовойтенка – 0,3%

Не визначилися або не підуть на вибори - 19,9% виборців

Таким чином у Чернігові є сім партій які вже зараз можуть претендувати на подолання 3% бар’єру.

У соцопитуванні взяло участь 1000 респондентів. Проводилося воно поблизу Головпоштамту, залізничного вокзалу та „Хитрого” ринку.

 

Коментарі (54)

Ковард | 2005-08-03 12:07

Смешно... и грустно одновременно - это касательно коментариев. Можно долго говорить по каждому из них, но стоит, пожалуй, сказать лишь одно - МЫ НИКОГДА НЕ БУДЕМ ЖИТЬ ХОРОШО! Это видно именно из коментариев - вы сами вчитайтесь и трезво подумайте - нет, не над процентами социологии, над коментариями. Обратите внимание практически все, кто оставил предложение уроженец и воспитанник нашей Страны советов, тоесть практически все тут присутствующие абсолютно точно на 100% знают как управлять страной и готовы давать всем советы по этому поводу. Пожалуй только одна-две светлых мысли, все остальные - "Я в этой стране самый умный и сейчас всех вас научу жить" - смешно...

Alex | 2005-07-14 06:27

Да, удивило количество комментариев. 80% населения голосует за того, кто поднимает пенсии и зарплаты. 20% разочарованных в Ющенке, вовсе не пойдёт голосовать. Так стоит ли что нибудь менять. Правильно, нет смысла. Пусть всё остаётся по-кучмовски. Кто у власти, тот и молодец. Даже международных наблюдателей больше слушать не надо. Они - не народ Украины.

amigo | 2005-07-13 17:58

Buenos dias, amigos! Да, есть такие, кто разочаровался в политике Ющенко. Но ни как не в нем самом, как в человеке, как в Президенте. Вы же все умные люди. Как можно построить за полгода то (имею ввиду новую страну) ,что разрушали 15 лет предыдущие президенты. Подумайте. Судить о власти можно спустя 2-3 года. Я поражаюсь, как можно доверять и поддерживать партии - Регионы, СДПУ(о)и тому подобные, чьи лидеры , будучи при власти сделали обворовывание страны и народа собственным бизнесом. Лазаренко по сравнению с ними дитя. Мне кажеться Ющенко не исчерпал свой потенциал, так же, как и доверие народа , который его сделал Президентом. И он, надеюсь, это понимает.

Станіслава Капорська | 2005-07-11 18:12

Цілком підтримую Андрія (див. третій і четвертий коментар нижче). Як фаховий соціолог, можу запевнити, що відвідувачі Хитрого - специфічний контингент, і його погляди абсолютно не відповідають поглядам мешканців міста в цілому. Це по-перше. А по-друге, на рівні статистичної похибки для тисячі респондентів значимої різниці між 21,5% і 20,3% немає. Якщо прийняти на віру те, що дослідження дійсно проводилося, можна робити лише висновок "серед відвідувачів Хитрого приблизно рівна кількість тих, хто підтримує Ющенка і тих, хто підтримує Януковича." І далі - вибірка, похибка, і таке інше.

Коротше, будьте обережнішими з цифрами - бо існує три рівні брехні - просто брехня, підступна брехня і статистика.

З повагою, Станіслава Капорська

bibaloon | 2005-07-10 14:09

"Андрей"



RESPECT!!!

іван не 3 | 2005-07-09 14:11

Народ, зачеи тебе этой мурой (выборы,партии и т.п.)голову забивать. Если доживем до марта 2006, то лучше это день посвятить лично себе, принять ванну , випить чашечку кофе и т.п.

А на выборы пусть партейные и ходят если в мозгов в голове не хватает а только -рейтинги и т.п.

Андрей | 2005-07-09 10:29

На додаток:

Питання для моїх земляків, часто ви буваєте поблизу Головпоштамту, залізничного вокзалу та „Хитрого” ринку? Та й взагалі Хитрий ринок давно перетворився на скупчення пенсіонерів що торгують там чим тільки не заманеться, які з них респонденти для опитування?:) Інша ж категорія що присутня там це алкоголики бо на тому ж ринку НАЙБІЛЬША В РАЙОНІ ТОЧКА ПО ТОРГІВЛІ САМОГОНОМ й тому подібне :) Ось вам і опитування...

Андрей | 2005-07-09 10:03

Почитав власне статтю, почитав власне коментарі...



Нещодавно насмішила ВР України, тепер смішать дописувачі Високого Валу :)))



Кілька власних думок з приводу опитування...

По-перше, де проводилось це опитування, кого опитували за яких умов, комусь з коментаторів цієї статті достовірно відомо? Хтось з "коментаторів" власне брав участь в цьому опитуванні? Бачив людину як предявляла посвідчення зазначеної громадської організації що проводила опитування?? Ні? Я власне теж не бачив... Тому рейтинги рейтингами, а те що є на справді те є насправді і те що ви тут всі розвели полеміку про те правдиві ці опитування й рейтинги чи ні, то це ні що інше як дурниці і те що чи "Януковці" чи "Ющенковці" тут розмахують своїми прапорами і кричать що праві мі а не ви, то тим вони лише показують свою безграмотність не більше. Бо опитали тисячі, а нас мільйони. Хто з цим не погодится хай перший кине в мене каміння.



По-друге, більш ніж впевнений що ні ті хто був опитаний, ні ті що проводили це опитування тут висловити свою думку не зможуть, отже наші коментарі щодо правдивості чи неправдивості чі щодо достовірності цих опитуваннь і власне результатів теж безглузді. Точніше збудовані лише на наших міркуваннях отже не є фактами.



Взагалі щодо політичної ситуації:

Ті хто зараз за Януковича продовжують агітувати їх важко зрозуміти. Вже були наведені неодноразово докази що команда екс-премєра на виборах сфальсифікувала результати. Це доведено, тай без доведення існує багато фактів (відеоплівок, ін. документів) що свідчать про обман і беззаконня яке чинилось. І після всього цього люди продовжують вірити тій лапші яку вішають їм на вуха, от дурні. Звичайно присмак лапші змінилась але ж це лише присмак. З іншого боку, Ющенко з командою теж не ідеал і не ідол яким його хтось вважає. Хоча вточнення: команди в нього вже нема, вона була до виборів бо треба було обирати за ким йти щоб вилізти на гору, а коли вилізли там вже команди як такої нема, про це свідить реальність яку ви бачите на власні очі. Та й власне життя: політика великій бізнес і друзів там нема, як і команди не може бути. Згоден з тим що після стількох років свавілля та беззаконності за пів року президенства кординально змінити ситуацію неможливо. І ті хто цього не розуміють, а хочуть все й одразу то це люди самі знаєте хто (нехочу нікого ображати). Особисто я вважаю що й справді Ющенко забагато уваги приділяє закордону, Європі, Америці. Це не безпідствавно і те що про нас вже говорять в світі й не тільки (не буду тут писати гарні слова на його підтримку). Але (!) між тим перед тим як лізти в світ треба розгрести свою багнюку а він ще більше грошей з бюджету висмоктує щоб покататись по світу, погодьтесь дурницями займається.



Щодо майбутнього президенства то вважаю, зарано про це говорити, Юля це буде, Литвин чи Луценко все одно що гадати хто перший збудує "власну хатинку" на Місяці америка, китай чи росія.



Щодо пана Литвина, то це дуже мудра людина, я би навіть додав хитра... Був Кучма - був Литвин. Був Янукович - був Литвин. Став Ющенко - є Литвин. Замисліться над цим і збагнете що це людина безпринципна, точніше його принципи відомі: за будьяких умов залишатися на горі.

Щодо пані Юлії, то згоден тикати пальцями чи точніше розмахувати руками в Парламенті й вказувати на те варто чи не варто голосувати "за" виглядає негідно. Але ж подивітся, що робится в ВР України. Купа дорослих людей бьють один одному голови. Комуністи взагалі перетворили парламентські слухання на цирк з якого, я певен ви всі сміялися коли слухали виття сирен в сесійній залі. Коротше кажучі, як малі діти, певен якщоб не було Юлії вони б так і досі нічого не прийняли а продовжували ломати мікрофони й бити один одному голову. І взагалі треба Юлю "поставити" замість Литвина ото буде ШОУ :)



Що ж до пана Луценка то ті хто уважно дивився за подіями в сесійній залі коли він там перебував то бачили його хитрі посмішки... Гадаю Луценко ще покаже себе, він ще не повністю розкрився...

Луи для балона | 2005-07-08 22:46

Я вижу, что балонов предостаточно и только один так подписался. Вы, что кроме черноухого пасичника никого не видете и ничего не слышите. Раскройте глаза и посмотрите, что из Ющенко делают второго Чучму, и ему это ой как нравится. Так, что не надувайте пузыри носом - умываться прейдется.

Всем салют

НАБЛЮДАТЕЛЬ | 2005-07-08 20:24

этот опрос мог бы выглядеть правдивым, если бы его делали в

какой нибудь Одессе, Днепропетровске, Запоржье, но не как ни в Чернигове. Я сам из Чернигова и скажу вам одно, что партия регионов у нас больше 15-17 процентов не набралы бы ни когда. А Народный Союз НУ в районе 25-27%. Что касается батькивщины, то с этим можно более менте согласится!!!

Виталий | 2005-07-08 16:04

Объективный опрос или нет это спорный вопрос. Но только слепой может не видеть, что рейтинг Ющенко падает.

Місцевий патріот | 2005-07-08 12:59

Попит на маразм зростає ? Виконавці замовлень знаходяться.

Не набридло ?

Раззуй глаза | 2005-07-08 11:54

На таких дубоголовых, как Дашевский и опирается всё это б...во!

Петро Порошенко | 2005-07-08 11:44

Шановні хлопці та дівчата! Не вірти соціологічним опитуванням, потому шо вони всі куплені! Я сам колись роздавав конхфети, шоб проголосували за мене, як за кандидата від СДПУ(о), але потом в Верховній Раді я поняв, шо СДПУ(о) - це ф...ло і смотався в "Нашу Україну", а потом ше за коробку "Вечірнього Києва" перетягнув Зінченка.

k1 | 2005-07-08 11:42

Всем, кто пишет "брехня" - вы в электричке проедьте, поймете, что может быть и правда. наверное, правда. Таки да, правда.

franja, да и другие, кто ставил нынешнюю власть - вас уже развлеи как конкретных лохов. Нет бы задуматься и понять что нет у вас политического чутья и просто здравого смыла. Что нечего вам делать окоо политики да и на выборы ходить тоже не рекомендуется. Выс же опять обманут, попользуются для прихода к власти и плевать потом хотели.

p.s.

А многие из фанатичных сторонников до сих пор считают что все идет как надо. За преданность уважаю.

Ravani | 2005-07-08 11:28

не хочу воевать

vmo1 | 2005-07-08 11:18

Партія регіонів, чий кандидат на минулих президентських виборах прославився на весь світ застосуванням адмінресурсу та посиланням нецензурними словами виборців, які задають цікаві питання, схоже почала фінансування сфальсифікованих соціологічних досліджень.



І якщо у молодості, подейкують, Віктор Федорович починав свою кар’єру з крадіжок пижикових шапок, то його політичні побратими зі „Спілки українських молодіжних організацій” у Чернігові поки що успішно намагаються вкрасти та привласнити вуличне опитування «Вибори на Майдані».



Так за повідомленням чернігівської газети «Високий Вал» „Спілка українських молодіжних організацій” начебто провела 7 липня соціологічне дослідження «в рамках всеукраїнського дослідження „Вибори на майдані – 2006”, показало, що рейтинг Віктора Ющенка поповз до низу» http://sian-ua.info/index.php?module=pages&act=print_page&pid=2456



Голова Молодіжної Центральної виборчої комісії та лідер ВМО «Молодь – надія України» Вадим Гладчук, що з 1999 року організовує процес попередніх вуличних голосувань «Вибори на Майдані» висловлює свій рішучий протест спробі привласнити та поставити на службу для роботи на замовлення політичними структурами з Партії регіонів та СДПУ (0) популярне вуличне дослідження електоральних симпатій від ВМО «Молодь – надія України».



ВМО «Молодь – надія України» закликає виборців ігнорувати та не вірити брехливим повідомленням про «Вибори на майдані – 2006», якщо їх не оприлюднює голова Молодіжної ЦВК Вадим Гладчук.



Джерело http://sprotiv.info

П | 2005-07-08 11:17

Совершенно нормально. После єйфории приходит реализм. эмоции остывают. Но что от этого поменялось? Разве ничего не сделано? Сделано много и много по делу, хотя хватает и ошибок. А что вы хотели за 5 месяцев? Всеобщего счастья? 14 лет гнобили страну и народ, а за полгода все исправить? Ребята, будем реалистами! Засучить надо рукава и работать, строить свою страну, каждый на своем месте. А Юля и Ющенко пашут нормально. Сравните с усилиями предыдущих красавцев и посмотрите на них сейчас - кто может быть честным, по-настоящему преданным стране политиком - Янукович, Медведчук и коммуняки? Или все-таки Витя и Юля? Переизберем парламент и дадим им работать. И сами сделаем Украину достойной!

Янучар: | 2005-07-08 11:16

Я думаю, что рейтинг Ющера и ... с косой даже завышен! Просто часть народа сейчас боится высказать то что думает, а некоторые просто не хотят признать что были лохами в 2004-ом. За Яна проголосует половина Украины, причем большая. Сейчас уже все рассмотрели и "чисті руки" и "прозорість". Донецкие не были и на десятую часть такими беспредельщиками.

Олексій Дашевський | 2005-07-08 11:14

13 років влада Україну брудом закидала, а Ви хочете щоб один Ющенко за півроку для Вас рай зробив. Йому потрібна справжня команда, а не зграя олігархів і критиків.

аноним | 2005-07-08 11:12

Александр, ну т к...л, чи шо? ))) Литвина йому хочеться!!!! Цього сірого, слизького, підлого кучминаго прихвостня, який ТАК І НЕ ПОЯСНИВ СВОЮ РОЛЬ У СПРАВІ ГОНГАДЗЕ. Ч...о він політичне, що примазалося до ситуації. "Я хочу бути понад схваткою" - таких революціонерів не буває!!!!!

ЗАПОРОЖЬЕ | 2005-07-08 11:12

ЮЩу опускают уже даже ВУЙКИ и Чернигов а у нас даже и рейтинга его не было никогда

Чернігівець | 2005-07-08 11:08

Шановний дописувач! Це дуже добре, що жертвуючи своїм власним часом ви сидите і пишите коментарі, вигадуючи нові псевдо. Проте може варто зайнятися чим-небудь кориснішим? Наприклад піти і десь попрацювати на користь своєї батьківщини.

Полтавчанин | 2005-07-08 11:05

Люди, не поддавайтесь на провокакции, как показывают даже эти отзывы, попить украинской крови желающих не убавилось. А нам надо держаться вместе и в согласии. Критика это одно, а ехидное злорадство и призывы к свержению власти это другое

Акер | 2005-07-08 11:02

Это, конечно не соцопрос, а полное г...но. Говорю как социолог. Даже если заказухи не было, по одному Главпочтампу в чернигове нормальные люди рейтинг не составляют. Но это так. Ющ действительно гнилой, еще всплывет его ложь про отравление, и погонят его грязной метлой. Оранжевых идиотов становится все меньше.

аноним | 2005-07-08 11:01

Как можно доверять Януковичу и его рейтингам, если мы все сами в своё время видели и слышали его во всей его красе, особенно когда он жалобливо говорил:"...мені жалко цю молодь..."(после И-Франковской яишницы) Фууууу... Ну какой тут рейтинг.

О чём речь ?

Оля | 2005-07-08 11:00

Разочаровавшись в Ющенко вся Одесса за Литвина.

Киевлянка | 2005-07-08 11:00

Да уж... Мне во всем этом жаль лишь, что немногие пока что начинают осознавать, за что они на самом деле "боролись" на Майдане. То ли еще будет! Ющенко еще покажет всем "демократию"! Русский язык - это только начало, к сожалению.

??????? | 2005-07-08 10:57

надеюсь к выборам ющенко с тимошенко на последнее место переместится

Сергей | 2005-07-08 10:57

Вся беда в том - что правительство Тимошенко под видом изменений в Бюджет-2005, вступления в ВТО ПРОТЯГИВАЕТ через парламент изменения в законы о НДС, об упрощенной системе налогообложения, которые "ставят на колени" малый и средний бизнесс.

   А депутаты, спешно голосуя за проекты законов в пакете, НЕ ВИДЯТ этих изменений. Получается обратный эффект.

Всему виной правительство во главе с Тимошенко

АнтиЮщ | 2005-07-08 10:56

Ну-ну! А что же ты себе представляешь, если бы президентом стал Янукович? Видно, тебя очень хорошо обработали перед выборами.

Алексей Дашевский! Неужели ты действительно веришь в то, что с избранием нового парламента без смены Президента что-то улучшится?

Саша | 2005-07-08 10:55

Франя такаяже участница помаранчевых как из г...на пуля. Хотя конешно от Ющенка хотелось более решительных действий.

Evgen | 2005-07-08 10:50

не надо путать личный рейтинг Ющенко и рейтинг его партии. Сравните личные рейтинги Ющенко и Януковича и не радуйтесь сильно

аноним | 2005-07-08 10:49

Какой у Nexta Вы видите ребята здравый смысл ?

реалист | 2005-07-08 10:48

Нормальный рейтинг. Оснований для паники для НУ не вижу. Но вот, что касается СДПУ(о), то это очень интересно!!!

Саша | 2005-07-08 10:46

Почему вы верите в такой бред ?

Янукович в криминалах, как шавка дворовая в блохах... Никто на его сторону не переходит.

А вот олимпийцы что отказываются от денег - правильно делают(деньги то паралельно приворовывались Януковичем). Но то что в защиту Януковича стают - то это глупость и просто обидно, что их за деньги купить можно.

Олексій Дашевський | 2005-07-08 10:42

Народ боровся за свободу и чесну владу.

Схоже з другим поки що не виходить.

Але як влада стане чесною, якщо до неї добралися бувші нардепи? Ситуація з сумісництво яскравий доказ того факта, що чесних серед них дуже мало!!!

Так що треба просто не здаватися і оновити парламент в 2006 році.

Ну-ну | 2005-07-08 10:41

Ейфория прошла, осталось разочарование. Обещали много, и практически ничего не сделано. Грустно и противно. Хотя не понимаю людей, которые поддерживали Ян-ча и сейчас. Наверно потому, что представляю довольно четко, что могло быть. А то что есть - ...

ДИАБЛО | 2005-07-08 10:38

НАС БАГОТО НАС НЕ ПОДОЛАТИ Б...ТЬ !!!!

Из Киева | 2005-07-08 10:38

Соцопрос в одном отдельно взятом городе (регионе) не отображает рейтинг Ющенко в Украине в целом.

Проведите опрос в Киеве или во Львове - будет другой результат. Проведите опрос в Донецке - снова будет другой результат, только со знаком "минус".

Перехожий | 2005-07-08 10:38

Це брехня. То того ж білими нитками, як кажуть ...

franja | 2005-07-08 10:35

Да, я тоже разочаровалась в Ющенко. А на Майдане была до последнего за его. Обманули !!!! Неприятно, но это факт.

Из Днепра | 2005-07-08 10:35

А что это за "Спілка..." , которая провела исследования. Что-то раньше не слышно было что есть такая.

руся | 2005-07-08 10:35

це що нова лапша на вуха наших громадян?

скільки ж можна, невже ми всі схожі на дураків

Вячеслав | 2005-07-08 10:35

Дані по одному обласному центру - не показник для подібних заяв.

Александр | 2005-07-08 10:31

Пока не позно нужно Ю-ко снимать с поста!!!

ДАЕШЬ ЕЩЕ РЕВОЛЮЦИЮ !!!!

НАРОД ПОДДЕРЖИ НОВОЕ ДВИЖЕНИЕ !!!

ЗА ЛИТВИНА !!! ТОВАРИЩИ !!! ВПЕРЕД !!! УРААААААААААААА

Next | 2005-07-08 10:31

Позавчера и вчера смотрел шоу:"Тимошенко строит парламент".

Видели как она ручкой махала? Голосуйте! Не голосуйте!

Конституционные права всех граждан были нарушены.

Исполнительная власть - назначается президентом, а законодательная избирается народом, и именно народ должен там ручками махать своим избранникам в Верховной Раде, но никак не Юля!

Это ж херня какая получается - правительство должно работать в рамках законов, а не придумывать законы под свою работу!

Понимаете? А вы её в Президенты записываете уважаемый Киевлянин.

Не путайте плизз личные свои симпатии со здравым смыслом!

sprotiv.info | 2005-07-08 10:30

Це брехня. Скільки вам заплатили за фальшиве опитування у ПР?

Cat | 2005-07-08 10:28

Да, похоже эйфория проходит, а проблемы у людей остаются (если не умножаются). Если так будет продолжатся и далее то ничего хорошего Ющенко не ждет.

Алекс | 2005-07-08 10:24

Будет прекрасный тандем - администрация ющенка, вр януковича

Херсонец | 2005-07-08 10:22

Пусть лучше Луценко будет Президентом. Он радикально меняет аппарат и грамотно проводит реформы.

Дончанин | 2005-07-08 10:18

Время оранжевых похоже подходит к концу.Слава богу.Но самое страшное что в АГОНИИ они много бед натворят для народа под видом добродетели.

А | 2005-07-08 10:11

Слава Богу!Люди одумались!Поняли,что никакой Европы им не будет!Будет только демократия "по-украински".

Киевлянин | 2005-07-08 10:10

Если Ющ будет проводить кучмовскую политику и далее, то не долго ему царствовать. Как по мне - Тимошенко будет президентом.

закрити

Додати коментар:

Фотоновини

  Театр із глядачем... на сцені. Литовські хроніки. Ч.2

SVOBODA.FM